חיפשת:

היצרות עורקי הצוואר

היצרות עורק הצוואר: סימפטומים, אבחון, טיפול
https://he.iliveok.com/health/hytsrvt-vrq-htsvvr_102123i15949.html
Oct 17, 2021 · היצרות העורקים הראשוניים היא אידיופטית או עקב טרשת עורקים, צמצום של עורקי אחד או שניים. [ 1 ], [ 2 ], [ 3 ], [ 4 ], [ 5 ], [ 6 ], [ 7 ], [ 8 ], [ 9 ], [ 10 ], [ 11 ]
💊 היצרות של הצוואר: גורם, אבחון - 2021
iw.oldmedic.com › carotid-stenosis-2645
הצטלקות של הצוואר, או מחלת עורק הצוואר, היא צרה או חסימה של עורקי הצוואר, הממוקם בצד הצוואר, קרוטידים ימין ושמאלי הם שני עורקים גדולים המביאים דם עשיר בחמצן למוח שלך.אתה יכול להרגיש את carotids כאשר אתה מציב את האצבע שלך ממש מתחת לזווית הלסת שלך
היצרות תסמינית בעורקי התרדמה - טיפול - Symptomatic carotid ...
https://www.wikirefua.org.il/w/index.php/היצרות_תסמינית_בעורקי...
דופלקס עורקי צוואר | שירותי בריאות כללית
https://www.clalit.co.il/he/medical/medical...
דופלקס עורקי צוואר | שירותי בריאות כללית
https://www.clalit.co.il › Pages › caro...
מהי בדיקת דופלקס עורקי צוואר (בדיקת דופלר)? ... אם הרופא שלך שומע (באמצעות הסטטוסקופ) אוושה בעורקי הצוואר שעלולה להעיד על היצרות בעורק.
היצרות בעורקי הצוואר- ניתוח או צינתור?, חדשות | כמוני
https://www.camoni.co.il/היצרות-בעורקי-הצוואר--ניתוח-או...
Aug 31, 2009 · שבץ איסכמי. (צילום: Shutterstock) יש לציין שהתערבות על ידי צינתור היא פחות חודרנית ובשנים האחרונות נתקבלה כטיפול הבחירה בחסימה בעורקי הצוואר. במחקר חדש בינלאומי הראו החוקרים שניתוח להסרת חסימה בעורקי הצוואר יעיל ובטוח יותר במניעה של אירועי שבץ מאשר פתיחה החסימה על ידי ניפוח ...
היצרות בעורקי הצוואר- ניתוח או צינתור?, חדשות | כמוני
www.camoni.co.il › היצרות-בעורקי
Aug 31, 2009 · שבץ איסכמי. (צילום: Shutterstock) יש לציין שהתערבות על ידי צינתור היא פחות חודרנית ובשנים האחרונות נתקבלה כטיפול הבחירה בחסימה בעורקי הצוואר. במחקר חדש בינלאומי הראו החוקרים שניתוח להסרת חסימה בעורקי הצוואר יעיל ובטוח יותר במניעה של אירועי שבץ מאשר פתיחה החסימה על ידי ניפוח ...
היצרויות של עורקי הצוואר והטיפול בהן - שאלות ותשובות | Infomed
www.infomed.co.il › questions › 934
Feb 25, 2008 · שאלה: בתוצאות של דופלקס עורקי צוואר נכתב: "בצד ימין: הודגמו רבדים טרשתיים הגורמים להיצרות של 30-50%. בצד שמאל: נראו רבדים מסויידים, מכוייבים, הגורמים להיצרות של 30-50%.
חסימה או היצרות של עורקי הקרוטיד
www.assia.co.il › disease › חסימה-או
חסימה או היצרות של עורקי הקרוטיד (עורקי התרדמה, המהווים חלק מעוקי הצוואר) נגרמת לרוב על ידי הצטברות או רובד של חומרים שומניים ופסולת כולסטרול. חסימה של עורקי הקרוטיד היא למעשה חסימה מלאה של העורק. כאשר ישנה חסימה של עורקים אלו, קיים סיכון מוגבר לשבץ, הגורם מס' 3 לתמותה בארה"ב.
https://www.tasmc.org.il/Articles/Neurology/Pages/...
https://www.tasmc.org.il › Brain-Stroke
שאלות גולשים בנושא: עורקי הצוואר | ד״ר קורן מומחה בכירורגית כלי דם ...
https://www.medikoren.com › עורקי-ה...
תוצאות הבדיקה בצד ימין ושמאל זהות: קיימת היצרות מודינאמית,פחות מ 25% בעורק הפנימי. ביפורקציה ע"י רובד מסוייד. חוליות - זרימה תקינה. אין לזהות כיב ...
שאלה בנושא: עורקי צוואר - ד״ר קורן מומחה לכירורגית כלי דם ...
https://www.medikoren.com/question/11255
בדיקת קרוטיד. בבדיקת דופלר של עורקי צוואר {קרוטיס} נמצא שהכל תקין חוץ מ:בביפורקציה היצרויות עד כ- 25 אחוז. יש לציין שלנבדק הפרעות קצב. אני בן 75 לפני 11 שנה עברתי ניתוח מעקפים, מרגיש טוב בדרך כלל ולוקח תרופות ללחץ דם, סטטינים, פלאווקס וגם מתעמל. אשמח מאד אם אוכל לקבל תשובה, אני ...
הרצליה מדיקל סנטר - חסימה בעורקי הצוואר - תסמינים, סכנות ודרכי טיפול
https://www.facebook.com › videos
אם למוח יש מספיק כלי דם לבצע את המעקף לאותו עורק חסום, לעתים לא ניתן... ... יכולים להיגרם ממספר סיבות, אחת מהן היא תחילתה של חסימה או היצרות של עורקי הלב.
Doctors - טיפול פתיחת היצרויות של עורקי הצוואר
www.doctors.co.il › medical-articles › 211502
Jan 24, 2006 · היצרות בעורקי הצוואר הינו הגורם לשבץ בכ 20-30% מהאירועים. בעשורים האחרונים טיפול ניתוחי (אנדארתרקטומיה) נחשב כטיפול הבחירה בהיצרויות משמעותיות בעורקי הצוואר למניעה של שבץ. מחקרים שבוצעו בשנות ה - 80 הוכיחו את יתרונו של הניתוח על פני טיפול תרופתי מיטבי.
ד"ר גיא רפאלי מומחה לנוירולוגיה מדבר על היצרות עורקי הצוואר וצנתורי ...
https://www.youtube.com › watch
ד"ר גיא רפאלי מומחה לנוירולוגיה ומצנתר מוח בכיר, מדבר על היצרות עורקי הצוואר:מה אופייני לעורקי הצוואר? 0:07אילו סיכונים קיימים בחסימה של ...
דופלקס עורקי צוואר | שירותי בריאות כללית
www.clalit.co.il › he › medical
מהי בדיקת דופלקס עורקי צוואר?
סטנוזיס בצוואר העורקים: גורם, תסמינים ואבחון - בְּרִיאוּת - 2021
iw1.ncmhcso.org › carotid-stenosis-13529
Oct 22, 2021 · היצרות בעורק הראש, או מחלת עורק הראש, היא היצרות או חסימה של עורקי הצוואר. בצד הצוואר שלך, התרדמה השמאלית והימנית שלך הם שני עורקים גדולים שמובילים דם עשיר בחמצן למוח שלך. אתה יכול להרגיש את התרדמים שלך פועמים כאשר אתה מניח את האצבע המורה מתחת לזווית הלסת שלך.
היצרויות של עורקי הצוואר והטיפול בהן - שאלות ותשובות | Infomed
https://www.infomed.co.il/questions/934
Feb 25, 2008 · שאלה: בתוצאות של דופלקס עורקי צוואר נכתב: "בצד ימין: הודגמו רבדים טרשתיים הגורמים להיצרות של 30-50%. בצד שמאל: נראו רבדים מסויידים, מכוייבים, הגורמים להיצרות של 30-50%.
היצרויות של עורקי הצוואר והטיפול בהן - שאלות ותשובות | Infomed
https://www.infomed.co.il › questions
בתוצאות של דופלקס עורקי צוואר נכתב: "בצד ימין: הודגמו רבדים טרשתיים הגורמים להיצרות של 30-50%. בצד שמאל: נראו רבדים מסויידים, מכוייבים, הגורמים .
היצרות תסמינית בעורקי התרדמה - טיפול - treatment - ויקירפואה
https://wikirefua.org.il › index.php
פרסום מספר מחקרים מבוקרים הביא לקביעת התוויות ניתוח ברורות לחלק מהחולים עם מחלה טרשתית הגורמת להצרות של עורק התרדמה הפנימי ...
סטנוזיס בצוואר העורקים: גורם, תסמינים ואבחון - בְּרִיאוּת ...
https://iw1.ncmhcso.org/carotid-stenosis-13529
Oct 22, 2021 · היצרות בעורק הראש, או מחלת עורק הראש, היא היצרות או חסימה של עורקי הצוואר. בצד הצוואר שלך, התרדמה השמאלית והימנית שלך הם שני עורקים גדולים שמובילים דם עשיר בחמצן למוח שלך. אתה יכול להרגיש את התרדמים שלך פועמים כאשר אתה מניח את האצבע המורה מתחת לזווית הלסת שלך.
חסימה או היצרות של עורקי הקרוטיד - אסיא מדיקל
https://www.assia.co.il › disease › חסי...
חסימה או היצרות של עורקי הקרוטיד (עורקי התרדמה, המהווים חלק מעוקי הצוואר) נגרמת לרוב על ידי הצטברות או רובד של חומרים שומניים ופסולת כולסטרול.
דופלקס עורקי צוואר, בדיקת דופלקס עורקי צוואר, מרכז מרום
https://www.maromdoc.co.il/carotid-doppler-ultrasound
בדיקת אולטרה סאונד עורקי צוואר במרום מרכז רפואי קרדיולוגי. בדיקת אולטרסאונד עורקי צוואר נערכת במרום מרכז רפואי קרדיולוגי באמצעות מכשור רפואי משוכלל. את הבדיקה עורכים טכנולוגיות/ים רפואיים מיומנים העוברים הכשרה ייחודית לביצוע הבדיקה. הם מבצעים את הבדיקה במיומנות ...
חסימה או היצרות של עורקי הקרוטיד
https://www.assia.co.il/disease/חסימה-או-היצרות-של-עורקי...
חסימה או היצרות של עורקי הקרוטיד (עורקי התרדמה, המהווים חלק מעוקי הצוואר) נגרמת לרוב על ידי הצטברות או רובד של חומרים שומניים ופסולת כולסטרול. חסימה של עורקי הקרוטיד היא למעשה חסימה מלאה של העורק. כאשר ישנה חסימה של עורקים אלו, קיים סיכון מוגבר לשבץ, הגורם מס' 3 לתמותה בארה"ב.
Doctors - טיפול פתיחת היצרויות של עורקי הצוואר
https://www.doctors.co.il/medical-articles/211502
Jan 24, 2006 · היצרות בעורקי הצוואר הינו הגורם לשבץ בכ 20-30% מהאירועים. בעשורים האחרונים טיפול ניתוחי (אנדארתרקטומיה) נחשב כטיפול הבחירה בהיצרויות משמעותיות בעורקי הצוואר למניעה של שבץ. מחקרים שבוצעו בשנות ה - 80 הוכיחו את יתרונו של הניתוח על פני טיפול תרופתי מיטבי.
ניתוח עורקי התרדמה (קרוטיד) - מרכז הלב - שיבא תל השומר
https://heart.sheba.co.il › ניתוח-עורקי-ה...
ניתוח קרוטיד נועד לפתוח היצרויות וחסימות בעורקי התרדמה, הנמצאים משני צדי הצוואר ומספקים דם למוח, במטרה לשפר את זרימת הדם למוח ולמנוע תסחיפים וקרישי דם.
טיפול במחלות עורקי התרדמה - אסף הרופא
https://www.shamir.org › clinics › sle...
הם יוצאים מאבי העורקים ובאזור הצוואר מתפצלים לשני עורקים נוספים, פנימי וחיצוני. ... היסטוריה משפחתית, כולסטרול ועוד, יכולה להתפתח היצרות של העורקים.