חיפשת:

הפועל מרמורק בעלים

אייל גולן עוזב את הפועל מרמורק: "זה לא בשבילי" - וואלה! ספורט
https://sports.walla.co.il › ... › ליגה א
הבעלים שהצטרף בתחילת השנה החליט לזוז הצידה בעקבות הסערה שהתחוללה ב-48 השעות האחרונות: "רציתי לעשות טוב ולסייע כדי להצעיד את הקבוצה קדימה.
הפועל מרמורק FC - Haplochromis cavifrons - Wikipedia
https://he.isecosmetic.com › wiki › H...
הפועל עירוני מרמורק רחובות FC ( עברית : הפועל עירוני מרמורק רחובות), ידוע בדרך כלל ... שם מלא, הפועל עירוני מרמורק מועדון כדורגל רחובות ... בעלים, אייל גולן.
ONE: הפועל מרמורק
www.one.co.il › Other › Team
Dec 14, 2021 · הצביעו: קרב צמוד על תואר השחקן הלוהט בליגה א'. צרויה, פרץ, עבאס, כתאני או אבלס, מי יזכה בגריל חדש מתנת גריל טאון? גולשי ONE ממשיכים להצביע למועמד המועדף עליהם לתואר השחקן הלוהט במחזור 13.
אייל גולן רכש את הפועל מרמורק - וואלה! ספורט
sports.walla.co.il › item › 2755675
Jun 15, 2014 · בעונה האחרונה מרמורק נאבקה בחלק העליון של הטבלה ואף הגיעה למקום הרביעי, אבל בפלייאוף היא נעצרה כבר בחצי הגמר אחרי שהובסה 4:1 על ידי הפועל אזור.
ההתאחדות לכדורגל בישראל - פרטי מועדון
www.football.org.il › clubs › club
ההתאחדות לכדורגל בישראל - פרטי מועדון. עמוד הבית מועדונים הפועל מרמורק רחובות חיים.
הפועל מרמורק – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/הפועל_מרמורק
הפועל מרמורק חיים רחובות היא קבוצת כדורגל ישראלית משכונת מרמורק ברחובות, המשחקת בליגה א'. מגרשה הביתי של הקבוצה, הממוקם בשכונה ומכיל כ-800 מקומות, נקרא "איצטוני", על שם נתנאל (טוני) שרעבי, שחקן העבר של הקבוצה.
אייל גולן: "אם לא הייתי זמר, הייתי שחקן כדורגל" - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › אזור המגזין
אייל גולן: "אם לא הייתי זמר, הייתי שחקן כדורגל". הפועל מרמורק שינתה כיוון ובונה את עצמה מחדש. המטרה: לשוב לליגה הלאומית. אפילו איילן גולן חזר ...
מועדון הכדורגל הפועל מרמורק רחובות (ע"ר) - יצירת קשר - גיידסטאר
https://www.guidestar.org.il › contact
בגיידסטאר תמצאו את המידע המקיף והאמין ביותר אודות ה לטפל ולטפח את כל ענפי הספורט השונים ובמיוחד כדורגל וכן כדורסל, התעמלות, שחייה וטניס.
ONE: הפועל מרמורק
www.one.co.il › Soccer › Team
דוד מרטן, שהחל כמתורגמן של פרננדז ועבד עם לוזון בחו"ל, ינסה להדיח את מכבי ת"א מהגביע עם הפועל מרמורק: "אם לא היינו מאמינים, לא היינו מגיעים" אלמוג, חלאילה ושמיר בהרכב מכבי ת"א למרמורק
הפועל מרמורק – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › הפועל_מרמורק
בתום עונת 1971-72 (בהדרכת המאמן יהודה חדד), הגיעה הפועל מרמורק למחזור האחרון לדרבי מול מכבי שעריים, בידיעה שרק ניצחון יבטיח את עלייתה לליגה הלאומית.
ONE: הפועל מרמורק
https://www.one.co.il/Other/Team/3138
Dec 14, 2021 · הצביעו: קרב צמוד על תואר השחקן הלוהט בליגה א'. צרויה, פרץ, עבאס, כתאני או אבלס, מי יזכה בגריל חדש מתנת גריל טאון? גולשי ONE ממשיכים להצביע למועמד המועדף עליהם לתואר השחקן הלוהט במחזור 13.
חדשות וכתבות על הפועל מרמורק - ערוץ הספורט
https://www.sport5.co.il › Tags › הפוע...
הפועל מרמורק – כל מה שרציתם לדעת אודות הפועל מרמורק. ... אלדד פרי לא ירכוש את מרמורק: המיטה חולה ... עדני עוזב את מרמורק, אייל גולן הבעלים.
- גולר "אם אוכל, אתרום גם לשעריים וגם למרמורק"
www.goler1.co.il › Article › 6944
הבעלים החדש של הפועל מרמורק, איש העסקים אלדד פרי, כבר היה הבעלים של שעריים, אך בתפנית מדהימה רכש את הזכויות דווקא במועדון האדום ביחד עם אייל גולן. פרי: "רוצים לעלות ליגה, אבל אם לא, אז לא נכעס".
אייל גולן - ההתאחדות לכדורגל בישראל - פרטי שחקן
https://www.football.org.il › player
נתוני השחקן בקבוצה: הפועל מרמורק רחובות חיים (ליגה א' דרום). עונהשינוי יביא לרענון עמוד: 2020/2021, 2019/2020, 2016/2017, 2015/2016, 2014/2015, 2012/2013 ...
ONE: הפועל מרמורק
https://www.one.co.il/Soccer/Team/3138
דוד מרטן, שהחל כמתורגמן של פרננדז ועבד עם לוזון בחו"ל, ינסה להדיח את מכבי ת"א מהגביע עם הפועל מרמורק: "אם לא היינו מאמינים, לא היינו מגיעים" אלמוג, חלאילה ושמיר בהרכב מכבי ת"א למרמורק
אייל גולן רכש את הפועל מרמורק - וואלה! ספורט
https://sports.walla.co.il/item/2755675
Jun 15, 2014 · בעונה האחרונה מרמורק נאבקה בחלק העליון של הטבלה ואף הגיעה למקום הרביעי, אבל בפלייאוף היא נעצרה כבר בחצי הגמר אחרי שהובסה 4:1 על ידי הפועל אזור.
אייל גולן ואלדד פרי קנו את מרמורק במיליון ש"ח - ONE
https://www.one.co.il › Article
פרסום ראשון: הזמר סוגר מעגל בקבוצות נעוריו יחד עם איש העסקים. השניים רכשו את הקבוצה מחנן עדני ויזרימו כספים. המטרה: לעלות לליגה הלאומית.
הפועל מרמורק - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › הפוע...
בעלים, עמותת הפועל מרמורק. יו"ר, מוטי אברג'יל ... הפועל מרמורק חיים רחובות היא קבוצת כדורגל ישראלית משכונת מרמורק ברחובות, המשחקת בליגה א'.
הפועל מרמורק - ערים - תגית
https://www.arimnews.co.il › tag › הפ...
מועדון הכדורגל הרחובותי הוקם בשנת 1949 על ידי נתנאל מרגלית. כיום משחקת הקבוצה בליגה הלאומית, ובעליה הוא הזמר אייל גולן. מגרשה הביתי של הקבוצה הוא אצטדיון ...
ההתאחדות לכדורגל בישראל - פרטי מועדון
https://www.football.org.il/clubs/club/?club_id=2211
ההתאחדות לכדורגל בישראל - פרטי מועדון. עמוד הבית מועדונים הפועל מרמורק רחובות חיים.