חיפשת:

הנחיות לנוסעים לחו"ל

המדריך לטסים לחו״ל: כל ההנחיות העדכניות ליעדים הפתוחים לישראלים
https://passportnews.co.il › תיירות
המדריך לטסים לחו״ל: כל ההנחיות העדכניות ליעדים הפתוחים לישראלים - לקריאת הידיעה המלאה היכנסו לאתר Passportnews.
הנחיות לחוזרים וטסים לחו"ל - Smartair
https://www.smartair.co.il › covid-info
חובת בדיקת קורונה (PCR) ליוצאים/נכנסים לארץ 72 שעות תוקף , יש לבדוק אם נדרשת בדיקה למדינה אליה אתה טס. שימו לב- מדיניות הכניסה לכל מדינה משתנה מיום ליום ...
קורונה, בדיקה לפני טיסה ובידוד לחוזרים מחו"ל: מדריך - כללית
https://www.clalit.co.il › Corona_flying
איפה ניתן לעשות בדיקת קורונה (PCR) לפני טיסה לחו"ל? איך צופים בתוצאות? באילו מקרים יש חובת בידוד לחוזרים מחו"ל? מה לגבי מחוסנים ומחלימים?
המלצות לנוסעים לחו"ל | משרד החוץ - Gov.il
https://www.gov.il › recommendations
כל ההמלצות לאזרח הישראלי בדף זה תקפות. בנושאים ביטחוניים ובנושאי ביטחון אישי יש לבדוק גם את המלצות המטה ללוחמה בטרור ואת ההמלצות הכלליות.
הנחיות קורונה לנכנסים/ליוצאים מישראל - ארקיע
https://www.arkia.co.il › content
חובת ביצוע בדיקת קורונה PCR עד 72 שעות טרם מועד הטיסה לנוסעים שאינם מחוסנים/מחלימים. יש להציג מסמכים המאשרים את הכתוב בכניסה לטרמינל, טרם העלייה למטוס.
הנחיות קורונה לנוסעים לחו"ל
https://www.nofeshonline.co.il/covid19.html
הנחיות קורונה לנוסעים לחו"ל. צור קשר. פייסבוק. מרכז ההזמנות: 072-2220002. 072-2220002 צור קשר פייסבוק. דף הבית. חבילות נופש חבילות נופש. חבילות נופש. חבילות ערים חבילות ערים.
מידע והנחיות ליוצאים מישראל - אתר רמזור קורונה
https://corona.health.gov.il/directives/air-travel-covid19-leaving-israel
בעקבות התפרצות נגיף הקורונה השתנו הנחיות ליוצאים לחו"ל. היכנסו כדי לראות את ההנחיות העדכניות ולקבל תשובות לשאלות נפוצות. יוצאים בטיסה. יוצאים במעבר גבול יבשתי או ימי. בדיקות ליוצאים מישראל.
הנחיות קורונה לנוסעים לחו"ל - נופש אונליין
https://www.nofeshonline.co.il › covi...
תאריך עדכון: 17.10.2021. המידע משתנה כל הזמן ואנחנו נעדכן אותו באופן שוטף , אבל חובה להתעדכן באתר משרד הבריאות לפני נסיעה.
מידע והנחיות ליוצאים מישראל - אתר רמזור קורונה
https://corona.health.gov.il › directives
בעקבות התפרצות נגיף הקורונה השתנו הנחיות ליוצאים לחו"ל. היכנסו כדי לראות את ההנחיות העדכניות ולקבל תשובות לשאלות נפוצות.
בדיקות פרטיות לנוסעים לחו"ל | משרד הבריאות
https://www.gov.il/he/departments/news/07092020_03
Sep 07, 2020 · נוסעים לחו"ל הנדרשים להציג בדיקת קורונה בארץ היעד יוכלו להיבדק, עד 72 שעות טרום הטיסה, בבתי החולים ממשלתיים עלות הבדיקה לא תעלה על 297 ₪. הנוסעים יציגו כרטיס טיסה ודרכון בתוקף בהגיעם לבדיקה ויקבלו את תוצאות הבדיקה בשפה האנגלית.
חיסונים ומידע לנוסעים לחו"ל, משרד הבריאות
https://www.health.gov.il/Subjects/vaccines/Vaccines_abroad
רמת הסיכון להידבקות במחלות שונה מארץ לארץ. באופן כללי, רמת הסיכון עולה כאשר: רמת התברואה נמוכה יותר. תנאי השהות בחו"ל קשים יותר (טיול תרמילאים) משך השהות ארוך יותר. מומלץ לנוסעים לחו"ל להתייעץ בצוות מרפאת מטיילים לגבי הצורך בחיסונים ובטיפול מונע. זאת לפחות 6 שבועות לפני מועד ...
כניסה לישראל ויציאה ממנה בזמן קורונה - אתר רמזור קורונה
https://corona.health.gov.il/directives/air-travel-covid19-israel
הנחיות ליוצאים ממדינת ישראל. כל המידע העדכני ליוצאים מישראל בטיסה או במעברי גבול יבשתיים וימיים: מה צריך לעשות לפני היציאה מישראל, מהן ההנחיות בשדה התעופה או במעבר הגבול, מי חייב בבדיקה לפני היציאה ואיפה נבדקים. מידע ליוצאים מישראל. מידע ליוצאים מישראל.
הנחיות ליוצאים מישראל ולחוזרים לישראל | השטיח המעופף
https://www.flying.co.il › הנחיות_ליוצא...
באחריות הלקוח ומחובתו לבדוק ולמלא אחר הנחיות, מגבלות והוראות מדינת ישראל ומדינת היעד העדכניות לפני ביצוע ההזמנה. אי עמידה בהנחיות עלולה להביא לסירוב עליה ...
הנחיות עדכניות לטסים לחו"ל | לאן אפשר לטוס ואיך להגיע ...
https://passportnews.co.il/הנחיות-עדכניות-לנוסעים
Oct 13, 2021 · בחזרה לארץ: • בדיקת קורונה בחו״ל – אם השהות בחו”ל נמשכה יותר מ-72 שעות, תידרשו לעבור בדיקת PCR עד 72 שעות לפני מועד ההמראה חזרה לארץ. את הבדיקות נדרש לבצע במכונים/בתי חולים מורשים (מומלץ לבדוק בכל יעד את הרשימה המלאה אל מול חברת התעופה/מקום הלינה).
טיסות בתקופת קורונה - אל על
https://www.elal.com › Before-You-Fly
חשוב לדעת: נוסעים היוצאים מישראל מתבקשים לעקוב אחר ההנחיות לטסים מישראל וגם אחר תנאי הכניסה למדינת היעד. נוסעים הטסים לישראל מתבקשים לעקוב אחר ההנחיות לטסים ...