חיפשת:

וילה ביסודות לשבת

וילות נופש למשפחות ביסודות - דתי פייג'
https://www.datipage.co.il › search
וילות נופש למשפחות ביסודות - המומלצים של דתי פייג' לציבור הדתי והחרדי. ניתן למקד את הרשימה לפי איזורים. לא נמצאו תוצאות העונות על החיפוש המבוקש.
וילה לדתיים - מתחמי אירוח של וילות למגזר הדתי
https://www.villadaka90.co.il › וילה_ל...
הוילות שאספנו עבורכן שומרות שבת, ומכילות אבזור מתאים לשבתות כך שתוכלו להירגע ולהתמקד בהנאה בוילה תוכלו להנות ממיחם, פלטה לשבת, בית כנסת בקרבת מקום,פרטיות ...
וילות נופש לציבור החרדי והדתי - למשפחות ולקבוצות | טלחופש
https://www.telechofesh.co.il › וילות-נ...
מחפשים וילה לקבוצה או למשפחה? באתר טלחופש תמצאו וילות בצפון, וילות בדרום, במרכז או באזור ירושלים. היכנסו כדי לבחור וילה מפנקת עם בריכה ותתחילו ליהנות.
וילות למשפחות | 226 מתחמי אירוח החל מ-199 ₪ לאדם ללילה ...
https://www.hayokra.co.il/families
וילות למשפחות (221) אחוזת דרך העמק פוריה עילית. וילה. 10 חדרי שינה. עד 30 אורחים ללינה 30 מבוגרים. וילה טרה נובה Terra Nova יבנאל. וילה. 4 חדרי שינה. עד 14 אורחים ללינה 12 מבוגרים, 2 תינוקות.
צימרים בבית חלקיה - המומלצים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/Beit_Hilkia.asp
צימרים בבית חלקיה והסביבה. ( 30 תוצאות) צימרים במרכז X. מיון לפי מרחק. מיון לפי מחיר. המחיר הנמוך תחילה המחיר הגבוה תחילה. הכניסו את מיקומכם לקבלת צימרים קרובים אליכם והצגת מרחק ממיקומכם : מרחק ...
וילות לשישי שבת - וילה לסוף שבוע להשכרה - VILA4ME
https://www.vila4me.co.il/וילה-לשישי-שבת/t/11
052-9170860 איש קשר:אבי. וילה מון בלאן מעונה. 10 חדרים. 052-9708115 איש קשר:מרכז הזמנות. לפעמים אתם מתלבטים ומחפשים אחר פיתרון נופש יצירתי לשישי שבת, לפניכם רשימת וילות נופש חלומיות לסוף השבוע הקרוב אם ...
וילות לשבת חתן | 192 מתחמי אירוח החל מ-199 ₪ לאדם ללילה ...
https://www.hayokra.co.il/shabbat-chatan
האתר שלנו יסייע לכם למצוא את הוילה הטובה ביותר עבורכם מתוך מגוון וילות לשבת חתן, בין אם אתם מחפשים חוויית אירוח יוקרתית או חופשה זולה. הזמינו עכשיו »
וילות במרכז - במבצע ענק - החל מ-500 ₪ - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il/villas/וילות_במרכז.asp
וילות במרכז הארץ נמצאות כאן בשבילכם. בתל אביב או מישור החוף - בירושלים או בהרים שמסביב לה - וילה במרכז זמינה רק לכם לבחירה, ועכשיו בואו לגלות את כל היופי שבמרכז הארץ.
182 וילות לשבת לדתיים במחיר המפתיע בארץ, כנסו עכשיו! - בא לי וילה
https://www.balivilla.co.il › tag › vill...
וילת נופש יוקרתית במיוחד בעיר אילת השופעת אטרקציות, מציעה לאורחיה- 7 חדרי שינה ורחצה, 2 בריכות שחייה, ג'קוזי ספא מפנק, 3 מטבחים ועוד. כניסה לוילה וילה ונישן צור ...
ושוב.... דירה ביסודות לשבת משפחתית | פרוג
https://www.prog.co.il › threads › ושו...
אנו מחפשים ביסודות דירה ענקית או וילה או משהו בסגנון לשבת משפחתית עבור כ-60 נפש, (ביניהם תינוקות)בשלושת השבועות. מקום שאפשר גם לאכול.
185 וילות לשבת חתן במחיר המפתיע בארץ, כנסו עכשיו!
https://www.balivilla.co.il/tag/villa-sit-winner
מבחר וילות לשבת חתן במחיר המפתיע והמיוחד בארץ, הוילות היפות והמיוחדות בישראל במחירים מיוחדים לגולשי האתר, כנסו עכשיו ובחרו וילת נופש.
10 הווילות הטובות ביותר באזור דרום הארץ, ישראל | …
https://www.booking.com/villas/region/il/south-district-israel.he.html
מצאו והזמינו דילים על הווילות הטובות ביותר באזור דרום הארץ, ישראל! קראו חוות דעת של אורחים, הזמינו וילה מעולה ותיהנו מנסיעה מצוינת.
וילות ביסודות מומלצות במבצע - RRR.co.il וילות
https://www.rrr.co.il › villas › Yesodot
מחפשים וילות ביסודות? ריכזנו עבורכם רשימת וילות מומלצות ביסודות. וילות הכי יפות - לנופש, למשפחות, למסיבות ואירועים- הכנסו עכשיו.
וילות ביסודות | למסיבות או לנופש משפחתי - TTT.co.il וילות
https://www.ttt.co.il › villas › Yesodot
וילות מומלצות להשכרה ביסודות - היכנסו והתרשמו ממבחר מרשים של וילות יוקרתיות ביסודות במחירים שווים במיוחד. וילות עם בריכה פרטית, גקוזי ספא ושלל פינוקים ...
קייט ונופש בבית חלקיה | דירות נופש בבית חלקיה | וילות ...
https://www.telechofesh.co.il/villa/קייט-ונופש-בבית-חלקיה
2 חדרי שינה. 3 חדרי שינה. 5 חדרי שינה. 8 חדרי שינה. בריכת שחיה. חצר עם דשא ופינות ישיבה. ערסל. קייט ונופש בבית חלקיה. 072-3725977.
דירות נופש למשפחות וזוגות ביסודות - דתי פייג'
https://www.datipage.co.il/biz/search/דירות+נופש,יסודות
דירות נופש למשפחות וזוגות ביסודות - המומלצים של דתי פייג' לציבור הדתי והחרדי. ניתן למקד את הרשימה לפי איזורים. לא נמצאו תוצאות העונות על החיפוש המבוקש. דירות נופש הן דירות שהוסבו לדירות אירוח ...
וילה לשבת לדתיים | וילות לשבת לדתיים - Villas
https://www.villas.co.il/tag/villa-for-religious-shabbat/264
וילה וילאליס וילות באילת. 4 חדרי שינה. קבל 30 % הנחה באמצע שבוע. 4 חדרי שינה מרווחים, 3 חדרי רחצה, בריכת שחייה, פינת BBQ ועוד שפע פינוקים ואטרקציות. למידע נוסף. איש קשר: יצחק. 052-9129406.
וילות נופש ביסודות | Vcation - צימרים בישראל
https://www.vcation.co.il › וילות נופש ...
מחפש וילות נופש ביסודות ? הגעת למקום הנכון! מבחר וילות נופש מדהימות לאירוח מפנק למשפחות , זוגות , קבוצות ועוד. היכנס ובחר עכשיו את וילת הנופש המושלמת, ...