חיפשת:

השכרת רכב ביוון אתונה

🚗 יוון השכרת רכב - Rentalcargroup.com
www.rentalcargroup.com › he › greece
לא של סוכני השכרת רכב ביוון לאפשר מעבר, ולכן המכונית השכורה אינה מורשית לנסוע מחוץ ליוון. דרישות השכרה של רכב ביוון. הגיל המינימלי להשכרת רכב ביוון הוא 21 שנים, בהתאם לקטגוריית הרכב שבחרת.
השכרת רכב באתונה | שלמה SIXT
https://www.shlomo.co.il/sixt/סניפים/1083/Athens-D-t-Central
השכרת רכב באתונה רק עם שלמה סיקסט ... לשלמה סיקסט סניפי השכרת רכב במגוון רחב של יעדים בחו"ל כולל ביוון השכרת רכב באתונה תאפשר לכם לטייל בהנאה ובנוחות מקסימלית מ אתונה ומהסביבה שלה.
השכרת רכב באתונה: טיפים חשובים להשכרת רכב באתונה יוון | אוטו ...
www.autoeurope.co.il › greece › athens
השכרת רכב בשדה התעופה באתונה Elaftherios, שדה התעופה המרכזי הבינלאומי של אתונה, נמצא כ-25 ק"מ מזרחית לעיר, וניתן להגיע ממנו ואליו בקלות יחסית בזכות תשתית הכבישים המהירים המחוברת אליו.
השכרת רכב באתונה: הזמינו רכב שכור בזול
www.booking.com › cars › city
יעדי השכרת רכב בקרבת אתונה ... יעדי השכרת רכב פופולריים ביוון ... השכרת רכב החל מ-149.10 ₪ ליום
השכרת רכב באתונה: טיפים חשובים להשכרת רכב באתונה יוון ...
https://www.autoeurope.co.il/greece/athens
השכרת רכב בשדה התעופה באתונה Elaftherios, שדה התעופה המרכזי הבינלאומי של אתונה, נמצא כ-25 ק"מ מזרחית לעיר, וניתן להגיע ממנו ואליו בקלות יחסית בזכות תשתית הכבישים המהירים המחוברת אליו.
יוון השכרת רכב מ- € 12 / $ 14 / £ 10 יומי | מבצעים זולים!
https://www.greececar.com › ...
עיר הבירה של יוון הוא אתונה. יוון יש אוכלוסיית בסביבות 11 מיליון אנשים, בשטח כולל של 131,957 ק2. מה דרוש לי כדי להיכנס ליוון? כדי להזין יוון, ...
השכרת רכב באתונה: הזמינו רכב שכור בזול
https://www.booking.com/cars/city/gr/athens.he.html
יעדי השכרת רכב בקרבת אתונה ... יעדי השכרת רכב פופולריים ביוון קמפוס פארוס השכרת רכב החל מ-98.99 ₪ ליום ... מ-152.48 ₪ ליום נקסוס חורה השכרת רכב החל מ-95.23 ₪ …
השכרת רכב באתונה - Ofran
https://www.ofran.co.il/1159-7633-he/Ofran.aspx
השכרת רכב באתונה רק עם אופרן - החברה הגדולה והמומלצת ביותר בישראל להשכרת רכב בחו"ל, המציעה ביוון מספר חברות השכרה מובילות, פריסת תחנות נרחבת, וזמינות גבוהה של מגוון קבוצות רכב ברמות מחיר שונות ואטרקטיביות, כדי שתוכלו ...
השכרת רכב באתונה
https://www.athens.co.il › pages › re...
עם זאת חשוב לנו לציין, אם אתם מתכננים לבקר אך ורק באתונה, חישבו שנית אם שווה או מומלץ לכם להשכיר רכב באתונה, אתונה אינה עיר נוחה מאד לנהיגה ולכן שווה לשקול ...
השכרת רכב ביוון - אוויס
www.avis.co.il › השכרת-רכב-בחול
השכרת רכב ביוון - אוויס. לחץ על מנת לעבור לדף הבית. חיפוש. צור קשר. Car Rental Israel. מכירת רכב *5326. ליסינג פרטי *5666. השכרת רכב *2722. ליסינג פרטי *5666.
השכרת רכב ביוון | Europcar - אלבר
https://rent.albar.co.il › greece
טסים ליוון ומחפשים רכב להשכרה? אלבר מציעה שירותי השכרת רכב במחירים משתלמים במיוחד. היכנסו עכשיו ושכרו רכב ביוון בקלות תוך דקות ספורות!
השכרת רכב ביוון - אופרן
https://www.ofran.co.il › ofran
השכרת רכב ביוון רק עם אופרן - אנו מציעים שירותי השכרת רכב במגוון רחב ביותר של יעדים ביוון באמצעות מספר חברות השכרה מובילות! אצלנו תמצאו מבחר גדול של רכבים ...
השכרת רכב באתונה - אוויס
www.avis.co.il › השכרת-רכב-בחול
השכרת רכב באתונה תאפשר לכם לתכנן את הטיול כפי שאתם הייתם רוצים, להחליט היכן עוצרים, לנצל את הזמן שלכם בצורה מיטבית וליהנות מנסיעה משפחתית בארץ זרה שתמיד מלווה בהתרגשות וסקרנות. מסלול טיול מעגלי בדרום יוון הנהיגה מאתונה תהיה לרוב לכיוון צפון או מערבה בשל מיקומה הגיאוגרפי. קצת על כבישים וכיוונים:
השכרת רכב ביוון - אוויס
https://www.avis.co.il/השכרת-רכב-בחול/יעדים/יוון
השכרת רכב ביוון - אוויס. לחץ על מנת לעבור לדף הבית. חיפוש. צור קשר. Car Rental Israel. מכירת רכב *5326. ליסינג פרטי *5666. השכרת רכב *2722. ליסינג פרטי *5666.
השכרת רכב באתונה - אוויס
https://www.avis.co.il/השכרת-רכב-בחול/יעדים/יוון/אתונה
השכרת רכב ביוון – טיפים חשובים לנהיגה נהיגה: יוון, ובעיקר אתונה, בנויות על שטח הררי. בהתאם לכך ישנן רוחות צד חזקות ולכן יש לנהוג בזהירות יתרה.
השכרת רכב ביוון - Alamo - אלאמו
https://www.alamo.co.il › Alamo
יוון נמנית עם 18 מדינות באירופה שבה מציעה אלאמו (שלה יותר מ- 750 יעדים!) את שירותי השכרת הרכב שלה. השכרת רכב ביוון תאפשר לכם להפיק ולמצות את המיטב מהשהייה ...
השכרת רכב באתונה - Ofran
www.ofran.co.il › 1159-7633-he › Ofran
לנהוג ברכב שכור באתונה קל מאוד להגיע לאתונה, היות ומופעלות מספר טיסות יומיות לעיר מישראל, והיא מתאימה מאוד לחופשת סוף שבוע בת 3-4 ימים שבה תוכלו להספיק לבקר בכל האתרים החשובים בעיר. אם אתם מתכננים נסיעה ארוכה יותר תוכלו בהחלט להספיק לנסוע מחוץ לעיר ולבקר באיזורים הכפריים היפים של המדינה.
השכרת רכב ביוון - אוויס
https://www.avis.co.il › יעדים › יוון
השכרת רכב ביוון בכל היעדים הכי חמים, עם אוויס תוכלו להשכיר רכב בכל עיר ובכל ... כך למשל האי לפקדה והאי קורפו שבמחוז אפירוס, הממוקמים בין אתונה לצפון יוון.
השכרת רכב באתונה | שלמה SIXT
www.shlomo.co.il › sixt › סניפים
השכרת רכב באתונה תאפשר לכם לטייל בהנאה ובנוחות מקסימלית מ אתונה ומהסביבה שלה. השכרת רכב באתונה תאפשר לכם לטייל בקצב שלכם ולראות את כל האטרקציות והמקומות שיש למקום להציע. לטייל ביוון בראש שקט לשלמה סיקסט יש מספר תחנות ב יוון אשר בכל אחת מהן תוכלו לשכור את הרכב בו אתם חפצים.
השכרת רכב ביוון - כל יוון - יוון והאיים
https://www.greece-islands.co.il › ren...
השכרת רכב ביוון, מידע מקיף אודות חברות מומלצות של השכרת רכב ביוון ובאיים של יוון, כולל קישורים להשכרת רכב ביוון בהנחה, אתונה, כרתים וכל איי יוון.
השכרת רכב ביוון: מחירים מיוחדים למזמינים מראש | אוטו יורופ
https://www.autoeurope.co.il › greece
השכרת רכב בשדה התעופה ביוון. תוכלו לאסוף בקלות ובנוחות את רכבכם בכל אחד משדות התעופה המרכזיים של עריה הגדולות של יוון – שדה התעופה של אתונה, סלוניקי, ...
השכרת רכב באתונה: הזמינו רכב שכור בזול - Booking.com
https://www.booking.com › cars › city
מצאו דילים מעולים להשכרת רכב עבור הטיול שלכם באתונה · מיקום איסוף מומלץ באתונה · יעדי השכרת רכב בקרבת אתונה · יעדי השכרת רכב פופולריים ביוון · חסכו זמן, חסכו כסף!