חיפשת:

וילה גליליי ביקורת

487 חוות דעת-מלונות מאומתות על Villa Galilee | Booking.com
https://www.booking.com › hotel › v...
קראו 487 חוות דעת מאומתות מאורחים שכבר שהו ב-וילה גליליי מלון בוטיק וספא, צפת, אשר קיבל/ה דירוג של 8.5 מתוך 10 מאורחי Booking.com.
וילה גליליי מלון בוטיק וספא : המלצות גולשים, חוות דעת, ביקורת - צימרים
https://my.weekend.co.il › reviews
חופשה מפנקת במלון בוטיק יוקרתי השוכן בקו ראשון לנוף גלילי מרהיב.כל אחת מהיחידות מאובזרת במלואה ומעוצבת. במתחם תיהנו מבריכה גדולה, מתחם ספא ועוד מתקנים ...
וילה גליליי מלון בוטיק וספא, צפת – מחירים מעודכנים לשנת 2021
https://www.booking.com/hotel/il/villa-galilee-boutique.he.html
וילה גליליי מלון בוטיק וספא. הגדוד השלישי 106, צפת, 13100, ישראל – מיקום מעולה - הצג מפה. לאחר ביצוע ההזמנה, כל פרטי מקום האירוח, כולל מספר הטלפון והכתובת, מסופקים באישור ההזמנה ובחשבון המשתמש שלכם ...
מלון וילה גליליי - צפת, ישראל - חוות דעת על המלון והשוואת מחירים
https://www.tripadvisor.co.il › Hotel_...
מלון וילה גליליי, צפת: 321 חוות דעת על מלונות, 225 תמונות של מטיילים ומבצעים מעולים עבור מלון וילה גליליי, המדורג מס' 2 מתוך 5 מלונות בצפת ושקיבל ציון 3.5 ...
חוות דעת ישראלים מלון וילה גליליי צפת ציון 9.28 מתוך 68 ביקורות
https://www.hotel4u.co.il › Hotel_Re...
חוות דעת וביקורת על מלון וילה גליליי צפת, ניתן למצוא באתר מלונות ישראל ישיר, כאן ניתן למצוא חוות דעת של נופשים ששהו במלון והביעו את חוות דעתם וכן ציון ...
וילה גליליי - נוף הגליל, צפת - מלון בוטיק - איזי
https://easy.co.il/page/631840
וילה גליליי - נוף הגליל, צפת - מלון בוטיק - איזי. המידע בדף זה לא עודכן זמן רב! עדכון פרטי העסק. מלון וילה גליליי הוא מלון בוטיק השוכן בהר כנען בצפת. מבנה המלון הוא שחזור של מבנה אבן שהוקם בשנת 1932, והוא מעוצב ומרוהט בסגנון ארופאי המשתלב באוירת הרי צפת.
468 חוות דעת-מלונות מאומתות על Villa Galilee | Booking.com
https://www.booking.com/reviews/il/hotel/villa-galilee-boutique.he.html
קראו 468 חוות דעת מאומתות מאורחים שכבר שהו ב-וילה גליליי מלון בוטיק וספא, צפת, אשר קיבל/ה דירוג של 8.5 מתוך 10 מאורחי Booking.com.
וילה גליליי צפת, מלון בוטיק וילה גליליי | Places
https://villagalilee.weekend.co.il
וילה גליליי - מלון בוטיק הנו מתחם אירוח יוקרתי המשקיף אל נופי הגליל המרהיבים ואל הר מירון ממערב, הכנרת ממזרח ובתי העיר צפת.
מלון בוטיק וספא וילה גליליי - צפת - Hotels.com
https://he.hotels.com › ... › מלון בוטיק וספא וילה גליליי
צפו במבצעים עבור מלון בוטיק וספא וילה גליליי, כולל החזר מלא על המחירים עם ביטול חופשי. מלון עסקים זה מציע לאורחיו ליהנות מארוחת בוקר חינם.
וילה גליליי: מלון בוטיק בצפון הקסום על פסגת הר כנען
https://www.villa-galilee.com
וילה גליליי הוא מלון בוטיק בצפון, הממוקם על פסגת הר כנען בגליל העליון, במקום הגבוה ביותר בצפת, ומשקיף על נופים קסומים ועוצרי נשימה.
וילה גליליי: לנשום אוויר בוטיק - הארץ
https://www.haaretz.co.il › gallery
וילה גליליי: לנשום אוויר בוטיק. בניין אבן, ספא מפנק ועיצוב צרפתי קלאסי - על הר כנען בצפת מסתתר מלון בוטיק שלא תרצו לצאת ממנו. טל לוין, עכבר העיר.
וילה גליליי נוף לכנרת, מושבה כנרת - תמונות HD, ביקורות ...
https://www.bonvillas.co.il/galileelakeview
וילה גליליי נוף לכנרת לחופשה אמיתית, זמן איכות עם המשפחה או החברים. וילה גליליי נוף לכנרת במושבה כנרת בכנרת וגליל תחתון עם 5 חדרי שינה - בהתחייבות למחיר הכי טוב!
מלון בוטיק בצפון הקסום על פסגת הר כנען | וילה גליליי
https://www.villa-galilee.com
מלון וילה גליליי – פיסת היסטוריה בגליל. על פסגת הר כנען, במקום הגבוה ביותר בצפת (940 מ') שוכן מלון בוטיק קסום בשם "וילה גליליי", המשקיף על נוף עוצר נשימה – הר מירון ממערב, הכנרת ממזרח וביניהם שיפולי השכונות הציוריות ובתי …
וילה גלילי בצפת: מה חשוב לדעת לפני שמזמינים? | הפסגה - צימר בצפון
https://www.hapisga.co.il › site
ביקרנו בוילה גלילי בישוב צפת - מה אהבנו, מה כדאי לדעת לפני שמזמינים, איך האווירה במקום ומה הגולשים חושבים? כל הפרטים | הפסגה.
חופשה על פסגת ההר: ביקרנו במלון בוטיק וספא וילה גליליי - Mako
https://www.mako.co.il › leisure
עיצוב מרשים בחדרים, נוף מהפנט ואווירה מרגיעה הופכים את הנופש ב"וילה גליליי" לחוויה שלווה ואיכותית. רק חבל שבגזרה הקולינרית של המלון לא ניכרת ...