חיפשת:

השכרת אופניים בערד

השכרת אופניים - קופוני הנחה עד 35% , פרטים מלאים וסקירות ...
https://האופניים.com/אופניים/השכרת-אופניים
סקירות גולשים והפרטים המלאים אודות השכרת אופניים, רק בפורטל האופניים המקיף בישראל. כל מה שרציתם לדעת על השכרת אופניים וקופוני הנחה עד 35%
סייקל סלע, התעשיה 5, ערד - טלפון, שעות פתיחה ועוד בדפי זהב
www.d.co.il › 74358520 › 1950
דפי זהב מציג מידע על סייקל סלע התעשיה 5, ערד - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום חנויות אופניים.
השכרת אופניים בערד - בזק 144 עסקים
https://www.b144.co.il › ערד
השכרת אופניים בערד באינדקס עסקים ובעלי המקצוע בזק 144, מחפשים השכרת אופניים ? מגוון עסקים ובעלי מקצוע מאזור ערד והסביבה מידע מקיף חוות דעת והמלצות גולשים.
השכרת אופניים וציוד רכיבה | גנור טיולי אופניים | ישראל
https://www.ganorbikes.co.il
השכרת אופניים רגילים או חשמליים לטיול עצמאי או מודרך חשמליים מגיל 16+ ומעלה בלבד כולל אופניים לילדים, נגררים, כסא תינוק וחד-אופן נגרר. שיתוף. לפרטים והרשמה. קבוצת רכיבה שבועית ב'-בוקר ג'-ערב ד ...
השכרת אופניים בערד - דנסגייד
https://www.dunsguide.co.il › ... › דרום
מחפשים השכרת אופניים בערד – היכנסו לדנסגייד מדריך העסקים המוביל בישראל מבית דן אנד ברדסטריט.
השכרת אופניים Archives - 31 מזרח
https://www.goarad.co.il › אטרקציות
מרכז האתגרים שועלי המדבר-מרכז השטח והאתגר בירוחם מתמחה בטיולי אופניים בסביבות ירוחם ... השכרת אופניים לבודדים, למשפחות, קבוצות, ארגונים ... ערד - טיולי כוכב ...
חנויות אופניים בערד - thebike.co.il
www.thebike.co.il/Suppliers/ערד/חנויות+אופניים.html
חנויות אופניים בערד. זוכרים את הימים בהם חנות אופניים, היתה דומה יותר לסדנה של בעל מקצוע, והיינו נוטים לפקוד אותה , בדרך כלל, ... אפשרות של השכרת אופניים;
השכרת אופניים - עשרות מקומות להשכרת אופניים באתר אחד ...
www.thebike.co.il/Suppliers/השכרת+אופניים.html
29.10.2020 · נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה בנושא השכרת אופניים - עשרות מקומות להשכרת אופניים באתר אחד - כאן תקבלו את המידע המקצועי ביותר וכמובן אם תרצו ייעוץ או הצעת מחיר - נשמח לעמוד לרשותכם
אופניים בעמק - השכרת אופניים - מחירים, שעות פעילות ויצירת קשר ...
www.tiuli.com › attractions › 1583
אופניים בעמק - השכרת אופניים - מחירים. 90 ש”ח – טיול זוגי (מחיר לאדם) 75 ש”ח – מחיר למשפחה מסלול לאגמון חפר או לפארק הצבים משך זמן הטיול: כשעתיים. 95 ש”ח – לזוג אופניים בודד או למסלול ארוך עד הים ...
אופני ערד, ערד - טלפון, שעות פתיחה ועוד בדפי זהב
https://www.d.co.il/26862510
מידע נוסף על אופני ערד. Arrow_Open_part. אזורי שירות. ערד. תחומי העסק. חנויות אופניים. מספרי טלפון נוספים. טלפון מקשר 072-3105498. טלפון נוסף 08-9955548.
לגלות את ערד – טיולים ואטרקציות באזור ערד | YOLO Blog - יולו ...
www.yolo-blog.com › arad
כל כך התאהבתי באזור, שאחרי חודש חזרתי שוב, לצפות במטר הכוכבים, בכפר הנוקדים . אתם יכולים לנחש, שכשקיבלתי הזמנה נוספת להגיע לעיר בתחילת החורף, ישר הסכמתי. ערד ממוקמת בגובה של 600 מטרים מעל פני הים וצופה אל נוף מרהיב. ממזרח- ים המלח, מצפון- מדבר יהודה ומדרום- הנגב המזרחי.
רק תגיעו לשטח: האופניים מחכים לכם - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › טיולים בארץ
מחיר: השכרה ‭4-ל‬ שעות: מבוגר 60 שקל, ילד 50 שקל, אופניים משותפים ... סמוך לכפר הנוקדים שבין ערד למצדה נסלל לאחרונה מסלול אופניים חדש.
ויטמין שיא- השכרת אופניים - GoNegev - גונגב
https://gonegev.co.il › attraction › ויט...
ויטמין שיא- השכרת אופניים | אתר גו-נגב מציע לכם אפשרויות לחופש בנגב - טיולים, נופש משפחתי, טיולי אקסטרים ועוד.. במחירים אטרקטיביים ולרוב אף בחינם.
חנויות אופניים, השכרת אופניים בערד - דפי זהב
https://www.d.co.il › h-c1950-e0-p0-...
מחפש השכרת אופניים בערד? דפי זהב יסייע לך בבחירת חנויות אופניים, עם חוות דעת גולשים, מחירון, פורום מומחה ועוד! כנס וקבל החלטה נבונה.
חנויות אופניים בערד - 10 המומלצות ביותר מעודכן אוקטובר 2021
https://www.t.co.il › חנויות אופניים
"קשה להאמין, אבל חנות האופניים הזאת בערד טובה מרוב החנויות שיש בת"א. כרוכב אופניים ותיק, אני מכיר את התחום, ועוד לא פגשתי מישהו כל כך מקצועי כמו הבחור שמנהל ...
השכרת אופניים בערד - thebike.co.il
http://www.thebike.co.il › ערד › השכר...
נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה בנושא השכרת אופניים בערד - כאן תקבלו את המידע המקצועי ביותר וכמובן אם תרצו ייעוץ או הצעת מחיר - נשמח לעמוד לרשותכם.
השכרת אופניים בערד - איזי
https://easy.co.il › list › Bicycle-Rental
השכרת אופניים בערד. השכרת אופניים. ערד. במיקום שלי; במיקום אחר. טוב קרוב. פתוח; התאמה; מאפיינים; כרטיסי מועדון; הנחות אשראי; נגישות. פתוח.
חנות אופניים בערד: מכירה ותיקון אופניים - בזק B144
https://www.b144.co.il/מכירה-ותיקון-אופניים/ערד
חנות אופניים וציוד אקסטרים ותיקה בערד.בין השירותים שהחנות מספקת ללקוחותיה:☑מכירה ותיקון של כל סוגי האופניים☑מכירה של ציוד נלווה ואביזרים☑ציוד מגן לרכיבה☑ציוד אקסטרים כמו…
לגלות את ערד – טיולים ואטרקציות באזור ערד | YOLO Blog ...
https://www.yolo-blog.com/arad
03.08.2020 · במסלול שלנו שקד שילב נסיעה עירונית בערד ונסיעת שטח באחד הסינגלים הקרובים לעיר. עלות טיול אופניים מודרך של שעה וחצי היא 125 ₪ לאדם. עלות השכרת אופניים לכל היום הינה 75 ₪.
השכרת אופניים בדרום - thebike.co.il
www.thebike.co.il/A_דרום/השכרת+אופניים.html
השכרת אופניים בדרום בזמן שיותר ויותר אנשים רוכבים על אופניים, אנחנו מזמינים אתכם לשכור אופניים ולהתחיל לפדל גם ברחובות העיר.
המדריך להשכרת אופניים בלונדון - שאל לונדוני
https://askalocalapp.com/London/HE/השכרת-אופניים-בלונדון
21.08.2015 · השכרת אופניים בלונדון - כל מה שרציתם לדעת על ה״בוריס בייק״, איך זה עובד?, תעריפים ומיקומים, השבילים המתאימים לטיול אופניים בלונדון וסיוריי אופניים מודרכים.
נופש בערד - Desert Call
www.desertcall.co.il › arad
מסלולי הליכה במדבר. בשנים האחרונות חל מפנה משמעותי בגילוי הנגב... נוספו הרבה שבילים מסומנים, כולל שביל ישראל, וסביב ערד ישנם כ-40 מסלולי טיול אטרקטיביים עם מערות, גבים, נחלים, חוות למיניהן, אתרים ארכיאולוגיים וכמובן נופים מדבריים מרהיבים, ואדיות, צוקים, תצפיות ועוד.
השכרת אופניים - עשרות מקומות להשכרת אופניים באתר אחד ...
www.thebike.co.il › Suppliers › השכרת+אופניים
Oct 29, 2020 · השכרת אופניים בכל הארץ ליחידים, קבוצות, מוסדות ומשפחות. השכרת אופניים בהרי ירושלים, השכרת אופנים בירושלים השכרת אופני ליחידים באזור ירושלים, השכרת אופניים לקבוצות באזור ירושלים,טיולי אופנים בשטח בירושלים. השכרת אופניים לבודדים וזוגות לטיולים בטבע..
השכרת אופניים בערד - thebike.co.il
www.thebike.co.il/Suppliers/ערד/השכרת+אופניים.html
השכרת אופניים בערד בזמן שיותר ויותר אנשים רוכבים על אופניים, אנחנו מזמינים אתכם לשכור אופניים ולהתחיל לפדל גם ברחובות העיר.
השכרת אופניים בערד - thebike.co.il
www.thebike.co.il › Suppliers › ערד
הגידול הביא עמו בין היתר לפתיחתן של חנויות אופניים רבות, כניסתם של יבואני אופניים ואביזרי רכיבה לשוק והשיא כמובן פרוייקטים שונים, עירוניים ופרטיים של השכרת אופניים. מדוע להשכיר אם אפשר לרכוש?
השכרת אופניים וציוד רכיבה | גנור טיולי אופניים | ישראל
https://www.ganorbikes.co.il
לוח הטיולים של מועדון גנור טיולי אופניים מסלולי רכיבה בכל הארץ מתעדכן באופן שוטף ופתוח להרשמה לכולם.
השכרת אופניים וציוד רכיבה | גנור טיולי אופניים | ישראל
www.ganorbikes.co.il
השכרת אופניים רגילים או חשמליים לטיול עצמאי או מודרך חשמליים מגיל 16+ ומעלה בלבד כולל אופניים לילדים, נגררים, כסא תינוק וחד-אופן נגרר. שיתוף. לפרטים והרשמה. קבוצת רכיבה שבועית ב'-בוקר ג'-ערב ד ...