חיפשת:

התקנת roid על קודי

כיצד להתקין אקסודוס ויציאה חדשה על קודי ליאה 18 וקריפטון ...
https://onecosmedic.com/page-3/18-17-6-2020
כיצד להתקין אקסודוס קודי על קריפטון גרסה 17.6 ומטה באמצעות Repo Lazy. כדי להתקין תוסף Exodus Kodi מהריפו repo Lazy Kodi, בצע את הצעדים הבאים: ראשית, עליכם להתקין ריפו של Lazy Kodi. לאחר התקנת הריפו, לחץ על REPOSITORIES.
Kodi Cat - justdo.co.il
www.justdo.co.il/display-guide.php?guide=215
Aug 21, 2019 · התקנת קודי עם בילד קודי קאט, מדריך מהיר ופשוט. הערכה כוללת עברית כתוביות ועיצוב .. ... אתר justdo נגד פגיעה בזכויות יוצרים ונגד עבירה על החוק, כל מי שעושה זאת על אחריותו בלבד. 1. עודכן בתאריך 21.08.19.
קודי חתול 2019----- מדריך להתקנת קודי - YouTube
https://www.youtube.com › watch
מדריך להתקנת קודי חתול 2019 עם הריפו החדש סרטון כולל כל תהליך ... התקנת אפליקציות חיצוניות על שיומי מי בוקס ויצירת קיצור דרך (הדרך החדשה).
יוני 17׳ - מדריך להתקנה ידנית של קודי בעברית - עם הרחבות ...
https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=18252155
Sep 18, 2017 · צפו במדריך להתקנה ידנית של קודי 17 בעברית מלאה - המדריך מתאים למתחילים וכולל הרחבות והתאמת סקין-מעטפת פנומנל.הקישורים שמופיעים בסרטון:הורדת קודי מהאתר הרשמי -
הרחבת roid - התקנת תלות נכשלת בכל גירסה - קודי ישראל Kodi Israel
http://www.kodisrael.co.il › viewtopic
4. הבנת הנקרא - בכל פרסום נושא חדש יש להקפיד על כותרת שתתאים לתוכן הנושא. 5. זכויות יוצרים - אין לפרסם או לבקש לינקים/קובצי הרחבות העוסקים ...
KODI ISRAEL|קודי בעברית
https://www.ez-tv.co.il › KODI
KODI בעברית - כל מה שרציתם לדעת על KODI בעברית | מדריכים להתקנת קודי ... כאשר KODI מותקנת על מערכות כבדות כגון גרסאות KODI ל ANDROID או KODI ל WINDOWS.
מדריך להתקנת קודי בעברית - אנדרואידי
https://www.androidi.co.il/איך-להתקין-קודי-בעברית-מדריך
כיצד להתקין אקסודוס ויציאה חדשה על קודי ליאה 18 וקריפטון 17.6 ...
onecosmedic.com › page-3 › 18/17/6-2020
כיצד להתקין אקסודוס קודי על קריפטון גרסה 17.6 ומטה באמצעות Repo Lazy. כדי להתקין תוסף Exodus Kodi מהריפו repo Lazy Kodi, בצע את הצעדים הבאים: ראשית, עליכם להתקין ריפו של Lazy Kodi. לאחר התקנת הריפו, לחץ על REPOSITORIES.
הרחבת roid - התקנת תלות נכשלת בכל גירסה . -קודי ישראל Kodi Israel
www.kodisrael.co.il › viewtopic
Apr 01, 2017 · שלום. יש לי קודי 17.1 עם אבקסיס סקין כללי בעברית . ביומיים האחרונים אינני מצליח להתקין את הרחבת הוידאו roid לאחר שהתקנתי מחדש את הקודי והסקין לא משנה אם מדובר בגירסה החדשה או הישנה .
מדריך להתקנת קודי 18 בעברית | Bug Fix Blog
https://www.bugfixblog.com/מדריך-להתקנת-קודי-18-בעברית
Nov 11, 2020 · להורדת קודי 18 לחצו כאן . שלב א' – שינוי שפת הממשק לעברית. לאחר התקנת קודי 18, פתחו את התוכנה, ועברו אל תפריט המערכת (System) באמצעות …
הרחבת roid - התקנת תלות נכשלת בכל גירסה . -קודי ישראל Kodi ...
www.kodisrael.co.il/viewtopic.php?t=6702
Mar 31, 2017 · יש לשמור על שפת שיח ראויה לרבות הפירוט הבא - אין לקלל, לגדף, להטריד או להעליב חברים בפורום. ... הרחבת roid - התקנת תלות נכשלת בכל גירסה . ... שלום. יש לי קודי 17.1 עם אבקסיס סקין כללי בעברית .
התקנה נקייה של קודי בעברית עם הרחבות בסיס לצפייה בסרטים ...
https://www.acedzn.com/blog/kodi-174-hebrew
Oct 16, 2017 · אהלן אנשים ברוכים הבאים לביקורשת... אז יצא שהייתי צריך להתקין קודי על מכשיר חדש, חשבתי לעצמי אולי אני אשתף אתכם בתהליך... וכך יצא 'מדריך' חדש להתקנה ידנית ומלאה של קודי בעברית למשתמש הישראלי. אז איך מתקינים קודי?
הרחבות הקודי שישדרגו לכם את חווית הצפייה ב-2021
https://he.vpnmentor.com/blog/הרחבות-הקודי-שישדרגו-לכם-את...
התקנת קודי על המחשב או הטאבלט והגדרת אותו לעברית בשפת התצוגה, אבל רגע, מה עם תוספים? לאחר שמורידים את קודי ניתן להתקין גם תוספים, שנקראים ריפו (repositories) ובתוכם הרחבות.
איך להתקין את ההרחבה Covenant לקודי - אנדרואידי
https://www.androidi.co.il/covenant-kodi
Feb 07, 2018 · ניתן לבטל את זה על ידי כניסה להגדרות , הגדרות מערכת -> הרחבות -> מצד ימין תופיע האפשרות מקורות לא ידועים . יש לפתוח את קודי, לא משנה עם זה בגרסת ה Windows או האנרדאויד. בחר הגדרות > מנהל קבצים
הקהילה הכי חזקה ברשת קודי וחבילת ערוצים מכל העולם | Facebook
https://www.facebook.com › posts
October 14, 2018 at 1:32 PM · Facebook for Android · ... חדש - התקנת קודי קמיליון לאנדרואיד ולינוקס - ינואר-פברואר 2018 - עם כל ההרחבות וסקין אמיננס.
[מדריך] התקנת Movix Live על קודי - מגזין HT
https://htmag.co.il/phpbb/viewtopic.php?t=338351
Jan 26, 2020 · Re: [מדריך] התקנת Movix Live על קודי. הודעה שלא נקראה. 28/01/20 9:15. @KodiMaster. ·אני ממש עובד לפי המדריך והתקנתי jsergio repo וקיבלתי שההרחבה הותקנה בהצלחה. ממנה עצמה לא התקנתי כלום יש בה adult swim ו cartoon network. ואז אני ...
מדריך להתקנת קודי בעברית - אנדרואידי
https://www.androidi.co.il › איך-להתקי...
לאחר התקנת קודי הפעילו את התוכנה וכנסו אל הגדרות המערכת על ידי לחיצה על האייקון בצורת גלגל שיניים בצדו השמאלי של המסך למעלה.
מדריך להתקנת קודי 18 בעברית | Bug Fix Blog
www.bugfixblog.com › מדריך-להתקנת
Nov 11, 2020 · להורדת קודי 18 לחצו כאן . שלב א' – שינוי שפת הממשק לעברית. לאחר התקנת קודי 18, פתחו את התוכנה, ועברו אל תפריט המערכת (System) באמצעות לחיצה על הסמל. בחלון תפריט המערכת, בחרו בהגדרות הממשק (Interface settings).
הרחבות הקודי שישדרגו לכם את חווית הצפייה ב-2021
he.vpnmentor.com › blog › הרחבות-הקודי
התקנת קודי על המחשב או הטאבלט והגדרת אותו לעברית בשפת התצוגה, אבל רגע, מה עם תוספים? לאחר שמורידים את קודי ניתן להתקין גם תוספים, שנקראים ריפו (repositories) ובתוכם הרחבות.
[מדריך] התקנת הרחבת וואלה על קודי - מגזין HT
https://htmag.co.il › ... › תוכנה - KODI
[מדריך] התקנת הרחבת וואלה על קודי | תוכנות ניהול מדיה: KODI, תוספים, XBMC, Media Portal, PLEX וכו'
ייעוץ: כיצד להתקין יציאה על קודי - 2021 - בית
https://he.go-travels.com › how-instal...
... כיצד להתקין יציאה על קודי - 2021. התקנת אקסודוס בקודי Exodus Installation (דֵצֶמבֶּר 2021). ... אז אם ברצונך להתקין את Kodi ב- Android, קרא את זה.
מדריך להתקנת קודי בעברית - אנדרואידי
www.androidi.co.il › איך-להתקין-קודי
מה זה קודי? באנגלית
Kodi Cat - justdo.co.il
www.justdo.co.il › display-guide
Aug 21, 2019 · כל מי שמשתמש מי שמשתמש במערכות אחרות כמו אנדרואיד או סטרימר כלשהו.. פשוט להוריד את קודי, להתקין ואז פשוט לבמדריך זה לשלב 9 . מי שמעונין בהתקנה נקיה ללא בילד , כולל התקנת אקסודוס עברית וכתוביות ..