תפקיד הכשרת המורים בעיצוב תפיסת המורה כסוכן שינוי ...
https://seminarion.co.il/downloads/תפקיד-הכשרת-המורים-בעיצוב...אחת ממגמות השינוי הבולטות במערכת החינוך היא מגמת הביזור (Lenegan, 2019), המדגישה, בין היתר, את תפקידו של המורה בעיצוב תכניות הלימודים, הפדגוגיה (Manzano-Vázquez, 2017) והובלה של שינויים בבית הספר (Van der Heijden et al., 2015).
הכשרת מורים בישראל - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › הכש...מכללות אקדמיות לחינוך - מכללות המתמקדות בהכשרת מורים וגננות, ומעניקות לבוגריהן תואר ראשון. ... הכשרות אלה מסייעות לשימור המורים במערכת.
הכשרות מורים | pilproject
www.pilproject.org › teacher-trainingהכשרות מורים. אנו מעבירים הכשרות למורי משרד החינוך לתוכנית החינוכית שלנו: "חשבון ואנגלית דרך ספורט, משחקים ותנועה". תוכנית ספורט המשלבת ריצה, קפיצה, ניקוד והרבה מורל, תוך כדי פתירת תרגילים וחיזוקים חיוביים. יש לנו סילבוס שונה לכל שכבה (א'-ו'), ואנו בקשר רציף מול המורים ...
אגף בכיר הכשרה והתמחות עובדי הוראה
edu.gov.il › horaa › minhalovdeyhoraaיחידת תכנון ומיון הכשרת מורים: גב' נופר פייזר. כח אדם בהוראה במכללות ובסמינרים: גב' אלונה שושלב. למידה דיגיטלית: גב' שרית כהן
הכשרת מורים בישראל – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/הכשרת_מורים_בישראלהכשרת מורים בישראל נעשית במסלולים אחדים, המקנים את ההכשרה הבסיסית לעיסוק בהוראה: • מכללות אקדמיות לחינוך - מכללות המתמקדות בהכשרת מורים וגננות, ומעניקות לבוגריהן תואר ראשון.• בתי ספר לחינוך באוניברסיטאות - בתי ספר אלה מלמדים בוגרי אוניברסיטה לקבלת תעודת הוראה, בנוסף לתואר האקדמי.• הסבה להוראה - מסגרות המשמשות להסבה להוראה של יוצאי צה"ל ומערכת הביטחון ושל אקדמאים שלא מתחום החינוך .
פורטל מס"ע | הכשרת מורים: מודלים
https://portal.macam.ac.il/masa-keyword/הכשרת-מורים-מודליםסיכום. עידן האחריותיות (accountability) בהכשרת מורים בארצות הברית: מבט אחורה ומבט קדימה. לקראת יום השנה ה- 40 של EJTE (כתב העת האירופי להכשרת מורים- European Journal of Teacher Education) מבקש מאמר זה לבחון, במבט לאחור ובמבט אל העתיד, את נושא האחריותיות (במובנה בעיקר כאחריות דיווח) של מערכות הכשרת המורים ...
הכשרת מורים מחפשת דרך - הד החינוך
https://www.hedhachinuch.co.il/הד-החינוך-2007-2010/הכשרת-מורים...משום שהיא מכשירה למוסד (בית ספר) ולתפקיד (מורה) שעושים הוראה ולמידה בלא זהות מיוחדת (הוראת־הרצאה ולמידת־שינון משעממות ולא יעילות). וכאן, בנקודה זו, נמצאת הנקודה הארכימדית שעליה אפשר להציב את המנוף לשינוי: הכשרת מורים, כמו כל ההכשרות בעולם, מותנית במוסד ובתפקיד שאליהם היא ...
הכשרת מורים בישראל – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › הכשרת_מוריםרות זוזובסקי, תמר אריאב, ענת קינן, (עורכות), הכשרת מורים והתפתחותם המקצועית: חילופי רעיונות. מכון מופ"ת, 2001. דרורה כפיר, תמר אריאב (עורכות), משבר ההוראה: לקראת הכשרת מורים מתוקנת, מכון ון ליר בירושלים ו הוצאת הקיבוץ המאוחד, 2008. שלמה בק, בשביל (י) ההכשרה להוראה – מבט פילוסופי על ...
אגף בכיר הכשרה והתמחות עובדי הוראה - משרד החינוך
https://edu.gov.il › Pages › about... אחריות על כח האדם והסגלים במכללות ובסמינרים, ועד התמחות והשתלבות מיטבית הכוללת תהליכי השמה ופעולות לשימור מורים איכותיים במערכת החינוך לאורך זמן.
8.1.6.1 גמול הדרכה וגמול הכשרות (1)
cms.education.gov.il › EducationCMS › Units8.1 מורים וגננות בתפקידי הדרכה. 8.1.6 גמולים. 8.1.6.1 גמול הדרכה וגמול הכשרות (1) 1 מורה המועסק בתפקיד הדרכה יקבל את שכרו לפי הטבלה של שכר עובדי הוראה, בהתאם. להשכלתו ולוויתקו בהוראה. בנוסף על כך הוא זכאי לגמול הדרכה כמפורט להלן. גמול זה. ישולם לו כל עוד הוא ממלא תפקיד זה בפועל, להוציא ...
פורטל מס"ע | שימוש ברפלקציה ביקורתית לשיפור הכשרת מורים ...
https://portal.macam.ac.il/article/שימוש-ברפלקציה-ביקורתית...מחקר משותף זה הוא דוגמא מובהקת לרעיון של " חקירה כעמדה " (Inquiry as stance) כפי שנוסח על ידי קוקהרן-סמית' וליטל (Cochran-Smith & Little, 2009). המחקר נעשה לא רק כדי להעשיר את שדה המחקר, אלא גם כדי לייצר ידע מקומי שיעזור לחוקרים עצמם לשפר את אופני ההוראה שלהם ואת אופי התכניות להכשרת המורים.
אגף בכיר הכשרה והתמחות עובדי הוראה
https://edu.gov.il/horaa/minhalovdeyhoraa/preparation/Pages/about.aspxיחידת תכנון ומיון הכשרת מורים: גב' נופר פייזר. כח אדם בהוראה במכללות ובסמינרים: גב' אלונה שושלב. למידה דיגיטלית: גב' שרית כהן
הכשרות מורים להוראת ערבית בחינוך העברי מחקר מדיניות - עמותת סיכוי
https://www.sikkuy.org.il › uploads › 2021/07 › ס...הכשרות מורים להוראת ערבית בחינוך העברי. מחקר מדיניות. יולי 2021. ירושלים ... מעורבות אנשי סגל ערבים במסלולים להכשרת מורים לערבית – בכתיבת התוכנית. ובהוראה .
הכשרת מורים מחפשת דרך - הד החינוך
www.hedhachinuch.co.il › הד-החינוך-2007משום שהיא מכשירה למוסד (בית ספר) ולתפקיד (מורה) שעושים הוראה ולמידה בלא זהות מיוחדת (הוראת־הרצאה ולמידת־שינון משעממות ולא יעילות). וכאן, בנקודה זו, נמצאת הנקודה הארכימדית שעליה אפשר להציב את המנוף לשינוי: הכשרת מורים, כמו כל ההכשרות בעולם, מותנית במוסד ובתפקיד שאליהם היא ...
הכשרת מורים: מודלים - פורטל מס"ע
https://portal.macam.ac.il › הכשרת-מור...שיתוף פעולה מחקרי זה בחן שלוש תכניות של הכשרות מורים עירוניות על מנת לעמוד על הדרכים באמצעותן מוכשרים מורים חדשים לבצע רפלקציה ביקורתית.
הכשרות מורים
http://www.moona.co › newpageThe center trains teachers and educators to implement pedagogical innovation and equips leading teachers with tools, modes of thinking and hands-on ...
אינטל - מזמינים אותך לפיתוח מקצועי למורים - קו לחינוך
http://www.kav-lahinuch.co.il › ...אינטל מורים, הכשרות מורים, למידה מקוונת, יישומי מחשב למורים, הוראה מקוונת, הוראה מתוקשבת, תקשוב בהוראה, קהילת מורים, רשת קהילתית להוראה, הכשרות להוראה ...
פורטל מס"ע | הכשרת מורים: מודלים
portal.macam.ac.il › masa-keyword › הכשרתסיכום. עידן האחריותיות (accountability) בהכשרת מורים בארצות הברית: מבט אחורה ומבט קדימה. לקראת יום השנה ה- 40 של EJTE (כתב העת האירופי להכשרת מורים- European Journal of Teacher Education) מבקש מאמר זה לבחון, במבט לאחור ובמבט אל העתיד, את נושא האחריותיות (במובנה בעיקר כאחריות דיווח) של מערכות הכשרת המורים ...
8.1.6.1 גמול הדרכה וגמול הכשרות (1)
cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/Sherut/...8.1 מורים וגננות בתפקידי הדרכה. 8.1.6 גמולים. 8.1.6.1 גמול הדרכה וגמול הכשרות (1) 1 מורה המועסק בתפקיד הדרכה יקבל את שכרו לפי הטבלה של שכר עובדי הוראה, בהתאם. להשכלתו ולוויתקו בהוראה. בנוסף על כך הוא זכאי לגמול הדרכה כמפורט להלן. גמול זה. ישולם לו כל עוד הוא ממלא תפקיד זה בפועל, להוציא ...
פורטל מס"ע | שימוש ברפלקציה ביקורתית לשיפור הכשרת מורים ...
portal.macam.ac.il › article › שימושמחקר משותף זה הוא דוגמא מובהקת לרעיון של " חקירה כעמדה " (Inquiry as stance) כפי שנוסח על ידי קוקהרן-סמית' וליטל (Cochran-Smith & Little, 2009). המחקר נעשה לא רק כדי להעשיר את שדה המחקר, אלא גם כדי לייצר ידע מקומי שיעזור לחוקרים עצמם לשפר את אופני ההוראה שלהם ואת אופי התכניות להכשרת המורים.
הכשרות מורים | pilproject
https://www.pilproject.org/teacher-trainingהכשרות מורים. אנו מעבירים הכשרות למורי משרד החינוך לתוכנית החינוכית שלנו: "חשבון ואנגלית דרך ספורט, משחקים ותנועה". תוכנית ספורט המשלבת ריצה, קפיצה, ניקוד והרבה מורל, תוך כדי פתירת תרגילים וחיזוקים חיוביים. יש לנו סילבוס שונה לכל שכבה (א'-ו'), ואנו בקשר רציף מול המורים ...
הכשרות מורים | pilproject - פיל צהרונים
https://www.pilproject.org › teacher-t...הכשרות מורים. אנו מעבירים הכשרות למורי משרד החינוך לתוכנית החינוכית שלנו: "חשבון ואנגלית דרך ספורט, משחקים ותנועה". תוכנית ספורט המשלבת ריצה, קפיצה, ...
תוכניות ייחודיות להכשרת עובדי הוראה : בחינת השתלבות הבוגרים ...
https://meyda.education.gov.il › Uniqueprogramsמהוות את לב ליבה של הכשרות מורים. ואם יבואו לידי ביטוי בכל תוכניות ההכשרה השונות, הן עשויות ליצור שפה משותפת לכולן. ולתרום. להשתלבות המורים.
ארגונים פלורליסטים במערכת החינוך הממלכתית | פנים
https://www.panim.org.il/pluralisticסוג הפעילות: הכשרות מורים/ות, תוכנית עומק המלווה את צוות בית הספר, הכשרת רכזים חברתיים, עבודה עבודה עם תנועות נוער. מותאם לגילאים: יסודי, חט"ב, תיכון. איש קשר: שוקי יניב אלחדד טלפון: 052-3449245