פרק 1: שיטות לימוד השונות מהשיטה המסורתית
srafaely.tripod.com › elearn › less7כנגד הגישה המסורתית התפתחו תיאוריות פדגוגיות רבות המנסות למצוא דרך בה הלמידה תהיה יעילה יותר, אישית יותר, מתחשבת יותר בחריג, ומאפשרת לתלמיד מיצוי הכישורים האישיים, חלק מתיאוריות אלו הוזכרו בפרק קהילות לומדות ברשת. בנוסף, פותחו תורות הוראה כמו הלמידה המותאמת: ארגון והפעלת סדר יום גמיש בכיתה.
הוראה העילה והוראה מסורתית של מקצוע המתסמיקה בחימר …
https://www.jstor.org/stable/23693094בהתאם להשערה, במבחן זה נמצא כי בשלב posM ממוצע ההישגים של. הבנות (0.76=Est.M=86.30, Std.Error) היה גבוה באופן מובהק מממוצע ההישגים. של הבנים (05.>Est.M=82.96, Std.Error=1.03) (F(l,37)=5.84, rç2=.14,p). הוראה מעילה והוראה מסורתית של מקצוע המתמטיקה בחימר המיוחד | 131.
פילוסופיה של החינוך – ויקיפדיה
he.wikipedia.org › wiki › פילוסופיה_שלהגדרת התחום
סוגיות בחינוך לערכים Flashcards | Quizlet
quizlet.com › 640872082 › סוגיות-בחינוךהגישה המסורתית מבוגרים נוטעים ערכים בילדים במטרה לחנך אותם כך שיהיו ממושמעים • ערכים הינם קבועים ומתמשכים ואינם מוגבלים לזמן ומקום מסוימים.
התנועה המסורתית : התנועה המסורתית- תנועה קונסרבטיבית
www.masorti.org.ilהתנועה המסורתית (קונסרבטיבית) היא זרם ביהדות המשלב נאמנות למסורת היהודית ולהלכה לצד פתיחות לעולם המודרני ולתרבות דמוקרטית-הומניסטית. היהדות המסורתית רואה בהלכה מכלול דינאמי ומתפתח של ...
הערכת התפתחות גישה מערכתית בקרב מורי מט"ס מפתחי תכנית ...
retro.education.gov.il/tochniyot_limudim/halacha/tal_dori_tzuler.htmהגישה המערכתית רואה את העולם כמורכב ממערכות המקיימות ביניהן. קשרי גומלין, בין שמדובר במערכות אקולוגיות ובין שבמערכות מעשה ידי אדם (Keiny, Chen and Stroup, 1993 ;1991). גישת STS/STES מתייחסת לתהליכי פיתוח תכנית לימודים, הוראה/למידה בכיתה והערכת.
מקומה של הגישה המסורתית בהוראת מקרא בחינוך הממלכתי והממלכתי ...
https://portal.macam.ac.il › article › מ...פורטל מס"ע - בעבודתה בחרה יעל שפיגלמן לדון בנושא הגישה המסורתית בלימוד המקרא; נושא זה קרוב ללבה, וכפי שתיארה במבוא, העסיק אותה רבות במיוחד בשנים האחרונות.
מבוא - בהבניה מתמדת
https://www.cet.ac.il › unit2-expandקיימת הסכמה בקרב אנשי חינוך על כך שכדי להשיג את יעדי החינוך צריכה להיות ... הגישה המסורתית ל-הל"ה עולה בקנה אחד גם עם תיאוריות האינטליגנציה המבוססות על ...
גישות, שיטות והבדל בין מושגים הערכה בחינוך: מגיש: אמג'ד אבו מוך תקציר
https://mcd.org.il › uploads › 2017/05 › amjad-2הערכה בחינוך: גישות, שיטות והבדל בין מושגים. מגיש: אמג'ד אבו מוך ... המסורתית . הגישה. המסורתית: ... הגישה. המודרנית להערכת הישגים:.
היזמה למחקר יישומי בחינוך
http://yozma.mpage.co.il › SystemFilesאו חלופות בדרכי הערכת הישגים. , ). ובמסגרתה הולכים ומפותחים כלים חדשים לשיפור. ההערכה . כל הגישות עוסקות בניסיון להעריך יחידות חינוכיות.
הערכה חלופית - ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org › wiki › הערכ...לגישת "ההערכה החלופית" יש ביקורת על הגישה המסורתית של מבחנים. ... ההערכה המסורתית באמצעות מבחן אינה מודדת את כל יכולות התלמיד, אלא לרוב את יכולת זכירת החומר ...
פרק 1: שיטות לימוד השונות מהשיטה המסורתית
https://srafaely.tripod.com › less7לימוד מרחוק, הוראה מרחוק, חינוך מרחוק (Distance Education, distance learning ,Distance Teaching). שמות דומים ...
מקומה של הגישה המסורתית בהוראת מקרא בחינוך הממלכתי והממלכתי ...
http://mikrarevivim.blogspot.com › b...מקומה של הגישה המסורתית בהוראת מקרא בחינוך הממלכתי והממלכתי-הדתי. בס"ד. יעל שפיגלמן, מורה ומחנכת. מבוא. כתלמידה שהתחנכה במסגרות החינוך ...
פורטל מס"ע | מקומה של הגישה המסורתית בהוראת מקרא בחינוך ...
portal.macam.ac.il › article › מקומה-של"כתלמידה שהתחנכה במסגרות החינוך הממלכתי-הדתי, לאורך שנות לימודיי לא התוודעתי לקיומו של המושג "גישה מסורתית" בלימוד מקרא. אמנם הייתה זו השיטה שהנחתה באופן אבסולוטי את הוראת המקצוע בבתי הספר השונים בהם למדתי, אך מעולם לא הובא לידיעתי כי מדובר בשיטה מסוימת, אשר לצידה קיימות שיטות לימוד נוספות.
פרק 1: שיטות לימוד השונות מהשיטה המסורתית
srafaely.tripod.com/elearn/less7.htmהמשותף לאמצעי למידה אלו (דור ראשון ושני): המידע מופץ בעיקר בכוון אחד, התלמיד קורא, מקשיב או צופה בנלמד בצורה פסיבית ומנסה להבין באופן עצמאי את תכני השיעור, הבנת החומר נבדקת על ידי מטלות כתובות המוגשות למנחה, ולרוב על ידי בחינה מסכמת, וכמובן שאי אפשר לקיים דיון קבוצתי.
פורטל מס"ע | מקומה של הגישה המסורתית בהוראת מקרא בחינוך ...
https://portal.macam.ac.il/article/מקומה-של-הגישה-המסורתית...מילות מפתח: גישות חינוכיות גישות להוראה הוראת המקרא פרשנות תנ"ך. יעל שפיגלמן, רביבים מחזור יב. בעבודתה בחרה יעל שפיגלמן לדון בנושא הגישה המסורתית בלימוד המקרא; נושא זה קרוב ללבה, וכפי שתיארה במבוא, העסיק אותה רבות במיוחד בשנים האחרונות.
הוראה העילה והוראה מסורתית של מקצוע המתסמיקה בחימר המיוחד
www.jstor.org › stable › 23693094מסורתית - בכיתות חינוך מיוחד בחינוך היסוד' הרגיל במגזר הערבי. ההבדלים שנבחנו קשורים לקידום הישגי התלמידים במתממיקה הן מבחינת הבנת החומר הלימודי והן מבחינת היכולת לפתור שאלות מתמטיות. כמו כן, נבדקה השפעת המגדר על הישנים במתמטיקה בחינוך המיוחד. הנחת המחקר הייתה כ' שיטת ההוראה הפעילה תקדם את הישגי התלמידים יותר מאשר השיטה
פילוסופיה של החינוך – ויקיפדיה
https://he.wikipedia.org/wiki/פילוסופיה_של_החינוךסוגיות בחינוך לערכים Flashcards | Quizlet
https://quizlet.com/640872082/סוגיות-בחינוך-לערכים-flash-cards• למעשה הגישה הקונסטרוקטיבית תומכת בתהליכי המימוש העצמי של התלמידים ומעצימה אותם. • מורים המסתמכים על גישה זו משתמשים בשיטות כמו עבודה בקבוצות, דיונים, שיטות של ניתוח-עצמי .
פורטל מס"ע | מתחים בהוראת המקרא בין פרשנות מסורתית לבין ...
portal.macam.ac.il › article › מתחיםפורטל מס"ע - שאלת המחקר המרכזית הייתה: כיצד מתמודדת גלית (שם בדוי), מורה לתנ"ך בחינוך הממלכתי העל-יסודי, עם המתח בין הגישה המסורתית לביקורת המקרא? המחקר נערך בשיטה של חקר מקרה (case study). הכוונה היא ל"תיאור אינטנסיבי והוליסטי ...
סוגיות בחינוך מיוחד - Volume 2 - Page 169 - Google Books Result
https://books.google.com › booksיודגש , שגם הגישה המסורתית בשיקומו של המפגר ובחינוכו שואפת לקדם את המפגר לדפוסי התנהגות " נורמאליים " ככל האפשר . השוני בין שתי הגישות הוא באמצעים להשגת ...