חיפשת:

התנדבות חד פעמית לקבוצות

רשימת ארגונים להתנדבות חד פעמית – אורטוב מבית אורט ישראל
https://ortov.ort.org.il/רשימת-ארגונים-להתנדבות-חד-פעמית
Nov 16, 2012 · הפעילות מתאימה לחברות, ביה"ס, צבא ועוד.לפרטים: 09-7441757 שלוחה 202. לעמותת "שמחה לילד" בחיפה, הפועלת למען ילדים חולים ובני משפחותיהם, דרושים מתנדבים לשמירה על ילדים, מהגיל הרך ועד גיל 18, המאושפזים בבתי חולים למשך תקופה ארוכה ונמצאים לעתים ללא בן משפחה. זמני ההתנדבות בהתאם לצורך ...
חברה טובה: התנדבות מתי שנוח לך
http://www.hevratova.org.il
... ובמקומו תוצג רשימת ארגונים שתוכלו ליצור עמם קשר לגבי התנדבות. ... במקום התנדבות קבוע, ורבים מחפשים התנדבות חד פעמית, התנדבות ללא מחויבות, התנדבות נוחה.
שירות המתנדבים - SZMC
https://www.szmc.org.il/heb/HR/Volunteers
שירות המתנדבים. במרכז הרפואי שערי צדק כ-700 מתנדבים מסורים המגיעים מקשת רחבה ומיוחדת של גילאים ועיסוקים. בני נוער, סטודנטים במסגרת שירות חברתי לקהילה, גברים ונשים המבקשים תעסוקה ל"נשמה", פנסיונרים המביאים עימם ניסיון חיים עשיר וכ-120 בני ובנות שירות לאומי. הקו המנחה את כולם ...
התנדבות נוער
hevratova.org.il/?CategoryID=294
אתר חברה טובה מציע גם התנדבות חד פעמית, לצד אפשרויות אחרות של מקומות התנדבות, התנדבות קבוצתית ודרכים מגוונות של תרומה לקהילה, מעורבות חברתית, סיוע לנזקקים ועוד.
מחויבות אישית לבתי ספר
https://www.szmc.org.il/heb/HR/Volunteers/Highschool-Students
התנדבות קיץ. שירות לאומי התנדבות חד פעמית לקבוצות מחויבות אישית לבתי ספר התנדבות קיץ. בשערי צדק קולטים תלמידים ממגוון בתי ספר בירושלים והסביבה אשר נדרשים להתנדב במסגרת "מחויבות אישית".
התנדבות קיץ - SZMC
https://www.szmc.org.il/heb/HR/Volunteers/Summer-Volunteering
התנדבות קיץ. צעירים בגילאי 15 ומעלה המעוניינים למלא את תקופת החופשה הגדולה מבית הספר בתוכן משמעותי מוזמנים לפנות אלינו ולהתנדב בבית החולים במגוון רחב של תפקידים. לתיאום ההתנדבות נא לפנות בדוא"ל ayeletc@szmc.org.il או בטלפון 02-6555225.
צוות פלוס- התנדבויות לקבוצות
https://p.facebook.com/TzevetPlus
Jan 07, 2018 · התנדבות חד פעמית במסגרת קבוצתית-מתאים לכל סוגי הצוותים והקבוצות http://...
רשימת ארגונים להתנדבות חד פעמית - אורטוב
https://ortov.ort.org.il › רשימת-ארגונים...
התנדבות חד פעמית בכל הארץ. עמותת אהב"ה להצלת בעלי חיים זקוקים למתנדבים למבצע מסירה גדול של חתולים שנמצאים בסכנת מוות אם לא ימצא להם בית.
התנדבות בישראל (מקומות התנדבות) - רוצה להתנדב - ארגון לתת
https://www.latet.org.il › volunteering
התנדבות בישראל - מחפש עמותות התנדבות? מקומות התנדבות מיוחדים? מעוניין להתנדב באזור מגוריך? ארגון לתת מוביל את תחום ההתנ.
התנדבות בהתאמה אישית - רוח טובה - מאגר העמותות הגדול בישראל
https://www.ruachtova.org.il
רוח טובה מחברת בין מתנדבים לבין עמותות וגופים ללא מטרות רווח, הזקוקים לכוח התנדבות. מצאו את הדרך שלכם להתנדב, בזמן שלכם ובכל מקום בארץ.
רוצים להתנדב? המקומות הבאים ישמחו שתגיעו אליהם - כיפה
https://www.kipa.co.il › הורים-וילדים
לפרויקט דרושים מתנדבים (יחידים שהארגון "יקבץ" אותם לקבוצה או לקבוצות ... ההתנדבות יכולה להיות העברת הפעלה חד פעמית, או העברת חוג ממושך.
התנדבות חד פעמית לקבוצות - המרכז הרפואי שערי צדק
https://www.szmc.org.il › heb › groups
התנדבות חד פעמית לקבוצות. לאורך השנים הגיעו לבית החולים קבוצות רבות מספור שכל מבוקשן הוא להביא אור ושמחה למאושפזים שלנו. אנו מקבלים כל קבוצה בזרועות פתוחות, ...
עמוד הבית - OneDay Social Volunteering
https://odsv.org › ...
מתנדבים לפעילות חד פעמית ( אבל אנחנו מזהירים...זה ממכר!)​; בוחרים את הפעילות לפי ההעדפות האישיות שלכם​; משתתפים באירועים התנדבותיים היכן שנוח לכם​ ...
התנדבות ברמת גן - משמחים ילדים בבית חולים תל השומר
www.hevratova.org.il/?pg=ac&CategoryID=0&ActivityID=23141
המתנדבים מנגנים בגיטרה לפי רצון הילדים וההורים, הליצנים מנפחים בלוני צורות ועורכים הצגות קטנות בחדרים. הילדים מהמחלקה גם מצטרפים אלינו כאחראים ועוזרים בפעילות. ילדים אשר נרתעים מכמות מתנדבים גדולה, נשארים עם מתנדב אחד או שניים ומקבלים ליווי אישי כך שהצרכים של כל הילדים ...
מתנדבים בקטנה: 4 מקומות שצריכים אתכם רק לכמה שעות - Mako
https://www.mako.co.il › good-news-...
מסתבר שיש לא מעט מקומות שישמחו לעזרה חד פעמית, אז אספנו לכם 4 כאלו, שתוכלו להתנדב בהם בשבוע ... התנדבות ביריד המעצבים של האגודה למלחמה בסרטן.
התנדבות » ADI Israel
https://adi-il.org.il/התנדבות
מגוון אפשרויות התנדבות ברחבי הכפר השיקומי מחכות לכם עכשיו. הבריכה ההידרותרפית: בה ניתנים טיפולים לדיירי הכפר ולתלמידי ביה"ס. ההתנדבות כוללת מתן טיפולים משמרים במים, בהנחיית הצוות הטיפולי.
התנדבות בהתאמה אישית - רוח טובה - מאגר העמותות הגדול בישראל
https://www.ruachtova.org.il
התנדבות בהתאמה אישית - רוח טובה - מאגר העמותות הגדול בישראל.
התנדבות חד פעמית לקבוצות - SZMC
https://www.szmc.org.il/heb/HR/Volunteers/Groups
התנדבות חד פעמית לקבוצות. לאורך השנים הגיעו לבית החולים קבוצות רבות מספור שכל מבוקשן הוא להביא אור ושמחה למאושפזים שלנו. אנו מקבלים כל קבוצה בזרועות פתוחות, אך על מנת שהביקור יהיה נעים עבור ...
התנדבות חקלאית לקבוצות - ארגון השומר החדש
https://www.hashomer.org.il › התנדבו...
ההתנדבות בתכנית מתאימה לקבוצות, ארגונים, תנועות נוער ועוד, ... חד יומי – הגעה חד פעמית למוקד עבודה באופן עצמאי שיבחר ביחד איתכם ובהתאמה לצרכי השטח.
התנדבות בטבע שלנו – רשות הטבע והגנים
https://www.parks.org.il › התנדבות-בט...
אז מה "מרוויח" הטבע? אתם תגיעו לזמן קצר וחד פעמי – אבל לקבוצה ועוד קבוצה יכולה להיות השפעה עצומה על השטח. התנדבות חד יומית מותאמת לקבוצות של חיילים, ...