חיפשת:

הצימר של תמר

‫‫°הצימרים של תמר ערד (ישראל) - החל מ-€ 133‬ | BOOKED‬
https://tamar-s-house-arad.booked.co.il
הצימרים של תמר (Tamar'S House) - ממוקמת תוך 5 דקות נסיעה על המרכז לאמנות עכשווית בערד, הצימרים של תמר משקיפה על גינה. אנו מציעים מקום שהייה וכמו כן גם מטבח ...
הצימר של תמר - תיירות ערד
https://www.travelarad.com › hosting
שוכן על צלע ההר בערד, צימר חדיש ומאובזר. נוף מדברי משקיף להרים, עם תצפית לים המלח. הצימרים מתאימים לזוגות ולמשפחות הבאות לנוח ולטייל באזור.
הצימרים של תמר ערד (ישראל) - החל מ-€ 133‬ | BOOKED‬
tamar-s-house-arad.booked.co.il
הצימרים של תמר (Tamar'S House) - ממוקמת תוך 5 דקות נסיעה על המרכז לאמנות עכשווית בערד, הצימרים של תמר משקיפה על גינה. אנו מציעים מקום שהייה וכמו כן גם מטבח מיני עם מתקנים לבישול.
הצימר של תמר - תיירות ערד
https://www.travelarad.com/he/hosting/הצימר-של-תמר
הצימר של תמר. שוכן על צלע ההר בערד, צימר חדיש ומאובזר. נוף מדברי משקיף להרים, עם תצפית לים המלח.בחצר, בריכת נוי ודגים. הצימר מתאים לאירוח זוגות המבקשים חופשה רומנטית ושקטה באווירה …
הצימר של תמר - תיירות קום
https://www.tayarut.com › listing › ה...
הצימר של תמר. IL 9987000, התמר 6, מטע, ישראל. פורסם בתאריך 11 ביולי 2019 / 2442. הצימר של תמר. Share; Share. הוספה למועדפים; דווח; תבע בעלות; הדפסה.
‫הצימרים של תמר - Home | Facebook‬
www.facebook.com › הצימרים-של-תמר
הצימרים של תמר. July 31 at 5:43 AM ·. חופשה חלומית בצימרים של תמר…. נוף מרהיב , אוויר צלול ואנרגיות קסומות ️. הגדלנו בשבילכם את הבריכה…. להזמנות 0522917442. A dream vacation in Tamar's B & B.... Spectacular view, clear air and magical energies ️ We have increased the pool for you.... For reservations 0522917442.
הצימרים של תמר, צימרים/ אורחנים כפריים בערד, ישראל - Wander AM
https://www.wander.am › hotels › ta...
מקום האירוח 'הצימרים של תמר' (Tamar's House) נמצא בערד, ומציע אינטרנט אלחוטי בחינם, גן עם בריכת שחיה חיצונית ונוף לגן. מקום האירוח כולל גם טרסת שמש.
הצימרים של תמר, ערד – מחירים מעודכנים לשנת 2021 - Booking.com
https://www.booking.com › tamar-39-s-house.he.html
הצימר של תמר בעל חצר ענקית, מרוהטת בכל מה שצריך ומוצלת ע"י עץ מהמם ביופיו שממסך את ... מקום האירוח 'הצימרים של תמר' (Tamar's House) נמצא בערד, ומציע אינטרנט ...
הצימר של תמר - תיירות קום
www.tayarut.com › listing › הצימר-של-תמר
הצימר של תמר. למרגלות הרי יהודה , בין הרים עמקים ומעיינות קסומים שוכן מתחם “הצימר של תמר”. היישוב שוכן ליד העיר בית שמש במרחק של כ- 7 דקות מביתר עילית ובמרחק של כ- 20 דקות מירושלים.
הצימר של תמר - תרשיש 40, ערד - צימר - איזי
https://easy.co.il › page
הכל אודות הצימר של תמר בתרשיש 40, ערד - טלפון, שעות פתיחה, ניווט, ביקורות ועוד צימרים תוכלו למצוא באתר איזי.
צימר נעם ונופש - צימרים מפנקים, עין תמר | Weekend
my.weekend.co.il › אירוח_נעם
מתחם החוץ. סביב הצימרים גינה גדולה ומטופחת בה תוכלו ליהנות מהאווירה המדברית של עין תמר ולהשקיף אל נופי המדבר הפתוחים.במרחק נסיעה של כ - 20 דקות תוכלו לבלות בים המלח וממגוון אטרקציות, פעילויות וטיולים המתאימים לכל המשפחה. בסביבה.
הצימר של השומרון, הצימר של תמרי צימר, חווֹת יאיר
gocanaan.co.il › he › samaria
הצימר של השומרון, הצימר של תמרי צימר, חווֹת יאיר. תגיות: טבע, טיולים, לינה, נופש. אתרים קשורים: חוות יאיר. בדרך צפונה לשומרון הטבע שמח במיוחד. השמיים כחולים כחולים, הפרחים משוויצים בצבעים שלהם. הירוק היום ירוק מאוד. הדרך לחוות יאיר, שמתחילה בין יקיר לנופים, מתפתלת בתוך חורש טבעי.
"צימר תמר" במושב מטע - המלצות, מחירים ומבצעים - RRR.co.il
https://www.rrr.co.il › showCabin
צימר צימר תמר בישוב מושב מטע. מבצעים, המלצות והנחות באתר. צפו בצימר צימר תמר – מחירים, תמונות ענק מרהיבות, תאריכים פנויים ומידע מקיף ומלא. היכנסו עכשיו!
הצימרים של תמר, ערד – מחירים מעודכנים לשנת 2021
www.booking.com › hotel › il
ציון גבוה יחסית לערד. מקום האירוח ’הצימרים של תמר’ (Tamar's House) נמצא בערד, ומציע אינטרנט אלחוטי בחינם, גן עם בריכת שחיה חיצונית ונוף לגן. מקום האירוח כולל גם טרסת שמש. מקום האירוח נמצא במרחק של 34 ק“מ מעין בוקק ובמרחק של 48 ק“מ מבאר שבע.
צימר נעם ונופש - צימרים מפנקים, עין תמר | Weekend
https://my.weekend.co.il/אירוח_נעם
היה לנו העונג להתארח בצימרים של ירדנה בעין תמר. צימרים נקיים להפליא, מרווחים עד מאוד מאובזרים היטב ושלווים כמו הנוף שסביב להם. השקט, היופי, הנוחות, המארחת - כל אלה נעימים ומזמינים ושווים ללא ספק.
הצימר של תמר - עמותת תיירות ערד
https://arad365.com › הצימר-של-תמר
בנופה הקסום של ערד ,מצויים הצימרים של תמר . ... צימר נהדר לצאת ממנו לטיולים , ... בעלי הצימר, ויקטור ותמר, ידאגו שתהיה לכם חווית אירוח מושלמת.
צימרים למשפחות בעין תמר | Weekend
https://www.weekend.co.il/zimmers.aspx?sf=5&r=14&s=728
Oct 09, 2021 · הצימר של דורה. חדרי אירוח למשפחות ליד עין תמר (בנווה זוהר, במרחק של 23.3 ק"מ ) 3 חוות דעת פתוח לחוות דעת. חדרי נופש מקסימים לחופשה משפחתית ביישוב נווה זוהר, מרחק נגיעה מים המלח.
הצימרים של תמר ערד (ישראל) - החל מ-€ 133‬ | BOOKED‬
https://tamar-s-house-arad.booked.co.il
הצימרים של תמר (Tamar'S House) - ממוקמת תוך 5 דקות נסיעה על המרכז לאמנות עכשווית בערד, הצימרים של תמר משקיפה על גינה. אנו מציעים מקום שהייה וכמו כן גם מטבח מיני עם מתקנים לבישול.
הצימרים של תמר - דף הבית | פייסבוק
https://he-il.facebook.com › category
הצימר הזה פנוי 585 שח לזוג, מזג אוויר מושלם ונוף מטורף. הצימרים של תמר 0522917442. ייתכן שזו תמונה של ‏חדר שינה‏. ייתכן שזו תמונה של ‏בתוך מבנה‏.
הצימרים של תמר, ערד – מחירים מעודכנים לשנת 2021
https://www.booking.com/hotel/il/tamar-39-s-house.he.html
הצימר של תמר בעל חצר ענקית, מרוהטת בכל מה שצריך ומוצלת ע"י עץ מהמם ביופיו שממסך את החום, הבריכה נקיה וצופה לגבעות המדבר. הדירה עצמה נקיה ומסודרת. בעלי הצימר מקסימים ואדיבים. ממליצה בחום. דיקלה
הצימר של תמר - תיירות ערד
www.travelarad.com › he › hosting
הצימר של תמר. שוכן על צלע ההר בערד, צימר חדיש ומאובזר. נוף מדברי משקיף להרים, עם תצפית לים המלח.בחצר, בריכת נוי ודגים. הצימר מתאים לאירוח זוגות המבקשים חופשה רומנטית ושקטה באווירה קסומה ורגועה. בסביבה קיימים מגוון רחב של אפשרויות אטרקטיביות. הצימר נמצא במרחק נסיעה קצר מים ...
דף הבית - תמר על הירדן צימרים ויחידות אירוח תמר על הירדן
https://tamaronthejordan.co.il
חזרנו עכשיו מחופשה חלומית בצימר תמר על הירדן. בעלי הצימר שלום ותמר אנשים מקסימים, ומסבירי פנים. המקום נקי ומצוחצח. הצימר מאובזר,ורואים שבעלי הצימר חשבו על כל פרט ופרט. מקום מקסים ויפיפה.