חיפשת:

הורדוס סיכום כיתה י

י – אתר תנ"ך ממלכתי
edu.929.org.il › age_group › י
ברית בין הבתרים. פרק טו בבראשית מתחיל בדיאלוג שבו אלוהים מבטיח לאברם ארץ... בראשית. יחידה 9. הגר וישמעאל. בראשית טז. הגר וישמעאל. עשר שנים עברו מאז הגיעו אברם ושרי לארץ כנען, וזרע... בראשית.
מבחן מסכם בהיטוריה כיתה י Flashcards | Quizlet
https://quizlet.com › מבחן-מסכם-בהיטורי...
Start studying מבחן מסכם בהיטוריה כיתה י. Learn vocabulary, terms, and more with flashcards, games, and other study tools.
הורדוס - מלך חסות בא"י - היסטוריה באמי"ת-עתידים
https://sites.google.com/site/historyatidim/herod
החדרת ההלניזם – ע"י הקמת מבנים הלניסטים (גימנסיון, מקדשים, תיאטראות) הורדוס קיווה לזכות באהדת הרומאים ה. מדיניות רומא – רומא רצתה להשכין שלום בכל האימפריה, וכדי להימנע ממלחמות הורדוס השקיע את כל...
(כיתה י') היסטוריה א' - הורדוס - FXP
www.fxp.co.il › showthread
Nov 11, 2014 · (כיתה י') היסטוריה א' - הורדוס : יש לי מחר מבחן על כל החומר של החשמונאים. ועל הורדוס אני לא ממש יודע אז..
היסטוריה י' - תוכנית למבחן בגרות
https://misgav.iscool.co.il/Default.aspx?TabId=535&language=he-IL
שכבה ח'. שכבה ט'. שכבה י'. שכבה יא'. הפרויקט למען גיבורנו- ניצולי שואה. שכבה יב'. מקצועות הלימוד. ריאליים. ביולוגיה.
היסטוריה לכיתה י': חומרי לימוד, מבחנים ודפי עבודה | כאן לומדים
https://www.kanlomdim.co.il/חומרי-לימוד/קטגוריה/היסטוריה...
שאלות חזרה לקראת מבחן מחצית א בהסטוריה - כיתות י'. קובץ word. תוכנית הלימודים בהיסטוריה לכיתה י' דווח על קישור שגוי 1. תוכנית הלימודים בהיסטוריה לחטיבה העליונה. משרד החינוך. קישורים ל סיכומים ולחומרי לימוד בהיסטוריה לכיתה י' דווח על קישור שגוי 6. התנועה הציונית - מצגת. קובץ ppt.
הורדוס - פורטל עובדי הוראה | מרחב פדגוגי
http://pop.education.gov.il › hordos
פעולות של הורדוס (כיתות י-יב). מדוע שאף הורדוס לחזק את תמיכת הרומאים בשלטונו ומדוע שאף לחזק את תמיכת היהודים בשלטונו? הבא דוגמאות מהמפה לביסוס תשובתך (מתוך ...
סיכום החומר לבחינת הבגרות בהיסטוריה בנושא בית שני
https://agurim.co.il › בלוג
דפוסי השלטון הרומאי בא"י ('מלך חסות' – הורדוס, הנציבים) ... רקע: בתקופת החשמונאים התגבשו בחברה היהודית שלוש כיתות- הפרושים ,הצדוקים והאיסיים.
פעילויות ומטלות לשיעורי הסטוריה
https://hanilma707.wixsite.com/emekhistory/blank
האסלאם מ א - ת. מושגי האסלאם והאימפריה המוסלמית. חידון ממלכת הצלבנים מ א - ת. חידון ירושלים מא - ת (ליום ירושלים) . השואה ומלחמת העולם השניה. מטלה על ציר הזמן של מלחמת העולם השנייה והשואה. מטלה 1: דו"ח צפייה בסרט "יומנה של אנה פרנק" (מעין הס אשכנזי) דו"ח קריאה של הספר חוות החיות.
כיתות י' סיכום היסטוריה חלק א - תשע'ז - Google Sites
https://sites.google.com › history-kobi
מדינת משטרה – היהודים שנאו את הורדוס ולכן הוא הפך את הארץ ל'מדינת משטרה' אסר על כינוס אספות, היו הרבה מלשינים, הוא כלא אלפים, הטיל אימה ובפחד.
החשמונאים-סיכום-פרק-א.pdf
https://jer-art-school.org.il › uploads › 2021/03
הוא כבש ערים הלניסטיות בעבר הירדן המזרחי ואת כל ערי החוף ההלניסטיות בא"י ... לעבור מבחן של ... לפני הספירה המליכו הרומאים את הורדוס כמלך היהודים . הורדוס.
סיכום החומר לבחינת הבגרות בהיסטוריה בנושא בית שני
https://agurim.co.il/היסטוריה-חוברת-סיכום-נושא-בית-שני
התרחבות טריטוריאלית : בימי יהודה המקבי ויונתן אחיו שלטו היהודים בשטח מצומצם סביב לירושלים תחת שלטון הסלווקי (הלני-יווני) . לקראת סוף שלטון בית חשמונאי (בימי המלך אלכסנדר ינאי) מדובר על מדינה ריבונית=עצמאית שהשתרעה מאדום בדרום עד לגליל והגולן בצפון, מהים התיכון כולל כמעט כל ...
מבחן בהיסטוריה החשמונאים כיתה י - מנוע חיפוש סרצ'
srch.co.il › מבחן-בהיסטוריה
מבחן מסכם בהיטוריה כיתה י ... מבחן מסכם בהיסטוריה כיתה י - בית שני, לאומיות, ציונות, הרצל. 7 Terms. Omri_Tsarfaty. מושגי יסוד IS 157 Terms. AB_Phoenix. irregular verb - V1 V2 81 Terms. stav_shimko. Take A Stand-Unit 2 - Part A 35 Terms.
הורדוס, האיש ותקופתו
https://lib.cet.ac.il › pages › item
תקציר האם הצליח הורדוס בתור מלך? החשבון ההיסטורי הסופי אינו חד-משמעי. המאמר בוחן את הורדוס, האיש והמדינאי, והאתגרים הגדולים בפניהם עמד מבית ומבחוץ.
כיתות י' סיכום היסטוריה חלק א - תשע'ז - אתר היסטוריה חט"ע ...
sites.google.com › a › igalalon
מדינת משטרה – היהודים שנאו את הורדוס ולכן הוא הפך את הארץ ל'מדינת משטרה' אסר על כינוס אספות, היו הרבה מלשינים, הוא כלא אלפים, הטיל אימה ובפחד. מותו – הורדוס מת ממחלה קשה בשנת 4 לפנה"ס.
חוברת סיכומים בהיסטוריה לקראת בחינת הבגרות מציון הבגרות!( 70% (
https://cabri.schooly.co.il › חוברת-סיכום-הסטוריה-בית-שני
הורדוס נמשך מאוד להלניזם, והיה. יכול. לפתח מבחינה תרבותית את הממלכה. , שבעינ. י רומא הייתה "שממה תרבותית" לאחר. שנים של השמדת המוסדות ההלניסטים בתקופת שלטון ...
סיכום החומר לבחינת הבגרות בהיסטוריה בנושא בית שני
agurim.co.il › היסטוריה-חוברת
מלך חסות- שלטון עקיף- הורדוס בשנת 40 לפסה"נ, הרומאים מינו בא"י את הורדוס ,מלך מקומי, יהודי, בחסותם. הורדוס קיבל את מלכותו מדי הקיסר הרומי בשנת – 40 לפני הספירה.
הורדוס - מלך חסות בא"י - היסטוריה באמי"ת-עתידים
sites.google.com › site › historyatidim
לסיכום תקופת שלטונו של הורדוס הורדוס מת בשנת 4 לפסה"נ, בגיל 70. יום מותו נעשה חג ליהודים באותם הימים. הורדוס מלך שלושים ושלוש שנים, ותקופת שלטונו היא תקופה של ניגודים. הניגודים נעוצים באישיותו...
תלתן - היסטוריה - מסע אל העבר: יוון, רומא וירושלים - יחידה ...
tiltan.cet.ac.il/chapter.aspx?nChapterID=27
הערות פדגוגיות (רשימת אסטרטגיות): מציאת הרעיון המרכזי, מיון, ארגון מידע בתרשים או בטבלה, הפקת מידע ממפה. משך הפעילות: 45 דקות. הקובץ: העם ביהודה מתנגד לשלטון הורדוס - עמוד 123. תיאור הפעילות: הפעילות עוסקת בסיבות להתנגדותם של היהודים לשלטונו של הורדוס.
שלטון הורדוס: מלך חסות - סיכומי
https://sikomi.co.il › history › שלטון-ה...
מעמדו היה מלך בעל ברית וידיד העם הרומאי, הורדוס בניגוד לחשמונאים מכהן כמלך ולא ... המלך שנבחר ע”י הרומאים קשור אליהם ואל תרבותם: כך מתאפשר “פיתוח תרבותי” ...
כיתות י' סיכום היסטוריה חלק א - תשע'ז - אתר היסטוריה …
https://sites.google.com/a/igalalon.ort.org.il/history-kobi/sykwm-lkytw-y---hystwryh-b/...
הספרים החיצוניים נכתבו ע"י יהודים בתקופת הבית השני מיד לאחר החורבן, אך לא נכללו בספרי התנ"ך), שנכתב שנים מעטות אחרי החורבן, קורא ברוך לעם לא לזרוע, לא …
תלתן - היסטוריה - מסע אל העבר: יוון, רומא וירושלים - יחידה 3 ...
tiltan.cet.ac.il › chapter
הקובץ: המלוכה של הורדוס מסתיימת - עמוד 125 תיאור הפעילות: הפעילות עוסקת במותו של הורדוס וחלוקת א"י בין בניו. כמו-כן, כוללת הפעילות סיכום הפעולות שעשה הורדוס למען היהודים ונגדם.