חיפשת:

הרב אשר לנדאו

מזעזע: צלבי קרס בביהכנ"ס - הרב אשר לנדאו על הוונדליזם ...
https://kol-barama.co.il/item/מזעזע-רב-ביהכנס-בבני-ברק-על...
Aug 01, 2021 · מזעזע: צלבי קרס בביהכנ”ס – הרב אשר לנדאו על הוונדליזם • האזינו צלבי קרס רוססו על בית כנסת ישראל הצעיר בבני ברק • רב ביהכנ"ס "בבית הכנסת מתפללים רבים שהינם ניצולי שואה אשר מספר חרוט על זרועם ובנים לניצולי שואה" • האזינו
רב המכון הפתולוגי: "נשלחה גופה לא נכונה לקבורה, אך הפקנו ...
https://www.ynet.co.il/judaism/article/BJep4x1uO
May 04, 2021 · הרב אשר לנדאו, רב המכון הפתולוגי באבו כביר, מודה כי במהלך זיהוי חללי אסון מירון נשלחה גופה לא נכונה לקבורה, מה שגרם מפח נפש גדול לבני המשפחה האבלים שנאלצו לעזוב את המקום.התקלה אותרה לפני הקבורה בפועל, אך בתדרוך לכתבים ...
איזהו החכם? הרואה את הנולד - יורם לימודים
https://yoram.walla.co.il › item
סרן הרב אשר לנדאו, רב צבאי. | 29-12-2005 11:31:00. ייעוץ אישי חינם. איתור מוסדות לימוד. השאר פרטים ונחזור אליך עוד היום. השירות חינם.
הרב אשר לנדאו, רב הבית כנסת: אין סיכוי שזה ריב בין חרדים ...
https://103fm.maariv.co.il/programs/media.aspx?ZrqvnVq=IHEJEJ&c41t4nzVQ=FJF
Aug 01, 2021 · הרב אשר לנדאו, הרב של אחד מבתי הכנסת שהושחתו, הגיב לדברים: "אין לי מילים. אם זה היה קורה מול מסגד, כל העולם היה רועד. אני מצפה שבמדינת ישראל בממשלה יהודית עם שלטון יהודי, נגיע לשיח מאחד ומכבד.
הרב אשר לנדאו - תגית - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il/tag.php?t=הרב+אשר+לנדאו
הרב אשר לנדאו באתר כיכר השבת - אתר החדשות החרדי הגדול בישראל המציע חדשות, עדכונים, תרבות, מוזיקה, שיעורי תורה, אוכל כשר, יהדות ועוד.
הרב אשר לנדאו - תגית - כיכר השבת
www.kikar.co.il › tag
הרב אשר לנדאו באתר כיכר השבת - אתר החדשות החרדי הגדול בישראל המציע חדשות, עדכונים, תרבות, מוזיקה, שיעורי תורה, אוכל כשר, יהדות ועוד.
צלבי קרס רוססו בבית כנסת בבני ברק - וואלה! חדשות
https://news.walla.co.il/item/3451416
Jul 31, 2021 · "תחושת תדהמה והלם אופפת את מתפללי בית הכנסת ישראל הצעיר ובראשם את רב בית הכנסת הרב אשר לנדאו", הוא סיפר. "בבית הכנסת מתפללים רבים שהינם ניצולי שואה אשר מספר חרוט על זרועם ובנים לניצולי שואה.
הרב אשר לנדאו, רב הבית כנסת: אין סיכוי שזה ריב בין חרדים | 103fm
https://103fm.maariv.co.il › media
הרב אשר לנדאו, רב בית הכנסת בבני ברק שהושחת בידי אלמונים ורוסס בצלבי קרס: "אין לי מילים. אם זה היה קורה מול מסגד, כל העולם היה רועד"
כנס תוכנית העבודה השנתי של הרבנות הצבאית - אתר צה"ל
https://www.idf.il › אתרים › כנס-תוכנית...
בהמשך, התקיים שיעור של רע"ן זיהוי וקבורה, סא"ל הרב אשר לנדאו, אשר סקר את פעילותו המופלאה והייחודית של בית הדין להתרת העגונות במלחמת יום ...
הרב אשר לנדאו מונה לרב אט"ל - כיכר השבת
www.kikar.co.il › אטל-הרב-אשר-לנדאו
Nov 11, 2014 · אט"ל: הרב אשר לנדאו יחליף את הרב הפורש לאחר פרישתו של רב אט"ל, רס"ן מנחם אדרי, הוחלט כי הרב רס"ן אשר לנדאו, רב בית כנסת בני ברק, הוא שיחליפו בתפקיד. לפני מספר חודשים מונה לנדאו לרב מרחב באט"ל (חרדים)
מזעזע: צלבי קרס בביהכנ"ס - הרב אשר לנדאו על הוונדליזם ...
kol-barama.co.il › item › מזעזע-רב
Aug 01, 2021 · מזעזע: צלבי קרס בביהכנ”ס – הרב אשר לנדאו על הוונדליזם • האזינו צלבי קרס רוססו על בית כנסת ישראל הצעיר בבני ברק • רב ביהכנ"ס "בבית הכנסת מתפללים רבים שהינם ניצולי שואה אשר מספר חרוט על זרועם ובנים לניצולי שואה" • האזינו
שמואל חיים לנדוי – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › שמואל_חיים_לנדוי
תולדות חייו ופועלו
הרב אשר לנדאו, רב הבית כנסת: אין סיכוי שזה ריב בין חרדים | 103fm
103fm.maariv.co.il › programs › media
Aug 01, 2021 · הרב אשר לנדאו, הרב של אחד מבתי הכנסת שהושחתו, הגיב לדברים: "אין לי מילים. אם זה היה קורה מול מסגד, כל העולם היה רועד. אני מצפה שבמדינת ישראל בממשלה יהודית עם שלטון יהודי, נגיע לשיח מאחד ומכבד.
הסנדק – דינים ומנהגים / הרב אשר זליג לנדא זצוק”ל | תורתך ...
toratcha.com/?p=3895
Jun 23, 2016 · הרב אשר זליג הי”ד ב”ר יוחנן לנדא היה מורה הוראה באלפין שבאזור קרקוב ובכמה מקומות נוספים, אך סירב לקבל את עול הרבנות, כדי שיוכל להשיב שו”תים באין מפריע.
מחבר: הרב אשר לנדאו - ספריית אסיף
https://asif.co.il › files_author › הרב-אשר-לנדאו
מחבר: הרב אשר לנדאו. קיום מצוות דרך הטלפון · הרב אשר לנדאו מחניך א | הרבנות הצבאית | תשסז · קריאת המאמר. תמונת קטגוריה ...
רב המכון הפתולוגי: "נשלחה גופה לא נכונה לקבורה, אך הפקנו לקחים"
www.ynet.co.il › judaism › article
May 04, 2021 · הרב אשר לנדאו, רב המכון הפתולוגי באבו כביר, מודה כי במהלך זיהוי חללי אסון מירון נשלחה גופה לא נכונה לקבורה, מה שגרם מפח נפש גדול לבני המשפחה האבלים שנאלצו לעזוב את המקום.
הרב אשר לנדאו מונה לרב אט"ל - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il › אטל-הרב-אשר...
אט"ל: הרב אשר לנדאו יחליף את הרב הפורש. לאחר פרישתו של רב אט"ל, רס"ן מנחם אדרי, הוחלט כי הרב רס"ן אשר לנדאו, רב בית כנסת בני ברק, ...
חה"כ ינון אזולאי ביקר בבסיס הרבנות הצבאית המטפל בזיהוי חללי צה"ל
https://ladaat.co › archives
ח"כ ינון אזולאי סייר היום בענף הזיהוי והקבורה (זו"ק) – בראשות סא"ל הרב אשר לנדאו, בבסיס הרבנות הצבאית במחנה ידין-צריפין; בסיור סא"ל הרב אשר לנדא סקר את כל ...
בעולמם של חרדים: מבזקים
https://bshch.blogspot.com/2021/05/blog-post_137.html
כבוד המת: הרב אשר לנדאו רב מכון אבו כביר למימרן ב'קול חי' "צריך לשאול את המשטרה למה לקח כ"כ הרבה זמן להביא את הגופות ממירון למכון, מאז שהגיעו באיחור עשינו הכל לזרז את הזיהוי והשחרורים".
אשר לנדאו (1914 - 2000) - Genealogy
https://www.geni.com/people/אשר-לנדאו/6000000008060285518
Genealogy profile for אשר לנדאו אשר לנדאו (1914 - 2000) - Genealogy Genealogy for אשר לנדאו (1914 - 2000) family tree on Geni, with over 225 million profiles of ancestors and living relatives.
הרב אשר לנדאו מונה לרב אט"ל - כיכר השבת
https://www.kikar.co.il/אטל-הרב-אשר-לנדאו-יחליף-את-הרב...
Nov 11, 2014 · לאחר פרישתו של רב אט"ל, רס"ן מנחם אדרי, הוחלט כי הרב רס"ן אשר לנדאו, רב בית כנסת בני ברק, הוא שיחליפו בתפקיד. לפני מספר חודשים מונה לנדאו לרב מרחב באט"ל (חרדים) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.
אשר לנדאו (1914 - 2000) - Genealogy
www.geni.com › people › אשר-לנדאו
Genealogy profile for אשר לנדאו אשר לנדאו (1914 - 2000) - Genealogy Genealogy for אשר לנדאו (1914 - 2000) family tree on Geni, with over 225 million profiles of ancestors and living relatives.
שמואל חיים לנדוי – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/שמואל_חיים_לנדוי
דאגה בציבור הדתי לאומי מן האפשרות שהרב הראשי הצבאי הבא יהיה מן ...
https://rotter.net › forum › scoops1
כך למשל קיבלו הרבנים הצבאיים הראשיים בהווה ובעבר, הרב קרים והרב רפי פרץ את ... הרב הצבאי שמחזיק בתעודת כושר לרב עיר הוא סא"ל הרב אשר לנדאו, ...
הרבנות הצבאית - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › הרבנו...
בראש הרבנות הצבאית עומד הרב הצבאי הראשי (הרבצ"ר), קצין בדרגת תת-אלוף. ... מלבד הרב גד נבון, אשר הוענקה לו דרגת האלוף עם מינויו - הרבנים הראשיים לצה"ל החלו ...