חיפשת:

הערכת מסוכנות נמוכה

הערכת מסוכנות, שאלון הערכת מסוכנות, אבחון מסוכנות ...
pissga.com/הערכת-מסוכנות
אבחון שבמרכזו 20 תכונות שאופייניות לאישיות עבריינית ותורגמו לסולמות. התכונות חולקו לארבע סדרות: קבוצה ראשונה של תכונות קשורות לאורח חיים של הנבדק, השנייה נוגעת בתכונה של טפילות, השלישית מתייחסת למאפיינים בין-אישיים והרביעית למאפיינים בממד הרגשי.
החלטה בתיק בש"פ 8763/12 - פסקדין
https://www.psakdin.co.il › Court
לבקשה צורפה הערכת מסוכנות מיום 16.7.2012 בה הוערכה מסוכנותו של העורר ... כאשר רמת המסוכנות נמוכה-בינונית קרובה יותר למסוכנות נמוכה ואילו רמת ...
הערכת מסוכנות מינית בקרב בני נוער והטיפול בהם - חוות דעת פסיכיאטרית
http://www.medical-opinion.co.il › ה...
מטרתה של הערכת מסוכנות בבני נוער היא לבדוק את רמת הסיכון לפגיעה נוספת מצד אותו נער ... באופן כללי, ניתן לדבר על שלוש רמות של מסוכנות: נמוכה, בינונית וגבוהה.
מהי הערכת מסוכנות?
https://www.drtal.co.il › הערכת_מסוכנות
אדם אשר הוערך כבעל רמת מסוכנות גבוהה, יורחק במרבית המקרים מהקהילה. כאשר הערכת המסוכנות הינה בינונית או נמוכה, הפעולות שיינקטו יהיו במטרה לאפשר טיפול ושיקום.
הערכת מסוכנות - מכון שלם
https://shalem-ins.co.il/הערכת-מסוכנות-2
Feb 15, 2018 · הערכת מסוכנות לאובדנות. הערכת מסוכנות מסוג נוסף היא הערכת מסוכנות לאובדנות. זהו אבחון שנעשה לרוב לילדים, אך יכול להיעשות גם למבוגרים, אשר שיתפו את סביבתם באמירה אובדנית. אם בבית הספר שומעים ילד מביע רצון להתאבד, הם חייבים לשלוח אותו באופן מיידי לאבחון מסוג זה.
הערכת מסוכנות – חוות דעת פסיכיאטרית, חוות דעת פסיכולוג
www.medical-opinion.co.il/הערכת_מסוכנות
מקובל לסווג את רמת הסיכון לרמות: נמוכה, בינונית וגבוהה. רמת סיכון נמוכה עד בינונית מאפשרת השתלבות בטפול במסגרת הקהילה ואילו רמת סיכון בינונית וגבוהה דורשת התערבות סמכותית רבה יותר עד כדי הרחקת הנבדק מהקהילה.
הערכת מסוכנות - עו"ד פלילי נוגה ויזל
https://www.nogawiesel.com › הערכת-...
כאשר מבצעים הערכת מסוכנות, מסווגים בד”כ את רמות הסיכון לרמת סיכון נמוכה, בינונית או גבוהה. רמת סיכון נמוכה עד בינונית מאפשרת השתלבות במסגרת טיפולית בקהילה.
הערכת מסוכנות מינית ! הערכת סיכון וצרכים 052.23.32.651 עו ...
https://www.adato.co.il/הערכת-מסוכנות-מינית
צו פיקוח על עברייני מין (הליך) - כל-זכות
https://www.kolzchut.org.il › צו_פיקוח...
בית המשפט יקיים דיון בהטלת צו הפיקוח רק לאחר שבוצעה הערכת מסוכנות הבוחנת ... יבצע עבירת מין נוספת אינה נמוכה (כלומר: נמוכה-בינונית, בינונית, ...
בית משפט השלום ברמלה
https://skiramishpatit.com › wp-content › uploads
התקבל דו"ח. הערכת מסוכנות מינית מיום. 16.5.17. ובו נקבע שרמת המסוכנות המינית. 18. שנשקפת מהמשיב היא. בינונית. –. נמוכה . לפיכך, בהחלטתי מיום.
הערכת מסוכנות: מתי נזדקק להערכת מסוכנות? | הכח לשנות
https://leshanot.co.il/הערכת-מסוכנות
Aug 03, 2019 · הערכת המסוכנות בודקת את רמת המסוכנות הנעה בין מסוכנות נמוכה לגבוהה ביותר, כמו כן הערכת המסוכנות בודקת האם המסוכנות היא מיידית , או שאינה מיידית.
הערכת מסוכנות: מתי נזדקק להערכת מסוכנות? | הכח לשנות
https://leshanot.co.il › הערכת-מסוכנות
הערכת מסוכנות הנו תהליך אבחוני, שמטרתו להעריך את רמת המסוכנות של האדם לסביבתו ... הערכת המסוכנות בודקת את רמת המסוכנות הנעה בין מסוכנות נמוכה לגבוהה ביותר, ...
הערכת מסוכנות - מכון שלם
https://shalem-ins.co.il › הערכת-מסוכנו...
נבדק שאובחן ברמת מסוכנות בינונית או נמוכה יישלח להתליך שיקום וטיפול, לפעמים גם ללא הרחקה. הערכת מסוכנות לאובדנות. הערכת מסוכנות מסוג נוסף ...
הערכת מסוכנות; היבטים קליניים, משפטיים וחברתיים - יהודית ...
https://www.e-vrit.co.il/Product/13586/...
תקציר. סוגיית הערכת המסוכנות, שבה מתמקד ספר זה, מתייחסת לתחומים רחבים – טיפוליים, מערכות אכיפת חוק, תיקוף כלים, גורמי סיכון סטטיים ודינמיים באוכלוסיות שונות, כגון עברייני אלימות במשפחה, חולי נפש ועברייני מין. הידע המצטבר והיישומי בנושא מקבל ביטוי אפוא בהיבטים משפטיים ...
הערכת מסוכנות - מהי הערכת מסוכנות?
https://www.drtal.co.il/הערכת_מסוכנות
מרכז ד''ר טל - מהי הערכת מסוכנות, מתי צריכים לבצע אותה, ומהם הגורמים המעורבים בכך? כל המידע במאמר לפניכם.
הוועדה לעיון בעונש האסיר ת' פ'
https://www.idf.il › media › ת-פ-החלטה-משלימה
מאז, לא נערכה לאסיר הערכת מסוכנות נוספת, משני טעמים: האחד, עמדת הגורמים המקצועיים היא שהערכת ... שילוב הדברים הביא להערכת מסוכנות מינית נמוכה-בינונית.