חיפשת:

הצגות ילדים קרית אונו

מקומות לילדים, אטרקציות לילדים, הצגות ילדים, סרטי ילדים ...
https://kinderland.co.il/attraction/קיר-איילת-קרית-אונו
קיר איילת – קרית אונו. קיר איילת הוא מקירות הטיפוס הגדולים והפעילים בישראל, הממוקם באולם ספורט במרכז קרית אונו ומכיל מעל 1,000 מ"ר של קירות טיפוס וקירות בולדרינג. קיר איילת הוקם בשנת 1989 כמפעל הנצחה לזכרה של איילת ארבר ע"י משפחת ארבר ובסיוע אנשי תנועת עמיצור.
פעילויות לילדים בקרית אונו - דפי זהב
https://www.d.co.il › h-c19740-e0-p...
מחפש פעילויות לילדים בקרית אונו? דפי זהב יסייע לך בבחירת פעילויות לילדים, עם חוות דעת גולשים, מחירון, פורום מומחה ועוד! כנס וקבל החלטה נבונה.
קניון קרית אונו: אירועים, חדשות והופעות - אמות קניונים
https://malls.amot.co.il › events
קניון קרית אונו מציע מגוון פעילויות לילדים, ירידי אוכל ואומנות, פסטיבלים, הופעות לכל המשפחה, פעילויות מיוחדות בחגים ועוד. היכנסו ללוח האירועים.
אירועים ופעילויות לילדים ונוער | חוגים צהרונים קריית אונו
https://www.hamatnas.co.il › html5
בתאריך:02/07/21 יום שישי בשעה:14:00 מיקוםבתפוח פיס קריית אונו, רח' הזמיר 2. למידע ופרטים · תחרויות קיץ בימי שישי · תחרויות קיץ בימי שישי.
Play Park - משחקיה בקניון קרית אונו - TOOTY.co.il
https://www.tooty.co.il/kids/View/2018
סוד הקסם שלה טמון בעיצובה הייחודי, בתכנון המוקפד של מתחמי הפעילות לפי גילאים ומתחם יום הולדת ואירועים נפרד. ייחודה של המשחקיה היא גם בזכות האביזרים והמשחקים החינוכיים שהוכנסו למקום ובהקפדה היתרה על נושא הבטיחות,האסתטיקה והנקיון בכל סנטימטר של המקום. גם עבור ההורים לא ...
הזמנת כרטיסים: "תיאטרון הפארק - שמוליקיפוד" - הצגות ילדים ...
https://shows.firstline.org.il/event/תיאטרון-הפארק-שמוליקיפוד...
May 06, 2021 · קטגוריה של האירוע: הצגות ילדים (עוד מופעים בקטגוריה – הצגות ילדים בישראל, הצגות ילדים בתל אביב-יפו ) קלאסיקת ילדים של כל הזמנים. גדי חולה מאוד ואינו יכול לצאת מהמיטה. הוא מרגיש בודד ורוצה שיהיה לו חבר טוב. לפתע מגיע לחלונו שמוליקיפוד שמחפש באותה העת …
קניון קרית אונו - דף הבית | פייסבוק
https://he-il.facebook.com › kko.co.il
מיקום: קומת הקניון העליונה (מול הקולנוע). מחכים לכם בקניון קרית אונו❤️. ייתכן שזו קריקטורה של ‏‏ילד‏ ...
מתנס קריית אונו
https://www.hamatnas.co.il
Oct 01, 2021 · המתנ"ס קריית אונו // האסכולה האקדמית // תשפ"ב 2022-2021. לקראת שנת הלימודים תשפ”ב אנו מציעים לכם להצטרף לחווית הלמידה המרתקת והמגוונת שיצרנו עבורכם. תוכלו לבחור באופן הלימוד הרצוי לכם - באולמות או בבית, בלמידה פרונטלית או מקוונת.
ביקט: אתר הבילוי והפנאי להורים וילדים | Bkat
www.bkat.co.il
ביקט מדריך יומי לפעילויות, חוגים וסדנאות לגיל הרך ולילדים באזור בקעת אונו והסביבה - אטרקציות, הצגות וסרטים, חוגים, ימי הולדת, מתכונים, מבצעים, גני ילדים ועוד.
הצגות חנוכה 2021
https://www.kupatbravo.co.il/hanukkah
הצגות ילדים, מופעי חנוכה 2011 בארץ, הזמנת הכרטיסים און ליין באתר בראבו. שימו לב! הכניסה לאירועי תרבות אך ורק עם תו ירוק: יש להצטייד בתעודה מזהה +
אירועים בעיריית קריית אונו
https://www.kiryatono.muni.il › events
אתרי לווין. החברה הכלכלית לפיתוח קריית אונו · מתנ"ס קריית אונו · יד לבנים · קונסרבטוריון קריית אונו · מי אונו. © כל הזכויות שמורות ל-עיריית קריית אונו.
מחלקת גני ילדים | עיריית קריית אונו
https://www.kiryatono.muni.il/מחלקת-גני-ילדים
קידום תחומי הפדגוגיה וה"גן העתידי" בהלימה למדיניות העירונית וליעדי משרד החינוך. איתור מתן מענה לילדים עם צרכים מיוחדים. פיתוח יוזמות לימודיות בגני הילדים. קידום תוכנית רצפים- מעבר מגן הילדים לכיתה א'. טיפוח הקשר עם ההורים ועם הקהילה. קידום וטיפוח מיומנויות חברתיות. רשימת ...
יובל המבולבל
https://kinderland.co.il › events › יובל...
מופעים לילדים בחינם: פסטיבל לב ישראלי · לאסי שובי הביתה, חנוכה 2021, מדיטק חולון הצגות ילדים ... החגיגה שלנו: תיאטרון אורנה פורת חוגג 50 שנה של הצגות ילדים.
הצגות ילדים בקרית אונו: הפקת הופעות לילדים - בזק B144
https://www.b144.co.il › קרית-אונו
מפיקים של הצגות ילדים בקרית אונו מחכים לכם ב-B144. היכנסו לרשימה של שחקנים וחברות הפקה של הופעות לילדים בקרית אונו, ראו חוות דעת ועשו בחירה חכמה.
הצגות ילדים בקרית אונו: הפקת הופעות לילדים - בזק B144
https://www.b144.co.il/הצגות-ילדים/קרית-אונו
היכנסו לרשימה של שחקנים וחברות הפקה של הופעות לילדים בקרית אונו, ראו חוות דעת ועשו בחירה חכמה מפיקים של הצגות ילדים בקרית אונו מחכים לכם ב-B144.
הצגות ומופעים בקריית אונו | לגדול
https://www.ligdol.co.il › ... › קריית אונו
אילן וייס, הוא אחד מהסטנדאפיסטים לילדים המוכשרים בתחום, בעל ניסיון של שנים ויכולת לגרום לכל ילדכם להתרגש, לצחוק ולחוות חוויה בלתי נשכחת.
תיאטרון אורנה פורת, הצגות ילדים, כרטיסים בהנחה באתר קופונופש
https://www.cuponofesh.co.il/תיאטרון_אורנה_פורת_הצגות_ילדים...
קרית שמונה; חיפה והכרמל. אמפיתאטרון עין הוד; היכל התיאטרון קרית מוצקין; היכל התרבות אור עקיבא; חיפה; מרכז הקונגרסים חיפה; מרכז קריגר חיפה; תל אביב והמרכז. אולם …
פעילות לילדים בחינם בקניון קרית אונו, הפעלות לילדים, הצגות ...
https://kinderland.co.il/events/פעילות-לילדים-בחינם-בקניון...
פעילות לילדים בחופש הגדול בקניון קריית אונו – קיץ לא מהעולם הזה, במסגרתו מדי שבוע תתקיים חגיגה מעולם אחר עם פעילויות חווייתיות, הופעות לילדים והפעלות לכל המשפחה עם עודד פז מהפיג’מות, דנה דבורין הלא היא טולי בלבולי, מימי ויויו החברים של רינת ועוד.
אירועים לילדים באזור קרית אונו - איזי
https://easy.co.il › Events-for-children
אירועים לילדים באזור קרית אונו - כל מה שתרצו לדעת - כתובות, שעות פתיחה, המלצות, טלפונים ועוד. הכל סביב מיקומכם. ... מרכז הבמה·הצגת ילדים • המחזמר אלאדין.