חיפשת:

המרכז הארצי לבחינות והערכה טלפון

המרכז הארצי לבחינות והערכה - קידום
https://www.kidum.com › psychometry
מבחן פסיכומטרי הוא מבחן ארצי ומי שאחראי על כתיבתו הוא גוף שנקרא מרכז ארצי לבחינות והערכה. המרכז הוקם ב-1981 במטרה לערוך מבחני מיון לאוניברסיטאות.
הרשמה לבחינה - מרכז ארצי לבחינות ולהערכה
https://www.nite.org.il/psychometric-entrance-test/registration-for-the-test
המרכז הארצי לבחינות ולהערכה - פסיכומטרי - אתר מכללות
https://www.michlalot.co.il › nite
ניתן ליצור איתם קשר באמצעות אתר האינטרנט: www.nite.org.il או באמצעות טלפון שמספרו 6759555–02. המרכז הארצי מספק את כל המידע שעל הנבחן לדעת על הפסיכומטרי: הליכי ...
כניסה למערכת - מרכז ארצי לבחינות ...
practice.nite.org.il › psycho
כניסה למערכת - מרכז ארצי לבחינות ...
בחינת אמיר"ם - מרכז ארצי לבחינות ולהערכה
https://www.nite.org.il/other-tests/amiram
ביצוע מחקרים בנושאי מיון, השמה, הסמכה והערכה; פרויקטים ופעילויות . כנסים; פסיכומטריקה - לימודים ומלגות; פרויקט השפה העברית; אודות, פניות ובירורים. אודות; פניות ובירורים; שאלות ותשובות בנושא הבחינות; למי לפנות לפי נושא הפ�
מרכז ארצי לבחינות ולהערכה
oldnite.nite.org.il › index › he
בחינת הכניסה הפסיכומטרית לאוניברסיטאות (מכפ"ל) בחינת מיון באנגלית (אמי''ר) בחינת אמי"ר ממוחשבת (אמיר"ם) בחינות קבלה לפקולטות לרפואה. בחינת מיון בעברית (יע"ל) בחינת רמות מיון אנגלית (רמ"א) בחינת קבלה למכינות (מימ"ד) בחינת קבלה ללימודי תואר מתקדם בפסיכולוגיה (מתא"ם) בחינות בחו"ל.
הפסיכומטרי של המדינה - קמפוס IL
https://campus.gov.il › קורסים
ברוכים הבאים לקורס ההכנה לבחינה הפסיכומטרית של מערך הדיגיטל הלאומי. הקורס פתוח ללמידה! מה ההבדל בין הקורס הזה לקורסים אחרים? הקורס נתמך על ידי המרכז הארצי ...
הרשמה למבחן יעל | מועדי מבחן יעל - ניב רווח
https://www.psychometry.co.il › yael
ההרשמה למבחן מתבצעת באתר האינטרנט של המרכז הארצי לבחינות והערכה או בדואר ישראל. ... של המסך עליכם למלא פרטי התקשרות שונים, כגון: כתובת, דוא"ל, טלפון וכדומה.
EASYAEL
easyael.co.il
תוך 45 יום ממועד הבחינה, ומיד לאחר שליחת הציונים למוסדות החינוך, תוכל לצפות בציונים שלך באזור האישי של המרכז הארצי לבחינות והערכה על פי הפרטים המזהים: מספר הזהות או מספר הדרכון הזר (איתו נרשמת לבחינה).
מרכז הארצי לבחינות והערכה - מרכז ארצי לבחינות ולהערכה בחינה ...
www.kidum.com › psychometry › p
מלבד המבחן הפסיכומטרי, אחראי המרכז לקיומן של בחינות נוספות ( מבחן אמיר, מבחן יעל, מבחני קבלה לפקולטות לרפואה ומבחני קבלה לתואר שני בפסיכולוגיה). מלבד זאת, המרכז הארצי לבחינות והערכה מפתח כלי מיון בתחום ההשכלה הגבוהה, עורך מחקרים בתחומים הקשורים למיון למוסדות להשכלה גבוהה ...
פסיכומטרי – מועדים, הרשמה, הקלות ויום הבחינה 2021/22 | מכון נועם
https://www.machon-noam.co.il › מוע...
אם נרשמתם לפסיכומטרי וברצונכם לדחות את מועד הבחינה, תוכלו לעשות זאת באתר של המרכז הארצי לבחינות ולהערכה, באמצעות שיחת טלפון למרכז הרישום או במכתב רשום.
מרכז ארצי לבחינות ולהערכה
https://www.nite.org.il
מאל"ו (מרכז ארצי לבחינות ולהערכה) מספק שירותי פיתוח, תפעול וציינון של כלים ומערכים למדידה והערכה עבור ארגונים ומוסדות שונים.
פניות ובירורים - מרכז ארצי לבחינות ולהערכה
https://www.nite.org.il/contact-us
לפניות כלליות למאל"ו שעות קבלה ומענה טלפוני: בימים א'-ה', בין השעות 15:30-8:30 טלפון: 02-6759555 (למרכזייה הקישו 0) פקס: 02-6759543 (נא לציין למי מיועד הפקס) כתובת למכתבים: ת"ד 26015 ירושלים 9126001 הנחיות ומפת הגעה למשרדי מאל"ו בירושלים הנחיות ...
המרכז הארצי לבחינות אמי"ר /אמיר"ם/ רמ"א - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב
https://in.bgu.ac.il › Pages › AMIR
מאל"ו המרכז הארצי לבחינות והערכה [ע"ר] מיסודן של האוניברסיטאות בישראל: ... בן גוריון מתקיים ביחידה הקדם אקדמית בכתובת דוא"ל: pre@bgu.ac.il טלפון: 08-6472671
המרכז הארצי לבחינות ולהערכה - פניות ובירורים
https://oldnite.nite.org.il/index.php/he/contact-us.html
כל המידע הנחוץ לפניות ובירורים למרכז הארצי לבחינות ולהערכה - להיכן פונים, מתי ניתן להתקשר ועם מי צריך לדבר.
מרכז ארצי לבחינות ולהערכה
www.nite.org.il
מאל"ו (מרכז ארצי לבחינות ולהערכה) מספק שירותי פיתוח, תפעול וציינון של כלים ומערכים למדידה והערכה עבור ארגונים ומוסדות שונים.
פרטי התקשרות וקשר – המרכז הארצי לבחינות והערכה
www.psichometry.co.il
המרכז הארצי לבחינות והערכה. המרכז הארצי לבחינות והערכה נוסד בשנת 1981 על ידי ועד ראשי האוניברסיטאות על מנת לתת מענה לצורך במערכת אחידה של מבחנים אשר תפקידם לחזות את סיכויי ההצלחה בלימודים.
ארכיון פרטי התקשרות וקשר – המרכז הארצי לבחינות והערכה - פסיכומטרי
http://www.psichometry.co.il › ...
רוב רובן של הפניות למרכז הן בנוגע לבחינה הפסיכומטרית אך, כפי שיפורט בהמשך, במסגרת פעילותו מטפל המרכז הארצי לבחינות והערכה גם בסוגים נוספים של בחינות (כגון ...
פניות ובירורים - מרכז ארצי לבחינות ולהערכה
https://www.nite.org.il › contact-us
לפניות כלליות למאל"ו שעות קבלה ומענה טלפוני: בימים א'-ה', בין השעות 15:30-8:30 טלפון: 02-6759555 (למרכזייה הקישו 0) פקס: 02-6759543 (נא לציין למי מיועד הפקס)
פניות ובירורים - מרכז ארצי לבחינות ולהערכה
www.nite.org.il › contact-us
שעות קבלה ומענה טלפוני: בימים א'-ה', בין השעות 15:30-8:30. טלפון: 02-6759555 (למרכזייה הקישו 0) פקס: 02-6759543 (נא לציין למי מיועד הפקס) כתובת למכתבים: ת"ד 26015 ירושלים 9126001. הנחיות ומפת הגעה למשרדי מאל"ו בירושלים. הנחיות ומפת הגעה למשרדי מאל"ו בחיפה.
המרכז הארצי לבחינות והערכה - HiGHQ
https://www.high-q.co.il › פסיכומטרי
המרכז הארצי לבחינות ולהערכה (מאל״ו) הוא הגוף העומד מאחורי הבחינה הפסיכומטרית. הוא האחראי לכתיבת שאלות הבחינה וכמובן למתן הציונים.היכנסו לעוד מידע.