חיפשת:

התמודדות עם אלימות

האם עדיין קיימת בעיית אלימות בבתי הספר - פסיכולוגיה עברית
https://www.hebpsy.net › files › hitmodedut_alimut
מטרת פרק זה היא לבחון דרכי התמודדות עם אלימות במערכת החינוך. ... אלימות בבתי ספר מאיימת על בטחונם של תלמידים ומורים ופוגעת במעשה החינוכי.
התמודדות עם אלימות פיזית - בין הצלצולים
https://www.itu.cet.ac.il/התמודדות-עם-אלימות-פיזית
כדי לצמצם את האלימות הפיזית והמילולית בקרב התלמידים באופן משמעותי נדרשת "עבודת עומק" מערכתית וארוכת טווח. במדור זה תמצאו כמה כלים יעילים שיעזרו לכם להתחיל לצעוד בדרך למניעת התופעה והחרפתה. קראו את המאמר של פרופסור רמי בנבנישתי על היקף התופעה של אלימות במערכת החינוך בישראל.
יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים: 25.11.21 - המאבק של כולנו
cms.education.gov.il › EducationCMS › Units
התמודדות עם אלימות נגד נשים במערכת יחסים זוגית בעת משבר הקורונה: סקירה בינלאומית (2020) - (צוות המכון למחקר חברתי יישומי מאיירס-ג'וינט ברוקדייל)
התמודדות עם אלימות בבית הספר - ברוכים הבאים לקרן רז מורג
https://www.kraz.co.il › התמודדות-עם-...
התמודדות עם אלימות בבית הספר ... אירועי אלימות בקרב תלמידים כמעט והפכו לשגרה במוסדות החינוך בכל הגילאים ובכל ... דרכי התגובה בעת אירוע אלים בבית הספר.
בין הצילצולים - התמודדות עם אלימות וטיפוח אקלים בית ספרי
www.itu.cet.ac.il
האתר 'בין הצלצולים'- הוא מקום מפגש למחנכים, העוסקים בטיפוח אקלים בית-ספרי, כישורי חיים ולמחנכים המתמודדים עם תופעת האלימות במערכת החינוך.
אלימות במערכת החינוך, מאת רמי בנבנישתי, מונא חורי-כסאברי...
https://www.hebpsy.net/articles.asp?id=811
Jun 27, 2006 · נציג בקצרה את המאמרים המופיעים בגיליון זה. רמי בנבנישתי, מונא חורי-כסאברי ורון אבי אסטור מביאים את תמונת המצב שהתקבלה במחקר האחרון בסדרת המחקרים התקופתיים על אלימות במערכת החינוך בישראל. המחקר מבוסס על מדגם ארצי מייצג גדול, המאפשר להעריך את רמות האלימות בקרב קבוצות שונות ...
התמודדות עם אלימות פיזית - בין הצלצולים
https://www.itu.cet.ac.il › התמודדות-עם...
התמודדות עם אלימות פיזית. צוות מטח בשיתוף צוות הקרן לקידום מקצועי. מערכי שיעור ממוקדים ובהם מגוון פעילויות, סרטי הדרכה ומצגות בנושא- אלימות פיזית בכיתה ...
חינוך חברתי - קבלת השונה והאחר
cms.education.gov.il › EducationCMS › Units
חינוך חברתי - קבלת השונה והאחר : מתוך אתר "בין הצלצולים – התמודדות עם אלימות וטיפול אקלים בית ספרי" - שותפות של הסתדרות המורים ומטח בניהולו של מר שלמה זיס
דרכי התמודדות עם אלימות במשפחה - רוצה להתגרש
https://www.todivorce.co.il › דרכי-הת...
אתם חווים אלימות במשפחה? אתם במערכת יחסים אלימה או שעומדת להפוך לאלימה? אתם מכירים מישהו כזה? אם כן אז זה המאמר בשבילכם – דרכי ההתמודדות עם אלימות במשפחה.
התמודדות עם אלימות ברפואה הראשונית
http://me.doctorsonly.co.il › users › files
התמודדות עם אלימות ברפואה הראשונית. מדווח במאמרנו על פרשת חולה, מטופלת הנוהגת באלימות ומפגינה חוסר אמון כלפי. רופא המשפחה וצוות המירפאה.
10 עקרונות בהתמודדות עם התנהגות אלימה - מכון יסודות
https://yesodot3.co.il/2012/06/28/10-עקרונות-בהתמודדות-עם...
Jun 28, 2012 · עם זאת, הבחירה ההתנהגותית הינה נלמדת: ילדים ובני נוער למדים מה הם הדרכים המקובלות לפורקן רגשות או השגת מטרות והאם שימוש באלימות על מנת להתמודד עם מצבי קונפליקט הינו התנהגות לגיטימית. היכולת ללמידה לא מסתיימת בלמידת קרוא וכתוב ולא בפתרון משוואות במתמטיקה.
תהליך התמודדות של מורים עם בעיית האלימות ~ AtedYerka
https://atedyerka.blogspot.com/2015/12/blog-post_62.html
Dec 10, 2015 · קיסר, א. דנה, ג. פלג, ח. (עורכים), (1997), אני נגד אלימות - תכנית להתמודדות עם תופעות האלימות בקרב בני- נוער, משרד החינוך והתרבות - ג'וינט ישראל, ירושלים. 14. שכטמן,צ. זועבי,מ.;
התמודדות עם אלימות מילולית - בין הצלצולים
https://www.itu.cet.ac.il/אלימות-מילולית-3
התמודדות עם אלימות מילולית. צוות מטח, בשיתוף צוות הקרן לקידום מקצועי. מערכי שיעור ממוקדים ובהם מגוון פעילויות, סרטי הדרכה ומצגות להעברה בכיתה.
דרכי התמודדות עם אלימות בני-נוער - הכנסת
https://m.knesset.gov.il › incident
מטרת המסמך :להציג דרכי התמודדות עם בעיית האלימות בקרב בני-נוער, בדגש על בתי-ספר, כפי שהם מיושמות במדינות שונות בעולם.
קורס התמודדות עם אלימות
https://www.michlalot.co.il › limudim
לימודי התמודדות עם אלימות במכללות. למרבה הצער, כל אדם חווה במהלך חייו סוג של אלימות, בין אם מדובר באלימות מילולית או פיזית. חלק מהאנשים חווים אלימות בבית הספר ...
המכללה האקדמית אחוה - Achva
www.achva.ac.il
המכללה האקדמית אחוה מאפשרת לימודי הוראה, הסבת אקדמאים, לימודי פסיכולוגיה, מדעי ההתנהגות תואר בניהול ובמדעי החיים, בנוסף פועלת במכללה מכינה קדם אקדמית וכן לימודי תעודה והשתלמויות.
שיקלי על הפלסטינים: "מקבלים חינוך כמו בגרמניה הנאצית ...
www.maariv.co.il › news › politics
Nov 24, 2021 · חבר הכנסת מימינה עלה להתקפה חריפה בעקבות אירועי הימים האחרונים בכנסת והדיון על התמודדות עם אלימות המתנחלים, ושלח חץ ליו"ר רע"מ ברדיו צפון 104.5fm: "הוא אפילו לא מסוגל לגנות את רצח אליהו קיי"
10 עקרונות בהתמודדות עם התנהגות אלימה - מכון יסודות
https://yesodot3.co.il › 2012/06/28
מתפקידנו להציע חלופות לא אלימות כגון, הבלגה, גישור, התרחקות, בקשת עזרה מאדם מבוגר, התמודדות עם מצבי לחץ, אסרטיביות ותקשורת מקרבת מחד ולגנות כל ...
התמודדות עם אלימות מילולית - בין הצלצולים
www.itu.cet.ac.il › אלימות-מילולית-3
התמודדות עם אלימות מילולית צוות מטח, בשיתוף צוות הקרן לקידום מקצועי מערכי שיעור ממוקדים ובהם מגוון פעילויות, סרטי הדרכה ומצגות להעברה בכיתה.