חיפשת:

הסתדרות העובדים תל אביב

הסתדרות העובדים הכללית החדשה, ארלוזורוב 93, תל אביב - דפי זהב
https://www.d.co.il › ...
דפי זהב מציג מידע על הסתדרות העובדים הכללית החדשה ארלוזורוב 93, תל אביב - אתר דפי זהב מסייע בקבלת החלטה צרכנית נבונה גם בתחום אגודה.
הסתדרות העובדים הכללית החדשה, ארגוני עבודה בתל אביב יפו - דנסגייד
www.dunsguide.co.il...
כל המידע שאתם צריכים על הסתדרות העובדים הכללית החדשה, ארגוני עבודה בתל אביב יפו – היכנסו לדנסגייד מדריך העסקים המוביל בישראל מבית דן אנד ברדסטריט.
תל אביב-יפו | מרחבים | ההסתדרות החדשה
https://www.histadrut.org.il/מרחבים/192
כתובת: רחוב ארלוזורוב 93, תל-אביב. ראשי: 03-6921888. פקס: 03-6921804. ההסתדרות במרחב תל-אביב-יפו הינה שלוחה של ההסתדרות הכללית, המבצעת את כל הפעילות ההסתדרותית בעיר …
סניף ת"א - הסתדרות הרוקחים בישראל
https://www.pharmacy.org.il/סניף-תא
089743491. הרוקחים-עלה פארם בע"מ. מודיעין-מכבים-רעות. מרכז רמלי לוי, אזה"ת עינב, ישפרו. 08-9969611. 08-9969622. רוזן פארם. מודיעין-מכבים-רעות. עמק החולה 76 קאנטרי סנטר.
בית הוועד הפועל של ההסתדרות – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › בית_הוועד
בית הוועד הפועל של ההסתדרות, השוכן ברחוב ארלוזורוב 93 בתל אביב, הוא מקום מושבה של הנהלת ההסתדרות החדשה, שעד לשנת 1994 נקראה ההסתדרות הכללית של העובדים בארץ ישראל; והנהלתה, ששכנה בבניין, נקראה הוועד הפועל והמזכירות הכללית.
וועד עובדי האוניברסיטה | אוניברסיטת ת"א
https://ovdim.tau.ac.il
Feb 09, 2022 · וועד עובדי האוניברסיטה | אוניברסיטת ת"א. ברוכים הבאים לאתר ועד העובדים. הינך נמצא כאן. לדף הבית של אוניברסיטת תל אביב > ארגון הסגל המינהלי.
ההסתדרות הכללית של העובדים בארץ ישראל – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/ההסתדרות_הכללית_של_העובדים...
בצלאל שחר, תרבות וחינוך בהסתדרות, תל אביב, תשכ"ה-1965. צבי רוזנשטיין (אבן שושן) (עורך), ההסתדרות הכללית של העובדים העברים בארץ ישראל, תל אביב 1949. אריה שנידרמן, אנו מאשימים!
הסתדרות העובדים הכללית החדשה, ארלוזורוב 93, תל אביב ...
https://www.d.co.il/17033960/300
Sep 21, 2020 · מידע נוסף על הסתדרות העובדים הכללית החדשה. Arrow_Open_part. אזורי שירות. תל אביב. תחומי העסק. אגודות וארגונים. מספרי טלפון נוספים. טלפון נוסף 03-6921111. פקס 03-6921101.
ארגון העובדים עיריית תל-אביב
www.ovdim-tlv.org.il
משולחנו של יו"ר ארגון העובדים. אתר ארגון העובדים מתחדש בשבילכם. כל המידע במרחק לחיצה! תתחדשו!! האפליקציה החדשה של מפעלי תרבות.
בית הוועד הפועל של ההסתדרות - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › בית_...
בית הוועד הפועל של ההסתדרות, השוכן ברחוב ארלוזורוב 93 בתל אביב, הוא מקום מושבה של הנהלת ההסתדרות החדשה, שעד לשנת 1994 נקראה ההסתדרות הכללית של העובדים בארץ ...
וועד עובדי האוניברסיטה | אוניברסיטת ת"א
ovdim.tau.ac.il
Feb 09, 2022 · וועד עובדי האוניברסיטה | אוניברסיטת ת"א. ברוכים הבאים לאתר ועד העובדים. הינך נמצא כאן. לדף הבית של אוניברסיטת תל אביב > ארגון הסגל המינהלי.
הסתדרות העובדים הכללית החדשה - דנסגייד
https://www.dunsguide.co.il › הסתדרו...
כל המידע שאתם צריכים על הסתדרות העובדים הכללית החדשה, ארגוני עבודה בתל אביב יפו – היכנסו לדנסגייד מדריך העסקים המוביל בישראל מבית דן אנד ברדסטריט.
העמותה לנופש ופנאי - דף הבית
www.ovdim-tlv.org.il/holiday/Pages/default.aspx
העמותה לנופש ופנאי - דף הבית. אודות העמותה. הצטרפות לעמותה. חוברות נופשים. נופשים בארץ. מאורגנים בארץ. נופשים בחו"ל.
ההסתדרות החדשה - ארלוזורוב 93, תל אביב יפו - אגודות בפריסה ארצית
https://easy.co.il › page
הסתדרות העובדים הכללית החדשה הינה ארגון העובדים המייצג ומאגד את העובדים והגמלאים במדינת ישראל. הוספת ביקורת. הוספת תמונות. 84 ביקרו פה החודש.
הסתדרות העובדים | ההסתדרות החדשה - מצטרפים יותר, משיגים יותר.
www.histadrut.org.il
בתור הסתדרות חזקה ואחראית, נמשיך להשקיע משאבים רבים לטובת קידום רווחת העובדים והגמלאים, נפתח שירותים ומוצרים חדשים שיתנו ערך נוסף לחברי ההסתדרות, ונאמץ חדשנות טכנולוגית על מנת להנגיש מידע ...
שעות פתיחה ההסתדרות החדשה תל-אביב , תל אביב | מתי פתוח
https://www.שעות-פתיחה.co.il › openin...
ההסתדרות החדשה תל-אביב שעות פתיחה - היכנסו עכשיו על מנת לקבל מידע אודות שעות ... שעות קבלת קהל של כל סניפי ההסתדרות החדשה- ארגון העובדים המייצג ומאגד את ...
ארגון העובדים עיריית תל-אביב
www.ovdim-tlv.org.il
הודעה חשובה- דף רישום עמיתים יקרים שלום, לידיעתכם דף רשמי של העמותה יוצב מידי יום בשעת פתיחת המשרדים בלובי הכניסה לארגון דף זה בלבד ישמש לחלוקת מספרי הרישום. בברכה, הנהלת העמותה ; דן פנורמה …
הסתדרות העובדים | ההסתדרות החדשה - מצטרפים יותר, משיגים …
https://www.histadrut.org.il
בתור הסתדרות חזקה ואחראית, נמשיך להשקיע משאבים רבים לטובת קידום רווחת העובדים והגמלאים, נפתח שירותים ומוצרים חדשים שיתנו ערך נוסף לחברי ההסתדרות, ונאמץ חדשנות טכנולוגית על מנת להנגיש מידע ...
תל אביב-יפו | מרחבים | ההסתדרות החדשה
www.histadrut.org.il › מרחבים › 192
כתובת: רחוב ארלוזורוב 93, תל-אביב. ראשי: 03-6921888. פקס: 03-6921804. ההסתדרות במרחב תל-אביב-יפו הינה שלוחה של ההסתדרות הכללית, המבצעת את כל הפעילות ההסתדרותית בעיר תל-אביב-יפו בה חברים תושבי תל-אביב-יפו ...
הסתדרות העובדים הכללית החדשה, ארלוזורוב 93, תל אביב - טלפון ...
www.d.co.il › 17033960 › 300
מידע נוסף על הסתדרות העובדים הכללית החדשה. Arrow_Open_part. אזורי שירות. תל אביב. תחומי העסק. אגודות וארגונים. מספרי טלפון נוספים. טלפון נוסף 03-6921111. פקס 03-6921101.
תל אביב-יפו | מרחבים | ההסתדרות החדשה
https://www.histadrut.org.il › מרחבים
ההסתדרות במרחב תל-אביב-יפו הינה שלוחה של ההסתדרות הכללית, ... שכר היסוד של 330 העובדים יעלה ב-16% בשתי פעימות, רכיב החזר ההוצאות יוצמד למדד וישופרו הסדרי ...
הסתדרות העובדים הכללית החדשה, ארגונים
https://www.bamercaz.co.il › הסתדרות...
האתר של הסתדרות העובדים הכללית החדשה, ארגונים - אגודות בתל אביב יפו, ארלוזורוב 93. צפה במפת הגעה לעסק בתל אביב יפו. טלפון להזמנות או שירות לקוחות, לחץ כאן.
בית הוועד הפועל של ההסתדרות – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/בית_הוועד_הפועל_של_ההסתדרות
בית הוועד הפועל של ההסתדרות, השוכן ברחוב ארלוזורוב 93 בתל אביב, הוא מקום מושבה של הנהלת ההסתדרות החדשה, שעד לשנת 1994 נקראה ההסתדרות הכללית של העובדים בארץ ישראל; והנהלתה, ששכנה בבניין, נקראה הוועד הפועל והמזכירות הכללית. בשנת 1994, לאחר בחירתו של חיים רמון ליו"ר ההסתדרות, הועברה הנהלת ההסתדרות לירושלים, אך לאחר תקופה קצרה שבה לבית הוועד הפועל בתל אביב.
סק (ת"א) 63504-10-20 הסתדרות העובדים הכללית החדשה – האגף ...
https://he.afiklaw.com/caselaw/12675
בית הדין האזורי לעבודה תל אביב. ס"ק 63504-10-20. לפני: כב' הנשיאה הדס יהלום. נציג ציבור (עובדים) מר משה כהנא. נציג ציבור (מעסיקים) מר ערן בסטר. המבקשת. הסתדרות העובדים הכללית החדשה – …