חיפשת:

הוצאות ספרים מומלצות

הוצאות ספרים - רשימה של הוצאות מומלצות בחלוקה לקטגוריות ...
https://ofiroz.co.il/רשימה-מומלצת-של-הוצאות-ספרים
זוהי הרשימה המלאה של הוצאות ספרים מסורתיות: זמורה ביתן דביר – ההוצאה הגדולה בישראל, תו תקן של איכות ומקצועיות. עלות דמי טיפול בכתב יד: 400 ש”ח. תשובות יתקבלו בתוך שלושה חודשים. אל תתפלאו אם זה ייקח יותר. עורכות ראשיות: נעה מנהיים, עלמה כהן ורדי, תמר ביאליק. ידיעות ספרים – …
הוצאת ספרים | הוצאת ספרים ותיקה | הוצאות ספרים גדולות ...
https://www.ofir.org.il/אודות-אופיר-ביכורים-הוצאה-לאור
אופיר ביכורים הינה הוצאת הספרים המובילה בישראל, בתחום יוצרים בראשית דרכם. מאז שנוסדה ההוצאה בשנת 2005, ע”י מנכ”ל ההוצאה ובעליה, אודי אוחנה, יצאו לאור מאות כותרים במגוון ז’אנרים המופיעים בקטלוג שבאתר. אודי אוחנה הינו דור שני למפעל משפחתי שהוקם בשנת 1955.
הוצאות ספרים מומלצות | הוצאת ספרים - טקסט רץ
https://textratz.co.il/מה-אנחנו-עושים
הוצאות ספרים מומלצות | הוצאת ספרים - טקסט רץ.
הוצאות לאור בישראל - רשימה מלאה של הוצאות ספרים בארץ | טקסט רץ
https://textratz.co.il/הוצאות-לאור-בישראל
Feb 24, 2019 · היי כולם! בפוסט הזה נדבר קצת על הוצאות לאור, בעיקר על הוצאות ספרים בארץ. נבחן מי נקרא מוציא לאור, נאיר קלות את התחרות הגדולה בענף ההוצאה לאור ונסיים ברשימה המובטחת של כל ההוצאות לאור בארץ.
הוצאת ספרים ותיקה | הוצאות ספרים גדולות - אודות אופיר ביכורים
https://www.ofir.org.il › אודות-אופיר-בי...
אם אתה מחפש הוצאות ספרים מומלצות, הנך מוזמן לחוות חוויה מרתקת ומרגשת, במסגרתה תוכל ליטול חלק בכל שלבי הייצור של יצירתך, החל משלב העריכה הלשונית, ...
איך לבחור הוצאה לאור? המדריך הפשוט - לשבור את המגירה
https://ofiroz.co.il/איך-לבחור-הוצאה-לאור
Jun 11, 2020 · שילחו את כתב היד לכמה הוצאות רלוונטיות, אל תסתפקו באחת. הצעות מכמה וכמה הוצאות תעזור לכם בבחירה ותיתן לכם מושג לגבי עלויות. אפשר קודם כל לשלוח להוצאות המסורתיות. קחו בחשבון שההוצאות המסורתיות מקבלות אחוז מזערי מכתבי היד שנשלחים אליהן, ולעיתים התהליך לוקח חודשים ארוכים.
רשימה של הוצאות מומלצות בחלוקה לקטגוריות - לשבור את המגירה
https://www.pinterest.com › pin
May 26, 2020 - הרשימה של הוצאות ספרים מומלצות נאספה ונכתבה על סמך ניסיון אישי, היכרות עם חלק מהוצאות הספרים ועדויות של עשרות מגולשי הבלוג "לשבור את המגירה".
קטגוריה:הוצאות ספרים בישראל – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/קטגוריה:הוצאות_ספרים_בישראל
הוצאות ספרים אוניברסיטאיות בישראל‏ (קט' אחת, 4 דפים) אקו"ם ‏ (2 קט', 8 דפים) הוצאות ספרים בישראל: ארון הספרים היהודי ‏ (2 קט', 37 דפים)
מה חשוב לדעת על הוצאות הספרים? - נקודת מפנה
https://www.nemi.co.il › book-publishers
אם כתב היד שלכם גמור, והחלטתם להוציא אותו לאור – זה השלב שבו אתם צריכים להחליט איך בדיוק זה יקרה. יש לכם שלוש אפשרויות:.
איך להוציא לאור - ofiroz.co.il
https://ofiroz.co.il/category/איך-להוציא-לאור
מדי פעם מבקשים ממני כותבים המלצות על בעלי מקצוע בתחום ההוצאה לאור. אני מכיר כמובן רק את בעלי המקצוע איתם עברתי. אפשר למצוא עשרות ומאות בעלי מקצוע דרך עמודי וקבוצות פייסבוק ובחיפוש בגוגל.כאן מפורטים העורכים, המתרגמים המנקדים, שעזרו לי לצאת לאור וראויים בעיניי להמלצה חמה.
אינדקס הוצאות ספרים מומלצות באיתן | לינקלי
https://linkly.co.il › Search › Text=הו...
מחפשים הוצאות ספרים מומלצות? היכנסו עכשיו ללינקלי ובעזרת מנוע החיפוש החדשני שלנו תוכל למצוא מהר ובקלות את השירות אותו אתם מחפשים.
רשימת הוצאות מומלצות - הוצאה לאור ספרי ילדים - לשבור את המגירה
https://ofiroz.co.il/הוצאה-לאור-ספרי-ילדים
צלטנר – הוצאה לאור קטנה ומעוררת השראה המתמחה בספרי ילדים. קרן – הוצאת קרן מוציאה בעיקר ספרות מתורגמת אך גם ספרות מקור של ספרי ילדים, מוזמנים לנסות את מזלכם בהצגת הרעיון שלכם להוצאה לפני משלוח כתב היד. עד כאן ההוצאות שאני ממליץ לפנות אליהן להוצאה של ספרי ילדים. מוזמנים ...
רשימת הוצאות לאור
https://www.daniozana.com › ...
אפעל 23 בית פריזמה א.ת קרית אריה פתח-תקווה - כפילות עם ידיעות ספרים. חרגול. 03-6952350. הוצאת חרגול ת.ד. 11036 תל-אביב 61116. רימונים הוצאה לאור.
הוצאות לאור מומלצות - דפי זהב
https://www.d.co.il › recommended
מחפש המלצה על הוצאה לאור? דפי זהב מסייע לך בבחירת הוצאות לאור מומלצות באמצעות דירוג והמלצות הגולשים, מחירון, מדריכים, פורום ועוד.
הוצאות לאור מומלצות - דפי זהב
https://www.d.co.il/h-c13410-e0-p0-l0/recommended
תהליך ההוצאה לאור - מרעיון לכתב, מהסופר ועד המו"ל. רבים הם האנשים החוטאים בכתיבה וחולמים להוציא לאור את כתב היד הראשון מפרי עטם. מרגע שנכתבה האות האחרונה והושלם תהליך הכתיבה, מתחיל תהליך חדש לחלוטין שכולל פנייה להוצאות לאור בניסיון לעניין אותן בפוטנציאל המסחרי של הטקסט.
הוצאות לאור מומלצות?
https://stips.co.il › ask › הוצאות-לאור-מו...
הוצאה לאור מומלצת לספרי קומיקס - אם אני רוצה לנסות להוציא ספר קומיקס לאור, על איזו הוצאה אתם ממליצים? תודה לכולם. כדאי לי לפרסם את הסיפור שלי בוואטפד וזהו?
רשימה מלאה של הוצאות ספרים מומלצות - פורום הוצאה לאור - סימניה
https://simania.co.il › forum
הי גאיה, הוצאת אופוס מתמחה בספרי ניו אייג אבל כמובן שתוכלי לשלוח להוצאות נוספות רשימה מלאה תוכלי למצוא בבלוג שלי, לשבור את המגירה, בעמוד המרכז את הוצאות ...
רשימה של הוצאות ספרים מומלצות - אופיר עוז
https://ofiroz.co.il › רשימה-מומלצת-של-...
הרשימה של הוצאות ספרים מומלצות נאספה ונכתבה על סמך ניסיון אישי, היכרות עם חלק מהוצאות הספרים ועדויות של עשרות מגולשי הבלוג "לשבור את המגירה".
אופיר עוז - סופר - רשימת פרסומים - והבלוג "לשבור את המגירה".
https://ofiroz.co.il
מקום שני בתחרות הסיפור הקצר של Short Story Project – עבור הסיפור: “Criminal”, דצמבר 2018. מקום שלישי בתחרות סיפור קצרצר – London Independent Story Prize, עבור הסיפור “Love”, אפריל 2018. פרס לסופרים בראשית דרכם של משרד התרבות – “שם של התחלה”, 2015.