חיפשת:

המלון הסקוטי בעלים

The Scots Hotel, Tiberias – Updated 2021 Prices
www.booking.com › hotel › il
The Scots Hotel. 1St Gdud Barak Rd., Tiberias, 14100, Israel – Great location - show map. After booking, all of the property’s details, including telephone and address, are provided in your booking confirmation and your account. 9.0.
מלון קטן גדול - גלובס - Globes
www.globes.co.il › news › article
Mar 31, 2005 · המלון הסקוטי, טבריה דרומית משם, ממוקם המלון הסקוטי של טבריה, שנפתח לאחרונה מחדש בהשקעה של כ-16 מיליון דולר.
המלון הסקוטי: האם מלון הבוטיק בכנרת שווה את הכסף? ביקורת ...
www.atmag.co.il › המלון-הסקוטי
מה: המלון הסקוטי בטבריה על שפת ים כנרת. מה הקטע: את מלון הבוטיק היוקרתי שבבעלות הכנסייה הסקוטית (שבראשה אף עומדת כומרית) אנחנו מכירות כבר שנים, אבל עכשיו הוא מתחדש ב- 16 סוויטות יוקרתיות ושלל פינוקים.
ספא המלון הסקוטי חוות דעת - מנוע חיפוש סרצ' - srch
https://srch.co.il › ספא-המלון-הסקוטי-חוו...
המלון הסקוטי טבריה - מלון בריאות וספא יוקרתי. המלון הסקוטי הינו מלון בוטיק בצפון הנושק לחופה של הכנרת בטבריה והוא ממלונות הבוטיק היוקרתיים ביותר בצפון.
המלון הסקוטי בטבריה - שירותי המלון
https://www.scotshotels.co.il/hotel-services
המלון הסקוטי בטבריה הוא מלון יוקרה המנוהל על ידי הכנסייה הסקוטית. המלון מציע מגוון מתקני פנאי ושירותים הכוללים: מתחם ספא ובריאות, גלריית אומנות, מרתף יין, מוזיאון קטן ועוד.
מלון הסקוטי טבריה - ביקורות, מחירים, מבצעים , אשת טורס
https://www.eshet.com/domestichotels/hoteldetails/hamalon-hascoti
כל חופשה שתחפשו תמצאו באשת טורס. בקרו באתר למידע על המלון הסקוטי, צפו במבצעים ודילים משתלמים במיוחד. הזמינו עכשיו בקלות אונליין >>
מלון קטן גדול - גלובס - Globes
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=899756
Mar 31, 2005 · גם האוכל (המשובח בדרך-כלל) יעשה שימוש בחומרים המקומיים - מעשבי תבלין ועד לטכניקות בישול, מותאמים לחיך המערבי ...
מסעדת טורנס במלון הסקוטי אווירה של חו"ל An amazing ...
https://www.tripadvisor.co.il/ShowUserReviews-g297765-d4131375-r352653398-Torrance...
תיאור: המסעדה ממזגת את טעמי הגורמה מרחבי העולם, עם ניחוח גלילי-ים תיכוני. במנות השונות נעשה שימוש ברכיבים מתוצרת מקומית, כמו עשבי תיבול הגדלים בגינת המלון, גבינות, ירקות ופירות, ריבות ביתיות ומבחר יינות. כל אלה מתוצרת משקי הצפון. ברוב עונות השנה ניתן לאכול במרפסת המסעדה ...
המלון הסקוטי – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › המלון_הסקוטי
המלון הסקוטי שוכן ברחוב גדוד ברק במזרחה של טבריה, בסמוך לחוף הכנרת. מבני מתחם בית המלון הוקמו בשלהי המאה ה-19 על ידי ד"ר דייוויד ואט טוראנס , רופא סקוטי שהגיע לעבוד ב ארץ ישראל ממניעים דתיים.
ישראלים במקום צליינים: הכירו את המלון החדש בכנרת שעשה חישוב ...
https://passportnews.co.il › מלונאות
החדרנית ראתה זאת, לא בדקה ולא החליפה. ממליצה לחפש מלונות אחרים! המלון הסקוטי או מחון רון…יש רבים טובים וכדאיים יותר. הגב ...
10 מקומות הלינה הטובים ביותר בטבריה, ישראל | Booking.com
https://www.booking.com/placestostay/city/il/tiberias.he.html
המלון הסקוטי (The Scots Hotel) שוכן לחופי הכנרת, בבניין היסטורי המשקיף אל רמת הגולן. המלון נמצא במבנה בית חולים לשעבר שהוסב למלון מפואר עם בריכה.
המלון הסקוטי טבריה - מלון בריאות וספא יוקרתי
https://www.scotshotels.co.il
המלון הסקוטי הוא מלון ספא בבעלות הכנסייה הסקוטית הממוקם בבניין היסטורי משומר היטב בטבריה. המלון הסקוטי מציע חוויה המשלבת אחוזת בריאות וספא יחד עם הופעות חיות, תרבות וקולינאריה.
המלון הסקוטי – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/המלון_הסקוטי
המלון הסקוטי (באנגלית: The Scots Hotel) הוא בית מלון בעיר טבריה, הנמצא בבעלותה של הכנסייה של סקוטלנד. המתחם בו שוכן המלון הוקם במאה ה-19 ושימש כבית חולים, ומאוחר יותר הוסב לאכסניה לצליינים ולבית הארחה, עד להפיכתו לבית מלון.
Luxury Hotel Israel - The Scots Hotel Tiberias
www.scotshotels.com
The Scots Hotel Tiberias is a luxury hotel operated by the Scottish Church at a well preserved historical building in the northern of Israel. The Scots Hotel is a one of a kind spa and wellness resort which combines culture, culinary and relaxation.
החאן | המלון הסקוטי ירושלים
https://www.khanevents.co.il/PlaceID.aspx?BlogPostId=88&p=2
על ראש גבעת התנ"ך בירושלים ניצב אחד מהמבנים המרשימים בעיר, המלון הסקוטי ירושלים. המבנה נבנה בראשית המאה -20 ושימש את גנרל אלנבי בימי המנדט הבריטי ששלט בישראל עד קום המדינה.
המלון הסקוטי - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › המלון...
המלון הסקוטי (באנגלית: The Scots Hotel) הוא בית מלון בעיר טבריה, הנמצא בבעלותה של הכנסייה של סקוטלנד. המתחם בו שוכן המלון הוקם במאה ה-19 ושימש כבית חולים, ...
מלונות: המלון הסקוטי בטבריה, ביקורת - Mako
https://www.mako.co.il › leisure
המלון הסקוטי|צילום: אסף פינצ'וק המקום: טבריה היא כנראה המקום הכי מפוספס ... המלון הסקוטי, אוסף מבנים עתיקים הטובלים בגן ירוק מול נופי הכנרת, ...
פיטר היילה מונה למנכ"ל החדש של המלון הסקוטי בטבריה - אכול ושאטו
https://www.foodis.co.il › פיטר-היילה-מ...
היילה החל את דרכו בענף המלונאות בגיל צעיר, ושימש כשף ומנהל מזון ומשקאות במלונות יוקרתיים בשוויץ, ספרד, ברמודה וקניה. הוא הגיע לישראל לפני 16 שנה והיה מנכ"ל ...
שירי לי כנרת: מלון על האגם | ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il › article
המלון הסקוטי טבריה. פנינה אמיתית השוכנת בבניין היסטורי שבעבר שימש כבית חולים טברייני. המלון הסקוטי (דירוג 8.5 בבוקינג) משקיף אל מימי הכנרת ואל ...
מנכ"ל המלון הסקוטי נהרג בתאונת אופנוע - איבריו הצילו חמישה - Ynet
https://www.ynet.co.il › ... › תורמים חיים
זה היה אמור להיות סופו של שבוע רגיל עבור פיטר היילה, מנכ"ל המלון הסקוטי בטבריה: במוצאי שבת הוא עלה על הווספה שלו אותה בנה במו ידיו, ...
St Andrews – The Scots Guesthouse
https://scotsguesthouse.com
© St Andrew's - The Scots Guesthouse - Jerusalem All rights reserved. updated May 2021 Dream-Theme — truly premium WordPress themes
המלון הסקוטי טבריה - מלון בריאות וספא יוקרתי
www.scotshotels.co.il
המלון הסקוטי הוא מלון ספא בבעלות הכנסייה הסקוטית הממוקם בבניין היסטורי משומר היטב בטבריה. המלון הסקוטי מציע חוויה המשלבת אחוזת בריאות וספא יחד עם הופעות חיות, תרבות וקולינאריה.
מבצעים למלון הספא - המלון הסקוטי טבריה - מבצעים לטבריה
www.scotshotels.co.il › special-offers
המלון הסקוטי מציע מגוון מבצעים לטבריה והנחות לחופשה מפנקת באחוזת בריאות וספא המשקיפה על הכנרת. המלון ממוקם בבנייו היסטורי משומר היטב בטבריה, המנוהל על ידי הכנסייה הסקוטית.
Luxury Hotel Israel - The Scots Hotel Tiberias
https://www.scotshotels.com
The Scots Hotel Tiberias is a luxury hotel operated by the Scottish Church at a well preserved historical building in the northern of Israel.
המלון הסקוטי, טבריה – מחירים מעודכנים לשנת 2021
https://www.booking.com/hotel/il/the-scots.he.html
המלון הסקוטי, טבריה – מחירים מעודכנים לשנת 2021. מידע ומחירים. מתקנים. חשוב לדעת. האותיות הקטנות. חוות דעת (651) הזמינו עכשיו. הוסר מהרשימות: שתפו את המלון הסקוטי.