חיפשת:

הצגות ילדים השבוע

תיאטרון הקרון: הצגות ילדים, פסטיבל בינלאומי, הצגות בירושלים
https://www.traintheater.co.il
תיאטרון הקרון הינו תיאטרון לילדים בירושלים המקיים הצגות ילדים, פסטיבל בינלאומי לתיאטרון בובות לילדים ומבוגרים, מופעים ברחבי הארץ, פרויקטים אמנותיים וקידום ...
הצגות ילדים השבוע | תינוקות נט - טיפים וכתבות להורים
https://tinokot.net/tag/הצגות-ילדים-השבוע
Sep 13, 2021 · הצגות ילדים: דירה להשכיר – המחזמר. עיבוד בימתי מרהיב לספרה הפופולארי של לאה גולדברג. עיבוד בימתי מרהיב לספרה הפופולארי של לאה גולדברג.
הצגות חנוכה 2021
https://www.kupatbravo.co.il/hanukkah
אשדוד, רמת גן, קרית מוצקין, קיבוץ גבעת ברנר, באר שבע, הרצליה, תל אביב-יפו, אשקלון, איירפורט סיטי, פתח תקווה, רחובות, מודיעין, אור עקיבא, מעלה אדומים, יבנה, ראשון לציון, עכו. כרטיסים למכירה: מ־ 99 עד 105 ש״ח. רכישת כרטיסים - פינוקיו - מחזמר לכל המשפחה-חנוכה 2021. פינוקיו - מחזמר לכל המשפחה ...
הצגות ילדים - בראבו
https://kupatbravo.co.il › section:41
הצגות ילדים על פי אגדות וסיפורים מפורסמים בהפקה של תיאטרונים ידועים מכל האולם.
בילויים ואטרקציות לסופ"ש הקרוב לילדים ולמבוגרים - Funzing
https://il.funzing.com/this-weekend
לאלו מכם השואלים את עצמם מה עושים בסופ"ש - הגעתם למקום המושלם. ב-Funzing תוכלו לראות בקלות אילו אטרקציות יש בסופ"ש הקרוב ולבחור ממגוון ענק של הצעות ואירועים. לרווקים שביניכם, תוכלו להנות מארוחות סודיות, סבב ברים עם תיירים ותיירות מכל העולם, סיורי גרפיטי ועוד.
הצגות ילדים היום (כרטיסים להצגות ילדים) - מה עושים היום - הופעות ...
https://www.maosimhayom.co.il › kids
עמוד זה באתר "מה עושים היום?" מרכז עבורכם את הצגות הילדים הכי שוות בכל הארץ! לוח הופעות חיות שמתעדכן כל יום, שעה שעה 24 שעות ביממה.
הצגות ילדים 2021 - כרטיסים לכל הצגות הילדים המומלצות של ישראל! -
https://www.kzat-tarbut.com › הצגות-י...
ברוכים הבאים לעמוד הצגות ילדים של אתר "קצת תרבות" - בואו למצוא את כל הצגות הילדים המומלצות בישראל ב-2021 כולל מידע על רכישת כרטיסים, הנחות ועוד.
הצגות לילדים, סרט, מסיבות לנוער ועוד: אלה אירועי השבוע ...
https://www.kan-ashdod.co.il/culture/108707
Jul 19, 2021 · חגיגות "קיץ ישראלי" באשדוד חוזרות במלוא העוצמה "הכנו עבורכם קיץ מושקע במיוחד ובו למעלה מ- 200 פעילויות המותאמות לכל האוכלוסיות ולכל הגילים", מסר ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי, "השנה נוספו לחגיגה מוקדים נוספים ובהם המצודה ובית אריה קלנג, שיארחו מגוון מופעים מובילים.
הצגות ילדים בשבת 2021 - הזמנת כרטיסים מוזלים לשבת הקרובה ...
https://www.ticketsi.co.il/הצגות-ילדים-בשבת
הצגת ילדים מוסיקלית, צבעונית, מצחיקה ומרגשת לכל המשפחה. משתתפים: דורי בן-זאב, ספיר דרמון (מהטלוויזיה "ראש גדול"), מעיין מלכה (מהטלוויזיה: "להיות איתה" , "אמבוש"), אלון ליטבק, דליה ריבר, יעל מסנר, טליה בר-שלום. תאריך: 23/10/2021 - 27/11/2021. ערים: נס ציונה, יבנה, גבעתיים, אשדוד, …
תיאטרון אורנה פורת: הצגות ילדים
https://www.porat-theater.co.il
תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער הוא התיאטרון הרפרטוארי הוותיק ביותר בארץ להצגות ילדים ונוער,
הצגות ילדים — קופת בראבו. הופעות והצגות בישראל
https://bravo.org.il › list › section:41
מסננים נבחרים: ז'אנרים: הצגות ילדים אפס מסננים. הצגות ילדים על פי אגדות וסיפורים מפורסמים בהפקה של תיאטרונים ידועים מכל האולם.
הצגות ילדים היום, כרטיסים ברגע האחרון להצגות ילדים | Ticketsi
https://www.ticketsi.co.il › הצגות-ילדים...
הצגות ילדים היום מתקיימות ברחבי הארץ במרכז, בצפון, בדרום, השרון וירושלים. לוח הצגות לילדים היום מתעדכן כל יום ומאפשר הזמנת כרטיסים להצגות ילדים היום ברגע ...
הצגות ילדים 2021 - כרטיסים לכל הצגות הילדים המומלצות של ...
https://www.kzat-tarbut.com/הצגות-ילדים-כרטיסים
ברוכים הבאים לעמוד הצגות ילדים של אתר "קצת תרבות" - בואו למצוא את כל הצגות הילדים המומלצות בישראל ב-2021 כולל מידע על רכישת כרטיסים, הנחות ועוד.
הצגות ילדים היום - לגדול • Ligdol
https://www.ligdol.co.il › article
חושבים לקחת את הילדים להצגה יומית? הכנסו לאתר לגדול ותהנו משפע המלצות למופעים והצגות ילדים היום. כל הפרטים בפנים.
הצגות ילדים בשבת 2021 - כרטיסים, הנחות, המלצות וכל הפרטים!
https://www.kzat-tarbut.com/הצגות-ילדים-בשבת
בעמוד זה של אתר " קצת תרבות " תוכלו למצוא את כל המידע העדכני של הצגות ילדים בשבת לרבות מידע על התאריכים ושעות הפעילות, מחירי כרטיסים ואופן רכישתם, הנחות, מבצעים, קופונים וכרטיסים מוזלים, רשימת שחקנים והעוסקים במלאכה, ביקורות, המלצות וטיפים.
הצגות בתל אביב (לוח הצגות מומלצות) - מה עושים היום
https://www.maosimhayom.co.il/showstelaviv
בעמוד "הצגות בתל אביב" תוכלו למצוא הצגות בתיאטראות מהגדולים בכל רחבי בארץ כגון: הבימה, הקאמרי, בית ציוני אמריקה, תיאטרון היהלום, בית האופרה, בית החייל, מוזיאון ארץ ישראל וכו'.
הצגות ילדים, פעילויות לילדים, אטרקציות לילדים, בילוי עם ...
https://www.habama.co.il/Pages/Subjects.aspx?Subj=6&Area=1
ההצגה לילדים של אנסמבל עיתים וצבי סהר היא תיאטרון וירטואוזי שנוסק גבוה ורחוק. אוקטובר 2021 לילדים בבית אבי חי סדנת איור וסיפור, מפגש עם כותב "ילדי בית העץ" וסדנת קומיקס בזום. חודש יצירתי בבית אבי חי.
הצגות ילדים 2021 וגם הצגות ילדים בשבת הקרובה | מבלים - הופעות היום
https://www.mevalim.co.il › kids-sho...
בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם את כל הדרכים הכי אטרקטיביות לרכוש כרטיסים להצגות ילדים פופולאריות. מבלים עם הילדים. הצגת תיאטרון לילדים היא דרך נהדרת לבלות זמן ...
מופעי החופש הגדול 2021 - הרשימה המלאה של כל הצגות ילדים ...
https://www.ticketsi.co.il/מופעי-החופש-הגדול
Jun 15, 2021 · כל הצגות החופש הגדול לילדים ברחבי הארץ במרכז, בצפון, בדרום ובירושלים. תוכלו להזמין כרטיסים למופעי קיץ בקלות יחד עם הנחות, כרטיסים מוזלים ומבצעים 1+1 על כרטיסים בהתאם להצגה שתבחרו. לוח הופעות בחופש הגדול מתעדכן כל יום בעמוד. מוזמנים לעקוב אחרינו ולהישאר מעודכנים!