חיפשת:

התפטרות משרד החינוך

כח אדם בהוראה - משרד החינוך
https://edu.gov.il/machoz/TelAviv/administration/teaching-personnel/Pages/Guide-to...
Aug 31, 2018 · Aug 31, 2018 · תיאום תור לאורי ושולי מיועד לעובדי הוראה: פורשים השנה - אם עו"ה אם פורש ב 31/08/18. פרישה רפואית. הסכם רציפות- עו"ה המעוניין בהסכם רציפות זכויות יפנה לשולי אליהו בכח אדם בהוראה. במידה ועו"ה לא עומד ...
יחס משפיל, אי־אמון וסירוס: מכתב ההתפטרות שהפך לכתב אישום נגד ...
https://www.themarker.com › news
במכתב התפטרות שפירסם ברשתות החברתיות, המורה גל מאיר מאשים את משרד החינוך בשורה ארוכה של חוליים, ובהם הפקרת התלמידים ופגיעה במעמד המורה.
התפטרות מורה משרד החינוך - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › התפטרות-מורה-משרד-...
התפטרות מורה משרד החינוך. עבודה שחורה » מכתב התפטרות של מורה ממערכת החינוך. www.blacklabor.org/?p=41438. Jan 13, 2012 · מכתב התפטרות של מורה ממערכת החינוך.
זכויות המורה - מדריך - user-1723486
https://user-1723486.cld.bz › ...
התפטרות אם . התפטרה עובדת תוך תשעה חודשים מיום ... משרד החינוך נוהג לשלם פיצויי פיטורים לעובדת הוראה שהתפטרה תוך שנה מהלידה. הבעלויות האחרות לא נוהגות כך.
דוגמא למכתב התפטרות | עו"ד שרון טייץ
https://workrights.org.il/דוגמא-למכתב-התפטרות
Nov 18, 2020 · דוגמא למכתב התפטרות. החלטה על התפטרות ממקום העבודה צריכה להגיע לאחר מחשבה ולאחר ששקלתם היטב את החלטתכם, כיוון שלהתפטרות יש גם השלכות משפטיות ולא רק כלכליות. המטרה הרשמית של מכתב התפטרות היא ליידע את המעסיק על עזיבתכם הצפויה כדי שייערך בהתאם.
התפטרות משרד החינוך - fridmanwork.com
https://www.fridmanwork.com/lawmix17227.html
נוכח השגותיה אלה, הודיע מפקח משרד החינוך, מר חיים שניר (להלן: המפקח) למשיבה, במכתבו מיום 25.3.04 כי ולאחר סיור ובדיקה במקום, נמצא כי התנאים הפיסיים, מבנה מערכת השעות ודרכי הגישה לבית הספר תואמים את המגבלות שקבעה הוועדה הרפואית.
התפטרות מורה במשרד החינוך
https://www.fridmanwork.com › LA...
באותה עת כבר לא הייתה עובדת של משרד החינוך יותר מחודש. 5. הנתבעת טוענת כי במשך עשר שנים לכל ... אי התשלום מצדיק התפטרות כפיטורים המזכה בפיצויי פיטורים.
התפטרות מורה במשרד החינוך
https://www.fridmanwork.com/LAWx-lawyers127536.html
Sep 01, 2007 · ס 11 'לחוק פיצויי פיטורים' התשכ"ג - 1963 קובע: " התפטר עובד מחמת הרעה מוחשית בתנאי העבודה, או מחמת נסיבות אחרות שביחסי עבודה לגבי אותו העובד שבהן אין לדרוש ממנו כי ימשיך בעבודתו, רואים את ההתפטרות לענין חוק זה כפיטורים" הכלל הוא כי במקרה של התפטרות עקב הרעת תנאים מוחשית או נסיבות ...
התלבטות בעניין התפטרות - אתר הסתדרות המורים
https://www.itu.org.il › ... › פורום גננות
מה הרווחים/ ההפסדים במקרה של התפטרות לאחר שבתון/ חל"ת? 06/04/2021 בשעה 18:49 #48327.
צור קשר - כח אדם בהוראה
https://edu.gov.il › TelAviv › Pages
מדינת ישראל, משרד החינוך. מחוז תל אביב. חיפוש. התנתק. navbar-toggle menu. חפש. נראה כי JavaScript אינו זמין בדפדפן שלך. הפעל את JavaScript ונסה שוב.
1.28.1 התפטרות‏ - of Education.
https://cms.education.gov.il › Hafsaka
1 התפטרות אינה מזכה בפיצויי פיטורין אלא במקרים מיוחדים המפורטים בחוק פיצויי פיטורין,. תשכ"ג - 1963 והמובאים בפרק 1.28.2 לתקנון (כגון: התפטרות לאחר לידה,.
1.28.1 התפטרות‏ - משרד החינוך
https://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/Sherut/Takanon/Perek1B/Hafsaka
1 התפטרות אינה מזכה בפיצויי פיטורין אלא במקרים מיוחדים המפורטים בחוק פיצויי פיטורין, תשכ"ג - 1963 והמובאים בפרק 1.28.2 לתקנון (כגון: התפטרות לאחר לידה, התפטרות לרגל מצב בריאות לקוי, התפטרות לרגל העתקת מקום מגורים. וכדומה). 2 החליט מורה להתפטר מעבודתו, חייב להודיע על כך לפחות ...
משרד החינוך - כניסה למערכת
https://is.remote.education.gov.il/nidp/app/login?id=EduCombinedAuthUidPwd&sid=0&...
כניסה עם קוד חד פעמי. עבור משתמשים שמספר הטלפון הנייד שלהם מעודכן במערכות משרד החינוך
שימוע לפני פיטורין וצמצום היקף משרה - ארגון המורים
https://www.igm.org.il › img_mega › igm.1604.pdf
התפטרות מורה. מורה המעוניין לסיים את העסקתו מסיבות אישיות או כדי להימנע ... מורים במערכת החינוך (עובדי משרד החינוך ובעלויות) יכולים לבדוק בפורטל עובדי הוראה.
מכתב התפטרות של מורה ממערכת החינוך | עבודה שחורה
https://www.blacklabor.org › ...
המפגש עם בית הספר הבהיר לי שאמונה זו אינה עולה בקנה אחד עם התפיסות החינוכיות של משרד החינוך, כפי שהן מתבטאות בבית הספר. החינוך בבית הספר כפי שאני רואה אותו ...