חיפשת:

המערה העמוקה בישראל

‫למה לצאת מהמערה? רשימת מערות מיוחדות בישראל שכדאי …
https://13tv.co.il/item/mood/vacation-in-israel/activities/lx67c-2144671
‫למה לצאת מהמערה? רשימת מערות מיוחדות בישראל שכדאי להכיר | רשת 13
13tv.co.il › item › mood
מערת חריטון - תקוע
מלח״ם - מערות הגליל העליון
www.malham.info › upergalil
מי שנחשבה עד לאחרונה המערה העמוקה בישראל. מכילה מגוון מיוחד ועצום של משקעי מערות. כמו גם אוכלוסיות מרשימות של עטלפים ממנים רבים. ההוטה נחשבת לאחת המערות המורכבות והמסוכנות ביותר בישראל.
ישראל התת-קרקעית: המערות הסודיות שאתם לא מכירים - וואלה! תיירות
https://travel.walla.co.il › item
ישראל התת-קרקעית: המערות הסודיות שאתם לא מכירים. מערת נטיפים שאליה נכנסים דרך פתח ביוב, מערת נטיפים שאליה גולשים מגובה של 70 מ', ...
מלח״ם - מערות הגליל העליון
https://www.malham.info/upergalil
מי שנחשבה עד לאחרונה המערה העמוקה בישראל. מכילה מגוון מיוחד ועצום של משקעי מערות. כמו גם אוכלוסיות מרשימות של עטלפים ממנים רבים. ההוטה נחשבת לאחת המערות המורכבות והמסוכנות ביותר בישראל.
נחשפה המערה העמוקה בישראל | ערוץ 7
https://www.inn.co.il/news/281376
Aug 03, 2014 · נחשפה המערה העמוקה בישראל בעיתוי מדהים גילו אנשי המרכז לחקר מערות במחלקה לגאוגרפיה של האוניברסיטה העברית את המערה העמוקה ביותר שהתגלתה באזורנו.
מלח״ם, השלמת מיפוי מערת רהב - המרכז לחקר מערות
https://www.malham.info › rahavco...
השלמת מיפוי מערת רהב המערה העמוקה בישראל. ... הסתיים מיפוי מערת רהב - המערה העמוקה בישראל. (בועז לנגפורד ועמוס פרומקין 2.10.2014).
נחשפה המערה העמוקה בישראל | ערוץ 7
www.inn.co.il › news › 281376
Aug 03, 2014 · נחשפה המערה העמוקה בישראל בעיתוי מדהים גילו אנשי המרכז לחקר מערות במחלקה לגאוגרפיה של האוניברסיטה העברית את המערה העמוקה ביותר שהתגלתה באזורנו.
מערות בישראל – iNature
https://inature.info › wiki › מערות_ביש...
מערת עלמה - מסלול אתגרי למיטיבי לכת באחת המערות העמוקות ביותר בישראל ... נחל עמוד תחתון - טיול בשביל ישראל בין העמוד למגדל, מערות, פריחה ומעיין לסיום.
N12 - שיא עולמי לישראל - בתחתית המערה העמוקה בתבל - Mako
https://www.mako.co.il › health
שיא עולמי לישראל - בתחתית המערה העמוקה בתבל ... על תכניותיו להמשך הדרך סיפר: "לא חסר עולם של מערות כאן בישראל. הוא אומנם קטן יותר ועוצמתי ...
News1 | התגלתה המערה העמוקה בישראל
https://www.news1.co.il/Archive/001-D-352129-00.html
Aug 19, 2021 · התגלתה המערה העמוקה בישראל ארובות אנכיות מובילות את המעמקים [צילום: בועז לנגפורד] בעיתוי מדהים גילו אנשי המרכז לחקר מערות במחלקה לגאוגרפיה של האוניברסיטה העברית, את המערה העמוקה ביותר ...
מערה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › מערה
מערות מגורים
ישראל התת-קרקעית: המערות הסודיות שאתם לא מכירים - וואלה! תיירות
travel.walla.co.il › item › 3120866
Jan 11, 2018 · אחת המערות הקארסטיות הארוכות בישראל, שתדרוש מכם הליכה, טיפוס וזחילה לאורך של כ-400 מטר. המערה קרויה על שם הנזיר חריטון, מייסד תנועת הנזירות במדבר יהודה, והיא סמוכה ליישוב תקוע, מעבר לקו הירוק.
News1 | התגלתה המערה העמוקה בישראל
www.news1.co.il › Archive › 001-D-352129-00
Aug 19, 2021 · התגלתה המערה העמוקה בישראל ארובות אנכיות מובילות את המעמקים [צילום: בועז לנגפורד] בעיתוי מדהים גילו אנשי המרכז לחקר מערות במחלקה לגאוגרפיה של האוניברסיטה העברית, את המערה העמוקה ביותר ...
וורוניה - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › וורוניה
בכך הם חצו את השיא הקודם, של המערה העמוקה ביותר, משנת 2001, שעמד על עומק של 1,710- מטר, באותה מערה עצמה. לרף זה הגיעו כאשר ראש המשלחת בוחר נתיב חדש למסע.
המערה העמוקה בעולם: יומן מסע
www.mako.co.il › men-weekend › Article-c7bd46fde1c
Sep 06, 2012 · המטרה הייתה ברורה: לרדת לעומקה של מערת קרוברה– וורוניה, המערה העמוקה בעולם, ולשבור את גבול ה-2,080 מטר: המרחק המקסימלי מתחת לפתח המערה אליו הגיע אדם בתוך מערה. במילים אחרות, האוקראינים והשותפים ...
נחשפה המערה העמוקה בישראל | ערוץ 7
https://www.inn.co.il › news
נחשפה המערה העמוקה בישראל. בעיתוי מדהים גילו אנשי המרכז לחקר מערות במחלקה לגאוגרפיה של האוניברסיטה העברית את המערה העמוקה ביותר שהתגלתה ...
ישראל התת-קרקעית: המערות הסודיות שאתם לא מכירים - וואלה ...
https://travel.walla.co.il/item/3120866
Jan 12, 2018 · אחת המערות הקארסטיות הארוכות בישראל, שתדרוש מכם הליכה, טיפוס וזחילה לאורך של כ-400 מטר. המערה קרויה על שם הנזיר חריטון, מייסד תנועת הנזירות במדבר יהודה, והיא סמוכה ליישוב תקוע, מעבר לקו הירוק.
מערה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/מערה