חיפשת:

הגנגסטרים של ניו יורק

הגנגסטרים של ניו יורק 3 - מרסנרי מאת בלה די קורטה | אינדיבוק - ספרים ...
https://indiebook.co.il/shop/הגנגסטרים-של-ני-יורק--מרסנרי
מרסנרי הוא סיפור אהבה עוצר נשימה שמביא לסיומה המוחץ את סדרת הגנגסטרים של ניו־יורק. כל כרך בסדרה נכתב על דמויות אחרות ובעל סוף סגור. קדמו לו הספרים מראודר ו מקיאוולו.
איידישע גנגסטר: האב היהודי של המאפיה בניו יורק
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5388612,00.html
Nov 04, 2018 · זה היה האות להופעתם של הגנגסטרים היהודים, ובראשם מי שנחשב לכהן הגדול של הג'ואיש גנגסטריזם – ארנולד "המוח" רוטשטיין, שאתמול, 4 בנובמבר, ציינו 90 שנה למותו. ... ניו יורק.
מסמכים נדירים: כך נלחמו יהודי ניו יורק בגנגסטרים
blog.nli.org.il › magnes-2
Oct 26, 2017 · חלק מהניירות והמסמכים שלו מארה"ב ובהם העתקים של דוחות רבים שחיברו בלשי "המשטרה החשאית היהודית" שנלחמה בגנגסטרים היהודיים, נשלחו למאגנס ארצה בשנות השלושים על ידי ראשי הקהילה בעקבות התפרקותה הסופית. שאר התיקים היו ברשות משפחת מאגנס בארץ ונמסרו על ידה לארכיון המרכזי לתולדות העם היהודי.
הגנגסטרים של ניו יורק 1 - מקיאוולו - בלה די קורטה
e-vrit.co.il › Product › 24036
הגנגסטרים של ניו־יורק - סדרה בת שלושה ספרים שבה כל כרך נכתב על דמויות שונות ויכול להיקרא כספר יחיד. מקיאוולו הוא הספר הראשון. לקרוא עוד... פרק ראשון פרולוג ויטוריו פעם היינו שליטי העולם. אבי ואני, זה לצד זה, חלשנו על מה שהנחתי שביום מן הימים יהיה שלי, ממלכה של אאוטסיידרים וכס שלטון המבוסס על פחד וכבוד.
הגנגסטרים של ניו יורק 1 - מקיאוולו - בלה די קורטה
https://e-vrit.co.il/Product/24036/הגנגסטרים_של_ניו_יורק_1...
ג'ניקה סנואו – סופרת רבי המכר של היו־אס־איי טודיי *** השתוקקתי להיראות. שלושה דברים ידעתי על הקאפו של ניו־יורק – מקיאוולו. 1. הוא נטף סקס אפיל 2. הוא היה מתבודד 3.
מקיאוולו 1 הגנגסטרים של ניו יורק 1 | סטימצקי
https://www.steimatzky.co.il/012193070
הגנגסטרים של ניו־יורק - סדרה בת שלושה ספרים שבה כל כרך נכתב על דמויות שונות ויכול להיקרא כספר יחיד. מקיאוולו הוא הספר הראשון. שם: מקיאוולו 1 הגנגסטרים של ניו יורק 1. מחבר.ת: בלה די קורטה. מק״ט ...
מקיאוולו 1 הגנגסטרים של ניו יורק 1 - סטימצקי
https://www.steimatzky.co.il › ...
לא רק שהעלילה מותחת ומבריקה, אלא גם הרומן בין מרי למקיאוולו אמיתי ומחשמל עד כדי כך שאי אפשר שלא להתאהב בהם מהרגע הראשון ולרצות בהצלחתם.
מרסנרי 3 הגנגסטרים של ניו יורק 3 | סטימצקי
https://www.steimatzky.co.il/012193080
שם: מרסנרי 3 הגנגסטרים של ניו יורק 3: בלה די קורטה. מק״ט: 012193080
פרטי כותר - הגנגסטרים של ניו-יורק 1 : מקיאוולו
https://nmonosson.library.org.il/component/agron...
הגנגסטרים של ניו-יורק 1 : מקיאוולו: מס' מיון: רומן: סימן מדף: דיק: משפט‏ ‏אחריות: בלה די קורטה ; מאנגלית: דורית שטיינר שריג ; עריכת התרגום: מרים קוץ: מדיה: ספרים: סוג: סיפורת: ז'אנר: רומן: קהל יעד: מבוגרים: עמודים
כל הרומנטיקה הזאת | הגנגסטרים של ניו יורק 2 - Facebook
https://www.facebook.com › groups › posts
הגנגסטרים של ניו יורק 2 'מראודר' – בלה די קורטה ספרות שנוגעת #האמזונות_של_עברית אם חשבתי שמקיאוולו זה הצלחה חד פעמית, הגיע הספר הזה וטרף מחדש את הקלפים....
מקיאוולו 1 הגנגסטרים של ניו יורק 1 | My Israel Books
https://myisraelbooks.com › product
מקיאוולו 1 הגנגסטרים של ניו יורק 1. די קורטה בלה. $34.30 $29.30. מקיאוולו 1 הגנגסטרים של ניו יורק 1 quantity - +. Add to cart.
הגנגסטרים של ניו יורק 1 - מקיאוולו מאת בלה די קורטה ...
indiebook.co.il › shop › מקיאוולו
בתחכום רב וברגישות רבה, רקמה בלה די קורטה עלילת מאפיה סוחפת ורומנטית. הגנגסטרים של ניו־יורק - סדרה בת שלושה ספרים שבה כל כרך נכתב על דמויות שונות ויכול להיקרא כספר יחיד. מקיאוולו הוא הספר ...
הגנגסטרים של ניו יורק 3 - מרסנרי - בלה די קורטה
https://www.e-vrit.co.il/Product/24617/הגנגסטרים_של_ניו_יורק_3...
מרסנרי הוא סיפור אהבה עוצר נשימה שמביא לסיומה המוחץ את סדרת הגנגסטרים של ניו־יורק. כל כרך בסדרה נכתב על דמויות אחרות ובעל סוף סגור. קדמו לו הספרים מראודר ומקיאוולו.
הגנגסטרים של ניו יורק 1 - מקיאוולו - בלה די קורטה - עברית
https://www.e-vrit.co.il › Product › ה...
לא רק שהעלילה מותחת ומבריקה, אלא גם הרומן בין מרי למקיאוולו אמיתי ומחשמל עד כדי כך שאי אפשר שלא להתאהב בהם מהרגע הראשון ולרצות בהצלחתם.
הגנגסטרים של ניו יורק - המארז המלא מאת בלה די קורטה ...
indiebook.co.il › shop › הגנגסטרים-של
הגנגסטרים של ניו־יורק - סדרה בת שלושה ספרים שבה כל כרך נכתב על דמויות שונות ויכול להיקרא כספר יחיד. מקיאוולו הוא הספר הראשון. מראודר "סיימתי את מראודר עם תחושה זהה לזו שבה סיימתי את מקיאוולו. סדרת הגנגסטרים של ניו־יורק היא אחת המרגשות והיפות שקראתי בחיי. בלה די קורטה מציירת אהבה וצובעת אותה במילים שלה. חמישה כוכבים." Sparrow In Love – Blog ***
מרסנרי \ הגנגסטרים של ניו יורק 3 - צומת ספרים
https://www.booknet.co.il › מוצרים
ה־טופ של השנה!!! מאוד לא פשוט למצוא בז'אנר המאפיה הרומנטית ספר שלא ממחזר את עצמו, אבל אני מצאתי – מרסנרי הוא לגמרי חמישה כוכבים מנצנצים!
מקיאוולו 1 הגנגסטרים של ניו יורק 1 | סטימצקי
www.steimatzky.co.il › 012193070
מקיאוולו 1 הגנגסטרים של ניו יורק 1 ספרים נוספים בסדרה: מעבר לעמוד מוצר מעבר לעמוד מוצר רומנטי 2 ב 99 ש"ח מקיאוולו 1 הגנגסטרים של ניו יורק 1 בלה די קורטה לא רק שהעלילה מותחת ומבריקה, אלא גם הרומן בין מרי למקיאוולו אמיתי ומחשמל עד כדי כך שאי אפשר שלא להתאהב בהם מהרגע הראשון ולרצות בהצלחתם.
הגנגסטרים של ניו יורק - המארז המלא מאת בלה די קורטה | אינדיבוק
https://indiebook.co.il/shop/הגנגסטרים-של-ניו-יורק--המארז-המלא
הגנגסטרים של ניו־יורק - סדרה בת שלושה ספרים שבה כל כרך נכתב על דמויות שונות ויכול להיקרא כספר יחיד. מקיאוולו הוא הספר הראשון. מראודר "סיימתי את מראודר עם תחושה זהה לזו שבה סיימתי את מקיאוולו.
פרטי כותר - הגנגסטרים של ניו-יורק 1 : מקיאוולו
nmonosson.library.org.il › component › agronsearch
הגנגסטרים של ניו־יורק - סדרה בת שלושה ספרים שבה כל כרך נכתב על דמויות שונות ויכול להיקרא כספר יחיד. מקיאוולו הוא הספר הראשון. -- מהכריכה האחורית כמות הזמנות לכותר: 1 יש להעריך כי מספר ימי ההמתנה המשוער יהיה כמות ההזמנות כפול מספר ימי השאלה עבור כל עותק. אין כרגע עותקים זמינים להשאלה עותקים הוספה לעגלה מה זה לשימושים נוספים תצוגת הדפסה חזרה לדף קודם
הגנגסטרים של ניו יורק 3 - מרסנרי - בלה די קורטה
www.e-vrit.co.il › Product › 24617
מרסנרי הוא סיפור אהבה עוצר נשימה שמביא לסיומה המוחץ את סדרת הגנגסטרים של ניו־יורק. כל כרך בסדרה נכתב על דמויות אחרות ובעל סוף סגור. קדמו לו הספרים מראודר ו מקיאוולו. לקרוא עוד... פרק ראשון 1 קוראדו ברגע שהאפס ההוא ברח ממני לאור הירח ידעתי שחיי עומדים להשתנות לנצח. הייתי בווגאס עם הדודן שלי, באגסי.
מסמכים נדירים: כך נלחמו יהודי ניו יורק בגנגסטרים
https://blog.nli.org.il/magnes-2
Oct 26, 2017 · הרשימה מתייחסת בעיקר לצד המזרחי של העיר. כדי לא לפתוח רשימות חדשות, לא כללנו פושעים מאזורים אחרים בעיר. דוחות הבלשים מספקים מידע מאלף על חיי הפשע של הגנגסטרים היהודיים בניו יורק: …
הגנגסטר היהודי בארץ הזהב - סיפורו של מאיר לנסקי - מוזיאון העם …
https://www.anumuseum.org.il/he/בלוג-בית-התפוצות/הגנגסטר...
Mar 13, 2017 · סיפורו של הנער היהודי מאיר לנסקי, שהיגר מעיירה בפולין ל״לואר איסט סייד״ של ניו יורק, הקים את סינדיקט הפשע הלאומי, שבר לנאצים את העצמות והעביר כספים ונשק ליהודים בפלשתינה.
הגנגסטרים של ניו יורק 1 - מקיאוולו מאת בלה די קורטה - אינדיבוק
https://indiebook.co.il › shop › מקיאוולו
מקיאוולו מאת בלה די קורטה - מריפוסה פלורס חשבה שהיא לא חייבת שום דבר לאף אחד, אבל היא הייתה חייבת הכול...לי. עכשיו באינדיבוק ספרים דיגיטליים ומודפסים.