חיפשת:

החברה לבילוי ובידור חולון בע מ

בהשקעה של 9 מיליון שקל: העבודות להקמת הסקייטפארק - השקמה חולון
https://www.hashikma-holon.co.il/news/27583
Feb 14, 2019 · שמשון חן, מנכ"ל החברה לבילוי ובידור בחולון: "זה יהיה מוקד בילוי לתושבי קריית בן גוריון בפרט ולתושבי חולון בכלל. המתחם יכלול בית קפה ואזור אירועים.
חולון מעודדת את התושבים להתקין אפליקציה שמנטרת כל צעד שלהם ...
https://tech.walla.co.il/item/3085516
Aug 01, 2017 · האפליקציה החדשה שאמורה לסייע לתושבי העיר חולון מכילה אופציות מגניבות רבות, אבל גם חושפת את המשתמשים לחלוטין בפני חברה חיצונית. השבוע התבשרנו, בהודעה חגיגית לעיתונות, כי "העיר חולון היא העיר הראשונה בעולם שמציגה נתונים לתושביה במציאות רבודה על-ידי אפליקציית INhood AR ".
צור קשר - חולוני
https://www.holoni.co.il › צור-קשר
צור קשר. החברה לבידור ולבילוי (חולון) בע"מ. רח' הר הצופים, קרית שרת חולון (ח.פ 51-0356-280) ת.ד 5132 מיקוד 5815101 טלפון: 03-5582050 שלוחה 3 פקס: 03-5599411.
החשד: תקף נהג מונית וגרם לו לחבלות וחתכים - השקמה חולון
https://www.hashikma-holon.co.il/news/59305
Nov 14, 2021 · כל הזכויות שמורות לרשת העיר ע.ג.ר בע״מ 2021 עדכונים חמים מ"השקמה חולון" מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
החברה לבידור ולבילוי (חולון) בע"מ - דנסגייד
https://www.dunsguide.co.il › ... › חולון
כל המידע שאתם צריכים על החברה לבידור ולבילוי (חולון) בע"מ, חדרי כושר בחולון ... Recreation and Entertainment (Holon) Ltd. חייג לרכישת דוח מידע עסקי על החברה.
חברות בת - עיריית חולון
https://www.holon.muni.il › Subsidiary
החברה לבילוי ובידור חולון. חברה בע"מ, המופקדת על מגוון רחב של שירותי תרבות, חברה, בילוי וספורט - המיועדים לתושבי חולון וללקוחות מכל רחבי הארץ, ...
החברה לבידור ולבילוי מכרז | GOVO - גובו מכרזים
https://www.govo.co.il › publisher
מכרזים החברה לבידור ולבילוי חולון בע"מ. החברה לבידור ולבילוי מכרז, החברה לבידור ולבילוי אחראי על פעילויות הפנאי והבידור בחולון, מחפשים מכרזים בחברה העירונית ...
החברה לבילוי ובידור חולון - השקמה חולון - זירת תוכן
https://www.hashikma-holon.co.il/the-brand-category/reh
החברה לבידור ובילוי חולון מעפעילה את אחד המקומות היותר פופולריים בעיר: הבריזה – קאנטרי שנותן מענה לכל הגילאים עם מגוון פעילויות ואטרקציות.
החברה לבידור ובילוי (חולון) בע``מ
https://reh.co.il
החברה לבידור ובילוי (חולון) בע``מ נוסדה ב–1962 והינה מהמובילות בשירותי הפנאי, הספורט והתרבות העירונית. החברה מנהלת ומפעילה מגוון שירותי חינוך, תרבות, נופש, בילוי, פנאי וספורט לתושבי חולון והסביבה.
החברה לבידור ובילוי (חולון)
https://reh.co.il
החברה לבידור ובילוי (חולון) בע``מ ... בנוסף לשירותי הרשת, נהנים המנויים ממגוון הטבות ייחודיות, מהופעות, אירועי תרבות ובידור, מתוך התפיסה כי הרשת מעשירה את ...
החברה לבילוי ולבידור (חולון) בע"מ, כלל חברה לביטוח בע"מ ...
https://datacheck.co.il/PsakDin.asp?id=1033623
רע"א 19116-02-17 החברה לבילוי ולבידור (חולון) בע"מ ואח' נ' שיו ואח' לפני כבוד השופטת אביגיל כהן המבקשות 1. החברה לבילוי ולבידור (חולון) בע"מ 2. כלל חברה לביטוח בע"מ ע"י ב"כ עו"ד מורן זיו נגד המשיבים 1 ...
עצומה: "דורשים שהסקייטפארק יכלול מסלולים גם לרוכבי אופניים ...
https://www.hashikma-holon.co.il/news/34794
Aug 06, 2019 · כל הזכויות שמורות לרשת העיר ע.ג.ר בע״מ 2021 עדכונים חמים מ"השקמה חולון" מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
אודות החברה - פארק פרס
https://park-peres.co.il › about-comp...
החברה לבידור ולבילוי חולון בע"מ, הינה מהמובילות בשירותי הפנאי ספורט והתרבות העירונית. החברה, נוסדה ב–1962, מנהלת ומפעילה מגוון שירותי חינוך, תרבות, נופש, בילוי ...
סיור וראיון עם שמשון חן – מנכ”ל החברה לבידור ובילוי בחולון ...
https://hcity.co.il/post-70898
Mar 23, 2016 · החברה לבידור ובילוי (חולון) בע”מ לא נשענת על הארנונה של התושבים. הארנונה לא קשורה לבריזה, נופשונית, ימית ולה פארק, אנו לא מקבלים שקל מהעירייה, להיפך – אנו משלמים כסף לעירייה, החברה לבידור ובילוי מתנהלת כמו כל עסק אחר בעיר, אנו משלמים ארנונה, זיכיון, שילוט, אגרות וכו’. החברה ...
החברה לבילוי ובידור חולון - השקמה חולון - זירת תוכן
https://www.hashikma-holon.co.il › reh
מתחם תוכן שיווקי בשיתוף עם החברה לבילוי ובידור חולון. צילום: Tatiana Murr / shutterstock.com. חוזרים ללימודים גם ברשת GO ON: קפוארה, מחול וליווי התפתחותי.