חיפשת:

השיר הכי מושמע בכל הזמנים

שובר שיאים: ג'סטין ביבר הוא האמן המושמע ביותר בכל הזמנים
https://hebrewnews.com › article
אמנם עברו כבר שנתיים מאז השקתו, אך שיתוף הפעולה המוסיקלי של הזמרים ג'סטין ביבר ולואי פונסי יחד עם הראפר "דדי יאנקי", הוא השיר המושמע ביותר ...
אייל גולן הזמר הכי מושמע העשור, השיר הכי מושמע - "מחוזקים ...
https://e.walla.co.il/item/3330164
Dec 18, 2019 · אפליה מתקנת? רק 2 אמנים שאינם מהז'אנר המזרחי נכנסו לטופ 10 של דירוג האמנים המושמעים ביותר ברדיו בעשור האחרון. הזמר המושמע בעשור הוא אייל גולן, והשיר הכי מושמע הוא "מחוזקים לעולם" של אברהם טל, לפי חברת מדיה פורסט.
עשרת השירים הכי מרגשים בכל הזמנים | בידור ופנאי
nk770.blogspot.com › 2010 › 05
עשרת השירים הכי מרגשים בכל הזמנים. עשרת השירים הכי מרגשים של כל הזמנים במיוחד בשבילכם הגיבו איך אתם הייתם מדרגים את הרשימה. # 10 # Britney Spears- Everytime # 9 # Aerosmith - I Don't Wanna Miss a Thing # 8 # The Beatles - Yesterday. # 7 # P!nk ...
מהו השיר הכי מושמע בכל הזמנים בספוטיפיי? - Mako
https://www.mako.co.il › world
"One Dance" הוא השיר המושמע ביותר בספוטיפיי ... פופ" - ועכשיו שירות המוזיקה הדיגיטלית ספוטיפיי מדווח שזהו השיר הכי מושמע שם בכל הזמנים.
רשימת הסרטונים הנצפים ביותר ביוטיוב – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › רשימת_הסרטונים
הכי נצפים לפי שנת העלאה. הטבלה הבאה מפרטת את הדף הנוכחי של 5 הסרטונים הנצפים ביותר ביוטיוב שהועלו בכל שנה, כאשר כל אחד מהם מעוגל למיליון צפיות הקרובים ביותר, וכן ניתן לראות את מעלה הסרטון ואת הפרסום ביוטיוב.
10 שירי האירוויזיון האהובים ביותר בכל הזמנים - מוטקה
https://www.motke.co.il › 10-שירי-האי...
השיר Waterloo שביצעה להקת אבבא השוודית באירוויזיון 1974 לא רק הביא לשבדיה את המקום הראשון, אלא גם פרץ את הדרך להצלחה הבינלאומית של הלהקה: אחרי ...
500 השירים הגדולים בכל הזמנים (רולינג סטון) – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/500_השירים_הגדולים_בכל_הזמנים...
"500 השירים הגדולים בכל הזמנים" היא רשימה שערך המגזין "רולינג סטון" בסוף שנת 2004, כשנה לאחר שערך את רשימת 500 האלבומים הגדולים בכל הזמנים. הרשימה התחדשה בשנת 2010 וגם בשנת 2011. את הרשימה דירגו 172 מוזיקאים, מבקרים ומומחי מוזיקה, בהם מספר מוזיקאים נודעים כגון אוזי אוסבורן, בריאן וילסון, סלאש, ארט גרפונקל, אלביס קוסטלו וג'וני מיטשל.
לפני עומר אדם: זמר הצללים ששר את "שני משוגעים"
https://www.msn.com/he-il/music/other/לפני-עומר-אדם-זמר-הצללים...
Sep 18, 2021 · לדעתי זה השיר הכי מושמע של עומר אדם בכל הזמנים. זה גם השיר הראשון שעבורו הקלטתי סקיצה לעומר. עד היום עומר ...
מומחים קבעו: אלה השירים הגרועים בכל הזמנים
www.mako.co.il › music-Magazine › specials
May 02, 2017 · עם זאת, הוא גם נחשב לאחד השיריםם המרגיזים והאיומים ביותר בכל הזמנים. השיר זכה בתואר השיר הכי גרוע אי פעם, ונכתב עליו ש"קשה לחשוב על שיר שיצליח יותר לגרום לכם ליפול לדיכאון אובדני".
רשימת הסרטונים הנצפים ביותר ביוטיוב – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/רשימת_הסרטונים_הנצפים_ביותר...
רשימת סרטוני היוטיוב הנצפים ביותר בכל הזמנים היא רשימה של כ-50 סרטונים עם מספר הצפיות הגבוה ביותר בכל הזמנים באתר יוטיוב, ומקורם בנתוני ספירת הצפיות של מפעילי האתר.סרטונים שנחשדו בעיוות מספר הצפיות אינם נכללים ברשימה ...
מהו השיר הכי מושמע בכל הזמנים בספוטיפיי?
www.mako.co.il › music-news › world
Oct 19, 2016 · "One Dance" שלו היה אחד משירים רבים שסיפקו את התאבון הבלתי נגמר במוזיקה העכשווית ל"טרופיקל פופ" - ועכשיו שירות המוזיקה הדיגיטלית ספוטיפיי מדווח שזהו השיר הכי מושמע שם בכל הזמנים. עד כדי כך.
מחקר: אלו הם 10 השירים השמחים ביותר בכל הזמנים - ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il › article
מחקר נוירולוגי חשף מה הופך שיר למשמח במיוחד • קבלו את עשרת הגדולים • מי נשאר בחוץ? מערכת ישראל היום. 24/5/2021, 04:46 , עודכן 24/5/2021, 04:47.
לפני עומר אדם: זמר הצללים ששר את "שני משוגעים"
www.ynet.co.il › entertainment › article
לדעתי זה השיר הכי מושמע של עומר אדם בכל הזמנים. זה גם השיר הראשון שעבורו הקלטתי סקיצה לעומר. עד היום עומר זוכר לי את השיר הזה, והוא גם אפילו אמר לי שחבל שלא אני הוצאתי את זה.
אייקוני: שירי הניצחון הגדולים ביותר בכל הזמנים
www.msn.com › he-il › music
את השיר הבא אין מצב שאתם לא מכירים, הוא היה השיר הנצפה ביותר בשנת 2013 והוכתר כקליפ העשירי הכי נצפה ביוטיוב.
לייב חד"פ - מהו השיר הכי טוב בכל הזמנים? - YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=zfzS1eaoYSg
Oct 18, 2021 · היי וברוכים הבאים!אם אתם נהנים מהשידור:תנו ב-👍, הירשמו לערוץ , ולחצו על ה-🔔. כדי להצטרף אליי לגאנג ולהיכנס ...
לפני עומר אדם: זמר הצללים ששר את "שני משוגעים"
https://www.ynet.co.il/entertainment/article/hkurv7h1k
Sep 18, 2021 · לדעתי זה השיר הכי מושמע של עומר אדם בכל הזמנים. זה גם השיר הראשון שעבורו הקלטתי סקיצה לעומר. עד היום עומר זוכר לי את השיר הזה, …
500 השירים הגדולים בכל הזמנים (רולינג סטון) – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › 500_השירים
"500 השירים הגדולים בכל הזמנים" היא רשימה שערך המגזין "רולינג סטון" בסוף שנת 2004, כשנה לאחר שערך את רשימת 500 האלבומים הגדולים בכל הזמנים. הרשימה התחדשה בשנת 2010 וגם בשנת 2011.
500 השירים הגדולים בכל הזמנים (רולינג סטון) - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › 500...
יש רק שיר אחד ברשימה שאינו באנגלית – השיר "La Bamba" מאת ריצ'י ואלנס שנמצא במקום ה-345 (נכון לרשימה המקורית של שנת 2004).
100 השירים הישראלים הגדולים: ובמקום הראשון - עטור מצחך
https://megafon-news.co.il › archives
לכבוד השנה החדשה בחרה מערכת התרבות של "מגפון" בשיתוף הקוראים והגולשים ב"פייסבוק" את 100 השירים הישראלים הגדולים בכל הזמנים.
100 השירים הישראלים של כל הזמנים/ שמעון טבדי - Hoops
https://hoops.co.il › ...
אבל לא מביך כמו רשימת 100 השירים באנגלית שהייתה פה לא מזמן סה גאנז אנד רוזס לקחו איזה 6 מתוך עשרת השירים הכי טובים בכל הזמנים…
מהו השיר הכי מושמע בכל הזמנים בספוטיפיי?
https://www.mako.co.il/music-news/world/Article-69a26276facd751006.htm
Oct 19, 2016 · "One Dance" שלו היה אחד משירים רבים שסיפקו את התאבון הבלתי נגמר במוזיקה העכשווית ל"טרופיקל פופ" - ועכשיו שירות המוזיקה הדיגיטלית ספוטיפיי מדווח שזהו השיר הכי מושמע שם בכל הזמנים. עד כדי כך.
אייקוני: שירי הניצחון הגדולים ביותר בכל הזמנים
https://www.msn.com/he-il/music/music/אייקוני-שירי-הניצחון...
May 09, 2021 · את השיר הבא אין מצב שאתם לא מכירים, הוא היה השיר הנצפה ביותר בשנת 2013 והוכתר כקליפ העשירי הכי נצפה ביוטיוב.
מגזין "רולינג סטון" בחר את 100 השירים הטובים של המאה – עד כה
https://timeout.co.il › 100-השירים-של-...
... מגזין הרולינג סטון דירג את השירים הגדולים של המאה - 18 שנים אחרי שהתחילה. ... דירוג Time Out: האלבומים הישראלים הגדולים של כל הזמנים.
מגזין המוזיקה הנחשב קבע: זהו השיר הגדול בכל הזמנים | מעריב
https://www.maariv.co.il › ... › מוזיקה
מגזין המוזיקה הנחשב קבע: זהו השיר הגדול בכל הזמנים. תקליט, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP). ה"רולינג סטון" פרסם גרסה מעודכנת לדירוג 500 ...
מומחים קבעו: אלה השירים הגרועים בכל הזמנים
https://www.mako.co.il/music-Magazine/specials/Article-27195483c23cb51006.htm
May 02, 2017 · עם זאת, הוא גם נחשב לאחד השיריםם המרגיזים והאיומים ביותר בכל הזמנים. השיר זכה בתואר השיר הכי גרוע אי פעם, ונכתב עליו ש"קשה לחשוב על …
מהו השיר הכי מושמע ברדיו? בדיקה מיוחדת - וואלה! תרבות
https://e.walla.co.il/item/3310584
Sep 03, 2019 · מצעד ההשמעות השנתי ברדיו מגלה החמרה בהדרת נשים: 8 זמרות בלבד נכנסו לרשימת 50 האמנים המושמעים ביותר, מתוכן שתיים בלבד בעשרת הגדולים, כך נודע לוואלה! תרבות. רונה קינן: "מבאס מאוד. נשים לקחו הפסקה לעשות ילדים, ולא תמיד חיכו להן".