חיפשת:

התכווצויות בבטן העליונה

כאבי בטן עליונה - מה עלול לגרום לכאבי בטן עליונה ...
https://www.biocure.co.il/דרכי-עיכול/כאבי-בטן-עליונה
כאבים בבטן העליונה נגרמים פעמים רבות עקב כיבים פפטיים בקיבה או בתריסריון – אלו הם חורים הנפערים באזורים אלה ומביאים לבעיות דוגמת בחילות, הקאות וכמובן שגם כאבים בבטן העליונה.
כאבי בטן: כל הסיבות וטיפים להתמודדות | שירותי בריאות כללית
www.clalit.co.il › he › your_health
מחלות ויראליות
תסמינים במערכת העיכול שלא כדאי להתעלם מהם - בריאות - הארץ
https://www.haaretz.co.il › health ›
אחד התסמינים הנפוצים ביותר, ששכיחותם עלתה לאחרונה, הוא כאבים בבטן העליונה. אנשים רבים נוטים לסבול מהם בעיקר בעת לחץ, ומי לא סובל מסטרס ...
כאבים בקיבה העליונה - טיפול בכאבי בטן - ניר סלמון - ניר סלומון
https://nirsalomon.co.il › כאבים-בקיבה-...
כאבים בקיבה קשורים למחלות מעי דלקתיות, תסמונת המעי הרגיז כיב קיבה או כיב תריסריון…. יכולות להיות גם כאבים בקיבה אחרי האוכל, צרבת בבטן העליונה כאבים בקיבה בהריון ...
כאבים באיזור הבטן העליונה
https://www.pain.org.il › כאב-בטן-עליונה
כאבים בבטן העליונה הם תלונה שכיחה, אשר מופיעה אצל אנשים רבים בכל הגילאים - מידע על מחלות נפוצות העלולות להתבטא ככאב בבטן עליונה.
דקירות בבטן העליונה או התחתונה • איך מזהים ואיך מטפלים? - מאיה נאור
https://www.mayanaor.co.il › blog
כאבים חדים ופתאומיים, עוויתות ותחושת לחץ טורדנית באיזורים שונים בבטן העליונה או התחתונה עלולים להעיד על תפקוד לא תקין של מערכת העיכול ועל מתח נפשי או חרדה.
כאבים באיזור הבטן העליונה
www.pain.org.il › 03 › כאב-בטן-עליונה
אילו איברים מצויים בבטן העליונה?
כאבי בטן: כל הסיבות וטיפים להתמודדות | שירותי בריאות כללית
https://www.clalit.co.il/he/your_health/family/Pages/abdominal_pain.aspx
כאבים והתכווצויות בבטן העליונה | ג'ראלד פרייזר ...
https://gerald-fraser.co.il/בלוג/articles/כאבים-בבטן-עליונה
חשים כאבים או התכווצויות בבטן העליונה? אל תזניחו את זה, פרופסור ג'ראלד פרייזר מזמין אתכם לייעוץ מקצועי ומקרה הצורך גם במתן טיפול או מענה לבעיה, צרו קשר עוד היום.
כאב בטן: הגורמים לאי-נוחות בטנית וכיצד ניתן להקל - אלטמן ...
https://www.altman.co.il/article/probiotics/digest/כאב-בטן-זה-ממש-כאב...
Oct 18, 2017 · כאב בטן: הגורמים לאי-נוחות בטנית וכיצד ניתן להקל - אלטמן בריאות. ישנן סיבות רבות הגורמות לכאבים בבטן. מיקום וסוג הכאב יכולים לסייע באיתור הסיבה לכאב. דף הבית ›› פרוביוטיקה ›› עיכול ›› כאב בטן זה ממש כאב ראש: הגורמים לאי-נוחות בטנית וכיצד ניתן להקל. פרוביוטיקה.
כאבי בטן בהריון | שירותי בריאות כללית
https://www.clalit.co.il/he/pregnancy_and_birth/p...
May 11, 2020 · כאבים אלו מופיעים לרוב בבטן הימנית העליונה. • כיב פפטי (אולקוס) - לרוב מאופיין בכאבי בטן עליונה. • דלקת לבלב חריפה (פנקראטיטיס) – תופעה נדירה יחסית בהריון, שעלולה להיות מלווה בכאב המקרין לגב.
התכווצויות וחוסר נוחות בשרירי הבטן - מה מומלץ לעשות?
www.le-la.co.il › התכווצות-שרירי-בטן
התכווצויות בבטן התכווצויות בבטן הן תחושת חוסר נוחות בשל התכווצות השרירים, והמצב מרגיש ככאב עמום שבא והולך, כאילו שריר מתכווץ בכוח רב ולאחר מכן נרגע עד שהוא מתכווץ שוב.
כאב בטן: הגורמים לאי-נוחות בטנית וכיצד ניתן להקל - אלטמן בריאות
https://www.altman.co.il › ... › עיכול
כאבי בטן או אי נוחות בטנית – כולל התכווצויות בבטן – לרוב לא נמשכים ... ללא סימפטומים אך יכולות גם לגרום לכאבים חזקים, בעיקר בבטן העליונה.
6 סוגים של כאב בטן שאסור לכם להתעלם מהם - וואלה! בריאות
https://healthy.walla.co.il › item
2. כאבים שמלווים בבחילות או הקאות ... כאבי בטן שמגיעים יחד עם בחילה או הקאות יכולים להיות סימן לחסימת מעיים, זיהום במעיים, דלקת, אבנים בכליות, ...
כאבי בטן עליונה - מה עלול לגרום לכאבי בטן עליונה? | BioCure ...
www.biocure.co.il › דרכי-עיכול › כאבי
כאבים בבטן העליונה נגרמים פעמים רבות עקב כיבים פפטיים בקיבה או בתריסריון – אלו הם חורים הנפערים באזורים אלה ומביאים לבעיות דוגמת בחילות, הקאות וכמובן שגם כאבים בבטן העליונה. הכיבים עצמם עלולים להיגרם עקב שימוש בתרופות אנטי דלקתיות (בעיקר תרופות ממשפחת NSAID), כאשר הטיפול כאן יהיה מבוסס בדרך כלל על אנטיביוטיות ותרופות המפחיתות את החומציות בקיבה.
האם כאבים בבטן העליונה הם כתוצאה מאולקוס? - ד"ר מרים גרבר
https://miriamgarber.co.il › האם-כאבים...
האם כאבים בבטן העליונה הם כתוצאה מאולקוס? ד”ר מרים גרבר .Ph.D.MBMD Dip.H.Ir באירידיולוגיה וריפוי טבעי גוף/נפש. כשמופיע כאב בבטן העליונה, ...
התכווצויות וחוסר נוחות בשרירי הבטן - מה מומלץ לעשות?
https://www.le-la.co.il/התכווצות-שרירי-בטן
התכווצויות בבטן התכווצויות בבטן הן תחושת חוסר נוחות בשל התכווצות השרירים, והמצב מרגיש ככאב עמום שבא והולך, כאילו שריר מתכווץ בכוח רב ולאחר מכן נרגע עד שהוא מתכווץ שוב.
כאבי בטן: 6 סוגים מסוכנים שאסור לכם להתעלם מהם - וואלה! בריאות
https://healthy.walla.co.il/item/3215200
Jan 27, 2019 · כאבי בטן שמגיעים יחד עם בחילה או הקאות יכולים להיות סימן לחסימת מעיים, זיהום במעיים, דלקת, אבנים בכליות, ציסטה בשחלה שהתפוצצה, כיב קיבה או …
כאבים והתכווצויות בבטן העליונה | ג'ראלד פרייזר ...
gerald-fraser.co.il › בלוג › articles
כאבים בבטן העליונה - אופי הכאב אופי הכאב משמעותי מאוד. כשחשים כאבים חריפים בבטן העליונה (מה שמכונה "בטן חריפה"), הדבר עשוי להצביע על סכנת חיים ולחייב טיפול דחוף. אם הכאב חזק מאוד וגם פתאומי, הדבר עשוי לנבוע למשל מקרע פנימי באחד מאיברי הבטן. עם זאת, במקרים רבים, כאבים בבטן העליונה אינם חריפים והם לא בהכרח מצביעים על מצב חירום או על מחלה חמורה.
כאבים והתכווצויות בבטן העליונה | ג'ראלד פרייזר - גסטרואנטרולוג מומחה
https://gerald-fraser.co.il › articles › כ...
מרגישים כאבים בבטן העליונה? זהו סימן ברור שמשהו לא תקין בגוף ויש לפנות לאבחון אצל מומחה. את הבדיקות מבצע גסטרואנטרולוג בעזרת אנדוסקופ. למידע נוסף >>
כאב בטן: הגורמים לאי-נוחות בטנית וכיצד ניתן להקל - אלטמן בריאות
www.altman.co.il › article › probiotics
Oct 18, 2017 · כאבים ואי-נוחות באזור הבטן הנגרמים מסיבות גניקולוגיות בד”כ נובעים מגירוי של השחלות, לכן הכאב מתמקד בבטן התחתונה. לעיתים במהלך מחזור או ביוץ יופיעו כאבים שיכולים גם להקרין לגב. הרעלת מזון בד”כ מדובר בכאב הנובע מרעלן שמפריש חיידק אל המזון. הרעלת מזון עוברת על פי רוב תוך פרק זמן קצר. התסמינים של הרעלת מזון הם שלשול, כאבי בטן והתכווצויות בבטן.
כאבים באיזור הבטן העליונה
https://www.pain.org.il/03/כאב-בטן-עליונה
כאב בטן (Abdominal pain) - הסימפטומים, הבדיקות ודרכי הטיפול
https://www.infomed.co.il › מחלות
מיקום כאב בבטן העליונה או התחתונה, מצד ימין או משמאל מצביע, על איבר תוך-בטני המיוצג באותו אזור. לדוגמא, כאב שמקורו בכיב קיבה יהיה ממוקם לרוב בבטן המרכזית ...
כאבי בטן: כל הסיבות וטיפים להתמודדות - אתר כללית
https://www.clalit.co.il › family › Pages
מהי המשמעות של כאב בבטן העליונה? למה יש כאב בבטן התחתונה? ... התכווצויות קבועות המאפיינות את המעי החלול ואחראיות לקידום התכנים שבתוכו אינן מורגשות.