חיפשת:

הסושי הכי טוב בנתניה

בחרנו: הסושי הכי טוב בארץ - Ynet
https://www.ynet.co.il › food › article
אז איפה הסושי הכי טוב שתוכלו למצוא כאן? ... עובד בן עמי 11 נתניה, 09-8788888, לא כשר. 660 כותרת ביניים. ג'קו סאן.
הסושי הכי טוב בארץ - ynet
https://www.ynet.co.il/food/foodnews/article/r1PRVqu6I
לרגל יום הסושי הבינלאומי בדקנו איפה נמצא את הסושי הכי טוב, את הסושי הכי מעניין ויצירתי וכן, גם את הסושי הכי נאמן למקור - כזה שיש בו גם איפוק וגם דגש על טכניקת העבודה ועל חומר הגלם.
35 מקומות לאכול בהם סושי מומלץ - הארץ
https://www.haaretz.co.il › food › M...
מהרגע הראשון, יאקימונו הציעה סושי איכותי ומוקפד הכי קרוב ליפן. מבלי להתפשר על חומרי הגלם, ... הכי טוב בנתניה, מוג'וצילום: בן יוסטר.
סושיות בנתניה - אפליקציית איזי
https://easy.co.il › ... › סושיות
סושיות בנתניה - כל מה שתרצו לדעת - כתובות, שעות פתיחה, המלצות, טלפונים ועוד. הכל סביב מיקומכם. ... מסעדה אסייתית • ישיבה בחוץ • כשר • נגיסה סושי • ₪₪₪.
סושי בנתניה הכי טוב – קרוב אליך Near You
https://nearyou.co.il/סושי-בנתניה-הכי-טוב
סושי בנתניה הכי טוב. כתיבת תגובה. עעכשיו אנחנו נעשה הרשימה בסושי בנתניה שאתה יכול למצוא, ריכזנו כמה אתרים קשורים, אנו מקווים שתמצא את מה שאתה צריך. ... 5 הכי טובים: מסעדות סושי בנתניה - Tripadvisor. 4. 5.
הסושי הכשר הכי טעים בארץ: 13 ... - mako
www.mako.co.il › food-restaurants › kosher_food
Jun 17, 2021 · אוכלים כשר עם פודוס המלצות למקומות כשרים הסושי הכשר הכי טעים בארץ: 13 המלצות אם הייתם באים לפה לפני 20 שנה, כנראה שהיצע הסושי - ועל אחת כמה וכמה הסושי הכשר - היה מאכזב אתכם מאוד.
מסעדות המגישות סושי בנתניה, לא כשרות - רעבים? Rest!
https://www.rest.co.il › ... › סושי
הזמינו שולחן ודפדפו בתפריטי מסעדות המגישות סושי בנתניה, לא כשרות באתר Rest. צפו בחוות דעת גולשים מאומתות והשתמשו בחוכמת ההמונים כדי לגלות את המסעדות הכי ...
סושי מומלץ | מקומות לאכול בהם סושי מומלץ | איפה אוכלים ...
https://www.haaretz.co.il/food/restaurant-guide/MAGAZINE-1.4178744
Jun 18, 2018 · הכי טוב בנתניה, מוג'ו צילום: בן יוסטר מוג'ו, גיבורי ישראל 17, מתחם Y סנטר פולג, נתניה. 09-8850716. סושי והמבורגרים הולכים ביחד: אסיה מוניקה
סושי מומלץ בנתניה הכי טוב | קרוב אליך Near You
https://nearyou.co.il › סושי-מומלץ-בנתני...
סושי מומלץ בנתניה הכי טוב · 1. 5 הכי טובים: מסעדות סושי בנתניה - Tripadvisor · 2. מסעדות המגישות סושי בנתניה, כשרות - רעבים? · 3. סימאקי סושי נתניה משלוחים סושי ...
סושי בנתניה - מומלצי שנת 2022 - Rest משלוחים
https://www.mishlohim.co.il › sushi
ריכזנו עבורכם את הסושיות הכי מומלצות לשנת 2022, כל משלוחי הסושי בנתניה לפי איזור או שם מסעדה וגם תפריטי המסעדות - הכל באתר משלוחים.
סושי כשר למהדרין בנתניה הכי טוב – קרוב אליך Near You
nearyou.co.il › סושי-כשר-למהדרין
10 הכי טובות: מסעדות בנתניה - Tripadvisor. סושי בוקס מתמחים במגשי מסיבה מפוארים ומפנקים במיוחד, אנו משתמשים בדגים טריים מידי יום ובמייטב חומרי הגלם . מגשי הסושי שלנו ישדרגו כל חגיגה ויתאימו לכל מסיבה .
סושי מומלץ | מקומות לאכול בהם סושי מומלץ | איפה אוכלים סושי ...
www.haaretz.co.il › food › restaurant-guide
Jun 18, 2018 · הכי טוב בנתניה, מוג'ו צילום: בן יוסטר מוג'ו, גיבורי ישראל 17, מתחם Y סנטר פולג, נתניה. 09-8850716. סושי והמבורגרים הולכים ביחד: אסיה מוניקה
שתי מסעדות סושי חדשות (ולא בתל אביב) - וואלה! אוכל
https://food.walla.co.il › item
נתניה מתחדשת במסעדת סושי חדשה וכשרה, שחוץ מהרולים שהתרגלתם כבר לראות ... נורי סושי בר היא מסעדת סושי חדשה בנתניה, המציעה לא רק חוויה כשרה, ...
מנת ההמבורגר הכי טובה בנתניה ב-Tripadvisor: מצא את מנות ...
https://www.tripadvisor.co.il/Restaurants-g297759...
מנת ההמבורגר הכי טובה בנתניה, ישראל: קרא 1,707 חוות דעת של מטיילים ב-Tripadvisor על מנות ההמבורגרים הכי טובות לפי מחיר, מיקום ועוד.
הסושי הכשר הכי טעים בארץ: 13 ... - mako
https://www.mako.co.il/food-restaurants/kosher...
Jun 17, 2021 · אוכלים כשר עם פודוס המלצות למקומות כשרים הסושי הכשר הכי טעים בארץ: 13 המלצות אם הייתם באים לפה לפני 20 שנה, כנראה שהיצע הסושי - ועל אחת כמה וכמה הסושי הכשר - היה מאכזב אתכם מאוד.
סימאקי סושי מסעדה אסייאתית - דוד רמז 13 נתניה ביקורות ...
https://www.rest.co.il/rest/80293693/page-2
Oct 10, 2016 · הסושי הכי טוב בנתניה. 4.5. 27/11/11. אוכל חלום.שרות מהיר וסהכ אחלה מקום קטן ומטריף.וסושי תמיד טרי . עוד פרטים .
סימאקי סושי מסעדה אסייאתית - דוד רמז 13 נתניה ביקורות וחוות ...
www.rest.co.il › rest › 80293693
Oct 10, 2016 · הסושי הכי טוב בנתניה. 4.5. 27/11/11. אוכל חלום.שרות מהיר וסהכ אחלה מקום קטן ומטריף.וסושי תמיד טרי .
סושי כשר למהדרין בנתניה הכי טוב – קרוב אליך Near You
https://nearyou.co.il/סושי-כשר-למהדרין-בנתניה-הכי-טוב
10 הכי טובות: מסעדות בנתניה - Tripadvisor. סושי בוקס מתמחים במגשי מסיבה מפוארים ומפנקים במיוחד, אנו משתמשים בדגים טריים מידי יום ובמייטב חומרי הגלם . מגשי הסושי שלנו ישדרגו כל חגיגה ויתאימו לכל מסיבה .
10 הכי טובים ל-2022: מלונות ב-נתניה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Hotels-g297759-Ne...
10 הכי טובים ל-2022: מלונות ב-נתניה - Tripadvisor. 60 מתוך 60 נכסים זמינים בנתניה. מיון. סנן. מפה. 60 מתוך 60נכסים זמינים בנתניה. מיין לפי: מומלץ. מעדכן רשימה...
5 הכי טובים: מסעדות סושי בנתניה - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Restau...
מסעדות סושי בנתניה, ישראל: קרא חוות דעת ממטיילים ב-Tripadvisor על מסעדות בנתניה וחפש לפי סוג אוכל, מחיר, מיקום ועוד. ... ”לא נותנים לך שירות טוב“.
נגיסה - מתחם סוהו, נתניה - מסעדה אסייתית • כשר - איזי
easy.co.il › page › 26521186
הוספת תמונות. 897 ביקרו פה החודש. 870 ביקורות. 8 בחרו את העסק ל TOP 3 סושיות. נגיסה סושי מסעדה אסייתית מקום לאכול מסעדה מסעדת מזון מהיר בר סושיה מסעדה סינית נודלס בר בר יין כשר משלוחים מתאים לילדים ...
הסושי הכי טוב בארץ - ynet
www.ynet.co.il › food › foodnews
לרגל יום הסושי הבינלאומי בדקנו איפה נמצא את הסושי הכי טוב, את הסושי הכי מעניין ויצירתי וכן, גם את הסושי הכי נאמן למקור - כזה שיש בו גם איפוק וגם דגש על טכניקת העבודה ועל חומר הגלם.
נגיסה - מתחם סוהו, נתניה - מסעדה אסייתית • כשר - איזי
https://easy.co.il/page/26521186
הסושי הכי טעים בנתניה! מסעדה אסייתי כשרה, מוקפצים, סושי, מנות עיקריות וקינוחים. ... המלצרים יודעים את העבודה שלהם ועושים אותה טוב מאוד חוויה אמיתית ...
סושי בתל אביב: הסושיות הטובות ביותר בעיר | טיים אאוט
https://timeout.co.il/סושי-תל-אביב
בא טוב בכל שעות היממה, משתנע היטב במשלוח - אבל הכי נחמד לאכול אותו במקום - והרכבת קומבינציה היא סוג של משחק. לרגל יום הסושי הבינלאומי אספנו עבורכם את המקומות הכי טובים בעיר.
סושי בנתניה הכי טוב – קרוב אליך Near You
nearyou.co.il › סושי-בנתניה-הכי-טוב
סושי בנתניה הכי טוב כתיבת תגובה עעכשיו אנחנו נעשה הרשימה בסושי בנתניה שאתה יכול למצוא, ריכזנו כמה אתרים קשורים, אנו מקווים שתמצא את מה שאתה צריך.