חיפשת:

הפרה יסודית מסתברת

פיצויים בגין הפרת חוזה - אביבי משרד עורכי דין
https://avivilaw.co.il/2019/11/28/פיצויים-בגין-הפרת-חוזה
Nov 28, 2019 · סעד הביטול בגין הפרת חוזה. הסעד השני שנפגע מהפרת חוזה יכול לבחור בו הינו הסעד של ביטול החוזה. ביטול החוזה מצוין בסימן ב' לחוק החוזים תרופות ובחלק של ביטול חוזה יש צורך לשים לב קודם כל להבחנה בין הפרה יסודית של הסכם, להפרה שאינה הפרה יסודית של הסכם.
חוק החוזים (תרופות בשל הפרת חוזה), תשל"א-1970 - נבו
https://www.nevo.co.il › law00
לענין סימן זה, " הפרה יסודית " – הפרה שניתן להניח לגביה שאדם סביר לא ... או שהיה עליו לראותו מראש, בעת כריתת החוזה, כתוצאה מסתברת של ההפרה.
ביטול החוזה - מורשת המשפט בישראל
http://mishpativri.org.il › hafara6
בהלכה - הפרה יסודית (יסודיות מסתברת). מבחן האוביקטיבי בחוזה מכר ... 1) בהצעת החוק, נכללת הגדרת המונח 'הפרה יסודית' בסעיף 1 שהוא סעיף ההגדרות הכללי.
הפרה יסודית - fridmanwork.com
https://www.fridmanwork.com/ADVX-lawyers119423.html
הפרה היא מעשה או מחדל שהם בניגוד לחוזה (סעיף 1 בחוק החוזים (תרופות בשל הפרת חוזה), התשל"א-1970). הפרה יסודית הינה הפרה שניתן להניח לגביה שאדם סביר לא היה מתקשר באותו חוזה אילו ראה מראש את ההפרה ותוצאותיה (סעיף 6 בחוק התרופות).
דיני חוזים - Volume 3 - Page 223 - Google Books Result
https://books.google.com › books
הגדרתה של הפרה יסודית הגדרת ההפרה היסודית , המצויה בסעיף 6 לחוק התרופות , מוגבלת על ... מידי של החוזה יכולה להיות הפרה יסודית מסתברת או הפרה יסודית מוסכמת .
הרצאה עשירית: ביטול חוזה בשל הפרת חוזה ופיצויים בשל הפרת חוזה
https://www.alysefer.com/elad10
Jan 03, 2018 · אבל לא לעשות את כתיבת הפרת יסודית מוסכמת בסעיף סל (תניה גורפת); נקיטה בדרך של "סעיף סל" להסכמות יסודיות עלולה לעורר צורך של הנמקה בפני בית המשפט מדוע הפרת סעיפים אלו – המפורטים בסעיף סל – מהווה הפרה יסודית, וזאת משום שביהמ"ש רואה בהכנסת כלל הסכמות להפרות יסודיות בסעיף אחד ...
הרצאה עשירית: ביטול חוזה בשל הפרת חוזה ופיצויים בשל הפרת חוזה
https://www.alysefer.com › elad10
הפרה יסודית = הפרה משמעותית, גדולה, חשובה. ... כלומר כי זוהי הפרה יסודית מסתברת (מבחן אובייקטיבי – האם מדובר בהפרה שהייתה משפיעה על אדם סביר ...
הפרה יסודית של הסכם | אלי שמעוני - משרד עורכי דין (gurl shi)
https://www.eshimony-law.co.il/משפט-אזרחי-ומסחרי/הפרה-יסודית...
חוק החוזים (תרופות בשל הפרת חוזה) התשל"א-1970, קובע כי אם חוזה הופר הפרה יסודית זכאי הצד הנפגע לבטל את החוזה באופן מיידי ואינו חייב לאפשר למפר הזדמנות לתקן את ההפרה. החוק גם מגדיר מהי הפרה יסודית.
הפרה יסודית
https://www.fridmanwork.com › AD...
מהי הגדרת "הפרה יסודית" של חוזה ? הפרה היא מעשה או מחדל שהם בניגוד לחוזה (סעיף 1 בחוק החוזים (תרופות בשל הפרת חוזה), התשל"א-1970).
הפרת חוזה - שיקולי צדק בעת ביטול חוזה - חכם את אור-זך ...
https://holaw.co.il/blog/index.php/archives/840
Dec 16, 2013 · במקרה הנדון בפסק הדין, על אף שהתנהגותו של הצד המפר היתה מקוממת נקבע כי מדובר במקרה מובהק של הפרה לא יסודית שאינה מצדיקה את ביטול החוזה. כב' השופט י' עמית מציין כי ככלל אצבע, בכל מקרה של ספק אם יש לסווג את ההפרה כיסודית או לא, הנטייה היא לסווג את ההפרה כלא יסודית, על מנת לאפשר ...
חוק החוזים (תרופות בשל הפרת חוזה) - כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il › חוק_החוז...
חוק החוזים (תרופות בשל הפרת חוזה), תשל"א-1970, קובע את הסעדים שניתן ... הפרה יסודית - הפרה שאדם סביר לא היה חותם על החוזה אילו היה יודע מראש ...
ע"א 7021/12 שיכון דיירים בע"מ נגד מרדכי ימיני - עורך דין בפתח תקווה
https://www.toledano.co.il › פסיקה-חינם
עוד נקבע, כי הפרת ההסכם על-ידי המשיב אינה עולה כדי הפרה יסודית המקנה למערערת זכות לבטל ... שכן ניתן לראות באיחור בתשלום כהפרה יסודית מסתברת.
הפרת חוזה , תרופות ופיצויים.ציון 98 - סמרטר - מאגר עבודות ...
https://smarter.co.il/downloads/24671
זאת ועוד, nir תטען כי ממילא ההפרה הינה יסודית מסתברת שכן מדובר בהפרה של סעיף התמורה אשר מהווה יסוד להתקשרות מסוג ההתקשרות נשוא החוזה, אשר מטרתה לשני הצדדים כלכלית עסקית.
הפרה יסודית מסתברת - fridmanwork.com
https://www.fridmanwork.com/lawmix16136.html
הפרה יסודית מסתברת מזכה את הנפגע בביטול החוזה לאלתר (ראה - ג' שלו, דיני חוזים - מהדורה שניה, תשנ"ה, בעמ' 548; להלן - ג' שלו).
חוק החוזים (תרופות בשל הפרת חוזה) – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/חוק_החוזים_(תרופות_בשל_הפרת_חוזה)
פרק א׳: הוראות כלליות. 1. הגדרות. (א) בחוק זה –. ”הפרה“ – מעשה או מחדל שהם בניגוד לחוזה; ”נפגע“ – מי שזכאי לקיום החוזה שהופר; ”אכיפה“ – בין בצו לסילוק חיוב כספי או בצו עשה אחר ובין בצו לא־תעשה, לרבות צו לתיקון תוצאות ההפרה או לסילוקו; ”נזק“ – לרבות מניעת ריווח.
הפרה יסודית של הסכם | אלי שמעוני - משרד עורכי דין (gurl shi)
https://www.eshimony-law.co.il › הפר...
החוק גם מגדיר מהי הפרה יסודית. הפרה יסודית היא אחת משתיים: הפרה שהוסכם בחוזה שתחשב להפרה יסודית או הפרה שאדם סביר ... הפרה יסודית מוסכמת והפרה יסודית מסתברת
חוק החוזים (תרופות בשל הפרת חוזה) (חוק) – כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il/he/חוק_החוזים_(תרופות_בשל_הפרת_חוזה)
מהי הפרה יסודית של החוזה ומהם הסעדים שניתנים כתוצאה מהפרה ...
https://www.din.co.il/articles/2252/B-7664
Dec 20, 2009 · לסיכום, רואים מה קרה בפועל, ועל בסיס עובדתי זה שואלים את השאלה ההיפותטית - אם אדם סביר לא היה מתקשר בחוזה, זו הפרה יסודית. המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא ...