חיפשת:

התקנת מזגנים על הגג

האם מותר להתקין מזגן על קיר של בית משותף? תלוי - המקצוענים
https://www.pro.co.il › guide › air-co...
באילו מקרים התקנת מזגן על קיר חיצוני תהווה בעיה? ... החלטה להתקין את מנועי המזגנים רק על הגג או רק בעורף הבניין, ולא בחזית הפונה לרחוב.
התקנת מזגן בדירה שכורה ללא רשות
https://www.fridmanwork.com/lawyers21661.html
דירת הגג מושכרת בשכירות חופשית. השוכר קיבל רשות להשתמש בגג, לא יותרו יותר אישורים להתקנת מזגנים על הגג ומאז שהגב' נכנסה לכן בפירוש כתבתי בחוזה שצריך לתאם עימי התקנת המזגנים.
התקנת מזגן מחיר זול, מתקין מזגנים מומלץ במבצע ענק ️ | Fix It ...
www.fixitnow.co.il › התקנת-מזגן
מחירון התקנת מזגנים
התקנת מזגנים | טיפים להתקנת מזגנים - במידרג
https://www.midrag.co.il/Content/Tip/91
תושבת מזגן טובה הינה של חברת שחקים – חברה ישראלית המייצרת תושבות עבור התקנת מזגנים (תושבת מזגן היא למעשה תושבת למנוע של המזגן המכונה גם "מתקן …
התקנת מזגן בדירה שכורה ללא רשות
www.fridmanwork.com › lawyers21661
בכתב התביעה התבקש בית המשפט "ליתן צו עשה המורה לנתבעת לסלק מנוע של מזגן מפוצל שהותקן על ידה שלא כדין ותוך פגיעה ברכוש התובעים על גג הבניין הידוע כגוש 6941 חלקה 118 הנמצא ברחוב נחמני 64 פינת רחוב דרך מנחם בגין 27 בתל אביב והנמצא בבעלות התובעים (להלן: "הבניין"), ולתקן הנזקים שנגרמו בגג הבניין בעקבות התקנת מנוע המזגן המפוצל ובמעקה הגג".
התקנת מזגנים | טיפים להתקנת מזגנים - במידרג
https://www.midrag.co.il › Tip
כאן תוכלו לקרוא על התקנת מגזנים, מחירים של התקנת מזגן ואיך להיזהר מחאפרים. ... למנוע של המזגן המכונה גם "מתקן תלייה" כאשר המנוע מקובע בתלייה ולא על הגג).
מזגנים על גג בית משותף - askmydira
askmydira.co.il › מזגנים-על-גג-בית
המזגנים ישנים מאוד אחת כבר לא תקין. החלטתי במקום לתקן להחליף בחדשים. הביעה שהועד של הבניין מסרב לתת לי מפתחות של הגג בטענה שהמזגנים לא אמורים להיות מותקנים בגג כלל. ובכלל, מונע ממני גישה לגג, למשל לבדוק שלאחר גשם מים מתנקזים לביוב ולא עומדים מעל הדרתי. רציתי שמפתחות של הגג יהיו אצלי קבוע. הוועד הבית גר בשכירות (בדירה שלא בבעלותו).
התקנת מנוע מזגן על גג | פורום בתים משותפים • din.co.il
www.din.co.il › forum74 › 280009
Aug 02, 2016 · התקנת מנוע מזגן על גג. 2/8/2016. שלום רב, היני דייר שמתגורר בבניין בן חמש קומות , כאשר הקומה האחרונה (שם היני מתגורר) היא במפלס הגג. כלומר חצי קומה היא גג וחצי קומה זו הדירה שלי. לאחרונה אחד הדיירים ...
מחיר התקנת מזגן | כמה עולה התקנת מזגן - במידרג
מחיר פירוק שני מזגנים עיליים והתקנת שני מזגנים עיליים של אלקטרה 1.25 כ"ס - 1,900 ₪. מחיר התקנת שני מזגנים עיליים של תדיראן, 1.5 כ"ס ו-2 כ"ס, כולל קידוח אחד בבטון ותוספת שני מטר לצנרת – 2,040 ₪.
מזגנים על גג בית משותף - askmydira
https://askmydira.co.il › amp
רציתי שמפתחות של הגג יהיו אצלי קבוע. הוועד הבית גר בשכירות (בדירה שלא בבעלותו). יש לי מספר שאלות בעקבות כך: 1. האם מותר לי להמשיך להשתמש בגג משותף עבור מדחסים ...
התקנת מזגן על הגג - פורום משפטי לוועדי הבתים
web.kehilot.co.il › forum › forumshowmessage
התקנת מזגן על הגג אילן ידידי,או שעושים צחוק או ברצינות !! א.קרא שוב את הודעתי התקנת מזגן על גג היא עברה למעט התקנת דודי שמש וקולטים ובבינינים ישנים בלבד!! ב.בבינינים חדשים בלבד !!
ביהמ"ש המחוזי התיר לדיירים להניח מזגנים על גגו של בית משותף - גלובס
https://www.globes.co.il › article
המערערת טענה, כי התקנת המזגנים על הגג מהווה פגיעה ברכוש המשותף, ולכן היא אסורה. לעומת זאת טענו המשיבים, כי מדובר בשימוש סביר ומותר ברכוש המשותף.
מותר להתקין מזגן על חזית בניין מגורים? בדקנו - Ynet
https://www.ynet.co.il › article
תוהים מה קובע החוק לגבי התקנת מנוע מזגנים בקירות חיצוניים של בית משותף ... החלטה שמותר להתקין מנועים של מזגנים רק בעורף הבניין או רק על הגג, ...
מזגנים על גג בית משותף - askmydira
https://askmydira.co.il/מזגנים-על-גג-בית-משותף/amp
מזגנים על גג בית משותף. קניתי דירה בקומה אחרונה בבית משותף (הבית בן 18). המדחסים של המזגנים של חדרי השינה מותקנים בגג של בניין משותף. המזגנים ישנים …
התקנת מזגן על הגג - אקוסטיקה איטום ובידוד - Archijob
http://www.archijob.co.il › PrintMess...
אמורים להתקין לי מזגן על הגג כלומר המדחם(המנוע) על הגג שיש בו יריעות ביטומניות. השאלה שלי איך טכנאי המזגנים מקבע את המנוע, האים הקידוח במקום ...
התקנת מנוע מזגן על גג | פורום בתים משותפים • din.co.il
https://www.din.co.il › forum74
פורום בתים משותפים | תביעות למפקחת - שלום רב, היני דייר שמתגורר בבניין בן חמש קומות , כאשר הקומה האחרונה (שם היני מתגורר) היא במפלס הגג.
התקנת מזגן בבית משותף | עורך דין מקרקעין בירושלים
https://www.oz-cohen.com › installin...
התקנת מזגן בבית משותף דורשת לרוב פריצת הקיר החיצוני והתקנת מעבה או מפוח בשטח המשותף. אך עלול לגרום למטרדים שונים. מה הדין?
התקנת מזגן על הגג - פורום משפטי לוועדי הבתים
http://web.kehilot.co.il › forum › for...
התקנת מזגן על הגג, נושא: אריאל עמית, נשלחה על ידי: 13/03/2010 09:32:00, בתאריך: גוף ההודעה: אילן ידידי,או שעושים צחוק או ברצינות !!
התקנת מזגן בגג - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il › התקנת-מזגן-בגג
Nov 03, 2010 · התקנת מזגן על הגג אילן ידידי,או שעושים צחוק או ברצינות !! א.קרא שוב את הודעתי התקנת מזגן על גג היא עברה למעט התקנת דודי שמש וקולטים ובבינינים ...
התקנת מזגן מחיר זול, מתקין מזגנים מומלץ במבצע ענק ️ | Fix ...
https://www.fixitnow.co.il/התקנת-מזגן
התקנת מזגן על הגג - פורום משפטי לוועדי הבתים
web.kehilot.co.il/forum/forumshowmessage.asp?fnumber=118&ID=215452&sunid=215189
Nov 03, 2010 · התקנת מזגן על הגג אילן ידידי,או שעושים צחוק או ברצינות !! א.קרא שוב את הודעתי התקנת מזגן על גג היא עברה למעט התקנת דודי שמש וקולטים …
התקנת מזגנים | טיפים להתקנת מזגנים - במידרג
www.midrag.co.il › Content › Tip
עלות ההתקנה עלתה בכ- 20% עקב המעבר לגז ירוק ע"פ חוק. ככלל, מזגן גדול יותר שווה עלות ההתקנה גבוהה יותר. מ 3.5 כ"ס ומעלה עלות התקנת מזגן היא בטווח של 1200-1500 שקלים. המחיר, עבור התקנת מזגן סטנדרטי, כולל עד 2 מטרים של צנרת לחיבור בין המנוע (החלק שיושב בחוץ) והמאייד (החלק שיושב בבית) וכולל אף תושבת למנוע.