חיפשת:

היצרות צינור השופכה

היצרות פתח השופכה - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › היצרו...
היצרות פתח השופכה (באנגלית: Meatal stenosis) היא מצב רפואי שבו פתח שופכת השתן נעשה צר, ומשפיע על זרימת השתן היוצא מן הגוף. היצרות פתח השופכה אפשרית בבני שני ...
היצרות השופכה - טיפול חדשני | בית חולים הרצליה מדיקל סנטר
https://hmc.co.il/operation/היצרות-שופכה-בלון-אופטיליום
המרכז לאורולוגיה שחזורית ותפקודית - אורולוגיה
https://www.szmc.org.il › urology
היצרות השופכה (urethral stricture) מה היא השופכה? השופכה הגברים ונשים היא צינור דק אשר תפקידו העיקרי אצל גברים ונשים הוא להעביר את השתן מחוץ לגוף.
מיאטוטומי - ניתוח לתיקון היצרות השופכה והרחבתה
https://www.tasmc.org.il/Operations/Pages/Meatotomy.aspx
ניתוח לתיקון היצרות השופכה והרחבתה ("מיאטוטומי" או Meatotomy, בשפה המקצועית) הוא הליך שמטרתו הרחבת חריץ השופכה. ניתוח זה מבוצע בתינוקות וילדים שעברו ברית מילה, ושבעקבותיה, חלק מחריץ השופכה שלהם נסגר. התופעה מתרחשת אצל כ- 5%-10% מהתינוקות שעוברים ברית מילה.
היצרות השופכה - ניתוח מיאטוטומי לתיקון והרחבה - איכילוב
https://www.tasmc.org.il › Meatotomy
ניתוח לתיקון היצרות השופכה והרחבתה הוא הליך שמטרתו הרחבת חריץ השופכה, ... ואף פגיעה בשיניים או במיתרי הקול בעקבות החדרת צינורות לקנה הנשימה.
פתח שופכה צר אצל ילדים | שירותי בריאות כללית
https://www.clalit.co.il › family › Pages
ייתכן מאוד שהמקור לכל הבעיות האלה הוא פתח צר בשופכה. היצרות פתח השופכה (Meatal stenosis) היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר שבהן נתקל אורולוג ילדים במרפאה. במקרים ...
תיקון היצרות השופכה בגברים
https://www.wolfson.org.il/?CategoryID=96&ArticleID=753
השופכה (צינור השתן) הינה צינור אלסטי המוביל את השתן משלפוחית השתן אל החוץ. אורכה נע בין 20 ל-25 ס"מ, וחלקה הפנימי בנוי מרירית המכוסה בשרירים חלקים וכלי דם. פגיעות בשופכה שכיחות מאוד וגורמות לצלקות, איבוד האלסטיות והיצרויות בחלל הצינור, העלולות לגרום להפרעות קשות במתן שתן ...
הפרעות במתן שתן והיצרות שופכה : כיצד מאבחנים ומטפלים? | Infomed
https://www.infomed.co.il › articles
השופכה היא צינור דק וחלק אשר אמון על הובלת השתן משלפוחית השתן אל מחוץ לגוף. ... אישה שסובלת מתכיפות במתן שתן בשל היצרות של השופכה.
היצרות שופכה - shamir.org
https://www.shamir.org/he/clinics/urology/urethralstenosis
היצרות שופכה. אודות המרכז הרפואי. דבר המנהלת. פודקאסט - זמן בריאות. מתחם בדיקות קורונה. חברי הנהלת המרכז. הנהלת הסיעוד. רשומות רפואיות. חווית הטיפול / חווית השירות.
ד״ר אורי גור · אורולוג | ניתוחים - היצרות שופכה
www.urigur.com › urethroplasty
אילו תסמינים יעידו על היצרות של השופכה? התסמינים הקלאסיים שעלולים להעיד על היצרות צינור השתן כוללים זרם חלש ומקוטע, כאב, מאמץ וקושי בהטלת השתן, ותחושה של חוסר התרוקנות, עד כדי עצירת שתן.
Urology Updates - תיקון היצרות שופכה – To Pee or Not to Pee
http://www.medicalmedia.co.il › Arti...
היצרות השופכה היא תהליך צלקתי בחלל השופכה וסביבה, ועשויה להיגרם כתוצאה מפגיעה, למשל, עקב חבלה או עקב דלקת בשופכה. כיוון שפתולוגיה זו אינה שכיחה, ...
שופכה – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/שופכה
השופכה (TA: Urethra) היא צינור שרירי בעל דפנות דקות הממוקם באגן ובתחתיתו של חלל הבטן אצל היונקים.תפקידה הוא להוביל את השתן משלפוחית השתן אל מחוץ לגוף דרך פתח השופכה.. אצל הזכר עוברת השופכה בתחילת דרכה דרך בלוטת הערמונית ...
היצרות השופכה - Urethral stricture – ויקירפואה
www.wikirefua.org.il › w › index
אטיולוגיה
היצרות השופכה - Urethral stricture - ויקירפואה
https://www.wikirefua.org.il › היצרות...
היצרות השופכה היא תהליך צלקתי בחלל השופכה וסביבה ועשויה להיגרם כתוצאה מפגיעה, למשל עקב חבלה או עקב דלקת בשופכה. כיוון שפתולוגיה זו אינה שכיחה והתסמינים ...
הפרעות במתן שתן והיצרות שופכה : כיצד מאבחנים ומטפלים ...
https://www.infomed.co.il/articles/6458
Oct 29, 2019 · היצרות שופכה היא מצב בו מתפתחת רקמה צלקתית ,עיבוי וחספוס של דופן השופכה , תהליך זה גורם לחסימה ומוביל לקושי ואף לעצירה מלאה בזרימת השתן לאורך צינור השופכה .
היצרות בשופכה - אלו הן אפשרויות הטיפול בהיצרות בשופכה
https://www.nashy.co.il/היצרות-בשופכה
היצרות השופכה היא תהליך צלקתי, המתרחש בחלל השופכה ובסביבתו. השופכה, במצב התקין, משמשת להובלה השתן מכיס השתן ועד מחוץ לגוף האדם (אצל הגברים היא ארוכה בערך פי חמישה בהשוואה לנשים).
היצרות השופכה - Urethral stricture – ויקירפואה
https://www.wikirefua.org.il/w/index.php/היצרות_השופכה_-_Urethral_stricture
שחזור שופכה (אורתרופלסטיה): מתי מומלץ לבחור בפתרון הניתוחי ...
www.infomed.co.il › articles › 6449
Oct 15, 2019 · אילו תסמינים יעידו על היצרות של השופכה? התסמינים הקלאסיים שעלולים להעיד על היצרות צינור השתן כוללים זרם חלש ומקוטע, מאמץ וקושי בהטלת השתן, ותחושה של חוסר התרוקנות, עד כדי עצירת שתן.
תיקון היצרות השופכה בגברים
www.wolfson.org.il
תיקון היצרות השופכה בגברים השופכה (צינור השתן) הינה צינור אלסטי המוביל את השתן משלפוחית השתן אל החוץ. אורכה נע בין 20 ל-25 ס"מ, וחלקה הפנימי בנוי מרירית המכוסה בשרירים חלקים וכלי דם.
היצרות שופכה - shamir.org
www.shamir.org › he › clinics
היצרות שופכה הינה מצב בו מתפתחת רקמה צלקתית, עיבוי וחספוס של דופן השופכה, תהליך זה גורם לחסימה ומוביל לקושי ואף לעצירה מלאה בזרימת השתן לאורך צינור השופכה.
היצרות השופכה - טיפול חדשני | בית חולים הרצליה מדיקל סנטר |
https://hmc.co.il › operation › היצרות-...
היצרות השופכה היא תהליך צלקתי בחלל השופכה הנגרם ממספר סיבות. טיפול חדש עם 70% הצלחה-בלון אופטיליום מצופה תרופה שיכול לחסוך או לדחות את הניתוח על ידי ריפוי ...
הפרעות במתן שתן והיצרות שופכה : כיצד מאבחנים ומטפלים? | Infomed
www.infomed.co.il › articles › 6458
Oct 29, 2019 · היצרות שופכה היא מצב בו מתפתחת רקמה צלקתית ,עיבוי וחספוס של דופן השופכה , תהליך זה גורם לחסימה ומוביל לקושי ואף לעצירה מלאה בזרימת השתן לאורך צינור השופכה .
ד״ר אורי גור · אורולוג | ניתוחים - היצרות שופכה
https://www.urigur.com/urethroplasty
אילו תסמינים יעידו על היצרות של השופכה? התסמינים הקלאסיים שעלולים להעיד על היצרות צינור השתן כוללים זרם חלש ומקוטע, כאב, מאמץ וקושי בהטלת השתן, ותחושה של חוסר התרוקנות, עד כדי עצירת שתן.
המרכז לאורולוגיה שחזורית ותפקודית - אורולוגיה
https://www.szmc.org.il/heb/Departments/Urology/The_Center_of Functional_Urology
היצרות השופכה (urethral stricture) מה היא השופכה? השופכה הגברים ונשים היא צינור דק אשר תפקידו העיקרי אצל גברים ונשים הוא להעביר את השתן מחוץ לגוף. …
תיקון היצרות השופכה בגברים - המרכז הרפואי ע"ש אדית וולפסון
https://www.wolfson.org.il › ...
השופכה (צינור השתן) הינה צינור אלסטי המוביל את השתן משלפוחית השתן אל החוץ. אורכה נע בין 20 ל-25 ס"מ, וחלקה הפנימי בנוי מרירית המכוסה בשרירים חלקים וכלי דם.
היצרות השופכה - טיפול חדשני | בית חולים הרצליה מדיקל סנטר
hmc.co.il › operation › היצרות-שופכה
היצרות השופכה היא תהליך צלקתי בחלל השופכה הנגרם ממספר סיבות. טיפול חדש עם 70% הצלחה-בלון אופטיליום מצופה תרופה שיכול לחסוך או לדחות את הניתוח על ידי ריפוי הצלקת.