חיפשת:

השולחן מסעדה אייל שני

אייל שני מסעדות בתל אביב הכי טוב | קרוב אליך Near You
https://nearyou.co.il › אייל-שני-מסעדות-...
2. מסעדת מלכה אייל שני: מסעדה כשרה בתל אביב | השולחן. אייל שני; ארוחות ערב; בקומה השנייה של בית רומנו, פסאז חנויות משנות החמישים והקניון ...
אייל שני: מתכונים, מסעדות ומידע מעניין | השולחן
https://www.hashulchan.co.il/topic/אייל-שני
תוכן מקודם. אתרים נוספים בקבוצה: Timeout.co.il. Atmag.co.il. © כל הזכויות שמורות להשולחן תוכן קולינרי בע"מ (מקבוצת יובל סיגלר תקשורת) 2021. Designed, Developed and Powered by RGB Media.
ביקורת מסעדת מלכה הכשרה של אייל שני - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il/item/3146107
Mar 29, 2018 · אייל שני במאסטר שף (צילום: צילום מסך) אחריה הגיעה שקית השעועית. שקית נייר חומה קטנה, נייר פרגמנט ובו שעועית יריחו ירוקה בטעמי שמן זית-שום-לימון.
מסעדת מלכה אייל שני: מסעדה כשרה בתל אביב | השולחן
https://www.hashulchan.co.il/restaurant/מלכה
המסעדה הכשרה של שף אייל שני מביאה את החשודים המיידים של מפעלותיו (שקית שעועית יריחו, סוכריות של תינוקות קישואים ועוד) רק בגרסה נטולת פרמזן וקרם פרש - ועם הרבה שמן זית. מי …
אייל שני - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › אייל...
ב-2016 פתח את מסעדת "רומנו", בבית רומנו שבדרום תל אביב. מסעדה זו דומה בסגנונה ל"פורט סעיד". כיום משמש שני כשף וכיועץ קולינרי למסעדות וכשף אורח לאירועים פרטיים, ...
כרובית שלמה אפויה בתנור של אייל שני | השולחן
https://www.hashulchan.co.il/מתכונים/כרובית-בתנור
Dec 16, 2018 · מושחים את הכרובית בשמן זית בנדיבות בעזרת מברשת וזורים מעט גרגירי מלח. מניחים בתבנית אפייה ומכניסים למרכז התנור. צולים עד שראש הכרובית מזהיב. מגישים בתבנית לשולחן, כשמעטה פריך מכסה את פנים הכרובית. מפרידים את הפרחים בעזרת כף ומגישים.
הסלון: מסעדת שף בתל אביב של אייל שני | השולחן
https://www.hashulchan.co.il › הסלון
מחפשים מסעדת שף בתל אביב? הסלון של אייל שני היא התשובה בשבילכם. הסלון מגיש אוכל לא כשר מחומרי גלם טריים בלבד. למידע על המסעדה, היכנסו עוד היום לאתר השולחן.
The Salon‬, תל-אביב - חוות דעת על מסעדות - Tripadvisor‬
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurant_Review-g...
לא שבענו, לא נהנינו,... מתומחר לא הגיוני בעליל - קצת צניעות לא היתה מזיקה למלצרים (וגם דאודורנט) אייל שני העיד בעצמו בביקורת של מאסטר שף - על מנות שמשאירות בגופו זיכרון - רצון לחזור ועוד כהנה וכהנה - אף לא מנה אחת בסלון המנוכר הזה - לא הותירה חותמה ככזו - אף - לא - אחת.
הסלון: כמה באמת שווה ערימת העגבניות של אייל שני? - מסעדות - הארץ
https://www.haaretz.co.il › restaurants
מסעדתו של אייל שני פתוחה יומיים בלבד בשבוע, ומתיימרת לספק לסועד חוויה בלתי ... אחרי שהיא נחה קצת על השולחן וספחה את טעמי הרוטב העדין שאיתו עורבבה (על בסיס ...
הסלון: מסעדת שף בתל אביב של אייל שני | השולחן
https://www.hashulchan.co.il/restaurant/הסלון
רוצה לקבל גיליון טרי של מגזין "השולחן" עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד? (במקום 39.90 ש"ח)
ביקורת מסעדה: סלון של אייל שני
https://www.mako.co.il/food-restaurants/...
Mar 03, 2013 · את האמת, אז השאירה בי המסעדה תחושה של אכזבה: ממוקמת באמצע שום מקום, בחצר קטנטנה, עם משרדי גרפיקה בתור שכנים, בלי חזית נוצצת, בלי שלט מבריק. בפנים – אוסף אקלקטי של רהיטים משוק הפשפשים, בתוספת נברשת קריסטל הישר ממבצע 1+1 של מחסני תאורה. המקום שידר הרגשה של ריקנות, קור וחוסר עניין.
‫‪The Salon‬, תל-אביב - חוות דעת על מסעדות - Tripadvisor‬
https://www.tripadvisor.co.il › ... › אזור תל אביב › תל-אביב
מסעדה הלועגת ליושבים בה - הן מבחינת האוכל, הטעמים המליצות וההשראות. ... הגענו לחגיגת יום הולדת במקום, אווירה טובה, סוג של דאנס בר עם מסעדת שף.
אצל אייל שני ב"רומנו" האוכל כל כך טעים שהוא עובד גם על חוש ...
https://www.haaretz.co.il/food/restaurants-reviews/.premium-1.2688306
Jul 25, 2015 · שני מאמין שכן. לכן הוא נמצא עכשיו ערב ערב בקצה המטבח הפתוח של רומנו ומוציא תחת ידיו — מילולית: תחת ידיו, כל מי שראה אי פעם את שני מבשל יודע שזה לא דימוי — כמה מהמנות הפשוטות, הנפלאות והטעימות ביותר שאפשר לקבל כרגע במטבח הישראלי. ובזול. זה פלא, וכדרך פלאים, פלא גורר פלא.
הסלון תל אביב יפו | אונטופו
https://ontopo.co.il › hasalon
קצת עלינו. מסעדת הסלון של שף אייל שני פתוחה פעמיים בשבוע (רביעי ןחמישי) וידועה בזכות המטבח הפתוח שמספק לאורחים הופעה לצד האוכל המצוין וכמובן המוזיקה ...
הסלון- מטבחו של אייל שני ~ מתכוניישןמתכוניישן
https://matkonation.com/2010/04/הסלון-מטבחו-של-אייל-שני
העובדה שבאתי כצלמת ל"וושינגטון פוסט" לא עשתה שום רושם על אייל. הוא לא הרעיף עלינו מנות ולא צ'יפר אותנו יותר מדי, אולי בגלל שלידנו ישב השחקן יו ג'קמן (Hugh Jackman), שאיתו אני לא יכולה להתחרות…. אבל בסוף הארוחה קיבלנו קרטון עם מדגם של כל הקינוחים.
מסעדת רומנו אייל שני: מסעדה בתל אביב | השולחן
https://www.hashulchan.co.il/restaurant/רומנו-romano
בקומה השנייה של בית רומנו, פסאז' חנויות משנות החמישים והקניון הראשון בתל אביב, פועלת מדי ערב מסעדת רומנו - שיתוף פעולה שני בין חבורת "תדר" ושף אייל שני. המקום מעוצב בפשטות שמשאירה את הבמה כולה לאוכל. בשר, דגים או ירקות טריים - על כולם אייל שני …