חיפשת:

וילות להשכרה בקריות

וילות בחיפה, וילה לנופש ואירועים בחיפה | Weekend-Villa
https://www.weekend-villa.co.il › vill...
תוכלו לבחור מתוך מבחר וילות שוות להשכרה בחיפה. ... וילות ליד חיפה, בחרו וילה ליד חיפה ... למשל, וילות בקריות, סביר להניח שיהיו זולות יותר בשל מיקומן.
וילה להשכרה בצפון במבצעים - החל מ-500 ₪ - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/villas/וילות_להשכרה_בצפון.asp
וילות להשכרה בצפון. ( 112 מקומות אירוח) אף אחד מאתנו לא רוצה לראות כיצד גם אם הרחיק צפונה לישוב מסוים, הלינה והאירוח הם לא יותר מאשר שגרתיים. בזכות לא מעט וילות להשכרה בצפון אפשר להבטיח את רמת החופשה, את האקשן שיהיה בה בכל רגע, את הציוד. המיוחד שמאבזר אותה, ואת האווירה הקסומה שיש ...
וילות בצפון החל מ-199 ₪ לאדם - בחרו מתוך 138 וילות - וילות ...
https://www.hayokra.co.il/north
באתר וילות היוקרה קיימת קטגוריה ייחודית עבור קהל המתעניין בוילות נגישות לנכים בצפון . בקטגוריה תמצאו וילות שעומדות בקריטריונים מחמירים במיוחד כמו: כניסה רחבה לוילה ללא מדרגות דרך שביל כניסה שטוח ומואר, מסדרונות רחבים למעבר כיסא גלגלים וידיות אחיזה בשירותים ובמקלחות.
וילות בקרית אתא - במבצע ענק - המבחר הגדול ביותר - Vilat.co.il
https://www.vilat.co.il/וילות_בקרית_אתא.html
וילה ראש ההר ירכא(מרחק מקרית אתא 18.22 ק"מ) גליל מערבי , ירכא. 1 המלצות. במתחם: 1 וילה יוקרתית. בריכה מחוממת במתחם. 7 חדרי שינה. עד 30 אנשים לאירוע. עד 30 אנשים ללינה.
וילות בצפון, וילה להשכרה בצפון לנופש - צימרים
https://www.weekend.co.il › וילות
תוכלו למצוא באתר וילות במחירי מבצע. השכרת וילות נופש בצפון מהוות אופציה מעולה גם למסיבות רווקים/ות וסתם נסיעה של ח'ברה לאזור.
וילות בקריות - המומלצים ביותר - Vilaplus.co.il
https://www.vilaplus.co.il › וילות_בקריות
גליל המערבי קרית אתא 053-9428769 (בן). משפחות. קבוצות. מסיבת רווקים. מסיבת רווקות. אירועים. ימי הולדת. במתחם 1 לופט. אירוע: 140 אנשים. PreviousNext.
וילות להשכרה בצפון עם בריכה
https://www.vilat.co.il › וילות_להשכרה...
בעמוד שלפניכם תמצאו וילות להשכרה בצפון עם בריכה. כל אחד מבין עד כמה וילה להשכרה בצפון עם בריכה היא התחלה של חופשה נהדרת.
וילות בחיפה, וילה לנופש ואירועים בחיפה | Weekend Villa
https://www.weekend-villa.co.il/villas_d220
Oct 23, 2021 · וילה אליזה וילה ליד חיפה (בעוספיא, במרחק של 15.7 ק"מ) | 24/10/2021. וילת נופש כפרית אל מול הרי הכרמל וליד מלא אטרקציות לכל המשפחה. הוילה מתאימה לאירוח של 12 איש ב-4 חדרי שינה. בוילה בריכת שחיה. וילת נופש כפרית אל מול הרי הכרמל וליד מלא אטרקציות לכל המשפחה. הוילה מתאימה לאירוח של 12 איש ב-4 ...
וילה בצפון החל מ-2000 ₪ | וילות נופש מומלצות
https://www.vilotnofesh.co.il/וילות_בצפון
מאמרים מומלצים טיפים והצעות שיהפכו לכם את החופשה ליותר ממושלמת, קראו עכשיו: אטרקציות באזור רמת הגולן. מסלולי הליכה באזור רמת הגולן. מסלולי טיול בצפון. פעילויות לילדים בצפון הארץ.
וילות בצפון - מחפשים וילה בצפון? | vila4u.com
https://www.vila4u.com › וילות_בצפון
מחפשים וילות בצפון? אצלנו תמצאו מגוון וילות להשכרה בצפון למשפחות ואירועים: יום הולדת, מסיבת רווקים, נופש ועוד. היכנסו ובחרו וילה בצפון מתוך מגוון של וילות ...
וילה להשכרה בצפון במבצעים - החל מ-500 ₪ - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › villas › וילות_ל...
חולמים על נופש יוקרתי בצפון? מחפשים וילה להשכרה בצפון? ריכזנו עבורכם באתר את כל הוילות המומלצות ביותר באזור הצפון, המתאימות לחופשה משולמת.
וילות בצפון להשכרה - Villas
https://www.villas.co.il › tag › north-...
מעוניינים להשכיר וילה לנופש בצפון? מבחר וילות בצפון להשכרה מיידית ללילה אחד או יותר בפורטל וילאס המכיל וילות יוקרתיות להשכרה בלבד.
דירות להשכרה בקריות - דירות להשכרה בחיפה - ספיר נכסים
https://sdirot.co.il/he
דירות להשכרה בקריות לוח הדירות הגדול בקריות וחיפה, דירות להשכרה בקריות ללא תיווך, דירות להשכרה בחיפה, דירות למכירה בקריות, דירות למכירה בחיפה, דירות להשכרה בנהריה כאן תמצאו את כל הדירות באזור
139 וילות בצפון במחיר המפתיע בארץ, כנסו עכשיו! - בא לי וילה
https://www.balivilla.co.il › region
וילת נופש יוקרתית ביישוב מגדל בסמוך לכנרת המציעה 5 חדרי שינה, 6 חדרי רחצה, בריכת שחייה מחוממת, ג'קוזי ספא, שולחנות משחק, למשפחות, קבוצות, זוגות והציבור הדתי.
וילות להשכרה בצפון בקריות
http://www.villot.co.il › וילות_להשכרה...
מחפשים וילות להשכרה בצפון בישוב קריות ? כנסו עכשיו לפורטל וילות יוקרתיות ותהנו מהנחות, קופונים ומבצעים.