חיפשת:

הדפסת כרטיסי ביקור מגנט

כרטיסי ביקור באתר פיקס - עיצוב כרטיס ביקור אונליין | PIX
pix.co.il › business-cards
הדפסת כרטיסי ביקור כרטיסי ביקור הם אולי קטנים, אבל הם מגיעים עם מגוון גדול של אפשרויות בחירה. תוכלו לבחור בין גודל ארנק לגודל סטנדרטי או כרטיס ריבועי, בין כרטיסי ביקור שוכבים לכרטיסים עומדים, על נייר כרומו 300 גרם או עם טקסטורות שונות.
הדפסת כרטיסי ביקור מגנטים | די-קארד
http://d-card.co.il › ... › מגנטים
עיצוב כרטיסי ביקור איכותיים. הדפסת כרטיסי ביקור מגנטים. ביצועים מהירים, מחירים מצויינים. לקבלת מידע נוסף התקשרו ל- 1-800-200-420.
כרטיס ביקור מגנטי במחיר הזול ביותר | פרינטפיקס
https://www.printfix.co.il/כרטיסי-ביקור/כרטיסי-ביקור-מגנטים
הוא נבדל מכרטיסי ביקור לאו דוקא במחיר שלו, ואפילו לא במטרת העל שלו (לשווק את עצמנו), אלא באופן חלוקתו ובעיצובו. בשונה מכרטיסי ביקור מפלסטיק, על גבי המגנט אנו נתעלם מכללי העיצוב הקלאסי של כרטיסי ביקור, ונחתור לכיוון עיצוב צעקני ככל שניתן, אולם בד בבד גם נעים לקריאה.
כרטיסי ביקור החל מ 100 ₪ - עיצוב והדפסת כרטיסי ביקור ...
https://www.rubinrid.co.il/product-category/כרטיסי-ביקור
כרטיס ביקור מגנטי 5/9 - מגנט 5/9 במחיר הטוב ביותר בארץ ...
https://www.3d-point.co.il/product/כרטיס-ביקור-מגנטי-5-9
Jun 11, 2021 · כרטיס ביקור מגנטי 5/9. ייצור מגנטים לפי דרישה. הדפסת מגנטים כרטיסי ביקור לעסקים שונים. יישום: מוצר פרסומי להצבה על מקררים, דלתות או משטח מתכת. עובי: עובי מגנט 0.4מ"מ. מידה: 5ס"מ על 9ס"מ.
כרטיסי ביקור החל מ 100 ₪ - עיצוב והדפסת כרטיסי ביקור | רובין ריד
www.rubinrid.co.il › product-category › כרטיסי
עיצוב והדפסת כרטיסי ביקור
מגנטים לפרסום באתר פיקס - כוח המשיכה שלכם | PIX
https://pix.co.il › מוצרי דפוס › מגנטים
הדפסת מגנטים מעוצבים, ממותגים ובעיקר שימושיים הם הדרך הטובה ביותר להיות תמיד מול ... הדפסה צבעונית על חומר מגנטי ... מהרבה בחינות מגנטים הם כמו כרטיס ביקור.
הדפסה על מגנטים - במחיר הזול בארץ - פרו פרינט
https://prp.co.il › קטגורית-מוצר › מגנטים
הדפסת מגנטים / עיצוב מגנטים. הדפסת מגנטים למקרר היא שיטת פרסום נפוצה! ... מגנט מודפס איכותי שמעוצב נכון ישמש כרטיס ביקור לעסק שלך למשך שנים רבות.
כרטיס ביקור מגנטי במחיר הזול ביותר | פרינטפיקס
https://www.printfix.co.il › כרטיסי-ביקור
באשר למחיר כרטיס ביקור מגנטי, אין הבדל משמעותי ברוב המקרים, אולם סיכוי רב שיעלה לנו מעט יותר מהדפסה רגילה של כרטיסים. על מחירי כרטיסי ביקור מגנטים ניתן לקרוא ...
כרטיסי ביקור, הדפסת כרטיסי ביקור, כרטיסי ביקור מעוצבים ...
www.1print.co.il › product-category
הדפסת כרטיסי ביקור אצלנו בבית דפוס 1Print. מגוון רחב של כרטיסי ביקור מעוצבים: כרטיסי ביכור יוקרתיים, כרטיסי ביקור בחיתוך צורני, כרטיסי ביקור שקופים ועוד.
כרטיסי ביקור מגנטים | גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים ™ Get Print
https://getprint.co.il › ... › מגנטים
שמגיעים אל קהלי היעד של העסק ומעודדים אותם ליצור קשר או להגיע אל בית העסק ולבצע רכישה. אחד מכלי השיווק העוצמתיים עבור מגוון עסקים הוא כרטיסי ביקור מגנטים.
כרטיסי ביקור - דפוס איכות - נתנאל פלג
https://dfus.co.il › מוצרים
הדפסת כרטיסי ביקור במגוון גדלים, צבעים וגימורים, בכל כמות עם אפשרות לגרפיקה. ... כרטיס ביקור מגנטי מודפס על ניר כרומו 300 גרם משובח באיכות גבוהה וניתן ...
מגנטים / הדפסה על מגנטים למקרר /הדפסת מגנטים - הכי זול בארץ
www.nvm.co.il/Magnet.php
הדפסה על מגנטים יכולה לשמש למטרות שונות: שיווק, פרסום, הזמנות, ברכות, ועוד. אנו מציעים הדפסת מגנטים צבעוניים ואיכותיים בעלי גימור למינציה שמחזיקים לאורך זמן. בנוסף, אנו מציעים שירותי עיצוב גרפי ליצירת מגנט מקורי המותאם לתדמית העסק. ניתן להדפיס מגנטים בכל גודל וצורה לבקשת ...
הדפסת מגנטים למקרר / פרסום לעסקים במבצע - הכי זול בארץ
www.li-print.co.il/Magnets.php
הדפסת על מגנט לעסקים, הדפסת תמונות על מגנטים למקרר - Ink ...
https://www.inkreadyprint.co.il › ma...
הדפסת מגנטים. אנו מציעים שירות של הדפסה על מגנטים הכוללים כרטיסי ביקור מגנטיים, גלויות מגנטיות, לוחות שנה ופליירים. כולם באיכות יוצאת דופן ובמחירים ללא ...
כרטיסי ביקור מגנטים בעיצובים ובמחירים שאסור לפספס! - רובין ריד
https://www.rubinrid.co.il › כרטיסי-ביק...
אנו רובין ריד מציעים לכם מגוון כרטיסי ביקור מגנטים מעוצבים ומהודרים, אתם מוזמנים לבחור כרטיס ביקור מגנטי המתאים ביותר לכם, ואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם.
כרטיסי ביקור / הדפסת כרטיסי ביקור במבצע - הכי זול בארץ
www.li-print.co.il › Bcards
כרטיסי ביקור / הדפסת כרטיסי ביקור במבצע! הדפסת 1,000 כרטיסי ביקור צד אחד רק ₪109 - דו צדדי רק ₪119 - דו צדדי כולל למנציה רק ₪119 משלוחים לכל הארץ!
הדפסת על מגנט לעסקים, הדפסת תמונות על מגנטים למקרר - Ink ...
www.inkreadyprint.co.il › magnets
הדפסת תמונות על מגנטים בכמויות קטנות נעשית במכונות דיגיטליות המתאפיינות בדיוק מרבי בצבעוניות ובחיתוך. הדפסה בכמות גדולה מ-200, נעשית במכונות אופסט ובגיליונות משולבים על מנת לחסוך בעלויות הייצור. כתוצאה בכך, תיתכן סטייה של עד 10% בצבעוניות ולעיתים אף שינוי קל של עד 4 מ''מ במידת ...
כרטיס ביקור מגנטי במחיר הזול ביותר | פרינטפיקס
www.printfix.co.il › כרטיסי-ביקור
הוא נבדל מכרטיסי ביקור לאו דוקא במחיר שלו, ואפילו לא במטרת העל שלו (לשווק את עצמנו), אלא באופן חלוקתו ובעיצובו. בשונה מכרטיסי ביקור מפלסטיק, על גבי המגנט אנו נתעלם מכללי העיצוב הקלאסי של כרטיסי ביקור, ונחתור לכיוון עיצוב צעקני ככל שניתן, אולם בד בבד גם נעים לקריאה.
כרטיסי ביקור / הדפסת כרטיסי ביקור במבצע - הכי זול בארץ
www.li-print.co.il/Bcards.php
הדפסת כרטיסי ביקור 5/9 ס"מ צבעונית דו-צדדית, נייר כרומו 300 גרם איכותי, כולל למינציה מט או מבריק לבחירתכם: תיאור המוצר. מידה בס"מ. כמות. מחיר צד אחד / דו צדדי. פעולה. כרטיסי ביקור דו צדדי + …
הדפסת מגנטים למקרר / פרסום לעסקים במבצע - הכי זול בארץ - לי פרינט
http://li-print.co.il › Magnets
הדפסת מגנטים למקרר במבצע מטורף מגנטים למקרר 1000 יח רק 169 ₪ - 5000 יח רק 699 ... הדפסת מגנטים למקרר, המכונים כרטיסי ביקור מגנטים, נפוצה במיוחד במידה של ...