חיפשת:

הרצת מניות דנקנר

תיק הרצת המניות: הדו"ח שמסבך את דנקנר
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4596915,00.html
Nov 27, 2014 · ד"ר למימון שכתב חוות דעת עבור הפרקליטות סותר את הטענה שרכישת מניות אי-די-בי נעשתה ממניע כלכלי, וכותב: "אינני יכול להסביר פעילות זו אלא אם לסוחר היתה כוונה להשפיע על שער המניה".
נוחי דנקנר הורשע בפרשת הרצת המניות - וואלה! כסף
https://finance.walla.co.il/item/2975809
Jul 04, 2016 · נוחי דנקנר הורשע בפרשת הרצת המניות. דנקנר בעל השליטה לשעבר בתאגיד אי.די. בי. הורשע בתרמית ובהלבנת הון. השופט חאלד כבוב: "מסכת הראיות לא מותירה ספק סביר להרשעה, אני דוחה את טענת דנקנר שלא הייתה חשיבות לסכום ההנפקה". גם הברוקר איתי שטרום הורשע דיווח באולפן וואלה! NEWS.
פרשת הרצת המניות: עונשו של נוחי דנקנר הוחמר לשלוש שנות מאסר
https://www.maariv.co.il › news › law
תגיות: נוחי דנקנר / הרצת מניות. איש העסקים נוחי דנקנר ירצה שלוש שנות מאסר על חלקו בפרשת הרצת המניות של איי.די.בי, כך קבע היום (רביעי) בית ...
הרצת מניות – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/הרצת_מניות
שנתיים מאסר לנוחי דנקנר בפרשת הרצת המניות | דבר העובדים בארץ ...
www.davar1.co.il › 43921
Dec 05, 2016 · שנתיים מאסר לנוחי דנקנר בפרשת הרצת המניות | דבר העובדים בארץ ישראל. לפני כארבעה חודשים הורשע הטייקון לשעבר בכך שהריץ את מניות קונצרן אי.די.בי ב"הנפקת החברים". השופט כבוב גזר על דנקנר שנתיים מאסר בפועל, שנה מאסר על תנאי וקנס בסך 800,000 ש"ח. ככל הנראה דנקנר יערער לעליון.
נוחי דנקנר - – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › נוחי_...
בסוף נובמבר 2012 עוכב דנקנר לחקירה ברשויות המס ובמשטרת ישראל, בחשד להרצת מניות אי די בי אחזקות. ב-6 בינואר 2014, יום אחד בלבד לאחר איבוד השליטה באי די בי אחזקות ...
נוחי דנקנר הורשע בפרשת הרצת המניות - וואלה! כסף
https://finance.walla.co.il › item
בי, הורשע היום (ב') בהרצת מניות אי.די.בי. שופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב, חאלד כבוב, אמר: "מסכת הראיות לא מותירה ספק סביר להרשעה". יחד עם דנקנר ...
נוחי דנקנר הורשע בהרצת מניות | אתר החדשות דבר
www.davar1.co.il › 22872
Jul 04, 2016 · הכרעת הדין /. נוחי דנקנר הורשע בהרצת מניות. כך פסק היום שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, חאלד כבוב. מלבד דנקנר הורשע גם איתי שטרום, שביצע את הרצת המניות בפועל. "מסכת הראיות לא מותירה ספק סביר להרשעה".
כל מה שצריך לדעת על משפט הרצת המניות של נוחי דנקנר ...
www.themarker.com › markerweek › 1
Jan 16, 2015 · כל מה שצריך לדעת על משפט הרצת המניות של נוחי דנקנר מה היא בדיוק "הנפקת החברים"? מי מכר מניות לעצמו? ומהו העונש המקסימלי על העבירות בהן מואשם נוחי?
כל מה שצריך לדעת על משפט הרצת המניות של נוחי דנקנר ...
https://www.themarker.com/markerweek/1.2540536
Jan 16, 2015 · כל מה שצריך לדעת על משפט הרצת המניות של נוחי דנקנר מה היא בדיוק "הנפקת החברים"? מי מכר מניות לעצמו? ומהו העונש המקסימלי על העבירות בהן מואשם נוחי?
כל מה שצריך לדעת על משפט הרצת המניות של נוחי דנקנר - Markerweek
https://www.themarker.com › marker...
הסעיף העיקרי של כתב האישום שהגישה נגדו הפרקליטות מכונה בעגת שוק ההון "הרצת מניות". הרצה? הרצה זו מלה שמתארת רמייה, או מסחר לא אמיתי ולא כלכלי ...
נוחי דנקנר – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › נוחי_דנקנר
עסקת מתן המימון האמורה לוותה בביקורת רבה, ואושרה בין היתר בזכות תמיכתם של שלושה דירקטורים חדשים, שהצטרפו לקרן "מבטחים" ואישרו את המענק בישיבה הראשונה שבה השתתפו. חבר הכנסת לשעבר שמואל אביטל, ששימש יו"ר הקרן באותה עת, מונה בשנת 2008 על ידי דנקנר ליו"ר חברת "מקסימה" שבשליטתו.
שנתיים מאסר לנוחי דנקנר בפרשת הרצת המניות | דבר העובדים ...
https://www.davar1.co.il/43921
Dec 05, 2016 · שנתיים מאסר לנוחי דנקנר בפרשת הרצת המניות | דבר העובדים בארץ ישראל. לפני כארבעה חודשים הורשע הטייקון לשעבר בכך שהריץ את מניות קונצרן אי.די.בי ב"הנפקת החברים". השופט כבוב גזר על דנקנר שנתיים מאסר בפועל, שנה מאסר על תנאי וקנס בסך 800,000 ש"ח. ככל הנראה דנקנר יערער לעליון.
הרצת מניות - גלובס
https://www.globes.co.il/news/הרצת_מניות.tag
פרשת הרצת מניות אי.די.בי: איתי שטרום משתחרר היום מהכלא. שטרום משתחרר היום לאחר שנשיא המדינה קיצר את עונש ...
נוחי דנקנר הורשע בהרצת מניות | אתר החדשות דבר
https://www.davar1.co.il/22872
Jul 04, 2016 · הכרעת הדין /. נוחי דנקנר הורשע בהרצת מניות. כך פסק היום שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, חאלד כבוב. מלבד דנקנר הורשע גם איתי שטרום, שביצע את הרצת המניות בפועל. "מסכת הראיות לא מותירה ספק סביר להרשעה".
N12 - דרמה בבית המשפט: נוחי דנקנר הורשע בהרצת מניות
https://www.mako.co.il/news-law/legal-q3_2016/...
Jul 04, 2016 · איש העסקים נוחי דנקנר, מי שהיה עד לא מזמן אחד מאנשי העסקים החזקים במשק, הורשע הבוקר על ידי בית המשפט המחוזי בתל אביב בעבירה של הרצת מניות. מלבד דנקנר הורשע גם איתי שטרום, איש שוק ההון, שביצע את הרצת המניות בפועל וחברת איי.די.בי.
עבירת הרצת מניות בסימן משפטו של נוחי דנקנר - עו"ד אסף דוק ⭐️
https://www.dok.co.il › עבירת-הרצת-מני...
לפני מספר ימים הרשיע שופט המחוזי חאלד כבוב את נוחי דנקנר בהרצת מניות אי.די.בי אחזקות. השופט לא חסך ביקורת ממי שעד לפני מספר שנים היה דמות מרכזית, ...
פרשת הרצת מניות אי.די.בי: איתי שטרום משתחרר היום מהכלא - גלובס
https://www.globes.co.il › משפט
שטרום משתחרר היום לאחר שנשיא המדינה קיצר את עונש המאסר שהוטל עליו, שעמד על שנתיים מאסר בפועל • איש העסקים נוחי דנקנר מרצה באותה פרשה עונש של ...
פרשת הרצת מניות אי.די.בי: איתי שטרום צפוי להשתחרר היום ממאסרו
https://www.ynet.co.il › articles
ועדת השחרורים הורתה על שחרורו המוקדם של שטרום שהורשע בהרצת מניות אי.די.בי יחד עם נוחי דנקנר לאחר שהנשיא ריבלין חתם על בקשתו לקיצור עונשו.
הרצת מניות – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › הרצת_מניות
שיטות
נוחי דנקנר מבקש להגיע להסדר מינהלי בפרשת הרצת המניות באי.די.בי
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3633390,00.html
Jun 11, 2014 · דנקנר ניסה לכאורה לנצל את מעמדו וקשריו מול הבנקים על מנת להשיג לשטרום מימון בהיקפים גדולים כדי שיוכל להריץ את מניות אי.די.בי. כך למשל צלצל דנקנר באחד מימי המסחר לבכירים בבנק הבינלאומי וביקש שיסייעו במימון של מיליוני שקלים לשטרום.
בית המשפט הרשיע את נוחי דנקנר בהרצת מניות אי.די.בי אחזקות
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3692238,00.html
Jul 04, 2016 · תגיות: חאלד כבוב. הרצת מניות. שוק ההון. אי.די.בי. נוחי דנקנר. שופט המחלקה הכלכלית בבית המשפט המחוזי בת"א, חאלד כבוב, הרשיע היום (ב') את איש העסקים נוחי דנקנר בהרצת מניוית אי.די.בי אחזקות. לפי החלטת בית המשפט הרצת המניות נועדה לסייע להנפקה שביצעה אי.די.בי בפברואר 2012.
נוחי דנקנר הורשע בפרשת הרצת המניות - וואלה! כסף
finance.walla.co.il › item › 2975809
Jul 04, 2016 · השחקן מיכאל הנגבי בצילומי הקמפיין לגיוס עובדים של... איש העסקים נוחי דנקנר, לשעבר בעל השליטה בקבוצת אי.די.בי, הורשע היום (ב') בהרצת מניות אי.די.בי. שופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב, חאלד כבוב, אמר: "מסכת הראיות לא מותירה ספק סביר להרשעה". יחד עם דנקנר הורשע גם איתי שטרום.
הרצת מניות - גלובס
www.globes.co.il › news › הרצת_מניות
פרשת הרצת מניות אי.די.בי: איתי שטרום משתחרר היום מהכלא. שטרום משתחרר היום לאחר שנשיא המדינה קיצר את עונש ...
הרצת מניות | mako
https://www.mako.co.il › Tagit › הרצ...
בכפוף לשימוע: השר כץ יועמד לדין. היועמ"ש: כתב אישום בפרשת הרצת המניות. זמן קריאה: 2 דק' · דנקנר בבית המשפט, ארכיון (צילום: עמי שומן, פלאש90, חדשות) ...
נוחי דנקנר מבקש לדחות את אישור הייצוגית נגדו - כי "החברים" לא תבעו
https://www.calcalist.co.il › articles
החלק הפלילי בפרשת הרצת מניות אי.די.בי אחזקות הגיע לסיומו באוגוסט 2018, כאשר בית המשפט העליון שלח את דנקנר לשלוש שנות מאסר.