חיפשת:

המניח את הכד ברשות הרבים ובא אחר ונתקל בה

משנה בבא קמא ג – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/משנה_בבא_קמא_ג
משנה א. המניח את הכד ברשות הרבים ובא אחר ונתקל בה ושברה, פטור. ואם הוזק בה, בעל החבית חייב בנזקו.. נשברה כדו ברשות הרבים, והוחלק אחד במים, או שלקה בחרסיה, חייב.. רבי יהודה אומר, במתכוין, חייב.
מסכת בבא קמא פרק ג - chaver.com
chaver.com/Mishnah-New/Hebrew/Text/Seder Nezikin...
מסכת בבא קמא. המשנה כדרכה. פרק ג. 1א a (א) המניח את הכד ברשות הרבים ובא אחר ונתקל בה ושברה פטור ואם הזק בה בעל החבית חיב בנזקו b נשברה כדו ברשות הרבים והחלק …
סימן תיב: המניח הכד ברשות הרבים ונתקל בו אחר או טען כד ...
https://daat.ac.il/he-il/toshba/shulchan_aruch/...
המניח את הכד ברשות הרבים, ובא אחר ונתקל בו ושברו, פטור, שאין דרך בני אדם להתבונן בדרכים. ואם הוזק בו, בעל הכד חייב, ואפילו הפקיר הכד, שכל המפקיר נזקיו בדבר שאין לו רשות לעשות מתחילה, חייב.
( 26 יחידה ) פרק ג משנה א רכוש שהונח או נשבר ברשות הרבים מדריך ...
http://hala.s196.upress.link › יחידה-26-מדל1
הרישא של המשנה. ': המניח את הכד ברשות הרבים ובא אחר ונתקל בה ושברה פטור. ואם הוזק בה בעל החבית חייב בנזקו .' משימה. 2. עוסקת בחלוקה למאפייני כאמד.
משנה בבא קמא ג – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › משנה_בבא_קמא_ג
המניח את הכד ברשות הרבים ובא אחר ונתקל בה ושברה, פטור. ואם הוזק בה, בעל החבית חייב בנזקו. נשברה כדו ברשות הרבים, והוחלק אחד במים, או שלקה בחרסיה, חייב. רבי יהודה אומר, במתכוין, חייב.
ירושלמי בבא קמא ג א – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/ירושלמי_בבא_קמא_ג_א
המניח את הכד ברשות הרבים ובא אחר ונתקל בה ושברה פטור ואם הוזק בה בעל החבית חייב בנזקיו הלכה א גמרא . ואין דרך אדם להניחן ברשות הרבים. רב אמר בממלא את כל רשות הרבים.
מכשול ברשות הרבים - משנה - גלים
https://www.galim.org.il › unit › אחרי...
"המניח את הכד ברשות הרבים ובא אחר ונתקל בה ושברה - פטור;. ואם הוזק בה בעל החבית - חייב בנזקו" (משנה, מסכת בבא קמא פרק ג' משנה א'). להסבר מעמיק יותר לחץ כאן.
נתקל במחשב וניזוק המחשב | דין - שאל את הרב
https://din.org.il/2022/03/31/נתקל-במחשב-וניזוק-המחשב
Mar 31, 2022 · שאלה: שלום הרב,יש לי עבודה בגמרא שבה אנחנו צריכם מקור (שו"ת) שעוסק בסוגיא המניח את הכד ברשות הרבים ובא אחר ונתקל בה ושברה בדף כז בתבורכו מן השמיים. תשובה: שאלה: נתקל בבית מדרש בכבל שהיה מונח במעבר, והפיל מחשב של חברו ושברו ...
תלמוד המניח את הכד - halachayomit.com
www.halachayomit.com › rabastalmud7
תלמוד המניח את הכד תנאי שימוש: לשימוש חינוכי בלבד, שלא למטרות רווח. ושלא למטרות רווח. נא לציין את המקור. בעמוד זה מרוכז חומר לפי תכנית הלימודים החדשה לפרק המניח את הכד, כיתה ז'.
דף גמרא ערוך ומבואר (פרק ג)
https://daf-yomi.com › DY_Item › 23536-sFile
בבא קמא פרק שלישי 'המניח את הכד' [כז,א]. משנה: המניח את הכד ברשות הרבים ובא אחר ונתקל בה ושברה – פטור (בגמרא מפרש טעמא); ואם הוזק בה (הנתקל) - בעל החבית ...
יג פרק נזקי ממון הלכות ם"במר - ישיבת ברכת משה
https://www.ybm.org.il › Rambam_Yomi › 13_sum
במשנה )בבא קמא ג, א( נאמר: "המניח את הכד ברשות הרבים ובא אחר ונתקל בה ושברה פטור, ואם הוזק. בה בעל החבית חייב בנזקו". הנחת המוצא של הגמרא היא שאדם.
בבא קמא, פרק ג
https://daat.ac.il › kama › kama3
הַמַּנִּיחַ אֶת הַכַּד בִּרְשׁוּת הָרַבִּים,. וּבָא אַחֵר וְנִתְקַל בָּהּ וּשְׁבָרָהּ פָּטוּר.
תלמוד המניח את הכד - halachayomit.com
https://www.halachayomit.com/rabastalmud7.html
139 rows · תלמוד המניח את הכד תנאי שימוש: לשימוש חינוכי בלבד, שלא למטרות רווח.ושלא למטרות רווח. …
ברכת שמואל – בבא קמא כ"ב | ברכת שמואל המבואר
https://birkatshmuel.wordpress.com/2010/06/03/ברכת-שמואל-בבא-קמא-כב
Jun 03, 2010 · סימן כ"ב. בעניין בור כשנעשה ברשות המיוחדת לשניהם לפירות ולאחד לענין שוורים. [משנה בבא קמא כ"ז א': "המניח את הכד ברשות הרבים ובא אחר ונתקל בה ושברה פטור. ואם הוזק בה בעל החבית חייב בנ…
אין דרך בני אדם להתבונן בדרכים – Js2
https://www.uni-potsdam.de › wiki
במשנה בבא קמא ג, א, נאמר: "המניח את הכד ברשות הרבים ובא אחר ונתקל בה ושברה - פטור". על קביעה זו של המשנה נחלקו האמוראים.
ברכת שמואל – בבא קמא כ"א | ברכת שמואל המבואר
https://birkatshmuel.wordpress.com/2010/06/01/ברכת-שמואל-בבא-קמא-כא
Jun 01, 2010 · סימן כא. בענין אין הולכין בממון אחר הרוב. [משנה בבא קמא כ"ז א': "המניח את הכד ברשות הרבים ובא אחר ונתקל בה ושברה פטור. ואם הוזק בה בעל החבית חייב בנזקו" ובגמרא שם: "פתח בכד [&qu…
בבא קמא כז א – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/בבא_קמא_כז_א
המניח את הכד ברשות הרבים ובא אחר ונתקל בה ושברה פטור ואם הוזק בה בעל החבית חייב.. פתח בכד וסיים בחבית. אמר רב פפא כד וחבית אחד הוא למאי נפקא מינה כלומר מה צורך לדקדק בזה ואמר למקח וממכר.
סימן תיב: המניח הכד ברשות הרבים ונתקל בו אחר או טען כד ונתקל ...
daat.ac.il › he-il › toshba
המניח את הכד ברשות הרבים, ובא אחר ונתקל בו ושברו, פטור, שאין דרך בני אדם להתבונן בדרכים. ואם הוזק בו, בעל הכד חייב, ואפילו הפקיר הכד, שכל המפקיר נזקיו בדבר שאין לו רשות לעשות מתחילה, חייב.
משנה בבא קמא ג א - ויקיטקסט
https://he.wikisource.org › wiki › משנ...
המניח את הכד ברשות הרבים ובא אחר ונתקל בה ושברה, פטור. ... הַמַּנִּיחַ אֶת הַכַּד בִּרְשׁוּת הָרַבִּים,. וּבָא אַחֵר ...
משנה בבא קמא ג א – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › משנה_בבא_קמא_ג_א
המניח את הכד ברשות הרבים ובא אחר ונתקל בה ושברה, פטור. ואם הוזק בה, בעל החבית ב חייב בנזקו. נשברה ג כדו ברשות הרבים, והוחלק אחד במים, או שלקה בחרסיה, חייב. רבי יהודה אומר, במתכוין, חייב.
ירושלמי בבא קמא ג א – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › ירושלמי_בבא
המניח את הכד ברשות הרבים ובא אחר ונתקל בה ושברה פטור ואם הוזק בה בעל החבית חייב בנזקיו הלכה א גמרא . ואין דרך אדם להניחן ברשות הרבים. רב אמר בממלא את כל רשות הרבים.
המניח את הכד ברשות הרבים - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il › המניח-את-הכד-ברשות-...
המניח את הכד ברשות הרבים ובא אחר ונתקל בה ושברה, פטור. ואם הוזק בה, בעל החבית חייב בנזקו. נשברה כדו ברשות הרבים, והוחלק אחד במים, או שלקה בחרסיה, חייב.
כד שהונח ברשות הרבים ונתקל בו אדם ושברו - דינו - מטח
https://lib.cet.ac.il › pages › item
המשנה, בבא קמא ג,א, מציעה מקרה זה: אדם הניח כד ברשות הרבים (=מאיזו סיבה שתהיה, כגון שהיה עייף והניח את הכד שם כדי לנוח, כפי שכתב המאירי), ובא אדם אחר ונתקל ...
בבא קמא כז א – ויקיטקסט
he.wikisource.org › wiki › בבא_קמא_כז_א
המניח את הכד ברשות הרבים ובא אחר ונתקל בה ושברה פטור ואם הוזק בה בעל החבית חייב. פתח בכד וסיים בחבית. אמר רב פפא כד וחבית אחד הוא למאי נפקא מינה כלומר מה צורך לדקדק בזה ואמר למקח וממכר.
נתקל במחשב וניזוק המחשב | דין - שאל את הרב
din.org.il › 2022/03/31 › נתקל-במחשב
Mar 31, 2022 · שאלה: שלום הרב,יש לי עבודה בגמרא שבה אנחנו צריכם מקור (שו"ת) שעוסק בסוגיא המניח את הכד ברשות הרבים ובא אחר ונתקל בה ושברה בדף כז בתבורכו מן השמיים. תשובה: שאלה: נתקל בבית מדרש בכבל שהיה מונח במעבר, והפיל מחשב של חברו ושברו ...
משנה בבא קמא ג א – ויקיטקסט
https://he.wikisource.org/wiki/משנה_בבא_קמא_ג_א
המניח את הכד ברשות הרבים ובא אחר ונתקל בה ושברה, פטור. ואם הוזק בה, בעל החבית ב חייב בנזקו.. נשברה ג כדו ברשות הרבים, והוחלק אחד במים, או שלקה בחרסיה, חייב.. רבי יהודה אומר, במתכוין, חייב.