חיפשת:

החברה הישראלית מערך שיעור

יוצרים חברה ישראלית | מערך שיעור ליום העצמאות - בינ"ה ...
www.bina.org.il › lesson › atzmaut-israeli
קבלו טעימה ממערך השיעור: מטרות המשתתפים יכירו את המגוון של מרחב הישראלי, ודרך כך את חבריהם לכיתה. המשתתפים יבינו שהם חלק מסיפור ישראלי רחב. המשתתפים יבחנו מהם הדברים אשר מאחדים אותנו כחברה. רציונל יום העצמאות הוא הזדמנות עבורנו לשוחח על החברה הישראלית, ריבוי הזהויות בתוכה וחוזקותיה.
השפעות הקורונה על החברה הישראלית: מערך שיעור עם תחנות למידה
https://kedma-edu.org.il/kedma_material/corona-in-israel
Oct 22, 2020 · החברה החרדית והחברה הערבית שבזמני שגרה נמצאות מחוץ לזרם המרכזי בישראל, קיבלו בזמן משבר תזכורת כואבת ומהדהדת למיקומן החברתי.
החברה הישראלית – בין שבר לאיחוי - Edu
החברה הישראלית – בין שבר לאיחוי במסגרת התוכנית "החברה הישראלית – בין שבר לאיחוי" (בעקבות ועדת ביטון) יש ללמד שתי יצירות של יוצרים מזרחיים נוסף על ארבעה שירים מימי הביניים.
יוצרים חברה ישראלית | מערך שיעור ליום העצמאות
https://www.bina.org.il/lesson/atzmaut-israeli
המשתתפים יבחנו מהם הדברים אשר מאחדים אותנו כחברה. רציונל יום העצמאות הוא הזדמנות עבורנו לשוחח על החברה הישראלית, ריבוי הזהויות בתוכה וחוזקותיה.
ישראלי = יהודי? | מערך שיעור - תרבות.il
tarbutil.cet.ac.il › lessons › ישראלי-יהודי
מערך שיעור שמזמין את התלמידים להכיר בקיומו של מגוון בחברה הישראלית, ומעודד אותם לקבל אנשים בישראל באשר הם ולנהוג כלפיהם בכבוד, ללא קשר לדת וללאום שאליהם הם משתייכים. מאת: עדי סימון בר כיתות ז - טשיעור אחד מטרת הפעילות הגברת המודעות למרקם הייחודי בחברה הישראלית, חברה מרובת דתות ותרבויות. הבנת המורכבות וההשלכות שבתפיסת הישראלי כיהודי.
מאירים את החברה הישראלית | מערך שיעור לחנוכה לתיכון
https://www.bina.org.il/lesson/hanuka_highschool_mairim
כחלק משבוע התפוצות בישראל נרצה לנסות ולחבר את התלמידים לקהילות היהודיות ברחבי העולם.
החברה הישראלית לפי זהות דתית מערך שיעור למב"ר
שיעור זה עוסק ב..זהותן של קבוצות שונות בתוך החברה הישראלית, דתיות. משך השיעור: שעתיים להורדת מערך השיעור:
השפעות הקורונה על החברה הישראלית: מערך שיעור עם תחנות למידה
https://kedma-edu.org.il › corona-in-...
השפעות הקורונה על החברה הישראלית: מערך שיעור עם תחנות למידה. מערכי שיעור והפעלות | עמותת קדמה לשוויון בחינוך | 22.10.2020. החברה החרדית והחברה הערבית שבזמני ...
שסעים בחברה הישראלית מערך שיעור - מנוע חיפוש סרצ'
https://srch.co.il › שסעים-בחברה-הישראל...
תגיות: החברה הישראלית: חברה רבת שסעים, השסע הלאומי, יהודים, ערבים צפיות : 3988 שסע דתי- מצגת (מערך שיעור). מערך שיעור למב"ר- השסע הדתי.
ארכיון מערכי שיעור - יסודות
https://yesodot.org.il/lesson-type/lesson-plans
בשיעור נדון ונעמיק ביחסים בין יהודי התפוצות ויהודי ישראל ומדינת ישראל.
ישראלי = יהודי? | מערך שיעור - תרבות.il
https://tarbutil.cet.ac.il/lessons/ישראלי-יהודי
נבקש מהתלמידים לסמן בדף העבודה באיזו מידה הם מסכימים עם הטיעונים שבשאלה 1. ג. נקיים בכיתה דיון סביב כל אחד מהטיעונים ונבקש מהתלמידים להסביר את עמדתם.
יוצרים חברה ישראלית | מערך שיעור ליום העצמאות - בינ"ה
https://www.bina.org.il › lesson › atz...
יום העצמאות הוא הזדמנות עבורנו לשוחח על החברה הישראלית, ריבוי הזהויות בתוכה וחוזקותיה. במערך זה ננסה להמחיש לתלמידים את ריבוי הזהויות וייחודיות של כל אחד ...
מערך שיעור בנושא משפט אייכמן והחברה הישראלית – …
משפט אייכמן היה נקודת מפנה ושינה את התייחסותה של החברה הישראלית אל השואה ואל ניצוליה והשפיע על עיצוב תודעת השואה בישראל.
עם הגב לים? מערך שיעור בנושא ישראל והתפוצות - יסודות
https://yesodot.org.il › מערכי שיעור
מערך שיעור בנושא ישראל והתפוצות. מערכי שיעור; אתגרי החברה הישראלית, ישראל והתפוצות, שיעור חינוך; כיתות ט'-י"ב. מערך שיעור מלווה ידיעון- ישראל ויהדות התפוצות ...
מקצוע ב מדריך למורה " עיין ערך אני ישראלי " - תכנית היל"ה
http://www.hila-matnasim.org.il › designFiles
שלה עיצבו את זהותו, החברה המודרנית הציבה את הפרט במרכז, והגדירה את ... מערך שיעור הכולל פעילות בכיתה ודף לתלמידים בנושא האפשרויות השונות.
תוכנית חינוכית לכיתות חטה"ב והתיכון בנושא - הכרזת העצמאות וערכיה
https://www.idi.org.il › media › declaration-of-ind...
עמ' 3 פעילות פתיחה בכיתה: הכנה לביקור ב"שער הדמוקרטיה הישראלית" 1. עמ' 3 מהכרזה אישית להכרזה לאומית א. ... בהן ערכים מרכזיים שעל סדר יומה של החברה הישראלית.
השפעות הקורונה על החברה הישראלית: מערך שיעור עם תחנות למידה
kedma-edu.org.il › kedma_material › corona-in-israel
Oct 22, 2020 · מבט ביקורתי על האופן בו השפיע המשבר בצורה שונה על מרחבים שונים המרכיבים את החברה הישראלית עשוי לחשוף כי אלו היו שם תמיד ומצב החירום הדגיש אותם ביתר שאת. מערך שיעור זה בנוי במתכונת של תחנות למידה בשיעור כפול. בכל תחנה יפגשו קבוצת תלמידות/ות טקסט בנושא אחר, ינתחו אותו ביחד, ויענו על שאלות.
החברה הישראלית לפי זהות דתית מערך שיעור למב"ר
citizenship.cet.ac.il › ShowItem
בשיעור זה נפרט את הקבוצות הדתית בחברה היהודית הישראלית, חוב לזכור כי לעיתים מאוד קשה לצייר קווי הפרדה ברורים בין הקבוצות לדוגמה: יש פרטים המגדרים עצמם מסורתיים אך אורח חייהם הוא חילוני ויש פרטים המגדרים עצמם דתיים ואורח חיייהם הוא קרוב יותר לחרדים. סיום השיעור 1. עם איזו קבוצה מהקבוצות המצויות על הרצף דתי- חילוני אתה חש את ההזדהות הרבה ביותר הסבר.
יסודי - משרד החינוך
https://edu.gov.il › Pages › ybz
מדינה וביטחון · החברה הישראלית · מורשת ותרבות · מדע טכנולוגיה וסביבה · אומנויות וספורט · תשתיות ... מערכי שיעור ליסודי ל70 לישראל, בפיתוח של יד יצחק בן צבי.
חברה ותרבות | החברה הישראלית ואזרחות | אבל ושכול | מערך שיעור ...
https://il.brainpop.com › subjects_4832
שיעור אחד, כ-50 דקות. רציונל למורה. התייחסות לנושא מנהגי אבלות מבחינה אישית ומבחינה לאומית, לקראת ימי הזיכרון או כדיון בהבדלי תרבויות כלליים. מטרות תוכן.
תחנות בחברה הישראלית, מסע לימודי חוויתי להכרת החברה הישראלית
http://ecat.education.gov.il › תחנות-בח...
תחנות בחברה הישראלית, מסע לימודי חוויתי להכרת החברה הישראלית. מערך שיעור בחינוך חברתי. היחידה הינה מתוך מגוון תכנים דיגיטליים שמעשירים את תהליך הלימוד ...
מאירים את החברה הישראלית | מערך שיעור לחנוכה לתיכון
www.bina.org.il › lesson › hanuka_highschool_mairim
מאירים את החברה הישראלית | מערך שיעור לחנוכה לתיכון. דרך סיפור החנוכה והטקסטים המשתתפים ידונו בנושא האור האישי של כל אחד, ובכוח שלו לעומת הכוח של הקבוצה. מבית בינ"ה.
מערך שיעור- עשרה בטבת - יסודות
https://yesodot.org.il/lessons/הקדיש-כהתמודדות-עם-משבר-ואתגר...
מערכי שיעור. את פתח בשיתוף החמ"ד, אתגרי החברה הישראלית, חגי ישראל. מערך שיעור: הקדיש כהתמודדות עם משבר ואתגר אישי ולאומי, לקראת י' בטבת "יום הקדיש הכללי". מתוך "את פתח" לעשרה בטבת תשפ"א. כתיבה: הרב ...
מאמרים, סרטים ומערכי שיעור בנושא החברה הישראלית | תרבות.il
https://tarbutil.cet.ac.il › קריאה-העמקה
מערך שיעור. 2 שיעורים ... יום העצמאות, חג בחברה הישראלית - תמונת מצב ... כדי לתת מענה רלוונטי ועדכני לסוגיות המאיימות לערער את יציבותה של החברה הישראלית.
מערך שיעור באזרחות - CET
https://citizenship.cet.ac.il/Common/CetFiles/FilePage.aspx?nFileID=156116
ההסכמיות מאפשרת להגיע להסכמה רחבה בנושאים מרכזיים בחברה, ולהתגבר על מחלוקות . ההסכמיות באה לידי ביטוי בהסכמים ובהסדרים בין הקבוצות השונות.
מערך שיעור בנושא משפט אייכמן והחברה הישראלית – התגובות והעדויות
www.yadvashem.org › he › education
מיועד לתלמידי חטיבות הביניים והחטיבות העליונות משך הפעילות: כ - 90 דקות משפט אייכמן היה נקודת מפנה ושינה את התייחסותה של החברה הישראלית אל השואה ואל ניצוליה והשפיע על עיצוב תודעת השואה בישראל. מערך השיעור שלפניכם מכיל ציטטות של היסטוריונים, הוגי דעות ועדויות מן המשפט המהוות נקודות התייחסות לדיון עם התלמידים בכיתה.