חיפשת:

התיק השחור משמעות השם

זהות - זהות הפרט, זהות החברה - ספרות בנעלי בית
morim.sifrut.022.co.il › BRPortal › br
Mar 19, 2011 · הרשויות דחו את הצעתו של וורן, אולם בשנת 1956 זה בנה את האב-טיפוס הראשון, שהייה מסוגל להקליט ארבע שעות של שמע. בכיר בריטי שהגיע לביקור באוסטרליה בשנת 1958 התלהב מהרעיון, ובהמשך קיבלה ההמצאה את השם "קופסה שחורה", ונעשתה לפריט חיוני בכל מטוס בימינו.
התיק השחור - ספרים - הארץ
https://www.haaretz.co.il › literature
"פעמיים חומוס עם פול וביצה וצנובר", הוא אמר, "קולה בשביל הילד ובירה בשבילי. איזה יש?" היתה שעת דמדומים. מבעד לשמשה נראו השולחנות והסועדים ...
התיק השחור / יהושוע קנז - תרבות מחזור ח' - Google Sites
https://sites.google.com › kenaz
התיק השחור / יהושוע קנז. Selection, File type icon, File name, Description, Size, Revision, Time, User. ĉ, התיק השחור - יהושע קנז.doc
התיק השחור / יהושע קנז
meyda.education.gov.il › files › olim
תחילה כתוב: התיק השחור נשאר במקומו. (134) הפעם האחרונה שמוזכר התיק בסיפור הוא בעמוד 135 כאשר האב יוצא מהמסעדה: "אחרי ששילם, חזר אל שולחנם ולקח את התיק השחור, הכבד". התיק אכן "נעלם" לבסוף, עי האב.
התיק השחור / יהושע קנז
https://meyda.education.gov.il › files › olim › tik
שערו אלו משמעויות נובעות משם הסיפור "התיק השחור"? כתבו אותן בשמש אסוציאציות או בראשי פרקים (מה שנוח יותר). שלב א' - במדגש (מרקר) שבידיכם, צבעו כל מקום בטקסט ...
נקמתו של סבל / יהושע בר יוסף - תרבות מחזור ח'
https://sites.google.com/a/sulam.co.il/tarbut8/sipur/nqmtw-sl-sbl-yhws-br-ywsp
נקמתו של סבל / יהושע בר יוסף. ודווקא אותם ימים קרה לו אותו מעשה עם למך הסבל, שהסעיר את דעת הקהל בעיר ונסתיים בכי רע. ומעשה שהיה כך היה. למך הסבל היה ידוע בעיר כולה, וגם בסביבה הקרובה, כסבל רב כוח ...
כפר הנוער אלוני יצחק – התיק השחור / יהושע קנז
https://a-y.org.il/חומרי-לימוד/ספרות/סיפור-קצר/התיק...
רמון - האקדמיה ללשון העברית
https://hebrew-academy.org.il/2019/03/26/רמון
Mar 26, 2019 · רמון. השם רָמוֹן הוא שם המכתש הגדול והדרומי בנגב. ממנו ניתן ליישוב הצופה על המכתש השם מִצְפֵּה רָמוֹן; ממנו נטלו אנשים שונים את שם משפחתם העברי, ומעטים אף קיבלו בזכותו את שמם הפרטי.כיום יש גם שדה תעופה רמון, שדה התעופה ...
התיק השחור Flashcards | Quizlet
https://quizlet.com › התיק-השחור-flash...
השמות לא מופיעים. שמות הדמויות בסיפור. לא ידוע ...התיק השחור מכיל. ערב. בזמן זה מתרחשת עלילת הסיפור. ילד, הוא ושכנה. אלה הדמויות הראשיות בעלילה.
תיק שחור קטן / ס.מ. קורנבלוט - בלי פאניקה
http://www.blipanika.co.il › ...
התיק השחור הוא חפץ תמים במיוחד – הוא נוצר למטרות ריפוי, והכלים שבו תוכננו כך שיהיה קשה לעשות איתם נזק. ובכל זאת, הוא משמש לרצח.
זהות - זהות הפרט, זהות החברה - ספרות בנעלי בית
morim.sifrut.022.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=127400
Mar 19, 2011 · הרשויות דחו את הצעתו של וורן, אולם בשנת 1956 זה בנה את האב-טיפוס הראשון, שהייה מסוגל להקליט ארבע שעות של שמע. בכיר בריטי שהגיע לביקור באוסטרליה בשנת 1958 התלהב מהרעיון, ובהמשך קיבלה ההמצאה את השם "קופסה שחורה", ונעשתה לפריט חיוני בכל מטוס בימינו.
התיק השחור שאלת בגרות - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › התיק-השחור-שאלת-בג...
יהושע קנז - התיק השחור | ספרות ממלכתי לחטיבת ביניים | מרחב פדגוגי ... תפקידים שונים ובניהם: יצירת רושם של מציאות, עיצוב משמעות סמלית, אפיון הדמות ועוד. התיק ...
אפשר סיכום לסיפור התיק השחור של יהושע קנז? דחווף
https://stips.co.il › ask › אפשר-סיכום-ל...
מישהו מכיר את הסיפור התיק השחור של רוני סומק ויכול לתת לי שני אימאז'ים משם ואם לא אפשר בבקשה הסבר של מה זה אימאז' כי לא ממש הבנתי.
התיק השחור - ספרים - הארץ
www.haaretz.co.il › literature › 1
Sep 11, 2007 · התיק השחור נשאר במקומו. בחושך שבחוץ כבר היה קשה להבחין בו מבעד לשמשה, כשהוא מתיר את כבל האופניים ונוסע לדרכו. תוכה של המסעדה השתלט על השמשה והסתיר את מראהו של החוץ.
שחור – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/שחור
הים השחור הוא ים בין יבשת אסיה לאירופה צפונית לטורקיה. למילה kara בטורקית יש משמעות כפולה: שחור וצפון. kara deniz=הים השחור=הים הצפוני. ak deniz הוא שמו של הים התיכון כי …
מקום, שפה, זהות ב"תיק השחור" - מקום - ספרות בנעלי בית
morim.sifrut.022.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=127367
המקומות הם מקומות ציבוריים חסרי קשר אישי: מדרכה, מסעדה, בית ספר, חצר חשוכה, רחוב, אך גם בית שאינו מהווה מקום של משפחתיות ומפגש עם האב, גם לא עם האם באופן גלוי. אנו רק יודעים שיש מקום כזה, איננו יודעים את טיבו. " נראו השולחנות והסועדים היושבים בחוץ, אנשים עוברים ושבים על ה מדרכה".
התיק השחור / יהושע קנז - כפר הנוער אלוני יצחק
https://a-y.org.il › ספרות › סיפור-קצר
על הסופר · הרקע לכתיבת הסיפור "התיק השחור"* · תקציר העלילה · אפיון הדמויות · הרעיונות המרכזיים בסיפור ומשמעותם · דרכי העיצוב של הרעיונות המרכזיים · משמעות כותרת ...
הפתן השחור – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/הפתן_השחור
שחור – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › שחור
הים השחור הוא ים בין יבשת אסיה לאירופה צפונית לטורקיה. למילה kara בטורקית יש משמעות כפולה: שחור וצפון. kara deniz=הים השחור=הים הצפוני. ak deniz הוא שמו של הים התיכון כי הוא דרומית לטורקיה, ak=דרום=לבן.
תולדות שמות המשפחה - הפדרציה העולמית של יהדות מרוקו (ע"ר)
https://www.fede-maroc.com/יהדות-מרוקו/תולדות-שמות-המשפחה
השם מופיע בטולדו כבר במאה ה-14, ואחרי הגירוש הגדול, השם מופץ בכל 'תפוצות' ספרד, במזרח כמו במערב. היום השם מוכר במרוקו, אלג'יריה ותוניסיה, אבל במרוקו הוא בן 5 השמות הכי ידועים.
מקום, שפה, זהות ב"תיק השחור" - ספרות בנעלי בית
http://www.morim.sifrut.022.co.il › ...
מקום, שפה, זהות ב"תיק השחור" - מקום ... הסיפור " התיק השחור" נפתח בשאלת האב לבנו: "בפנים או בחוץ" המתייחסת למרחב שבו מתקיים המפגש ... מה משמעות התייחסות זו?
התיק השחור / יהושע קנז
https://meyda.education.gov.il/files/olim/tik.doc
התיק השחור / יהושע קנז ... והם בעלי משמעות מצטברת. מוטיב יכול להיות רק של יוצר אחד ביצירה אחת – לדוגמא: מוטיב התיק בסיפור "התיק השחור" של קנז, או מוטיב השמשה באותו סיפור.
מקום, שפה, זהות ב"תיק השחור" - מקום - ספרות בנעלי בית
morim.sifrut.022.co.il › BRPortal › br
המקומות הם מקומות ציבוריים חסרי קשר אישי: מדרכה, מסעדה, בית ספר, חצר חשוכה, רחוב, אך גם בית שאינו מהווה מקום של משפחתיות ומפגש עם האב, גם לא עם האם באופן גלוי. אנו רק יודעים שיש מקום כזה, איננו יודעים את טיבו. " נראו השולחנות והסועדים היושבים בחוץ, אנשים עוברים ושבים על ה מדרכה".
כפר הנוער אלוני יצחק – התיק השחור / יהושע קנז
a-y.org.il › חומרי-לימוד › ספרות
Sep 12, 2007 · משמעות כותרת הסיפור. במישור הגלוי, התיק השחור אותו נושא האב, מכיל ככל הנראה את אותם פריטים הנוגעים לעבודתו. לתיק יש נוכחות בולטת. הוא מונח על הכיסא מול הילד והוא מעסיק אותו רבות לאורך המפגש.
התיק השחור - ספרים - הארץ
https://www.haaretz.co.il/literature/1.1441422
Sep 10, 2007 · התיק השחור נשאר במקומו. בחושך שבחוץ כבר היה קשה להבחין בו מבעד לשמשה, כשהוא מתיר את כבל האופניים ונוסע לדרכו. תוכה של המסעדה השתלט על השמשה והסתיר את מראהו של החוץ.