חיפשת:

המלך עבדאללה הראשון

פגישה היסטורית: מנסור עבאס נועד עם עבדאללה מלך ירדן בארמון ...
https://www.maariv.co.il/news/politics/Article-876554
Nov 09, 2021 · רע"ם. העתק קישור. ביטול. מנסור עבאס בפגישה עם המלך עבדאללה בירדן (צילום: סוכנות הידיעות הממשלתית הירדנית) יו"ר רע"ם מנסור עבאס ועבדאללה מלך ירדן נפגשו לראשונה בארמון בעמאן ודנו בנושאים הקשורים ליחסים בין המדינות והאזור, כך פורס היום (שלישי) בחדשות 12.
מלך ירדן לאבו מאזן: "לפעול יחד עם טראמפ למען שלום"
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4999840,00.html
Aug 07, 2017 · שעתיים בלבד נמשך ביקורו הראשון זה חמש שנים של עבדאללה מלך ירדן ברשות הפלסטינית. בירדן דווח כי המלך הדגיש בפני הנשיא הפלסטיני שחשוב לפעול עם הממשל האמריקני כדי לחדש את המו"מ לפתרון של שתי מדינות.
בדרך לבית הלבן: ירדן מבקשת להציג את תפקידה החדש באזור - המרכז ...
jcpa.org.il › article › ירדן-בדרך-לבית
Jul 13, 2021 · המלך עבדאללה יהיה הראשון מבין מנהיגי ערב שיגיע אל הבית הלבן • לפני הכניסה לחדר הסגלגל ביקש לתאם עמדות מול מצרים, עיראק והפלסטינים על מנת להחזיר לירדן את המרכזיות שלה בעולם הערבי. הפגישה המשולשת בבגדאד - מלך ירדן במרכז התמונה.
הכתרת עבדאללה הראשון - הארכיון הציוני
http://www.zionistarchives.org.il › A...
טקס הכתרת המלך עבדאללה. הדפס; שלח לחבר; הוספה למועדפים; חזרה למעלה. הצהרת נגישות · מפת האתר · תקנון · תנאי שימוש · שאלות ותשובות · מחירון · קישורים.
בדרך לבית הלבן: ירדן מבקשת להציג את תפקידה החדש באזור ...
https://jcpa.org.il/article/ירדן-בדרך-לבית-הלבן-ירדן-מבקשת...
Jul 13, 2021 · המלך עבדאללה יהיה הראשון מבין מנהיגי ערב שיגיע אל הבית הלבן • לפני הכניסה לחדר הסגלגל ביקש לתאם עמדות מול מצרים, עיראק והפלסטינים על מנת להחזיר לירדן את המרכזיות שלה בעולם הערבי. הפגישה המשולשת בבגדאד - מלך ירדן במרכז התמונה.
מה זה המלך עבדאללה הראשון - מילון עברי עברי
https://milog.co.il › המלך_עבדאללה_הר...
עבדאללה הראשון בן חוסיין היה המלך הראשון של הממלכה ההאשמית של ירדן . נרצח בירושלים בשעה שעמד להיכנס לתפילה במסגד אל אקצה. מתוך ויקיפדיה.
עבדאללה הראשון, מלך ירדן - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › עבדא...
עבדאללה הראשון בן חוסיין (בערבית: عبد الله الأول بن حسين, 2 בפברואר 1882 – 20 ביולי 1951) היה המלך הראשון של הממלכה ההאשמית של ירדן (או בשמה בעת ייסודה: ...
עבדאללה הראשון, מלך ירדן – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/עבדאללה_הראשון,_מלך_ירדן
עבדאללה הראשון בן חוסיין (בערבית: عبد الله الأول بن حسين, 2 בפברואר 1882 – 20 ביולי 1951) היה המלך הראשון של הממלכה ההאשמית של ירדן (או בשמה בעת ייסודה: הממלכה ההאשמית של עבר הירדן). נרצח בירושלים בשעה שעמד להיכנס לתפילה במסגד אל-אקצא.
המלך עבדאללה הראשון - Dictionnaire.sensagent.com
http://dictionnaire.sensagent.leparisien.fr › ...
Définitions de המלך עבדאללה הראשון, synonymes, antonymes, dérivés de המלך עבדאללה הראשון, dictionnaire analogique de המלך עבדאללה הראשון (hébreu)
Category:King Abdullah I Mosque - Wikimedia Commons
https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:King_Abdullah_I_Mosque
Category:King Abdullah I Mosque. Deutsch: The King Abdullah I Mosque in , Amman, Jordan. Built between 1982 and 1989 after designs by Jan Cejka (architect) with Ulrich Müther (structural engineer). This is a main category requiring frequent diffusion and maybe maintenance. As many pictures and media files as possible should be moved into ...
פגישה היסטורית: מנסור עבאס נועד עם עבדאללה מלך ירדן בארמון ...
www.maariv.co.il › news › politics
Nov 09, 2021 · רע"ם. העתק קישור. ביטול. מנסור עבאס בפגישה עם המלך עבדאללה בירדן (צילום: סוכנות הידיעות הממשלתית הירדנית) יו"ר רע"ם מנסור עבאס ועבדאללה מלך ירדן נפגשו לראשונה בארמון בעמאן ודנו בנושאים הקשורים ליחסים בין המדינות והאזור, כך פורס היום (שלישי) בחדשות 12.
רצח המלך עבדאללה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/רצח_המלך_עבדאללה
עבדאללה הראשון, מלך ירדן נרצח ב-20 ביולי 1951, ט"ז בתמוז תשי"א, בעת ביקור במסגד אל-אקצא בירושלים. המתנקש בחייו היה מצטפא שכרי עשו, שוליית חייטים פלסטיני בן 21 מירושלים , שהיה בן למשפחת חוסייני.
מלך ירדן – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › מלך_ירדן
בניגוד לבית המלוכה בעיראק, בו הודחו שליטיו בהפיכה צבאית היות שהשליטים היו זרים לעם, המלוכה הירדנית ביססה את עצמה במדינה וקיבלה תמיכה רחבה בעם [ דרוש מקור]. הגאווה העממית במלכים והשלטון החכם של המנהיגים הצליח לתת ביטחון הן להנהגה והן לתושבים, מה שיצר מאוחר יותר מדינה ריבונית ...
ערב הסעודית: המלך עבדאללה מת בגיל 90 - וואלה! חדשות
https://news.walla.co.il/item/2822521
Jan 23, 2015 · ערב הסעודית: המלך עבדאללה מת בגיל 90. עבדאללה בן עבד אל-עזיז שלט בפועל במדינה משנת 1996 וב-2005 הוכתר רשמית. הוא אושפז בסוף חודש שעבר בשל דלקת ריאות. אחיו למחצה, סלמאן בן …
רצח המלך עבדאללה – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › רצח_המלך_עבדאללה
עבדאללה הראשון, מלך ירדן נ רצח ב- 20 ביולי 1951, ט"ז בתמוז תשי"א, בעת ביקור ב מסגד אל-אקצא ב ירושלים. המתנקש בחייו היה מצטפא שכרי עשו, שוליית חייטים פלסטיני בן 21 מירושלים, שהיה בן ל משפחת חוסייני .
ח"כ עבאס נפגש בידיעת בנט עם מלך ירדן: "שיבח את שימור ...
https://www.ynet.co.il/news/article/ryeobzdwt
Nov 09, 2021 · מנסור עבאס לצד מלך ירדן, בארמון בעמאן. ( צילום: AFP) בידיעתו של ראש הממשלה נפתלי בנט, נפגש היום (שלישי) יו"ר רע"מ מנסור עבאס עם מלך ירדן עבדאללה. גורמים פוליטיים בממשלה אמרו כי עבאס קיבל לפני חודש הזמנה רשמית מהמלך לבקר בארמון בעמאן והתלבט תחילה אם לנסוע, אבל לבסוף החליט לקיים את ...
היום לפני 67 שנה (20.07.1951): עבדאללה הראשון, מלך ירדן, נרצח ...
https://m.facebook.com › photos
היום לפני 67 שנה (20.07.1951): עבדאללה הראשון, מלך ירדן, נרצח בהר הבית. ... יצאה גולדה מאיר בחשאי לירדן, מחופשת לערביה, כדי לפגוש את המלך עבדאללה הראשון.
ערב הסעודית: המלך עבדאללה מת בגיל 90 - וואלה! חדשות
news.walla.co.il › item › 2822521
Jan 23, 2015 · ערב הסעודית: המלך עבדאללה מת בגיל 90. עבדאללה בן עבד אל-עזיז שלט בפועל במדינה משנת 1996 וב-2005 הוכתר רשמית. הוא אושפז בסוף חודש שעבר בשל דלקת ריאות. אחיו למחצה, סלמאן בן ה-79, הוכתר כמלך החדש.
עבדאללה השני, מלך ירדן – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › עבדאללה_השני
ביוגרפיה
25 שנים להסכם: המים הסודיים שזרמו בירדן | Israel Defense
https://www.israeldefense.co.il › node
בעקבות מלחמת העצמאות השתלט המלך עבדאללה הראשון על הגדה המערבית ועל מזרח ירושלים. אוכלוסיית ירדן גדלה בכמה מאות אלפי פלסטינים אשר עברו לגדה ...
עבדאללה הראשון, מלך ירדן – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › עבדאללה_הראשון
עבדאללה, בנו השני של חוסיין בן עלי מלך חג'אז, נולד ב-1882. לאחר תום מלחמת העולם הראשונה הקימו הבריטים שתי מדינות ערביות בחסותם: עיראק ו עבר הירדן, שהשלטון בהן הוענק לבניו של חוסיין בן עלי כגמול על עזרתו לבריטים בהובלת המרד הערבי נגד האימפריה העות'מאנית בזמן המלחמה.
ירדן | העם, המלך והרפורמה | קו חוץ
https://kavhutz.wordpress.com/2011/09/22/ירדן-העם-המלך-והרפורמה
Sep 22, 2011 · את הסיקור התקשורתי הלוקה בחסר ניתן לזקוף לחובת העובדה שההפגנות בממלכה היו קטנות בהרבה ממפגני הכוח האדירים שנראו ברחבי המזה"ת, אך סיבה נוספת היא גם עצם היותה של ירדן בבת ברית חשובה ביותר של המערב, שמנסה לצבוע את המתרחש בה בצבעים חיוביים יותר מן הראוי.
עבדאללה מלך ירדן נרצח בהר הבית - מדיני ביטחוני - הארץ
https://www.haaretz.co.il/news/politics/1.1271916
Jul 19, 2009 · עם הרצחו של המלך, הודיע בית המלוכה בעמאן על מינויו של האמיר נאיף, בנו השני של עבדאללה, לעוצר ירדן. לפי הדיווח, "ההודעה מנמקת את מינויו בכך, שיורש העצר האמיר טלאל נמצא לצרכי ריפוי בחוץ לארץ". עוד נמסר כי "טלאל נעלב על שממשלת רבת עמון לא הכריזה אותו למלך בהתאם למקובל, וממשיכה ...
עבדאללה הראשון, מלך ירדן - Google Arts & Culture
https://artsandculture.google.com › entity
עבדאללה הראשון, מלך ירדן. 2 בפבר׳ 1882 - 20 ביולי 1951. עבדאללה הראשון בן חוסיין היה המלך הראשון של הממלכה ההאשמית של ירדן. נרצח בירושלים בשעה שעמד להיכנס ...