חיפשת:

הוסטל רמת הגולן

הכי טובים: אכסניות ברמת הגולן - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il/Hotels-g1389503-c3...
Odem Guest House אירוח במושב אודם צפון הגולן- אודם …
אווירה. חדרים. הגסט האוס. איך מגיעים. חשוב לדעת. Hyundai Wearable Vest Exoskeleton For Mechanics - YouTube. Tap to unmute. If playback doesn't …
הוסטל גני גולן - קצרין - Hotels.com
https://he.hotels.com › ... › קצרין מלונות › הוסטל גני גולן
צפו במבצעים עבור הוסטל גני גולן, כולל החזר מלא על המחירים עם ביטול חופשי. כמה דקות הליכה אל גן הזיכרון. ... הוסטל גני גולן, קצרין, רמת הגולןיעד.
אכסניה ברמת הגולן - מקומות לינה מסוג אכסניה במחירים שווים - טיולי
https://www.tiuli.com › ... › רמת הגולן
באתר טיולי ריכזנו אפשרויות לינה באכסניה ברמת הגולן במחירים שווים במיוחד! ... תמונה של אכסניה ברמת הגולן - טיולי צילום: אברהם הוסטל. סינון לינה ואירוח.
Golan Heights Hostel, אודם – מחירים מעודכנים לשנת 2022
https://www.booking.com/hotel/il/the-golan-heights-hostel.he.html
אכסניית רמת הגולן (Golan Heights Hostel) נמצאת בשמורת יער אודם – מקום מעולה לטיולי הליכה ולפעילויות באוויר הפתוח, ומציעה חדרים עם אינטרנט אלחוטי בחינם. יש במקום מגרש כדורסל וחניה פרטית בחינם. זאת אכסניה למבוגרים בלבד.
Odem Guest House - הגסטהאוס באודם - Home | Facebook
https://www.facebook.com › golanhe...
"This is what a hostel is supposed to be" - Lonely Planet · Odem Forest reserve in the Golan heights is a stunning encounter with nature, with vineyards, apple ...
האכסניות הטובות ביותר באזור רמת הגולן, ישראל | Booking.com
https://www.booking.com/hostels/region/il/golan-heights.he.html
אכסניית רמת הגולן (Golan Heights Hostel) נמצאת בשמורת יער אודם – מקום מעולה לטיולי הליכה ולפעילויות באוויר הפתוח, ומציעה חדרים עם אינטרנט אלחוטי בחינם. ... המקום מזכיר הוסטל של דרום אמריקה. יש …
אודם גסט-האוס - תיירות גולן
https://tourgolan.org.il › Listing
בצפון רמת הגולן במושב אודם הציורי מסתתרת פנינה – בועה של שפיות בעולם מבולבל. הגסט האוס נפתח לפני 6 שנים כדי להציע אלטרנטיבה ומקום מפלט.
Golan Heights Hostel - Community, Nature and peacefulness
https://www.thegolanheightshostel.com
Golan Heights Hostel is simply love at first sight. Peacefull & homey hostel surrounded with nature. Dorms from 100 / privates from 270.
אודם גסטהאוס: Odem Guest House אירוח במושב אודם צפון הגולן
https://odemle.com
לינה זולה בצפון רמת הגולן? ... בצפון הגולן במושב אודם הציורי מסתתרת פנינה – בועה של שפיות בעולם מבולבל. ... גולן הייטס הוסטל / הגסט האוס באודם
Golan Heights Hostel - אודם - אירוח ולינה - איזי
https://easy.co.il › page
אכסניית רמת הגולן (Golan Heights Hostel) נמצאת בשמורת יער אודם – מקום מעולה לטיולי הליכה ולפעילויות באוויר הפתוח, ומציעה חדרים עם אינטרנט אלחוטי בחינם.
Golan Heights Hostel, Odem – Updated 2022 Prices
https://www.booking.com › hotel › the-golan-heights-hostel
Located in Odem forest national reserve, ideal for hiking and outdoor activities, Golan Heights Hostel offers rooms with free WiFi access.
הכי טובים: אכסניות ברמת הגולן - Tripadvisor
https://www.tripadvisor.co.il › Hotels-g1389503-c3-zff...
‪Golan Garden Hostel‬. הצגת מחירים. הוסטל. 251 חוות דעת. במקום 2 המשתלם ביותר מתוך 3 אכסניות ברמת הגולן. ‪Odem Mountains Dormitory‬. הצגת מחירים. הוסטל.
UniqueHotels.co.il | מלון פרא, מלון בוטיק ברמת הגולן
https://uniquehotels.co.il/he/hotel/pereh
בבניין בית המכס הצרפתי המקורי מ-1919 שוכנת הסוויטה המהודרת, שמעוצבת בסגנון הבאוהאוס. היא מייצגת את הקסם, היוקרה והייחוד של מלון פרא. בסוויטה סלון, חדר שינה, חדר רחצה מרווח, וכן מרפסת גג פרטית ורחבת ידיים, בה ממוקמת אמבטיה חיצונית ועגולה, המתאימה לשניים.
‪Golan Heights Hostel‬ - אודם, רמת הגולן - חוות דעת על ...
התגובה נרשמה: 3 במרץ 2019. שקד החביב הגיע אלינו עם כלב. הוא קרא וידע שאסור להגיע עם בעלי חיים אבל חשב שכל זה לא נוגע אליו וזה לא ביג דיל אם הוא יגיע עם הכלב. הסברנו …