חיפשת:

הגבהה לרכב ברישיון

ספייסר ישראל Spaccer Israel - מערכת הגבהה לכל סוגי הרכב
https://www.spaccerisrael.co.il/שאלות-ותשובות-הגבהת-רכבים.html
לכל הזמנה של ערכת הגבהה spaccer מצורפים המסמכים הבאים : דו"ח בדיקה מטעם מעבדה גרמנית מוסמכת FAKT. אישור מכון התקנים הגרמני TÜV .
הוראת נוהל - הגבהת רכבים
https://www.automag.co.il › 2016/03 › LIFT
הגבהה רכבים מבוצעת ע"י שינוי מערכת מתלים. )בולמים וקפיצים( ... מפעל בעל רישיון לייצור רכב מנועי. ... בתנאים והגבלות ברישיון הרכב יירשם:.
הגבהה חוקית לרכב שטח 4X4 - 4X4 אתר השטח הישראלי
www.4x4.co.il › article › 14350
הוראת נוהל מס' H-02-2016
קיט הגבהה - ProJeep
https://projeep.co.il › פינת העשרה
הגבהה של רכב יכולה להיעשות באופן חוקי לאחר הסדרת הנושא ורישומה ברישיון הרכב. את ההגבהה ניתן לבצע במקומות מוסמכים ובאמצעות קיט הגבהה מיוחד, ...
מ ד י נ ת י ש ר א ל
https://www.chamber.org.il › media › הוראת-נוהל-ה...
מ"מ תוך שימוש בערכות הגבהה מאושרות ... כלי רכב. ובדיקתם. : 5.1 . הגבהת רכבים תעשה על ידי מתקין ... הגבהה ולבצע רישום מתאים ברישיון רכב.
ספייסר ישראל Spaccer Israel - מערכת הגבהה לכל סוגי הרכב
www.spaccerisrael.co.il › שאלות-ותשובות
ניתן להתקין את מערכת ההגבהה של spaccer בכל מוסך אשר מחזיק ברישיון להתקנת ערכות הגבהה ומוסמך להתקין ערכות הגבהה מסוג spaccer בהתאם לדרישות הוראת נוהל מס' h-02-2016 של משרד התחבורה בישראל.
הגבהת רכב ברישיון - ככה תעשו את זה - קארספורום
https://www.carsforum.co.il › מדריכים
הגבהת רכב ברישיון - ככה תעשו את זה. אולי לא ידעתם, אבל היום אפשר לרשום הגבהה של עד 50 מ"מ ברשיון הרכב. Elibaba עשה את ושרד כדי לספר.
רישיון להתקנת ערכות הגבהה עד 50 מ"מ | גתוס שיפורים לרכב
gatos.co.il › content › 24-ערכות-הגבהה
בעקבות התקנה החדשה של משרד התחבורה לגבי הגבהת רכבים עד 50 מ"מ, חברת גתוס הוציאה רישיון להתקנת ערכות הגבהה אלו ומתחילה בפעילות למתן אישורים לצורך רישום ברישיון.
רישום ושינוי בעלות - GOV.IL
www.gov.il › he › Subjects
רישום ושינוי בעלות העברת בעלות על רכב, עדכון פרטים ברישיון רכב, רישום שיעבודים וביטולם; רישיון נהיגה הנפקת רישיון נהיגה ישראלי ובינלאומי, הוצאה חידוש והמרת רישיון נהיגה, בירור נקודות חובה
רישיון להתקנת ערכות הגבהה עד 50 מ"מ | גתוס שיפורים לרכב
http://gatos.co.il › content › 24-ערכות...
בעקבות התקנה החדשה של משרד התחבורה לגבי הגבהת רכבים עד 50 מ"מ, חברת גתוס הוציאה רישיון להתקנת ערכות הגבהה אלו ומתחילה בפעילות למתן אישורים לצורך רישום ברישיון.
הגבהה חוקית לרכב שטח 4X4 - אתר השטח הישראלי
https://www.4x4.co.il › article
החוק הישראלי מאפשר להגביה כלי רכב עד 2 אינץ' אבל רק באמצעות קיט הגבהה ... הגבהה בסובארו עושה זאת על אחריותו, למרות היתר הרישום ברישיון הרכב ...
הגבהה חוקית לרכב שטח 4X4 - 4X4 אתר השטח הישראלי
https://www.4x4.co.il/article/14350
האם ניתן לאשר הגבהה שכבר מותקנת ברכב? - פורום ג'יפולוג 4X4
https://www.jeepolog.com › forums
... קיימת ומותקנת ערכת הגבהה אך היא לא מופיעה ברישיון. ... מכיון שאנחנו כבר אחרי מרץ 19, הרי שכל רכב כבר עבר טסט לאחר התאריך שבו החלו לאכוף ...
מתלים לרכב, קפיצים לרכב, הגבהה לרכב | גתוס שיפורים לרכב
gatos.co.il/763-הגבהה-לרכב
סט הגבהה של ome למיצובישי האנטר 2006-2011. זוג קפיצים קדמיים ו 4 בולמים של ome לטנדר מיצובישי האנטר 2006-2011 הסט מאושר ע"י משרד התחבורה ואפשרי לרשום אותו ברישיון לסט זה 3 שנים אחריות או עד 60 אלף ק"מ המוקדם מבינהם. עוד.
מתלים לרכב, קפיצים לרכב, הגבהה לרכב | גתוס שיפורים לרכב
gatos.co.il › 763-הגבהה-לרכב
מתלים 2 קפיצים אחוריים 4 בולמים לאיסוזו טרופר . סט הגבהה של 2 קפיצים אחוריים ו - 4 בולמים של חברת oldman הסט מאושר ע"י משרד הרישוי ואפשרי לרשום אותו ברישיון לסט זה 3 שנים אחריות או עד 60 אלף ק"מ המוקדם מבינהם
שאלות ותשובות - ספייסר spaccer
https://www.spaccerisrael.co.il › שאלו...
למה לעשות הגבהה לרכב? ... ספייסר, הגבהה, הגבהה לרכב. ... המערכת נבדקה על ידי מעבדת רכב בישראל, מאושרת על ידי משרד התחבורה ונרשמת ברישיון הרכב.
אישור בדיקה והפנייה למשרד הרישוי להתקנת ערכות הגבהה לרכב עד 50 ...
http://megamusach.megamotor.co.il › ...
פנקסי תקינות למוסך. » אישור בדיקה והפנייה למשרד הרישוי להתקנת ערכות הגבהה לרכב עד 50 מ"מ. באישור משרד התחבורה. להזמנת פנקסי תקינות למוסך לחץ כאן. ₪110.
קיט הגבהה - ProJeep
projeep.co.il › קיט-הגבהה
May 11, 2020 · הגבהה של רכב יכולה להיעשות באופן חוקי לאחר הסדרת הנושא ורישומה ברישיון הרכב. את ההגבהה ניתן לבצע במקומות מוסמכים ובאמצעות קיט הגבהה מיוחד, המותאם ישירות לדגם הרכב.
האם ניתן לאשר הגבהה שכבר מותקנת ברכב?
www.jeepolog.com › forums › showthread
שלום לכולם. שוקל לקנות ג'יפ משנת 2011 ומטה. בחלק מהאקזמלפרים שראיתי, קיימת ומותקנת ערכת הגבהה אך היא לא מופיעה ברישיון.
קיט הגבהה - ProJeep
https://projeep.co.il/קיט-הגבהה
May 11, 2020 · הגבהת הרכב – חשוב וכדאי לדעת. החוק במדינת ישראל איננו מותיר לבצע שינויים ברכב, לרבות ברכבי שטח, רכבי 4X4, למעט מספר מצומצם של כאלה, המותרים בהתאם לקבלת ההיתרים הנדרשים. הגבהה של רכב יכולה להיעשות באופן חוקי לאחר הסדרת הנושא ורישומה ברישיון הרכב.
פורום ג'יפולוג 4X4 - מדריך: כך מתבצע רישוי הגבהה לרכב 4X4 ...
https://www.jeepolog.com/forums/content.php/3809-מדריך-כך-מתבצע-רישוי...
Apr 04, 2017 · באופן אישי, חיכיתי בסבלנות כדי להחליף את מערכת המתלים המקורית והחבוטה בטנדר הטיולים המשפחתי. אם כבר, אז לעשות את זה לפי הספר החדש, וגם לכתוב כאן, כשירות לגולשי ג'יפולוג, איך זה בדיוק עובד בשטח. בבקשה: כך מתבצעת הגבהת רכב 4X4 על פי הנוהל החדש.
רישיון להתקנת ערכות הגבהה עד 50 מ"מ | גתוס שיפורים לרכב
gatos.co.il/content/24-ערכות-הגבהה
הגבהה לרכב. איסוזו ; ג'יפ ; טויוטה; יונדאי; לנד רובר ; מיצובישי ; ניסן ; סאנגיונג ; סובארו; סוזוקי; פורד; קיה; מדרכות צד ומדרגות לרכב. איסוזו; ג'יפ; האמר; טויוטה; יונדאי; לנד רובר; מיצובישי ; …