חיפשת:

וטרינר חירום חולון

וטרינר תורן | קופט חולים - מרפאות וטרינריות - מרכזי חרום ...
www.kupet.co.il
ברשת 2 מרכזי חירום וטרינריים : בית חולים וטרינר תורן פתח תקווה (סמוך לצומת גהה) פתוח 24 שעות ביממה, ומרכז רפואי וטרינר תורן תל אביב (סמוך לגן העיר) אשר פתוח, כל יום עד חצות. שאר המרפאות הוטרינריות הינן מרפאות מקומיות המקושרות למרכזים הרפואיים.
מרפאה ומרכז רפואי וטרינרי לחיות ד"ר גיורא היימן בחולון
https://www.myvet.co.il
מרפאה ומרכז רפואי וטרינרי לחיות מחמד בחולון ד"ר גיורא היימן. חיסונים וטיפולי מנע לחתול ולכלב, חדרי ניתוח וטיפול משוכללים וציוד חדשני ומתקדם.
וטרינר בחולון : רשימת וטרינרים בחולון - דפי זהב
https://www.d.co.il/h-c14670-e0-p0-l0-city6600
מחפש וטרינר בחולון? דפי זהב יסייע לך בבחירת וטרינריה, עם חוות דעת גולשים, מחירון, פורום מרפאה וטרינרית, מומחים ועוד! ... בדיקות הנעשות במעבדה לדוגמא בדיקות דם טיפולי חירום ... יהושע רבינוביץ 11 ...
מרכז וטרינרי קרית שרת, קרן היסוד 1, בחולון - טלפון, שעות ...
www.d.co.il › 72899940
דפי זהב מציג מידע על מרכז וטרינרי קרית שרת קרן היסוד 1, בחולון - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום וטרינר.
שירותי וטרינר תורן חולון - חיות בעיר
https://www.petsinthecity.co.il › שירו...
לשם כך, עליכם למהר ולאתר שירותי וטרינר תורן חולון בגוגל, או טוב מכך – להכיר מראש את השירות המסופק על ידי מרפאת חיות בעיר. הצורך בווטרינר תורן בחולון שירותי ...
מרפאה ומרכז רפואי וטרינרי לחיות ד"ר גיורא היימן בחולון
https://www.myvet.co.il
מרפאה ומרכז רפואי וטרינרי לחיות ד"ר גיורא היימן בחולון. To play, press and hold the enter key. To stop, release the enter key. מרכז רפואי לחיות מחמד. וטרינר בחולון - 03-5057419. חירום 24/7 - 050-9-404-909. Yes, we're open.
מרפאה ומרכז רפואי וטרינרי לחיות ד"ר גיורא היימן בחולון
www.myvet.co.il
וטרינר בחולון - 03-5057419 חירום 24/7 - 050-9-404-909 Closed OPENS TOMORROW 9AM במרכז הרפואי שלנו לחיות מחמד, בחולון - אנו חמישה רופאים ווטרינרים וחמש סייעות, כולנו בעלי הכשרה וניסיון רב. ולמרות השוני וההבדלים הקיימים בינינו, על עובדה מוחלטת אחת, אנו כולנו מסכימים פה אחד - שאין כמו בעלי חיים, הם חברים, נאמנים ובעיקר אוהבים (: .
וטרינר ביקורי בית - וטרינר נייד עד הבית
https://www.petdoctor.co.il
מטרת ביקור בית וטרינרי היא לאפשר טיפול וטרינרי נחוץ לחיות המחמד, בסביבה הטבעית ביותר. באווירה נטולת לחצים וללא סכנת הדבקה במחלות מבעלי חיים אחרים במרפאה. בנוסף הדבר מקל עליכם, בעלי הכלבים והחתולים.
מרכז וטרינרי קרית שרת: מרפאה וטרינרית בחולון
http://vadim-bespalov.zapweb.co.il
ייעוץ בנושא גידול כלבים וחתולים וטיפול בהם; מכירת מזון רפואי; וטרינר חירום – 24 שעות ביממה; תוכניות בריאות שנתיות לכל חיות המחמד ובמחיר שווה לכל ...
8 וטרינרים המומלצים ביותר בחולון מעודכן ינואר 2022
https://www.t.co.il/212-s445-וטרינרים-חולון.html
וטרינרים. "לאחר ביקורים אינסופיים אצל וטרינרים בשביל הכלבה שלי קמילה, אף אחד לא ידע מה הבעיה עם הרגל שלה. לאחר ביקור במרפאה הוטרינרית בקריית שרת בחולון, ד"ר ודים עשה כמה בדיקות וטיפל בפציעה של קמילה. תודה על היחס החם והאוהב לקמילה. ".
וטרינר תורן בחולון - וטרינר 24 שעות - בזק B144
https://www.b144.co.il › חולון
מחפשים וטרינר תורן בחולון? לשירותכם רשימת וטרינרים הפתוחים 24 שעות לטיפול דחוף בחיות מחמד. היכנסו, בדקו כתובות ובחרו וטרינר 24/7 בחולון לפי המלצות.
מרפאה וטרינרית בחולון – מרכז וטרינרי קרית שרת
vadim-bespalov.zapweb.co.il
במרכז וטרינרי קרית שרת בחולון נשמח לעמוד לרשותכם ולרשות חיות המחמד שלכם בכל עת – באמצעות טיפולי מרפאה וטרינרית שוטפים (כגון חיסונים), טיפולי חירום הזמינים 24 שעות ביממה, שירותים כירורגיים מתקדמים, ביקורי בית וייעוץ מקצועי לגבי כל שאלה ותהייה. בין שירותי המרפאה הווטרינרית: חיסונים לכלבים ולחתולים רפואה פנימית
וטרינר חירום חולון - וט-אדום
https://www.vetadom.co.il › וטרינר-חיר...
בכל מקרה חירום למספר החירום של וטאדום.וטרינר חירום חולון בשעות הלילה, שבתות, וחגים בחולון ובכל האזור, תל אביב, בת ים, רחובות...
וטרינר בחולון : רשימת וטרינרים בחולון - דפי זהב
www.d.co.il › h-c14670-e0-p0-l0-city6600
וטרינרים. פתוח. עד 20:00. קרן היסוד 1, חולון. 072-3270169. 072-3270169. זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק. מספר מקשר.
וטרינר חירום 24 שעות
http://www.pet-care.co.il › innerup
התקשרו אלינו לקבת מענה והחלטה מהירה אם להגיע למרפאה או שניתן לחכות לבוקר. שירות וטרינר חירום במרפאה או אצלכם ניתן בכל אזור בת-ים, חולון, ראשון לציון, דרום תל ...
וטרינר חירום בחולון : טיפול חירום לבעלי חיים בחולון - דפי זהב
https://www.d.co.il › ... › וטרינרים בחולון
מחפש טיפולי חירום לבעלי חיים בחולון? דפי זהב יסייע לך בבחירת וטרינריה, עם חוות דעת גולשים, מחירון, פורום מרפאה וטרינרית, מומחים ועוד! כנס וקבל החלטה נבונה.
וטרינר חירום תל אביב וגוש דן בכל שעות הלילה שבתות וחגים ...
https://www.vetadom.co.il
מייסד וט-אדום באירופה. ד"ר אלן טיבי ייסד בצרפת ואירופה את הרעיון המהפכני שמאחורי חברת וט-אדום ב-1981 הנותנת שירות חירום וטרינרי בבית הלקוח. הוא יזם ואסף סדרה של פרוטוקולים רפואיים המתמקדים ברפואת חירום בבית הלקוח.
וטרינר תורן בחולון - וטרינר 24 שעות - בזק B144
https://www.b144.co.il/וטרינרים-24-שעות/חולון
מדוע ולמה עלולים להזדקק לשירותים של וטרינר תורן גם בסופי שבוע או באמצע הלילה? איפה אפשר למצוא רופאי חיות גם אחרי שעות העבודה המקובלות, ומה לעשות אם נתקלתם בחיית בר שצריכה עזרה? כמו בני אדם, גם בעלי חיים וחיות מחמד בתוכם, חולים מדי פעם, וגם בהפתעה.
גלית לוין גיחון|וטרינר בחולון|מרפאה וטרינרית בחולון|וטירנר במרכז
https://galitvet.com
וטרינר בחולון,וטרינרית,רופא חיות,כלב,השתלת שבב אלקטרוני,חתול,ייעוץ דיאטטי, בדיקות גורים,אוגר,סוס,צב,נחש,תוכי,מרפאה וטרינרית,מרכז הוטרינרי,חיות מחמד,רפואה ...
8 וטרינרים המומלצים ביותר בחולון מעודכן ינואר 2022
https://www.t.co.il › וטרינרים
קראו המלצות של גולשים על וטרינרים בחולון - מומלצי 2022 ברחבי הארץ. ... הגענו אליה במסגרת טיפול חירום, לשמחתי מתברר שגלית היא וטרינר 24 שעות, אז יכולנו ליצור ...
מרכז וטרינרי קרית שרת, קרן היסוד 1, בחולון - טלפון, שעות ...
https://www.d.co.il/72899940
Dec 03, 2015 · מרכז וטרינרי קרית שרת הוא מרכז רפואי מתקדם לחיות בית המציע יד מקצועית ויחס אוהב וחם. צוות המרפאה בעל ניסיון רב. במרפאה ציוד מתקדם המאפשר טיפול מקיף: מכשירי רנטגן, קרדיולוגיה, כירורגיה ואורטופדיה, בדיקות מעבדה, אולטרה סאונד, וכן טיפולי רפואת שיניים.
8 וטרינרים המומלצים ביותר בחולון מעודכן ינואר 2022
www.t.co.il › 212-s445-וטרינרים-חולון
"הגעתי לגלית עם הכלבה שלי ליסה אחרי שהיא עברה תאונת דרכים קלה, הגענו אליה במסגרת טיפול חירום, לשמחתי מתברר שגלית היא וטרינר 24 שעות, אז יכולנו ליצור איתה קשר גם אחרי הטיפול במשך שעות היממה, היא ענתה במסירות וסבלנות אין קץ ...
המרכז הווטרינרי לחיות בית וחיות אקזוטיות - וטרינר בחולון ...
www.animal-hospital.org
מחפשים וטרינר לחיית המחמד שלכם? ד"ר עמיר והצוות המסור יעניקו לחיית המחמד שלכם יחס חם, עדין ואכפתי, יחד עם מקצועיות גבוהה, ברמה העדכנית ביותר. המרפאה מצויידת בציוד המתקדם ביותר. נשמח לשרתכם ולענות על כל שאלה במרפאה אשר ...
המרכז הווטרינרי לחיות בית וחיות אקזוטיות - וטרינר בחולון ...
www.animal-hospital.org
מחפשים וטרינר לחיית המחמד שלכם? ד"ר עמיר והצוות המסור יעניקו לחיית המחמד שלכם יחס חם, עדין ואכפתי, יחד עם מקצועיות גבוהה, ברמה העדכנית ביותר.
וטרינר תורן בחולון - וטרינר 24 שעות - בזק B144
www.b144.co.il › וטרינרים-24-שעות
וטרינרים תורנים יש גם בבתי חולים לחיות; מרכזים גדולים יותר, שעובדים 24 שעות ביממה, ומלבד טיפול, הם יכולים להציע שירותי דימות (MRI או CT, רנטגן וכו') בלילה כמו גם לאורך כל היום. אופציה נוספת היא להתקשר (במידת האפשר ואם הרופא מאפשר זאת) לרופא הקבוע של חיית המחמד שלכם, ולבקש ממנו או ממנה עצה או טיפול.
וטרינר חירום במרכז|וטרינר בחולון|וטרינר חירום בחולון
https://galitvet.com/contact
וטרינר חירום במרכז,וטרינר בחולון,וטרינר חירום ... חולון . יש לכם שאלה? info@galitvet.com. התקשרו 03-5047777.