חיפשת:

הודעה בדבר הגעת בעל חיים

הטסת בעלי חיים לישראל – כניסה עם בע"ח לישראל – Pets2Fly
https://www.pets2fly.com › location
יש יותר משתי חיות מחמד; כשבעלי החיים מגיעים כמשלוח אווירי (קרגו); במקרים בהם בעל החיים לא היה ברשותו של הבעלים לפחות 90 ימים לפני הגעתם לישראל; בעל החיים אינו ...
veterinary services & animal health - Bring Fido
https://media.bringfido.com › israel
הודעה בדבר הגעת בעל חיים. The pet will arrive to: בעל החיים יגיע ל: Ben Gurion Airport. Haifa. Ashdod. Eilat. +972-3-9772033. +972-4-8622455. +972-8-8565673.
מחלת הכלבת ומניעתה | עיריית קריית ביאליק
https://www.qbialik.org.il › מחלת_הכל...
לפיכך, אם נשך אותך כלב, או בעל חיים אחר, פעל לפי ההוראות הבאות: ... לאחר מכן יש לפנות למשרד הבריאות ולמסור פרטים על הכלב הנושך ובעליו בדבר הצורך בהסגרתו.
הודעה לעובד על תנאי העסקה, חובת מעסיק ופרטים שצריכים ...
https://www.ovdim.org.il/P35767
מסירת הודעה עד 30 יום מתחילת העבודה. סעיף 1 לחוק הודעה לעובד קובע את החובה על העובד למסור לעובד, עד 30 יום מיום תחילת עבודתו, הודעה בכתב המכילה פירוט תנאי העבודה של העובד. תיקון לחוק משנת 2009 קבע ...
ה פקת אישור יבוא. – יבוא וטרי ריה שם ה והל: - משרד הבריאות
https://www.health.gov.il › hozer › Food05-010
חיים גולמי (מצו ן או קפוא) ולע יין מוצרי דגים מוכ ים לאכילה ללא טיפול טרמי. יסודי שחיי המד ... הודעה בדבר ההחלטה תועבר לפו ה במכתב רשמי , ב וסח הבא.
יבוא כלבים (וחתולים) לישראל - הבית לשבים לישראל - שרי מחלב גורן
https://www.back2israel.co.il › יבוא-כ...
-לפני הגעת בעל החיים לישראל, יש לדאוג להעביר לשרותים הוטרינריים במשרד החקלאות הודעה בדבר הגעת בעל חיים. וזאת באמצעות מייל: vs-airport@moag.gov.il
nevo.co.il
https://www.nevo.co.il/law_word/Law65/666_051.doc
הוראות בדבר תפיסת רכוש (יהודה והשומרון), תשס"ז-2006. תוכן ענינים. סעיף 1 הגדרות Go 2 סעיף 2 הודעה על תפיסה Go 2 סעיף 3 אחזקה Go 3 סעיף 4 שחרור הרכוש Go 3 סעיף 4א השגה Go 3 סעיף 5 מכירת הרכוש Go 3 סעיף 6 התקשרות Go 4 סעיף 7 תחולה Go 4 סעיף 8 ביטול Go ...
הסכם הובלה (חוזה) – Ukraine International Airlines (UIA ...
https://www.flyuia.com/il/he/information/rules-and...
במקרה של אי הגעת נוסע בזמן לביצוע הרישום ו/ או לעלייה למטוס החברה רשאית לסרב להוביל אותו. ... שינוי ההזמנה וכללים אחרים של אותו התעריף שהוא בעל המגבלות הגדולות ביותר. ... הודעה בדבר הגבלת ...
תהליך יבוא כלבים, חתולים וחמוסים לישראל | משרד החקלאות ...
https://www.gov.il/he/service/import_pets_cats_dogs
נוהל יבוא כלבים וחתולים - Gov.il
https://www.gov.il › policy › moag-pro-061 › im...
Notification on Pet Arrival. הודעה בדבר הגעת בעל חיים. בעל החיים יגיע ל: נמל תעופה בן גוריון The pet will arrive to: Ben Gurion airport.
יבוא כלבים (וחתולים) לישראל - הבית לשבים לישראל - שרי מחלב ...
https://www.back2israel.co.il/יבוא-כלבים-וחתולים-לישראל
-לפני הגעת בעל החיים לישראל, יש לדאוג להעביר לשרותים הוטרינריים במשרד החקלאות הודעה בדבר הגעת בעל חיים. וזאת באמצעות מייל: vs-airport@moag.gov.il או באמצעות פקס: 03-9681649 *חשוב לדעת: בעל חיים שלא עומד ...
- 'ג נספח Annex C - USDA APHIS
https://www.aphis.usda.gov › pets-israel-annex-b-c
הודעה בדבר הגעת בעל חיים. The pet will arrive to: Ben Gurion airport. בע. ל. החיים יגיע ל: נמל תעופה בן גוריון. דואר אלקטרוני vs-airport@moag.gov.il.
הטסת חתול | מאמרים ומידע | Terminal4Pets
https://www.terminal4pets.com › arti...
עם הגעת האביב, Terminal4Pets מוכנה לקראת עונת העלייה של קיץ 2019 ... האם בעל חיים חולה עשה בו שימוש? ... כלב בעל שבב אלקטרוני לפי תקן ISO 11784:11785.
יבוא כלבים וחתולים לישראל דף מידע:
https://www.elal.com › Baggage
הודעה בדבר הגעת בעל חיים. The pet will arrive to: Ben Gurion airport. בע. ל. החיים יגיע ל: נמל תעופה בן גוריון. דואר אלקטרוני.
הודעה לציבור על אפשרות הסגר בית בעקבות תיקון פקודת הכלבת ...
https://www.kiryat-ekron.muni.il/הודעה-לציבור-על-אפשרות-הסגר...
Nov 30, 2020 · 7.3 לנקוט בכל האמצעים הסבירים למניעת מגע של בעל החיים עם כל אדם או בעל חיים אחר למעט מי שנמצא במקום הפיקוח וההשגחה דרך קבע. 7.4 לדווח מידית על בריחה או היעלמות של בעל החיים ממקום התצפית.
information sheet: importing dogs and cats to israel - Senasa
http://www.senasa.go.cr › dca › mascotas › file
הודעה בדבר הגעת בעל חיים. The pet will arrive to: בעל החיים יגיע ל: Ben Gurion Airport. Haifa. Ashdod. Eilat. +972-3-9772033. | +972-4-8622455.