חיפשת:

השם אלמה שאל את הרב

שם לבת עלמא אלומה שירה נעם אורי | שאל את הרב - כיפה
https://www.kipa.co.il › שאל-את-הרב
שלום הרב. ב"ה נולדה לנו בת מקסימה ואנחנו מתלבטים על השמות הבאים-. עלמא אלומה שירה רוני נעה תמר אורי ונעם. אשמח להתייעצות ...
משמעות השם עלמה
https://din.org.il/2012/09/14/קריאת-השם-עלמה
שלום לכבוד הרב, בע"ה אישתי צריכה ללדת בימים הקרובים את בתנו הבכורה. עלו מס' שמות על הפרק : עלמה/ אלמה, אלה, איה, שלו/שליו. אלו מן השמות הללו הם שמות עם ברכה , שמות טובים לקרוא לילדתנו הבכורה.
השם אלמה לבת - הידברות | שאל את הרב - הידברות
https://www.hidabroot.org/question/255316
Oct 26, 2018 · האם השם אלמה הוא שם טוב לבת? אשמח לקבל רשימה של שמות טובים לבנות. תודה רבה רבה!!! ... ניווט. vod; הרצאות. שיעורי הרב זמיר כהן בת"א ... נשים - שאל את הרב. השם אלמה לבת ...
קריאת השם עלמה לבת - ישיבת כסא רחמים
https://www.ykr.org.il › question
האם מותר לקרא לבת בשם "עלמא" או "עלמה" ומדוע? מרן ראש הישיבה. עלמה בה"א מותר. כך כתוב אצל רבקה אמנו. לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור.
זבד הבת - שאל את הרב עמוד 5
http://shut.moreshet.co.il › advanced...
לרב שלום, חברתי במקום העבודה קראה לבתה בשם עלמה. רציתי לדעת מה פירוש השם והאם יש מקורות לשם? ובכלל, האם השם נחשב לשם טוב לילדה? תודה ובברכה אנ.
השם אלמה מתאים לבת? - הידברות | שאל את הרב - הידברות
https://www.hidabroot.org/question/279748
Apr 22, 2020 · מקבצי שו"ת - שאל את הרב האם מותר לענות לנהג בשבת? אחרי מה מברכים "הגומל"? ומה המקור למניין? ... שלום רב, האם השם אלמה מתאים לבת? אשמח לסיבה מדוע כן או מדוע לא.
הבית היהודי ברשת - השם אלמה - שאלות ותשובות ברבניםנט
https://rabanim.net › searchnow= השם...
אני רוצה לשנות מרחל לרחלי ולהוסיף את השם אור. מה הרב אומר על השם רימון לבת? על איזה שם הרב הכי ממליץ? איזה שם הכי מומלץ לבת? ליה ריי רוי לירוי שי-אל שי-לי.
השם אלמה לבת - din.org.il
https://din.org.il/2013/08/20/השם-אלמה-לבת
Aug 20, 2013 · השם אלמה לבת. משמעות השם אלמה. האם זהו שם טוב? תשובה לשאלה זו ולעוד שאלות בנושא שמות תוכלו למצוא באתר דין ... שאל את הרב.
איך לקרוא לבת - נעמה או אלמה? - Ynet
https://www.ynet.co.il › articles
אולי לילדה הבאה שתיוולד לכם, בעזרת השם, תקראו "נשמה", בעברית... כל טוב (משיב: הרב שמואל שפירא, רבה של כוכב יאיר). לבירורים ושאלות אפשר לפנות ...
השם עלמה לבת - הידברות | שאל את הרב - הידברות
https://www.hidabroot.org/question/229355
Jun 27, 2017 · הלכות ומנהגים - שאל את הרב. השם עלמה לבת. ד' תמוז התשע"ז | 28.06.17 00:00. שאלה. שלום, רציתי לדעת האם השם עלמה הוא שם טוב לבת? תודה.
שם לבת - מה דעתך על השם עלמה? או אלמה? - אורלנוער
http://www.orlanoar.com › ...
השם עלמה אכן מוזכר במקורות שציינת , אך מדובר בשם שאין לו משמעות מיוחדת , יש לו ... או אלמה? מספר סידורי: 116720 שאלה: שלום כבוד הרב, מה דעתך על שם עלמה לבת?
שינוי שם לשם אלה | שאל את הרב - כיפה
https://www.kipa.co.il/שאל-את-הרב/שינוי-שם-לשם-אלה
Jan 10, 2015 · שאל את הרב. ... אני לא אוהבת את השם שלי, ורוצה להחליף אותו לשם אחר. כנראה לשם: "אלה". ההורים שלי לא מתלהבים מהעניין, אבל אמרו לי להתייעץ עם רב, ומה שהוא יגיד נעשה.
השם אלמה לבת - דין
https://din.org.il › ... › חינוך, ייעוץ, שמות
השם אלמה לבת. משמעות השם אלמה. האם זהו שם טוב? ... אשמח לדעת לגבי מתן שם לבת -אלמה ( שפירושו בספרדית-נשמה). ... שאל את הרב. תרומה לאתר.
שאל את הרב - תשובות מפי הרב הגאון בן ציון מוצפי שליט''א
https://www.doresh-tzion.co.il › QAS...
שלום לכבוד הרב, שמעתי ברדיו ששאלו את הרב על השם נעמה. ... חוזרים בתשובה 4 שנים יש לנו ילדה בת חמש שעל דעת עצמנו ... עלמה פחות נורא.
השם אלמה לבת - הידברות | שאל את הרב
https://www.hidabroot.org › question
השם אלמה לבת. י"ח חשון התשע"ט | 27.10.18 00:00. שאלה. האם השם אלמה הוא שם טוב ...