חיפשת:

הטבעה על כריכה

עיצוב כריכה לספר - ורדיגר דיזיין
www.werdiger.co.il › עיצוב-כריכות
גודלו של ספר בעל כריכה קשה הוא בדרך כלל 15.24 על 22.86 סנטימטר (6 על 9 אינץ') או גדול יותר. ספרים כבדים נתפרים בדרך כלל בעזרת חוט תיל. ספר בעל כריכה רכה המורכב ממספר גליונות מקופלים או דפים מבודדים מודבקים יחד בגב הספר באמצעות דבק חזק וגמיש.
הטבעה ידנית לספרים FC-34 | חברת תמר יבוא מכונות לדפוס, גיליוטינות ...
http://www.tpms.co.il › הטבעה_ידנית_ל...
הטבעת זהב ידנית FC-34 תוצרת בריטניהמכונת הטבעה ידנית בעלת אפשרויות רבות ... חברת תמר יבוא מכונות לדפוס, גיליוטינות כריכה למינציה פרפורציה וגימור לדפוס.
הטבעה בחום על בד או עור | תמי פורת
tamiporath.co.il › 2019 › 01
הטבעה בחום על בד או עור. הטבעה בחום על חומרים כמו בד או עור דורשת ידע רב ונסיון. לפני הטבעה על כריכה חדשה צריך לעשות הרבה טסטים ונסיונות. ברגע שההחלטה להטביע על הכריכה יוצאת לדרך יש לדייק ולהקפיד על חום מסוים במכונה, ומיקום מאוד מדויק של הכריכה במכונת ההטבעה. כל חומר כריכה ...
הטבעה על כריכה | תמי פורת
https://tamiporath.co.il › tag › הטבעה-...
הטבעה בחום על בד או עור. הטבעה בחום על חומרים כמו בד או עור דורשת ידע רב ונסיון. לפני הטבעה על כריכה חדשה צריך לעשות הרבה. אין תגובות קרא עוד » ...
מכונות הטבעה בחום – מאסטר שייוק ויעוץ בע"מ
http://www.master.co.il › catalog › מכ...
מכונת הטבעה דיגיטלית GOLD LETTER PRO ; מכונת כריכה בתעלה לכריכה קשה + הטבעה OPUS ATLAS 300 image ; מכונת הטבעה עם מבלט ARTTER 368.
צילום הדפסה וכריכה - גאמא - העתקות
https://gama2000.co.il › צילום-הדפסה-ו...
לרשותכם, מגוון סוגי כריכה- ספירלת פלסטיק או מתכת, כריכת סיכות, כריכה בהדבקה, כריכות בד ועוד… ניתן להדפיס על הכריכה החיצונית ולבצע הטבעה.
הטבעה ידנית לספרים FC-34 | חברת תמר יבוא מכונות לדפוס ...
www.tpms.co.il › הטבעה_ידנית_לספרים_FC-34
המערכת מאפשרת ביצוע הטבעה לאותיות ולסמלים. ה- FC-34 היא כלי מעולה באמצעותו ניתן לבצע בפשטות בנוחות ובגמישות רבה, סוגים שונים של הטבעות חמות על מגוון חומרים. תכונות המכונה המרשימות מאפשרות לך לקבל הטבעה איכותית על כל סוגי העבודה הנדרשים כמעט.
כריכה קשה | בית הדפוס
https://finance.tau.ac.il › print
לספר שנכרך בכריכה קשה אין אפשרות להוסיף/לגרוע/להחליף דפים. הטבעה. בכריכה זו יש אפשרות לבצע הטבעה או הבלטה של הכיתוב על החזית וגם על גבי השידרה. ניתן ...
כריכת גלופות | עימוד ועיצוב 'המפואר'
sfarim.imud.co.il/מדריך-מיוחד-לעורכי-ומוציאי-ספרים...
הטבעת זהב, הטבעה נוספת – בדרך כלל שחורה, והטבעת בלינד – שהיא בעצם הטבעה ריקה, המטביעה עיצוב גרפי ללא צבע על כריכת הספר. כדי ליצור כריכה כזו יש צורך להשתמש בשלושה גלופות, גלופה המטביעה את צבע ...
כריכה קשה | בית הדפוס | אוניברסיטת ת"א
finance.tau.ac.il › print › 9
הטבעה בכריכה זו יש אפשרות לבצע הטבעה או הבלטה של הכיתוב על החזית וגם על גבי השידרה. ניתן לקבל את ההבלטה במגוון צבעים כולל בזהב ובכסף ראה דוגמאות מטה.
הטבעה בצבע על כריכת פשתן - לייזרלינק
https://www.laser-link.co.il › single-post › 2015/09/07 › ה...
הטבעה בצבע על כריכת פשתן. על היתרונות של הפשתן כבר סיפרנו בפוסטים קודמים. אפשרות מעניינת היא הטבעת שמות ישירות על גבי כריכת הפשתן.
האופציות בכריכה קשה - יוחנן וינגרטן
https://yo-w.co.il › כריכה מודפסת
הבלטות אלו אינן נעשות על ידי הטבעה אלא על ידי הוספת חתיכות קרטון בכריכה מתחת לעטיפה. - מאמר שני בסדרת מאמרי הדרכה על כריכות ספרים -.
עיצוב כריכה לספר - ורדיגר דיזיין
www.werdiger.co.il/עיצוב-כריכות
כרגע אין לנו שרות אישי, תוכלו להבין איך עושים הטבעה במאמר על עיצוב כריכה לספר קודש. מאת 720p izle. Im thankful for the article post. Much thanks again. Really Great. Angel Yanaton Kisung. מאת werdiger. יופי, אני שמחה שעזר לכם, תודה על המשוב. thanks
כריכת גלופות | עימוד ועיצוב 'המפואר'
sfarim.imud.co.il › מדריך-מיוחד-לעורכי
כריכת גלופות. אלו הן כריכות הספר הסטנדרטיות, בעיקר לספרי קודש. מדובר בכריכת ספר קשה, עטופה בסקאי צבעוני, כאשר עליה מטביעים באמצעות גלופה את שם הספר והגרפיקה המעצבת את הכריכה. כהיום, רוב הספרים בעלי כריכה מסוג זה, נושאים עמם שלושה סוגי הטבעות.
כריכה איכותית | כריכה | כריכות | קרטון | מלניר סחר
http://malnir.index.org.il › node
... קרטון, דבק לכריכה, דבקים לכריכה, קופסאות קרטון, אריזות קרטון, חומרי כריכה על בסיס נייר, עור משוחזר, מכונות הטבעה ידניות, מכונות הטבעה ידנית, דבקים חמים.
הטבעה על כריכה | תמי פורת
https://tamiporath.co.il/tag/הטבעה-על-כריכה
הטבעה על כריכה אלבום משפחתי של משפחת גולדשמידט תמונות מספרות את סיפור המשפחה לדורותיו לאורך 100 שנים, מתחיל בפרנקפורט, עובר בברלין ומגיע לחיפה.
מבחר ענק של סידורים| סידורניים חנות יודאיקה אונליין - הקדשות ...
mysiddurname.co.il › סידורים
הברכון כולל הטבעות והבלטות בצורות מהממות על גבי הכריכה וניתן להטביע את שמות החוגגים, שם החברה וכד' על גבי הכריכה.
הטבעה ידנית לספרים FC-34 | חברת תמר יבוא מכונות לדפוס ...
www.tpms.co.il/הטבעה_ידנית_לספרים_FC-34
פתרון מושלם לבצוע כריכה קשה ... תכונות המכונה המרשימות מאפשרות לך לקבל הטבעה איכותית על כל סוגי העבודה הנדרשים כמעט. המכונה מבצעת הטבעות בגודל עד 7.5 ס"מ על 10 ס"מ, על מגוון רחב של חומרים: ...
הטבעה בחום על בד או עור | תמי פורת
https://tamiporath.co.il/2019/01/הטבעה-בחום-על-בד-או-עור
הטבעה בחום על חומרים כמו בד או עור דורשת ידע רב ונסיון. לפני הטבעה על כריכה חדשה צריך לעשות הרבה טסטים ונסיונות. ברגע שההחלטה להטביע על הכריכה יוצאת לדרך יש …
כריכות | studio-62
https://www.studio62.co.il › album-c...
אנו מציעים כריכות שונות לאלבומים שלנו. כריכות דמויות בד ודמויות עור, כריכות עור, כריכות בד, כריכות עם הטבעה ועוד.