חיפשת:

הפסק טהרה עם נייר טואלט

דם בקינוח בשבעה נקיים, מה עלי לעשות? - יועצות הלכה - נשמת
https://www.yoatzot.org/hebrew/questions-and-answers/4915
הפסק טהרה עם מגבון לח בדיעבד ... לפני כחצי שעה התפניתי בשירותים ובקינוח המקום עם נייר טואלט לאחר מתן שתן, ראיתי הפרשות בעלות גוון אדום. בדיקת ההפסק אתמול כמובן הייתה נקייה.
הפסק טהרה בנייר טישיו | דין - שאל את הרב
https://din.org.il › ... › נדה וטבילה
שלום לרב אשתי שחכה לקחת איתה לעבודה "עד בדיקה", ונאלצה לעשות עם ניר טואלט לבן, כשהשיגה כבר אחד, היה עשר דקות לאחר שקיעה, ובכל זאת עשתה מוך ...
הפסק טהרה עם נייר טואלט - כיפה
https://www.kipa.co.il › ... › יועצים
אתמול לא הייתה לי ברירה ועשיתי הפסק טהרה עם נייר טואלט לבן+ מוך דחוק שגם הוא היה מנייר טואלט. האם זה נחשב או שאצטרך לעשות גם היום?
נידה | שאל את הרב - כיפה
www.kipa.co.il › שאל-את-הרב › נידה-180
Apr 17, 2009 · בפסח לא היינו בבית והייתי צריכה לעשות הפסק טהרה. שכחתי להביא עדי בדיקה אז בדקתי עם נייר טואלט רגיל והכל היה בסדר. באותו הלילה ראיתי בשירותים על נייר הטואלט כתמים והפרשה חומה. זרקתי את הנייר.
לנשים בלבד,המלצה בנושא טהרה...לאור שאלות שעלו כאן - ערוץ 7
https://www.inn.co.il › ... › הריון ולידה
זה מסבך הלכתית,היות ויש פסיקות לכאן ולכאן בעניין האם נייר טואלט מטמא ועוד ... מי שגם ככה נידה ורוצה לראות האם כבר נגמר הדימום ואפשר לעשות הפסק,זה בסדר גמור,.
דם על נייר טואלט - מכון פועה
https://puah.org.il/shut/דם-על-נייר-טואלט-2
Dec 31, 2019 · דם על נייר טואלט. ראיתי דם על נייר טואלט אחרי ניגוב ברור לי שזה מפי הטבעת. לא היה לי כאב אבל אחרי כמה דקות היה גירוי. אחרי כ5 דקות עשית בדיקה (עם צמר גפן) וזה …
הפסק טהרה - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › הפסק...
לבד מצורף שובל קטן המסייע בשליפת הבד מהנרתיק לאחר הבדיקה (במיוחד בבדיקת "מוך דחוק"). אולם, אין כל חובה להשתמש דווקא בבד קנוי, כל בד (אך לא נייר) לבן, יבש ונקי ...
טהרה | שאל את הרב - כיפה
https://www.kipa.co.il/שאל-את-הרב/טהרה-113
Oct 16, 2009 · אשתי בדקה עצמה באותו מקום עם נייר טואלט והיה על הנייר טיפת דם (ורוד). זה חזר על עצמו כעבור יומיים. מעבר לזה לא היו שום מראות. כעבור כמה ימים בדקה עם ערכה ביתית לגילוי הריון ויצא חיובי.
הפסק טהרה עם טישו - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › הפסק-טהרה-עם-טישו
עשיתי הפסק טהרה , לפני שקיעה , יצא טוב, המוך דחוק לאחר כעשרים דקות יצא מוכתם, לבשתי לבן ובבוקר ... בדיעבד, אחרי שעשיתי כבר בדיקה עם נייר טואלט, היא נחשבת?
הפסק טהרה - רבני מכון פועה
http://shut.moreshet.co.il › shut2
אתמול הייתי אצל הרופאה כדי לבדוק את אמצעי מניעה שלי (מירנה) זו בדיקה שיגרתית לפני השקיעה הייתי מחוץ לבית אז עשיתי הפסק טהרה עם נייר טואלט האם זה בסדר?
דימומים שונים. - מכון שלזינגר
https://www.medethics.org.il › נידה
ביום חמישי היה לי טיפה הפרשה ורדרדה בניגוב של נייר טואלט (הגודל של ההפרשה היה ... המתנה של חמישה (או ארבעה) ימים, אח"כ הפסק טהרה ובעקבותיו שבעה נקיים כדין.
הפסק טהרה - שאלות ותשובות • מקוה.נט
https://mikve.net/qna/463
אם הגיע זמני לעשות הפסק טהרה ואין בידי עדי טהרה, במה עוד מותר להשתמש? בדיעבד, אחרי שעשיתי כבר בדיקה עם נייר טואלט, היא נחשבת? ואם הנייר טואלט לא היה לבן (בלי קשר לבדיקה, פשוט הצבע שלו לא לבן)?
הפסק טהרה - יועצות הלכה - נשמת
https://www.yoatzot.org/hebrew/196/3179
בדיקת הפסק טהרה היא נקודת המעבר בין הזמן שבו ההנחה היא שהאישה מדממת לזמן שבו ההנחה היא שאין דימום. אם כבר חלפו ימי ההמתנה המינימליים הרי שביממה שמתחילה לאחר בדיקת הפסק טהרה תקינה ניתן להתחיל בספירת שבעה נקיים.
דם בקינוח בשבעה נקיים, מה עלי לעשות? - יועצות הלכה - נשמת
www.yoatzot.org › hebrew › questions-and-answers
דם אדום על נייר טואלט צבעוני. כתמים ורודים על נייר טואלט. הפסק לאישה ספרדיה אחרי ארבעה ימים. טבילה בתוך שבעה נקיים בשביל עליה להר הבית. כתם בקינוח אחרי ששכחתי ליטול גלולה. מראה דמי על נייר ...
בדיקה בנייר טואלט | מכון התורה והארץ-'למעשה' אקטואליה הלכתית
https://www.toraland.org.il › לפני-מיון
כל בדיקות אלו, בין בדיקת הפסק טהרה בין בדיקת כל השבעה, צריכות להיות בבגד פשתן לבן ישן, או בצמר גפן, ... 3) נייר טואלט נקרע בקלות, ויש חשש שחלק מהבדיקה יאבד. מסיבות אלו פוסקי זמננו כתבו שלכתחילה אין לבדוק בנייר טואלט.
בדיקת טהרה - שאלות ותשובות • מקוה.נט
https://mikve.net/qna/836
עשיתי בדיקת הפסק טהרה לאחר חמישה ימים ויצא לי נקי, עם זאת למחרת ראיתי הפרשה חומה מועטה ביותר, המשך הבדיקות יצא נקי, האם ההפרשה מעכבת? בנוסף קרה לי בעבר שהבדיקות יצאו נקיות, אך בניגוב יצאה הפרשה חומה, האם הדבר מעכב?
ארכיון טהרת המשפחה - עמוד 55 מתוך 57 - מכון פועה
puah.org.il › ssubject › טהרת-המשפחה
שלום הרב, א.למדתי ממדריכת הכלות שלי כי בזמני טהרה לא להסתכל על נייר טואלט בניגוב כדי להימנע משאלות. שאלתי היא 15 באוגוסט 2017
הפסק טהרה - שאלות ותשובות • מקוה.נט
https://mikve.net › ‏ שאלות ותשובות‏
הפסק טהרה (טהרת המשפחה). שאלה. אם הגיע זמני לעשות הפסק טהרה ואין בידי עדי טהרה, במה עוד מותר להשתמש? בדיעבד, אחרי שעשיתי כבר בדיקה עם נייר טואלט, ...
על ספר 'דרכי טהרה' / הרב אורי רדמן - המעין - מכון שלמה אומן
www.machonso.org › hamaayan
1. רחיצה לפני בדיקות הפסק טהרה ושבעה נקיים. בעמוד 177 בתחילת הלכות טהרה פוסק הרב ששטיפת אותו מקום או ישיבה באמבטיה לפני בדיקות הפסק טהרה ושבעה נקיים מותרת אם היא נעשית "שעה או חצי שעה לפני הבדיקה".
הפסק טהרה - יועצות הלכה - נשמת
www.yoatzot.org › hebrew › 196
בדיקת הפסק טהרה היא נקודת המעבר בין הזמן שבו ההנחה היא שהאישה מדממת לזמן שבו ההנחה היא שאין דימום. אם כבר חלפו ימי ההמתנה המינימליים הרי שביממה שמתחילה לאחר בדיקת הפסק טהרה תקינה ניתן להתחיל בספירת שבעה נקיים.
בדיקת טהרה - שאלות ותשובות • מקוה.נט
mikve.net › qna › 836
עשיתי בדיקת הפסק טהרה לאחר חמישה ימים ויצא לי נקי, עם זאת למחרת ראיתי הפרשה חומה מועטה ביותר, המשך הבדיקות יצא נקי, האם ההפרשה מעכבת?
הרקע ההלכתי להקלות מעשיות בשמירת הטהרה • מקוה.נט
mikve.net › content › 924
עם זאת בגלל ימי הטהר ניתן להקל ליולדות בדברים מסויימים: • אינן מחויבות במוך דחוק. • יכולות להסתפק בפחות בדיקות ועד למינימום של הפסק טהרה+ בדיקה אחת בלבד ביום הראשון ובדיקה אחת בלבד ביום השביעי.
בדיקת הפסק בנייר טואלט וטמפון כמוך דחוק - יועצות הלכה - נשמת
https://www.yoatzot.org › hebrew
תשובה: שלום לך,. אם ביצעת בדיקת הפסק טהרה עם נייר והבדיקה בוצעה כראוי כולל סיבוב בתוך הנרתיק ויצאה תקינה בדיעבד ניתן יהיה להחשיב את הבדיקה כבדיקת הפסק ...
על ספר 'דרכי טהרה' / הרב אורי רדמן - המעין - מכון שלמה אומן
www.machonso.org/hamaayan/?gilayon=49&id=1464
ואם כוונתו שהבדיקות הללו במשך הזמן, יחד עם בדיקת הפסק טהרה, ... אם דעת הרב אליהו שכל נייר טואלט מקבל טומאה הוא היה צריך לנסח את ההלכה כניסוח דבריו לגבי …