חיפשת:

וילה חלום באמירים

וילה חלום | אמירים, צימרים באמירים
www.amirim-holiday.co.il/וילה-באמירים
לוילה חלום באמירים, מרפסת נוף רחבת ידיים, עם שולחן וכסאות, מקום אידיאלי לארוחת הבוקר או לכוס תה או קפה בשעות הערב אל מול השקיעות המרהיבות מעל הרי הגליל. כאן גם תמצאו להנאתכם גינה פרטית עם כסא ערסל הניצב אל מול הנוף, וחניה פרטית צמודה לצימר.
וילה חלום - זמן חלום - צימרים באמירים
https://www.zman-halom.co.il/וילה-חלום
וילה חלום, וילה למשפחה – בזמן חלום – צימרים באמירים. מה בוילה: שני חדרי שינה מבודדים ונפרדים האחד מהשני, כאשר בכל חדר יש ג'קוזי בתוך החדר ושרותים ומקלחת בנפרד. שני החדרים נפתחים לעבר סלון גדול ומרווח, עם ספות – מיטות גדולות ומרווחות.
צימר זמן חלום באמירים - וילה חלום
https://www.aaa.co.il › זמן_חלום_וילה_...
צימר A גאה להציג זמן חלום - וילה חלום התקשרו עכשיו למספר 053-6605301 והזמינו מזמן חלום חופשה מפנקת בצימר עבור זוגות ומשפחות.וילה חלום זמן חלום אמירים בחסות ...
וילה חלום - צימרים באמירים
https://www.amirim-home.co.il › וילה...
וילה חלום - היא צימר - וילה באמירים המתאימה לארח שני זוגות חברים או משפחה של עד 6 נפשות. וילה חלום היא צימר גדול ומרווח. בוילה תמצאו שני חדרי שינה מבודדים ...
צימרים באמירים - זמן חלום - צימרים באמירים
https://www.zman-halom.co.il
זמן חלום - צימרים וספא באמירים זמן חלום – הוא מתחם מפנק של צימרים עם ספא באמירים, המציע לכם צימר איכותי עם כל הפינוקים, ליד מתחם ספא בוטיק מדהים, הכל באותו מתחם, ביחד עם שרות אישי מסור מכל הלב…
וילות באמירים, וילת נופש באמירים, וילה אמירים | Weekend
www.weekend.co.il › וילות_באמירים
וילה באמירים היא בעצם צימר גדול שיכול לארח משפחה גדולה או מספר זוגות של חברים. וילות באמירים מתוכננות ומעוצבות במיוחד כדי לארח קבוצה גדולה של אנשים. הן יכולות להכיל בקלות ובנוחיות משפחה ...
וילות באמירים, וילת נופש באמירים, וילה אמירים | Weekend
https://www.weekend.co.il/וילות_באמירים.aspx
וילות באמירים מתוכננות ומעוצבות במיוחד כדי לארח קבוצה גדולה של אנשים. הן יכולות להכיל בקלות ובנוחיות משפחה גדולה, הכוללת זוג עם חמישה ילדים, או שני זוגות עם שלושה ילדים. במקרה שמגיעים גם הסבא והסבתא יהיה מקום גם בשבילם.
צימרים באמירים - זמן חלום - צימרים באמירים
www.zman-halom.co.il
וילה חלום באמירים, וילה המיועדת למשפחה עד שבע נפשות או לקבוצת חברים עם עד שבעה חברים. כמו כן, הוילה עוצבה במיוחד לארוח של שני זוגות חברים, עם או בלי ילדים
צימר זמן חלום באמירים - וילה חלום - צימרים
https://www.zipedia.co.il › זמן חלום_וי...
ציפדיה גאה להציג - צימר זמן חלום - וילה חלום התקשרו עכשיו למספר 053-6605301 והזמינו משמואל / ליהי חופשה מפנקת בצימר עבור זוגות בלבד.
"זמן חלום" באמירים - המלצות, מחירים ומבצעים | RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › showCabin
צימר זמן חלום בישוב אמירים. ... תמונות כללי; וילה חלום; נסיכת היער; קן לאוהבים; סוויטה אלי נוף; ספא חלום ... מפרט היחידות, בקתה אחת, סוויטה, וילה אחת.
וילה חלום - זמן חלום - צימרים באמירים
https://www.zman-halom.co.il › וילה-...
זמן חלום - צימרים באמירים, צימרים עם ספא באמירים, חבילת פינוק, הכוללת צימר רומנטי וטיפולי ספא, ארוחות מפנקות מוגשות לצימר יוקרתי עם ג'קוזי, נוף מדהים ,ושפע ...
וילה חלום | אמירים, צימרים באמירים
www.amirim-holiday.co.il › וילה-באמירים
וילה חלום - היא וילה באמירים המתאימה למשפחות. וילה חלום הוא צימר-וילה גדול ומרווח. בוילה תמצאו שני חדרי שינה מבודדים האחד מן השני. בכל חדר שינה יש טלוויזיה בכבלים, ג'קוזי, מקלחת ושרותים צמודים ...
וילות באמירים, וילה לחופשה באמירים | Go Villa
https://www.govilla.co.il/villas_amirim
Nov 22, 2021 · 053-4259896 וילה בצל הגפן וילה ליד אמירים (בגורן, במרחק של 24.1 ק"מ) | 19/12/2021. מעולה, יוצא מהכלל (3) וילת נופש לאירוח משפחתי באווירה כפרית מלאת שלווה וכיף. הוילה כוללת בריכת שחיה מחוממת, 4 חדרי שינה גדולים, סלון משותף, פינג פו. וילת נופש לאירוח משפחתי באווירה כפרית מלאת שלווה וכיף.
וילות באמירים, וילה לחופשה באמירים | Go Villa
www.govilla.co.il › villas_amirim
Nov 22, 2021 · וילה אהבה גלילית וילה באמירים, גליל עליון | 02/12/2021 וילה ענקית לאירוח למשפחות, חגיגות ואירועים מאובזרת ב-3 חדרי שינה, חצר עם מדשאה ירוקה, בריכת שחיה, ג'קוזי, ריהוט גן ועוד.
"זמן חלום" באמירים - המלצות, מחירים ומבצעים | RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/showCabin.asp?site=56
בגליל העליון במיקום חלומי מול נוף גלילי ירוק, ניצב מתחם זמן חלום. במתחם וילת אירוח מרווחת, סוויטה רומנטית ובקתת עץ כפרית. במתחם ספא מפנק ובו ג`קוזי ספא ענק, חדרי טיפולים, מלתחה, כיבוד קל, פינת ישיבה נוחה, חמאם טורקי, סאונה יבשה, מרפסת גדולה ומקורה עם נוף.
צימר זמן חלום, אמירים | Weekend - צימרים
https://my.weekend.co.il › זמן_חלום
זמן חלום באמירים, בגליל עליון - מבצעים, ביקורות אמיתיות, תמונות עדכניות, תאריכים פנויים. שווה את הכסף - הזמינו עכשיו!
צימר זמן חלום - וילה חלום, אמירים | Weekend
https://my.weekend.co.il/default.aspx?id=1311&cat=654&lang=he
בסוויטת וילה חלום חדר שינה רחב עם ג'קוזי, מטבח גדול ומאובזר, סלון ובו ספות נוחות בסמון לחלון פנורמי הצופה אל הנוף, טלוויזית lcd ומערכת dvd עם ספריית סרטים מגוונת, לסוויטת אלי נוף מרפסת מקורה צמודה הפונה אל הנוף הגלילי המרהיב והקסום.
צימר זמן חלום - וילה חלום, אמירים | Weekend
my.weekend.co.il › default
זמן חלום | וילה חלום, באמירים, בגליל עליון - מבצעים, ביקורות אמיתיות, תמונות עדכניות, תאריכים פנויים. שווה את הכסף - הזמינו עכשיו!
"זמן חלום" באמירים - המלצות, מחירים ומבצעים | RRR.co.il
www.rrr.co.il › showCabin
צימר זמן חלום בישוב אמירים. מבצעים, המלצות והנחות באתר. צפו בצימר זמן חלום – מחירים, תמונות ענק מרהיבות, תאריכים פנויים ומידע מקיף ומלא.
זמן חלום - בורדו 100
https://www.bordo100.co.il › צימר › זמן+חלום
זמן חלום - מתחם צימרים וספא מפנק באמירים שבגליל העליון. מתחם אירוח המתמחה בחבילות נופש מפנקות ... זמן חלום - אירוח ספא ... וילה חלום- נוף פנורמי גלילי.
וילה חלום - זמן חלום - צימרים באמירים
www.zman-halom.co.il › וילה-חלום
וילה חלום, וילה למשפחה – בזמן חלום – צימרים באמירים. מה בוילה: שני חדרי שינה מבודדים ונפרדים האחד מהשני, כאשר בכל חדר יש ג'קוזי בתוך החדר ושרותים ומקלחת בנפרד. שני החדרים נפתחים לעבר סלון גדול ...