דוד אנוך – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › דוד_אנוךעמדותיו
חנוך – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › חנוךבתנ"ך
חיים צבי אנוך – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › חיים_צבי_אנוךדרכו בהוראה
ספר חנוך א' – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › ספר_חנוך_א&ספר חנוך א' מגילה 4Q201 מקומראן, המכילה קטעים מהמקור הארמי של ספר חנוך א'. ספר חנוך א' הנקרא גם חנוך החבשי, או ספר העירים, הוא אחד מן הספרים החיצוניים ל תנ"ך, אשר נכתב ככל הנראה ב ארץ ישראל ב מאה ה-3 לפני הספירה על ידי מחבר יהודי יחיד או קבוצת מחברים בשפה ה ארמית. הוא לא נכנס לקאנון התנכ"י ועל כן נחשב לספר חיצוני.
ספר חנוך
http://www.daat.ac.il › daat › hasfarim › chanochספר. חנוך. תרגום: אברהם כהנא ויעקב. נח פיטלוביץ. מתוך 'הספרים החיצוניים', בעריכת אברהם כהנא, תל אביב תש"ך. ספר. חנוך. הוא. מן. הספרים. החיצוניים.
אנוך - המערכה 9, תל אביב יפו - מסגרת חינוך מיוחד - איזי
https://easy.co.il › pageהכל אודות אנוך בהמערכה 9, תל אביב יפו - טלפון, שעות פתיחה, ניווט, ... ברוכים הבאים לדף הפייסבוק של בית הספר אנוך,בדף זה תוכלו להתעדכן מידי יום במתרחש בבית ...
יעל אנוך – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/יעל_אנוךבית הספר הממלכתי על-שם אנוך בתל-אביב - קשר - הבית של המשפחות ...
https://www.kesher.org.il › בית-הספר-...תלמידי בית ספר אנוך המוכרים בשרות לאדם עם פיגור רשאים להינות משרותי מועדונית אנוך (הפועלת בימים א'-ה' עד השעה 17:45). הגופים ו/או המסגרות המופיעים באתר ו/או ...
נָשַׁמְתִּי עָמֹק וְהֵאַטְתִּי - אורנה אנוך | יקוד - כתב עת ...
www.yekod.co.il › נָשַׁמְתִּי_עָמֹקNov 13, 2019 · בשער השני של הספר, "קליפה אל מול קליפה", אנוך נוגעת בזוגי, אבל גם כאן תמצא, כפי שכתב המשורר נֹחַ שטרן, אך נצנוצים של יופי בהוויה ולא יופי שלם. השער הראשון "אם מישהו היה שואל" עוסק יותר ב'אני' ואילו ...
ספר חנוך א - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › ספר_...מגילה 4Q201 מקומראן, המכילה קטעים מהמקור הארמי של ספר חנוך א'. ספר חנוך א' הנקרא גם חנוך החבשי, או ספר העירים, הוא אחד מן הספרים החיצוניים לתנ"ך, אשר נכתב ככל ...
בית ספר אנוך - Home | Facebook
https://www.facebook.com › Anochבית ספר אנוך · המערכה 9, 67064 Tel Aviv, Israel. Get Directions · Rating · 5. (10 reviews) · 73 people checked in here · pniyotminhalhachinuch@mail.tel-aviv.gov.il.
דוד אנוך – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/דוד_אנוךנָשַׁמְתִּי עָמֹק וְהֵאַטְתִּי - אורנה אנוך | יקוד - כתב ...
www.yekod.co.il/נָשַׁמְתִּי_עָמֹק_וְהֵאַטְתִּיNov 13, 2019 · בשער השני של הספר, "קליפה אל מול קליפה", אנוך נוגעת בזוגי, אבל גם כאן תמצא, כפי שכתב המשורר נֹחַ שטרן, אך נצנוצים של יופי בהוויה ולא יופי שלם. השער הראשון "אם מישהו היה שואל" עוסק יותר ב'אני' ואילו השני עוסק יותר ב'אתה', אך בסופו של דבר עושה סיבוב פרסה משוררִי אופייני וחוזר אל ה'אני'.
כתיבת הארץ : ספר למוד לכתה החמישית של בית הספר היסודי / ח. אנוך
https://www.nli.org.il › books › NLIכותר, כתיבת הארץ : ספר למוד לכתה החמישית של בית הספר היסודי / ח. אנוך. ... פַּעֲמוֹנִים שֶׁל כְּנֵסִיּוֹת מתוך שירו של יוסי בנאי, ...
ספר חנוך א' – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/ספר_חנוך_א'ספר חנוך א' הנקרא גם חנוך החבשי, או ספר העירים, הוא אחד מן הספרים החיצוניים לתנ"ך, אשר נכתב ככל הנראה בארץ ישראל במאה ה-3 לפני הספירה על ידי מחבר יהודי יחיד או קבוצת מחברים בשפה הארמית. הוא לא נכנס לקאנון התנכ"י ועל כן נחשב לספר חיצוני. הספר נקרא על שם חנוך, הדמות המקראית מספר בראשית .
יעל אנוך – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › יעל_אנוךהשפעתה על הוראת הסוציולוגיה באוניברסיטה הפתוחה
ד"ר מיכאל אנוך | מטר
https://www.matarbooks.co.il › מחבריםד"ר מיכאל אנוך הוא מנהל במגזר העסקי ויועץ תעסוקה וארגון. ... הירשמו חינם למועדון הספרים של מטר ותקבלו עדכונים על ספרים חדשים, מבצעים ועוד.
בית הספר הממלכתי על-שם אנוך בתל-אביב
www.kesher.org.il › knowledge_item › בית-הספרמטרת בית הספר הממלכתי על-שם אנוך היא להכשיר בוגר עצמאי השולט במיומנויות פורמליות, מסוגל לקשור קשרים חברתיים, להיות מועיל לחברה ולהשתלב בקהילה ובמקום עבודה על פי יכולתו. בית ספר מביט על התלמיד מנקודת מבט הוליסטית, ומתייחס להיבטים הרגשיים והפיזיים כאחד, מעודד הצלחה ומקפיד על אווירה חיובית ונעימה המאפשרת ביטוי עצמי לכל אחד מהתלמידים.
חיים צבי אנוך – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/חיים_צבי_אנוךבית הספר הממלכתי על-שם אנוך בתל-אביב
https://www.kesher.org.il/knowledge_item/בית-הספר-הממלכתי-על-שם-אנוךמטרת בית הספר הממלכתי על-שם אנוך היא להכשיר בוגר עצמאי השולט במיומנויות פורמליות, מסוגל לקשור קשרים חברתיים, להיות מועיל לחברה ולהשתלב בקהילה ובמקום עבודה על פי יכולתו.