חיפשת:

וילה מצפה הוד

וילה מצפה הוד פוריה עילית - Villas.co.il
https://www.villas.co.il › villa › villa-...
וילה מצפה הוד בפורטל הוילות הישראלי, כל המידע המלא על הוילה בפוריה - וילה עם 7 חדרי אירוח, נוף מרהיב לכנרת, בריכת שחייה גדולה, ג'קוזי ספא ועוד, ...
וילה וילה מצפה הוד בפוריה עילית - טלפון, כתובת וחוות דעת - צימרס ...
https://www.zimmers.co.il › villa › vi...
אתר Zimmers מציג: וילה וילה מצפה הוד בפוריה עילית- 5 חדרים לאירוח מושלם! כנסו לעמוד הפרסום באתר צימרס ותהנו ממידע מפורט, חוות דעת, כתובת, טלפון ומחירים ...
וילה מצפה הוד - VILA4U
https://www.vila4u.com › כנרת_וטבריה
חווית נופש ייחודית בוילת יוקרה עם בריכה מחוממת, ג'קוזי ספא, 6 חדרי שינה , נוף מרהיב ועוד. בלעדי באתר - חבילת חורף למשפחות וקבוצות במחיר אטרקטיבי!
וילה מצפה הוד בפוריה עילית - ריזורט
https://www.resort.co.il/villa/villa-mizpe-hod
חצר הנופש של וילה מצפה הוד היא חצר מבודדת עם נוף מרהיב. אתם מוזמנים לבלות בחצר בבריכה פרטית עם ספסל זרימה פנימי, ג'קוזי מפנק, מיטות שיזוף, ערסלים, שולחן סנוקר, פינג פונג, עמדת …
וילה מצפה הוד - החצר והבריכה בפוריה כפר עבודה - מחירים ...
https://www.govilla.co.il/villamitzpehod_pool-yard
וילה מצפה הוד - החצר והבריכה - מפה. אתר בית זה מנוהל ומעודכן ע"י בית העסק המפרסם (התיירן): כל התמונות, המאפיינים, המחירים, זמינות החדרים והמבצעים המופיעים באתר זה הינם באחריותו הבלעדית.
וילה מצפה הוד | וילה יוקרתית בצפון | Places
https://vilahod.weekend.co.il
וילה מצפה הוד. הוסף חוות דעת. "מהנופים הכי יפים בארץ" – כך נאמר על הנוף שנשקף מווילה מצפה הוד! בדרך מקיבוץ אלומות לכיוון הכנרת עוברים באחת התצפיות היפות ביותר מהן ניתן להשקיף לכנרת- מצפה הוד.
BaLiVilla: וילה מצפה הוד בפוריה עילית במחיר המפתיע בארץ, כנסו!
https://www.balivilla.co.il/villa-344/villa-glory-view
נוף עוצר נשימה של הכנרת, העמק והרי הגולן. מצפה הוד נחשב לאחת מנקודות התצפית היפות ביותר בארץ. על קצה המזלג: וילה מצפה הוד היא אחת הווילות העשירות והמפנקות ביותר בארץ. אורחי הווילה נהנים מעיצוב פנים יוקרתי, מיקום מבוקש, אבזור מלא, שירות אדיב ורשימה ארוכה של אטרקציות.
וילה מצפה הוד - וילה בפוריה, וילה בכנרת - דף הבית | פייסבוק
https://he-il.facebook.com › villa.mit...
וילה מצפה הוד - וילה בפוריה, וילה בכנרת. $$. ·. השכרת בתים ל...
וילה מצפה הוד בפוריה כפר עבודה - מחירים, מבצעים והמלצות ...
https://www.govilla.co.il/villamitzpehod
וילת אירוח הנמצאת בישוב פוריה, קרוב לטבריה והכנרת. בוילה 5 חדרי שינה מרווחים, 4 חדרי רחצה, 2 סלונים ומטבח מאובזר בכל הציוד הדרוש על מנת להכין ארוחה מפנקת. בחצר הוילה בריכה, ג'קוזי ספא, שולחנות משחקים ועוד.
וילה מצפה הוד: המלצות גולשים, חוות דעת, ביקורת - Weekend וילות - צימרים
https://my.weekend.co.il › reviews
וילה ענקית אל מול כנרת. חמישה חדרי שינה מעוצבים ופרטיים, בריכה וג'קוזי.
וילה מצפה הוד בפוריה עילית במחיר המפתיע בארץ, כנסו! - BaLiVilla
https://www.balivilla.co.il › villa-344
תמיד רציתם לנפוש באיזור הצפון ולא ידעתכם היכן? וילה מצפה הוד פוריה הביאה את הבשורה: נוף אדיר לכנרת, בריכת שחייה מיוחדת, ג'קוזי מפנק, פינת BBQ מאובזרת ועוד!
וילה מצפה הוד, פוריה כפר עבודה - וילות
https://www.bonvillas.co.il › villamit...
וילה מצפה הוד לחופשה אמיתית, זמן איכות עם המשפחה או החברים. וילה מצפה הוד בפוריה כפר עבודה בכנרת וגליל תחתון עם 5 חדרי שינה - בהתחייבות למחיר הכי טוב!
וילה מצפה הוד, פוריה עילית | סקירה מלאה, דילים וחוות דעת - וילות היוקרה
https://www.hayokra.co.il › villa › vi...
עד 50% הנחה בהזמנת וילה מצפה הוד בפוריה עילית - צפו כעת בסקירה מפורטת של מתחם האירוח, דילים בלעדיים וחוות דעת באתר וילות היוקרה »
וילה מצפה הוד בפוריה עילית - ריזורט
https://www.resort.co.il › villa › villa...
הבריכה מחוממת בחורף! הוילה מושכרת עפ"י חדרים - כל סוויטה מושכרת בנפרד! וילה יפהפייה במיקום קסום ומיוחד מעל מצפה הוד ברכס פוריה. מצפה הוד נחשב לנקודת תצפית ...
וילה מצפה הוד פוריה עילית - Villas.co.il
https://www.villas.co.il/villa/villa-villa-glory-view/350
מידע על וילה מצפה הוד: אירוח החל מ-6,000 ש"ח ללילה. מתאימה ללינה ל-24 נופשים. וילה מצפה הוד ממוקמת מעל אחת מנקודות התצפית הכי יפות בארץ. התצפית משקיפה על הכנרת, עמק הירדן והרי הגולן.
וילה מצפה הוד, פוריה עילית | סקירה מלאה, דילים וחוות דעת ...
https://www.hayokra.co.il/villa/villa-mitzpe-hod
שימו לב כי אתר וילות היוקרה לא מפרסם ביקורות גולשים אלא המלצות שאושרו ע"י המערכת בלבד! מדהים! שהינו לילה ב-6.6.18 בוילה מצפה הוד במסגרת טיול חברה, קיבלנו את הוילה נקייה ומאובזרת …
וילה מצפה הוד - החצר והבריכה, וילת נופש בפוריה כפר עבודה ...
https://www.weekend-villa.co.il/24188/6985
וילה מצפה הוד - החצר והבריכה - מפה. אתר בית זה מנוהל ומעודכן ע"י בית העסק המפרסם (התיירן): כל התמונות, המאפיינים, המחירים, זמינות החדרים והמבצעים המופיעים באתר זה הינם באחריותו הבלעדית.
וילה מצפה הוד בפוריה עילית - LuxuryVillas
https://www.luxuryvillas.co.il/villa-glory-view
נתונים חשובים על וילה מצפה הוד. בריכת שחייה קיצית מול נוף, ג'קוזי ספא, מגרש כודרגל סינטטי, מיטות שיזוף ופינות ישיבה מול הנוף, שולחן סנוקר יוקרתי, פינג-פונג, כדורגל שולחן, טאבון מיוחד לאפיית פיתות, פינת BBQ. בתיאום ובתשלום נוסף מראש ניתן להזמין טיפולים ועיסויים אישיים, בנוסף ...
וילה מצפה הוד - וילת נופש בפוריה כפר עבודה | Weekend Villa
https://www.weekend-villa.co.il/24188
וילה מצפה הוד מתאימה לנופש משפחות עם ילדים, לקבוצות חברים, לזוגות ואפילו לעריכת אירועים במקום - חגיגת ימי הולדת, ערבי גיבוש, ימי כיף ועוד.